שיחת משתמש:Eranb/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שינוי תבנית לוח שנה[עריכת קוד מקור]

אשמח לשמוע את דעתך/הצעותיך בויקיפדיה:דלפק יעוץ#סידור לוחות השנה החודשִיים --אייתלאדאר (שיחה) 20:59, 9 נוב' 2004 (UTC)

טים פורטאון ? טים פורטוין ?[עריכת קוד מקור]

בויקי האנגלית נאמר ששמו מבוטא Fore Town. ב Ynet הוא נקרא פורטאון. אני מציע להחזיר לו את שמו. בברכהאדר 18:53, 12 נוב' 2004 (UTC)

החזרתי לו מיד כשגילתי זאת. בדוק בפים פורטאון. במקור שם הערך שיצרת היה פיט פורטאון. בברכה, Eranb 19:06, 12 נוב' 2004 (UTC)

היינריך בל[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהקדמת את משתמש:Sero0040_nov ואותי והעלית ערך מפורט ויפה. כמי שמתמקד בספרות גרמנית (ראה את דף המשתמש שלי), הרשה לי לברך אותך על כך. בהזדמנות, כשיהיה לי יותר זמן, אתרום להגהת הערך. אם תורשה לי רק הערה עקרונית אחת - בעברית מקובל ונכון יותר לכתוב ביוגרפיות בלשון עבר מאשר בלשון הווה (ניתן לתבל במשפטים בהווה בתוך ביוגרפיה הכתובה בעבר, בסיטואציות מתאימות). חן חן לך, ואני מבטיח לתרום משלי בהזדמנות קרובה. --Harel 21:14, 16 נוב' 2004 (UTC)

תודה. אשמח אם תעבור על השמות בהיינריך בל ובקבוצת 47 ותוודא שתרגמתי אותם נכון לעברית, ואולי אף תתרגם את השמות שהשארתי בגרמנית. הערתך לגבי לשון עבר חשובה ואזכור אותה להבא. בברכה, Eranb 22:27, 16 נוב' 2004 (UTC)

הרשאות מפעיל[עריכת קוד מקור]

מדוע בעצם אינך מפעיל מערכת? הייתי בטוח שאתה בעל הרשאות מפעיל עד לפני כמה דקות. --אייתלאדאר (שיחה) 09:33, 17 נוב' 2004 (UTC)

המ... במה זה כרוך? מה המחויבות הנדרשת? Eranb 09:46, 17 נוב' 2004 (UTC)
האמת היא שבכלום. כל ההבדל הוא שאתה יכול למחוק שטויות ולחסום משחיתים למינהם. פרט לכך אין זכויות או חובות מיוחדות. גילגמש 09:48, 17 נוב' 2004 (UTC)
נו שוין. אני צריך לבקש מדוד שי אני מניח? Eranb 09:51, 17 נוב' 2004 (UTC)
כן, משהו כזה... :-) --אייתלאדאר (שיחה) 10:10, 17 נוב' 2004 (UTC)
שלום Eranb. מיניתי אותך למפעיל מערכת. קרא בבקשה את ויקיפדיה:הנחיות למפעילי מערכת. מינוי זה לא יגרום לשינוי מהותי באורח חייך, והמחויבות שבו היא הגנה על ויקיפדיה מפני השחתה. כמפעיל תוכל לחסום ונדלים, ותוכל למחוק ערכים שהם זבל גמור, כאלה שנוצרו כתוצאה מהשחתה. דוד שי 17:03, 17 נוב' 2004 (UTC)
תודה רבה! Eranb 17:21, 17 נוב' 2004 (UTC)

איחוליי! הנה יש מישהו יותר טרי ממני בצוות המפעילים. ;-) --אייתלאדאר (שיחה) 18:49, 17 נוב' 2004 (UTC)

ג'ורדנו ברונו (העברה מדף המשתמש שלי לדף השיחה)[עריכת קוד מקור]

הערך אכן ארוך למדי אבל עוד לא מכיל את העיקר. אני פשוט מתרגם אותו לפי סדר הכתיבה ולא לפי סדר החשיבות. אין לי הרבה זמן אבל אני אנסה להשלים את התרגום בקרוב ואז להסיר את הקצרמר.

דרך אגב, אכן יש לך סיבה להתגאות במחיצה על ידי פיל וזהו זה. ערכים מצויינים!

APH 13:14, 18 נוב' 2004 (UTC)

אופס... מצטער. לא שמתי לב היכן אני עונה APH 14:28, 18 נוב' 2004 (UTC)

לא נורא. ניצלתי את ההזדמנות לארכב :) Eranb 14:31, 18 נוב' 2004 (UTC)

רב הסיכוים שמדובר במר חכם. אתה באמת חושב שהוא ירגע אם אני אשאיר אותו לנפשו? הוא הרי הציק לנו במשך חודשיים!! עד שעזב. גילגמש 11:53, 19 נוב' 2004 (UTC)

הוא הציק כי הוא קיבל משוב - אנשים מחקו אותו והוא נהנה מכל העימות הזה. שתה כוס מים, נשום עמוק, חכה שעה שעתיים עד שימאס לו הפעם, ותקן את הנזקים, במקום להכנס לעימות של ימים ארוכים כמו בפעם הקודמת. ראה גם הערותי בדף המשתמש שלך. בברכה, Eranb 11:57, 19 נוב' 2004 (UTC)
לפי עצתך, אני מוותר על המרדף למשך כמה שעות. אני מקווה מאד שהצדק עמך. במקרה ולא אני בעד לשקול את המדניות מחדש. התופעה הזאת מרתיע תורמים מצוינים וחבל שכך. אני מתעב באופן אישי את המשחיתים האלה. אין בלבי רחמים עליהם. אני מקווה שהוא עושה את זה מתוך תסכול רב ושהוא עומד לסיים את חייו אם לא יתנו לו קצת צומי. היתי מכניס אנשים כאלה לכלא ומכניס אותם לתא אחד עם אנסים סדיסטיים. גילגמש 11:59, 19 נוב' 2004 (UTC)

גרון עמוק[עריכת קוד מקור]

זהו ערך פורנוגרפי וככזה דינו להמחק. אם ברצונך לעלות ערכי פורנו חדשים תעלה בבקשה דיון חדש בענינם, שלא להזכיר את הפרס למשחית. גילגמש 13:40, 19 נוב' 2004 (UTC)

הערך עצמו אינו פורנוגרפי - הוא אינו כולל תיאור גרפי כלשהו ואף עדין הרבה יותר מהערך פורנוגרפיה למשל. הערך מדבר על סרט פורנוגרפי אחד מני בודדים (נדמה לי שסרט שזכה למעמד דומה הוא גם "מעבר לדלת הירוקה") שכבר קיבל מעמד מעבר לפורנוגרפיה והפך לאושיית תרבות. ה"פרס" לכאורה למשחית כמובן אינו שיקול בדבר, ואסור שיהיה. בברכה, Eranb 13:45, 19 נוב' 2004 (UTC)
אולי יש ממש בדבריך. שישאר. גילגמש 13:52, 19 נוב' 2004 (UTC)

תודה והערכה[עריכת קוד מקור]

אני מודה שטעיתי והדרך שלך היתה מוצלחת בהרבה משלי. להבא אנהג כך עם הטרולים. גילגמש 18:07, 19 נוב' 2004 (UTC)

אין בעיה. עכשיו יש לנו יותר זמן לכתוב אינציקלופדיה :). בברכה, Eranb 18:17, 19 נוב' 2004 (UTC)

קוסטה ריקה[עריכת קוד מקור]

שיחזרתי את הדף כי היתה הפרה בוטה של זכויות יוצרים. אנא אל תשחזר בחזרה. גילגמש 18:10, 21 נוב' 2004 (UTC)

סליחה על ההטרדה. לא טרחתי להסתכל עד הסוף. גילגמש 18:51, 21 נוב' 2004 (UTC)
לא נורא. לא קרה שום אסון. בברכה, Eranb 18:52, 21 נוב' 2004 (UTC)

וולטה העילית[עריכת קוד מקור]

ראה הערתי בשיחה:וולטה העילית. דוד שי 20:12, 25 נוב' 2004 (UTC)

קראתי את דף המשתמש שלך ושמתי לב שאתה הכנסת הרבה דגלים לויקי העברית.אז קבל ח"ח על פרוייקט הדגלים, אני עובד איתם הרב בפורטל מדינות שאני עובד עליו עכשיו.

בקשר להערה שלך על סרביה ומונטנגרו, שיניתי את הקטגוריות. זו לא מדינה עצמאית, אלא מושג שהיה שייך ליוגוסלביה, היום זה כבר לא קיים ולא רלוונטי וכל מדינה היא יחידה עצמאית.

לגבי ההערה להוציא את סקוטלנד ואנגליה ממדינות העולם אני מסכים שזה לא חלק ממדינות אירופה. ווילס, אנגליה וסקוטלנד מרכיבות כולן יחד את בריטניה, מכאן שאפשר לשייך אותן לקטגוריה בשם בריטניה הבעיה שאצלנו אין מאמר על בריטניה אלא על האימפריה הבריטית וזה לא אותו הדבר כיוון שבריטניה זה רק הממלכות שמרכיבות את האי ואילו הממלכה הבריטית כוללת גם טריטוריות שונות בעולם כמו צפון אירלנד ואיים שונים.

האם לדעתך יש לשנות את המצב (יכול לקחת הרבה זמן ועבודה), או שנשאיר את זה כמו שזה?

ואם לא נשנה את המצב, מה יהיה על אנגליה וסקוטלנד?

Ramiy 13:56, 27 נוב' 2004 (UTC)

שלום רמי. ראשית, קבל ח"ח חוזר על פורטל המדינות שלך. העפתי בו מבט כבר אתמול והוא נראה ממש טוב. אשר לסקוטלנד והאחרות - הן אינן מדינות עצמאיות, ועל כן לא צריכות להופיע ברשימת המדינות, כמו שכל חמישים המדינות של ארצות הברית לא צריכות להופיע שם. יש לנו מאמר בשם הממלכה המאוחדת שאמור לכלול אותן, אוולי אפילו יש טעם בקטגוריה (כמו זו של הקהילות האוטונומיות של ספרד, שדוד שי, נדמה לי, היה נגדה). בברכה, והמשך שיתווף פעולה פורה, ערןב 14:02, 27 נוב' 2004 (UTC)
סליחה על ההתפרצות אבל היה דיון בדלפק היעוץ בנושא, למרות שהדיון לא ממש הסתיים בהחלטה כלשהי - הדיון . הנושא מאוד סבוך.. ולפי דעתי הויקיפדים האנגלים (השפה, לא הלאום) פתרו בצורה די יפה אולם שדורשת די הרבה עבודה - פתרון אנגלי. מלך הג'ונגל 14:08, 27 נוב' 2004 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי במזנון

גילגמש

קונבנציית כיתוב מידות במילימטרים[עריכת קוד מקור]

שלום,

יש סיבה לכך שתיקנת 120מ"מ ל-120 מ"מ (עם רווח)? אם כן, למה לא עשית את זה בצורה עקבית לכל אורך הערך? תודה, אבנעזר בלפור 10:57, 30 נוב' 2004 (UTC)

המ... כך אני נוהג תמיד. רפרפתי על הערך בזריזות, והתמקדתי יותר בכותרות, ולא עשיתי לו הגהה מלאה. חוץ מזה, נדמה לי שאני עדיין חייב לך ארוחה על איזושהי התערבות... :) ערןב 11:21, 30 נוב' 2004 (UTC)
YYY, בכלל לא זיהיתי אותך :-) אני בעד 120מ"מ כמו שבאנגלית כותבים 120mm. יש לך התנגדות שאחזיר המצב לקדמותו? אבנעזר בלפור 11:40, 30 נוב' 2004 (UTC)
המ... נדמה לי שבעברית מקובל לא להצמיד. התוכל להעלות את השאלה בויקיפדיה:דלפק יעוץ? בברכה, ערןב 11:47, 30 נוב' 2004 (UTC)

תשובה מרזיסט וויקי (המשך מהשיחה של גילגמש)[עריכת קוד מקור]

רציתי להגיד לכם משהו כזה: כאשר נכנסתי לויקפדיה מאוד התלהבתי וכתבתי מס' ערכים, אך על על הערכים שכתבתי הוערן הערות , וזאת כנראה הסיבה שעשיתי את מעשים אלה (כמובן שלא מוצדקים). החשד שנתתם בי העליב אותי מאוד וכנראה שזה ערפל את חושיי כלפי ויקיפדיה. שמעון היה אחד מאלה שהעיר לי על ערכי ביותר. מה שעשיתי כבר נעשה, איני יכול לעשות דבר על מה שקרה, אך אני רק יכול להתנצל בפני בפני ויקיפדיה ובפרט מפני שמעון, היצר הרע כנראה השתלט עליי, אני מאוד מצטער על מעשיי ומבטיח שלא אעשה דברים כאלה לויקיפדיה לעולם!
התסלחו לי?

                                                רזיסט וויקי

דף שיחה אישי נועד להשאיר למשתמש הודעות אישיות[עריכת קוד מקור]

ערן שלום
באופן מפורש הוראות ויקי קובעות שמדובר בדף שיחה אישי של המשתמש !!!
ציטוט מעמוד ראשי : "דפי משתמש: לכל משתמש רשום בויקיפדיה יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש (אליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש) משמש בדרך כלל את המשתמש כדי להציג פרטים על עצמו. דף השיחה של המשתמש (כמו דף זה) משמש כדי להשאיר למשתמש הודעות אישיות."
אנא אל תנהל דפי שיחה של משתמשים אחרים (שלי במקרה זה) !!!
כתבתי לך תגובה גם בדף השיחה שלי ששם החלטת משום מה שתפקידך לנהל אותו.
מחיקת הודעה מדף אישי היא בהחלטת המשתמש שדף זה שייך לו והיא חלק מניהול הודעות שיחה אישיות.
המלצתי באופן כללי לכל משתמש לגבי העמוד האישי שלו היא : למחוק הודעות ישנות עד לשיפור הממשק בכיוון המתאים יותר להודעות (פורום למשל) כדי לאפשר לנהל את העמוד ולתת תגובות מכובדות לאנשים המפנים אל המשתמש הודעה :-)
גלישה מהנה :-)
k4school
לא, אתה השחתת את העמוד Template:welcome (ראה גם היסטוריית הדף שלו: [1]). לא ניהלתי את דף השיחה שלך, אלא השארתי לך שם הודעה. נראה לי שאתה לא כל כך מבין את ממשק הוויקיפדיה ואת דרכי התקשורת בין הוויקיפדים (אתה מוזמן לעיין בדף השיחה הזה שלי כדי להתרשם כיצד מתנהלת התקשורת בין ויקיפדים). אם יש לך הצעות לשיפור, מומלץ שתבין קודם כל את הממשק הנוכחי ואז תציע את הצעותיך בויקיפדיה:מזנון. בברכה, ערןב 22:33, 5 דצמ' 2004 (UTC)
צודק :-(
אין לי מושג כיצד עשיתי את הטעות הזאת מפני שאף פעם לא הייתי בעמוד הזה במודע. כל העידכונים שעשיתי היו בעמוד השיחה שלי.
בכל מקרה נראה שאכן היתה היתה לי טעות (שאיני מבין עדיין)
עכשיו נשארה בעיה...
כיצד אני עורך את העמוד שלי ומוחק ממנו הכל כולל הברכה של "ברוכים הבאים" בלי שזה ישנה את העמוד הכללי ?
k4school
עמוד שיחת המשתמש שלך הוא שיחת משתמש:K4school. אתה יכול לרוקן אותו מתוכן וזה לא אמור לפגוע בכלום. אם תעשה זאת בדקות הקרובות אוכל לאשר לך (בדף השיחה שלי, כדי לא לכתוב בדף השיחה שלך ולהכניס לתוכו תוכן) שהכל כשורה. בברכה, ערןב 23:00, 5 דצמ' 2004 (UTC)
היי
אני חושב שהבנתי את מקור הטעות :-)
לחצתי על "עריכה" מעל איפה שכתוב "ברוך בואך לויקיפדיה!" במקום על עריכה בחלק העליון של העמוד.
יש בעיה שהאינדקס למעלה משתגע כשהעכבר עובר עליו ןאין לי כוח לעבור על הקוד לתקן (הקוד מאוד לא מסודר לצערי)
תודה בכל מקרה על ההערה הנכונה
k4school 23:29, 5 דצמ' 2004 (UTC)

אינני שם הודעות קצרמר לחינם. אנא הסתכל על הערך יהדות המופיע כאן. מבטיח אני לך שההלכה השיעית וההיסטוריה השיעית איננה נופלת מזו של הדת היהודית (זכור כי מספרם של המאמינים גדול בהרבה מן מספר המאמינים היהודים והם היו פעילים בהרבה בתקופות מאוחרות יותר בהיסטוריה). משום שכך אני חושב שראוי שיהיה מאמר ארוך יותר שיעסוק בשיעה ולא הקצת שרשום כרגע. אני מחזיר לעת עתה את הודעת הקצרמר. Amitayk 18:20, 5 דצמ' 2004 (UTC)

העובדה שראוי שיהיה מאמר ארוך יותר אין משמעו שמאמר מסוים הוא קצרמר. ראה ויקיפדיה:קצרמר. ערןב 18:42, 5 דצמ' 2004 (UTC)
עברתי שוב על ההפנייה. לצערי אינני מבין מה הייתי אמור למצוא שם. כבר נדון העניין בעבר (ולאחרונה שוב בדלפק היעוץ או במזנון) ועושה רושם שמוסכם על כולם כי קצרמר הוא דבר יחסי לכמות המידע שקיימת עליו. לפי תפישה זו הערך שיעה הוא קצרמר. Amitayk 08:09, 6 דצמ' 2004 (UTC)

התתן לי חסות?[עריכת קוד מקור]

קודם כל שלום לך, אני חדש בויקיפדיה,
קראתי במזנון על שמעון והבעתי את דעתי,
מייד איימו עליי שיחסמו אותי מס' מפעילי מערכת,
אולי אתה תתיחס אליי יותר טוב?
אבי2 13:26, 6 דצמ' 2004 (UTC)

הודעתו גרמה לי לפרץ צחוק. קודם חשבתי שמדובר בשמעון, כי מאיפה למשתמש חדש להכיר את הסימן BR, אבל אחרי שהוא פנה אלייך, בעל 0 סבלנות לטרולים, אני כבר לא כל כך בטוח שמדובר בשמעון. גילגמש 13:45, 6 דצמ' 2004 (UTC)
גילגמש - כל מי שיש לו התמצאות בסיסית ב-HTML מכיר את התג BR. זו לא המצאה של ויקיפדיה. ובכל אופן, אני מציע שתבדוק בלוח השנה ותראה איזה חג מתקרב, ותסיק את המסקנות בעניין זהותו של אבי... [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 13:53, 6 דצמ' 2004 (UTC)

הגרסה החלשה[עריכת קוד מקור]

תודה, תודה. נראה שאתה מבין בדברים האלה הרבה יותר ממני. בקושי עברתי בגרות בלשון.אורי מוסנזון

בבקשה. ערןב 16:35, 6 דצמ' 2004 (UTC)

באותו עניין - האם יהיה נכון לומר שיש לכתוב "גרסאות קודמות" ולא "גירסאות קודמות", בלשונית למעלה? [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 16:23, 6 דצמ' 2004 (UTC)

למיטב ידיעתי צריך להיות "גרסאות קודמות". ראה עוד בכתיב מלא, ויש שם גם קישור לאתר של האקדמיה בנושא. בברכה, ערןב 16:35, 6 דצמ' 2004 (UTC)

תודה ערן. ושאלה:[עריכת קוד מקור]

איך אני יכול ללמוד לערוך טוב יותר את הדפים? אני עוסק בטרור והאתר עזר לי רבות אז אני מנסה להעלות ערכים שיש לי חומר עליהם ואינם מופיעים. אשמח אם תעזור לי. בהערכה רבה, --גל ער 18:01, 8 דצמ' 2004 (UTC)גל ער.

שלום גל ער. מידע על עריכת דפים תוכל למצוא כאן: ויקיפדיה:איך לערוך דף. ישנם דפים נוספים, שתוכל למצוא בקישורים בתחתית העמוד הראשי (באזור "ויקיפדיה לוויקיפדים") כמו גם בעמוד שער הקהילה. בברכה, ערןב 18:12, 8 דצמ' 2004 (UTC)

דגלי מדינות[עריכת קוד מקור]

אני עוקב אחרי פרוייקט דגלי המדינות שלך ובהתאם אני יוצר מדינות שעדיין לא קיימות בויקי שלנו.

אגב, יצרתי מספר דגלים כי יצרתי ערכים מדינות אבל מסתבר שלא היו להם דגלים בויקי שלנו.

אם לא יהיה לך קשה, תודיע לי אם תיצור עוד דגלים ואילו דגלים כיוון שבהתאם לדגלים אני יוצר ערכים לאותן המדינות והטריטוריות.

Ramiy 16:21, 14 דצמ' 2004 (UTC)