שיחת משתמש:Neukoln/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ארכיונים
אבגדהוז
משתמש זה הוא מפעיל מערכת בדימוס בוויקיפדיה העברית. (אימות)
נויקלן, על שום מה? על שום זה. לאו דווקא הקטע החביב עלי באלבום, פשוט זה שהתנגן עת ביקשתי להירשם לאתר. האומלאוט נזנח בדרך בגלל המקלדת.
ברוכים הבאים לארכיוני דף השיחה שלי

נא לא לפתוח שיחות חדשות בדפי הארכיון. להשארת הודעה חדשה ניתן ללחוץ פה.

שיזף

ניסיתי ליצור את הדף "שיזף (יישוב)" וראיתי שמחקת אותו לפני 4 ימים. אכן היישוב לא מופיע במפות, והסיבה היא בגלל שזהו יישוב חדש שנחנך השבוע במעמד השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, ככה שהוא יישוב מוכר. קראתי עליו בעיתון השבת. אתה מוזמן לקרוא על כך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4193917,00.html ולחפש בגוגל "יישוב חדש שיזף". עבור עוד תוצאות ומידע. אתה מוזמן גם לערוך את הדף של היישוב החדש הסמוך לבניין המועצה האזורית רמת נגב. Arikriff - שיחה 11:52, 26 בפברואר 2012 (IST)

Arikriff שלום, לרגע לא הייתי מוחק ערך מבלי לבדוק את הרקע לעומק לפני. עם כל הערכתי לכלי התקשורת ולשר לפיתוח הנגב והגליל, אף אחד מהם לא יכול להכריז על יישוב חדש בישראל. הסמכות נתונה למשרד הפנים. נכון לרגע זה מדובר במספר קראוונים שנמצאים שם בניגוד לתוכנית המתאר. ברגע שהדבר הזה יהפוך ליישוב אפשר יהיה לכתוב עליו ערך. אנחנו לא המקום לפרסום היוזמה הזאת וקידומה, בטח לא במסווה של נתונים שגויים. יש אולי מקום להוסיף שורה או שתיים בערכים על מועצה אזורית רמת הנגב או בעמותת איילים. נויקלן - ש 17:15, 26 בפברואר 2012 (IST)

אני בהלם!

גנבת לי את הערך... בהצלחה :-) TZivyAאהמ?מרבין בשמחה10:01, 1 במרץ 2012 (IST)

היי צביה! אשמח לעבוד עליו יחד, הוא מספיק מקיף ודורש עבודה רבה. אני בשלבים שונים של תרגום הערך מאנגלית (בעיית תעתיקים לא פשוטה. כרגע בשמות פרטיים שלא מצאתי בספרות העברית אני רושם את הניחוש+המקור, ואכין רשימה לבדיקת מביני דבר. במונחים אני משתמש בתעתיקים שמצאתי בספרות). אח"כ אתחיל לברור משם תוכן, לבדוק את המקורות שלו ולשלב תכנים שמבוססים על "קיצור תולדות הקולנוע" (מהדורה שישית) כרך ב', ועל הספרון "קולנוע" של אושרה שוורץ. מצאתי מידע עקיף גם בספר "100 סרטי מופת שאהבנו כל כך". יכול להיות שכדאי בכלל להתחיל בהכחלה של ערכים מסביב - ז'אנרים ייחודים לקולנוע היפני (גנדאי-גקי, ג'ידאי-גקי, שומין-גקי, יאקוזה וכו'), תפקידים ייחודים כמו הקריינים שכונו בנשי, הדמויות הנשיות שגולמו כמו בתיאטרון היפני בידי גברים שכונו (אויאמה), דמויות הטאטיאקו (הגבר הקשוח) והנימאימה (הגבר הרך), או במאים יפנים חשובים שחסר עליהם ערך (מבוסס על רשימה מלאה של במאים חשובים בנספח הספר "מסך הקסם"). מה את מציעה? נויקלן - ש 10:45, 1 במרץ 2012 (IST)
אלו ואלו דבריי אלוקים חיים. אני מניחה שאתה תעשי עבודה הרבה יותר טובה ממני בערך עצמו. אז אולי כדאי שאני אתחיל בתרגום ז'אנרים של הקולנוע היפני וכו'. יש לך בינוויקי אליהם? TZivyAאהמ?מרבין בשמחה14:50, 1 במרץ 2012 (IST)
מעולה! בינוויקי יש ב-w:Template:Cinema of Japan. באשר לערך הראשי - אני כלל לא בטוחה שאעשה עבודה טובה יותר ממך. טרם התנסתי בכתיבה של ערך מקיף בנושא, בעוד את הוצאת מומלץ אחד מתחת מקלדתך. אני אעלה תוך יומיים שלושה את הטיוטה ונוכל לראות איך ממשיכים לעבוד עליה. נויקלן - ש 14:56, 1 במרץ 2012 (IST)
מגניב! נכנסתי לשם והתחלתי לתרגם. בקשר למומלצות - אשמח אם תספרי לי באיזה ערך מדובר קריצה. TZivyAאהמ?מרבין בשמחה15:31, 1 במרץ 2012 (IST)
משום מה הייתי בטוח שקולנוע חרדי מומלץ. נויקלן - ש 18:26, 1 במרץ 2012 (IST)
לצערי לא, למרות שאני מחבבת אותו עד עצם היום הזה. מה דעתֵךְ לראות קצת סרטים יפנים ולכתוב עליהם ערכים? אני משומה מרגישה דבילית לכתוב ערך על סרט שלא ראיתי. ואם תשיםי לב, תרגמתי לעת עתה ערך אחד. מקווה להמשיך בדרכי זו. TZivyAאהמ?13:43, 4 במרץ 2012 (IST)
הממיר שלי מתפוצץ מסרטים של TCM ו-MGM שאני רוצה לראות. לצערי בספריה הציבורית שלי כמעט ואין סרטים זרים. אפשר לכתוב על חלק מהם בעזרת אותם מקורות שציינתי, אבל נראה לי שהכתיבה על הסרטים היא בעדיפות משנית לערכים על הקולנוע, הז'אנרים והבימאים. ראיתי את הערך. תודה! אני ארחיב אותו קצת בהמשך, לצערי אני נכנסת לוויקי ומוצאת את עצמי מתעסקת בעיקר בתחזוקה ומפעילות. נויקלן - ש 14:26, 4 במרץ 2012 (IST)
ניפיתי את כל הדברים שהיו נראים לא רלוונטים בערך האנגלי. יש להם נטייה חמורה להתעכב על זוטות. פשוט לשום סרט שהוזכר לא היה בינויקי עברי. מקווה להמשיך ביתר שאת, רק שפתאום נפל עלי מבחן, אז זמני הצטמצם בכי. TZivyAאהמ?14:45, 4 במרץ 2012 (IST)

ריג'ס פילבין

יי, עכשיו ישנה בעיית תרגמת?, ראי את התוצר החדש של הערך ב-משתמש:Dekel E/ריג'ס פילבין. בברכה, Dekel E  •  שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 12:54, 1 במרץ 2012 (IST)

סיימת לעבוד עליו? נויקלן - ש 12:56, 1 במרץ 2012 (IST)
לא, על התחלתו. תכתבי לי בבקשה הערות. בברכה, Dekel E  •  שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 12:57, 1 במרץ 2012 (IST)
מעדיפה לעשות זאת בתום הכתיבה. תשים לב שבתרגום החדש אתה מתייחס להערות שבדף השיחה. ממליץ בחום לקרוא ולנסות ליישם גם את ויקיפדיה:שגיאות תרגום נפוצות, זה דף שעזר לי מאוד בראשית דרכי באתר. תוכל להעזר גם בויקיפדיה:ביקורת עמיתים. נויקלן - ש 13:00, 1 במרץ 2012 (IST)
הכתיבה עליו תהיה ארוכה ותיקח המון זמן. יש הרבה ערכים שבמרחב הערכים עם תבנית בעבודה, מה לא בסדר בו? בברכה, Dekel E  •  שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 13:53, 1 במרץ 2012 (IST)
המשך השיחה בדף שיחתך. נויקלן - ש 13:56, 1 במרץ 2012 (IST)
אם שמת לב ואם לא, עניתי בדף שיחתי! בברכה, Dekel E  •  שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 14:06, 1 במרץ 2012 (IST)

אגב, נויקלן, הערה קטנה. בדף השיחה של דקל רשמת "השבת והחזרת את הערך למרחב הערכים ללא הפסקה עד שלא נותרה לי ברירה אחרת אלא להגן עליו". בהחלט יש ברירה אחרת כשמדובר במשתמש ספציפי שממשיך לעשות ככל העולה על רוחו על אף שרבים ניסו להציע לו עזרה (מספר משתמשים ותיקים, ואני בניהם, ניסו לחנוך אותו ולתת לו טיפים להשתלבות בקהילה). המשתמש אינו לומד, חוזר שוב ושוב על אותן הפעולות, ולאחרונה גם מתחיל להגיב יותר באגרסיביות כלפי משתמשים אחרים. הוא לא ממש מפנים את הפניות אליו, ובארכיוניו המרובים ניתן לראות שפנו אליו שוב ושוב בנושא, ואף ביקשו את חסימתו פעם אחת.

גם נושא הפנייה של גיל אליו היום (שיחת משתמש:Dekel E#הודעת נחסמת) הוא נושא שפנית אליו אישית פעמיים לגביו, וגם אני ניסיתי לתת לו טיפים איך לנהוג. הוא ממשיך לכתוב "אוקיי, בברכה" ולעשות מה שבא לו. לי אישית נמאס, ואם הייתי כאן בשעה שהחזיר את הערך למרחב הראשי הייתי מבקש את חסימתו. Botend - שיחה 22:38, 1 במרץ 2012 (IST)

היי Botend, כמעט תמיד יש עוד מה לעשות, השאלה היא שאלה של עלות-תועלת. עצם ההתעקשות במקרה דנן על עבודה בארגז היא חלק מאותן ברירות אחרות. למרות שנגזלים גם ממני משאבים לא מועטים במקרה המדובר, אני עדיין אופטימית. אנחנו חייבים לדעת שעשינו הכל על מנת להכיל תורם פוטנציאלי חיובי בטרם ניגש לאפשרויות נוספות. כשמדובר בתורמים שדבק בהם חיידק הוויקי זה חשוב אף יותר, שכן התמודדות במסגרת המערכת היא לרוב קלה יותר מהתמודדות מחוץ לה. אמשיך לעקוב ולהתערב במידת הצורך. אם יש צורך תסב את תשומת ליבי. תודה וסופ"ש טוב, נויקלן - ש 12:57, 2 במרץ 2012 (IST)
איש לא דיבר על חסימה לצמיתות כמובן. מדובר על מצב שבו ברגע שהוא מתחיל להתעקש להעביר מארג"ח למרחב ראשי למרות מה שכולם אומרים לו, לתת לו שעתיים להתאוורר. אם לדעתו אזהרות עובדות, אני מניח שזה נותן לנו מידע איך להתמודד איתו. לדקל יש את הפוטנציאל להיות משתמש תורם ומועיל מאוד. הוא בא עם התלהבות רבה, ורצון עז לתרום למיזם. איני מזלזל בזה. אם הייתי מזלזל בזה לא הייתי מנסה שוב ושוב לסייע בחניכתו ולתת לו הכוונה. הבעיה שלו היא בגרות, הוא לא מוכן להקשיב ולא משתף פעולה עם אחרים. משתמש שהוזהר בעברו ומתעקש להשיב למרחב הערכים הראשי מספר פעמים ערך כשכולם אומרים לו שאינו בשל, ראוי לחסימת הרגעה. Botend - שיחה 13:20, 2 במרץ 2012 (IST)
העדפתי במקרה הנ"ל את כלי ההגנה על פני כלי החסימה. ההגנה איפשרה לי ודאות ליממה שהפעולה הבעייתית המסויימת תיפסק, ודקל יוכל להמשיך ולדון בנושא/לשפר את הערך, בעוד חסימה הייתה פותרת את הבעיה בוודאות רק לשעתיים ועוצרת את הדיון. אשקול להבא מה עדיף. נויקלן - ש 13:23, 2 במרץ 2012 (IST)
אין לי טענות על שיקול דעתך, עליו אני סומך. אני משוכנע שאתה מכיר את הסטוריית המשתמש, וכאמור לא הייתי כאן בשעת מעשה. שבת שלוםֱ! Botend - שיחה 13:26, 2 במרץ 2012 (IST)
האם לא ניתן למנוע ממנו לבצע העברות דפים באמצעות מסנן ההשחתות? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:26, 2 במרץ 2012 (IST)
צעד קיצוני מידי ולא באמת נדרש. לא מדובר בפעולה מסיבית/לא מוצדקת באופן גורף כמו שהייתה בזמנו לאורלינג. טיפול נקודתי מתאים. שבת דבש נויקלן - ש 13:28, 2 במרץ 2012 (IST)

לפי דעתי הגיע הזמן לערוך את ההצבעה. מה דעתך? TVJunkie - שיחה 16:58, 1 במרץ 2012 (IST)

צריך לספר לקהילה איזו עבודה נעשתה ולהציב בפניה את האפשרויות השונות (במזנון): הליכה להצבעה (ובאיזה פורמט); השארת המצב; סקר קוראים; נויקלן - ש 18:26, 1 במרץ 2012 (IST)
ב-2009 יוני העלה את את הנושא להצבעה בפרלמנט לאחר שהמשתתפים בדף השיחה של המיזם הגיעו להסכמה על כך. האם אוכל לפעול באופן זה גם כן? TVJunkie - שיחה 15:34, 2 במרץ 2012 (IST)
בקצרה: זאת אפשרות, תבדוק שיש לכך הסכמה ואם כן תריץ את זה. באריכות: אני לא הסמכות להחלטה כיצד יש לבצע את המהלך. זה צריך להיקבע על ידי הקהילה, כשכמובן צריך לספר לה איך זה נעשה בעבר ולראות האם יש אישור ללכת בדרך זאת גם הפעם. מה שלדעתי חשוב זה לוודא שיש קונצנזוס להחלטות בנושא, כשם שהיה בדיונים האחרונים על עיצוב התבניות. לדעתי אין לרוץ להצבעה לפני שהתגבש קונצנזוס מסויים על דרך ההחלטה או על הצורך בעבודה נוספת לפני. (בהצבעת פרלמנט עם האופציות העיצוביות הנוכחיות תוך שימוש בשולצה/שיטה אחרת; בסקר קוראים; או בכל רעיון אחר שיעלו). נויקלן - ש 02:39, 3 במרץ 2012 (IST)
תודה על העצה. אכן אעלה את הנושא לדיון במזנון בהקדם. TVJunkie - שיחה 18:54, 3 במרץ 2012 (IST)

Why My username is not offensive

1. My username says " Lady Gaga F--k ME " that means that I specific want gaga to fuck me 2. Gaga cant really f--k me since she doesn't have a d*ck .. 3. Its not hurting anybody not even gaga herself because she has already taken few photos with her fans which she\they are doing stuff 18+ .

more reasons ?

I'm sorry but u can not use the F word in your username. it's offensive and inappropriate. The fact that u can or can't f**k with her is totally irrelevant. Pls choose another name. נויקלן - ש 18:26, 1 במרץ 2012 (IST)

למה התמונות הן לא בשימוש הוגן? גם בערך שלי הדרך אלי אין שימוש הוגן? Sonic Robo Blast 2 - שיחה 13:02, 3 במרץ 2012 (IST)

Sonic Robo Blast 2 שלום, לצערי נאלצתי לעבור כרגע על רשימת ההעלאות שלך ולהשקיע זמן לא מועט בהסרת קבצים שהעלת ושהשימוש שנעשה בהם לא היה "שימוש הוגן":
  • תמונה שיש עליה זכויות יוצרים ושמתבצע בה "שימוש הוגן" יכולה להופיע בערך שעוסק בה בלבד. אנחנו לא מאגר עטיפות סינגלים, בשביל זה יש חיפוש תמונות בגוגל. עטיפת סינגל תופיע בערך על הסינגל בלבד. עטיפת אלבום בערך על האלבום בלבד. עטיפת ספר בערך על הספר. במקרים חריגים, בהם אין ערך לספר ויש פסקה רחבה מאוד עליו בערך על הסופר, ניתן יהיה לשקול הוספת עטיפת הספר לערך.
  • לא מבצעים, אלא במקרים חריגים, שימוש הוגן ביותר מתמונה אחת בערך. לא מבצעים שימוש הוגן בתמונה אם יש תמונה חופשית אחרת בנמצא.
  • השימוש ההוגן צריך להיות הוגן. צריכה להיות לו הצדקה שבגינה אנחנו "מתעלמים" מזכויות היוצרים עליה.
דף השיחה שלך עמוס בהערות על זכויות יוצרים. קרא שוב את הדפים השונים בנושא וקח זאת לתשומת ליבך. נויקלן - ש 16:12, 3 במרץ 2012 (IST)

תמונה

העלתי את התמונה הזו. צריך לערוך אותה ואני לא יודע איך (להפוך את התמונה, ולהגדיל את הספר). אורח פורח - שיחה - לכבוד פורים!!! (זהירות, התמונה בערך (למעלה משמאל) אינה צנועה) 13:21, 4 במרץ 2012 (IST)

צריך לעשות את זה במחשב בעורך גרפי כלשהו. אם אין לך כזה/אינך יודע כיצד אעשה זאת יותר מאוחר. אגב, לא הבנתי איזה תמונה לא צנועה? נויקלן - ש 13:24, 4 במרץ 2012 (IST)
אני לא יודע איך לערוך, כפי שכתבתי. התמונה בלכבוד פורים!!!. אורח פורח - שיחה - לכבוד פורים!!! (זהירות, התמונה בערך (למעלה משמאל) אינה צנועה) 13:42, 4 במרץ 2012 (IST)
בוצע בוצע. חשבתי זה חלק מההודעה ולא מהחתימה (ללא ספק מהארוכות שבהן). נראה לי שיש לנו הגדרות שונות מאוד לצניעות :) ביום יום שלי אני לובשת ככה רק בורוד, וזה עוד כשאני חסודה. נויקלן - ש 14:18, 4 במרץ 2012 (IST)
זו ההגדרה של ההלכה. מ - ש - לכבוד פורים! (ערך חדש) 01:25, 5 במרץ 2012 (IST)

השתמשתי בה בצורה לא הוגנת, אני מבין עכשיו איך להשתמש בתמונות ובתנאים המתאימים, אבל למה הסרת את התמונה של הספר אם בכלל הוא "אאוט אוף פרינט" ולא משהו שהפך ללהיט או הצלחה? Sonic Robo Blast 2 - שיחה 15:09, 4 במרץ 2012 (IST)

תשובתי משתי פסקאות מעלה: "עטיפת ספר בערך על הספר. במקרים חריגים, בהם אין ערך לספר ויש פסקה רחבה מאוד עליו בערך על הסופר, ניתן יהיה לשקול הוספת עטיפת הספר לערך". בברכה, נויקלן - ש 15:19, 4 במרץ 2012 (IST)

יישור לשמאל

אשמח אם תוכלי להסביר איך לעשות יישור לשמאל של פסקה. תסתכלי בפסקה ספרים בערך ג'ואל פורמן (שהוספתי זה עתה...) ותביני. מ - ש - לכבוד פורים! (ערך חדש) 01:26, 5 במרץ 2012 (IST)

מסמנים את הטקסט ולוחצים בסרגל הכלים על הכפתור של יישור לשמאל (סמל דומה לזה שבוורד, כשעומדים מעליו מופיע הכיתוב "טקסט מיושר לשמאל). לחילופין אפשר להוסיף ידנית את הקוד (מופיע כרגע בערך במצב עריכה). לילה טוב, נויקלן - ש 01:30, 5 במרץ 2012 (IST)

עבד ה' הוא לבדו חופשי

חופשה נעימה! (ואגב, למשפט הנפלא שלמעלה יש משמעות לאו דווקא דתית - היכולת של האדם לשלוט על עצמו היא זו שעושה אותו חופשי. בהצלחה במשימה) TZivyAאהמ?19:55, 5 במרץ 2012 (IST)

להלן מסקנות הניסוי: ניסוי כושל; איני בן-חורין; נויקלן - ש 15:18, 8 במרץ 2012 (IST)

תודה ועזרה

היי. תחילה, תודה על השבת (והסבת) לבי לשינוי בפרטי המשתמש שלי. אך אבוי, כעת אינני רואה כלל את השורה שהייתה חלקו העליון של המסך, דרכה התאפשר לי להגיע לפרטי המשתמש שלי, ואף אין לי יותר אפשרויות לרשות ב"שיחות" של ערכים. האם אפשרי מבחינתך לסייע לי בפתרון התקלה?

לא ברורה לי הבעיה. אם אינך רואה את השורה של "שם המשתמש שלך, דף השיחה שלי, ההעדפות שלי, רשימת המעקב שלי, התרומות שלי, יציאה מהחשבון", אז אתה לא מחובר לחשבון. באיזה דף שיחה ניסית לרשום ללא הצלחה? כניסה לדפי שיחה מתבצעת באמצעות לשונית "שיחה" שמופיע בשורת הלשוניות של כל ערך בצד ימין למעלה. אחרי כניסה לדף השיחה לוחצים על עריכה. נויקלן - ש 21:37, 8 במרץ 2012 (IST)

הסתרת תקציר

נוייקי, הסתרתי לא תקציר אחד. להומור יש להתייחס בהומור. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 23:54, 10 במרץ 2012 (IST)

באמת שקשה לי לראות איך אפשר לקרוא את דבריך שם כהומור. העניין הטכני זאת תחושה שקיבלתי בעוד מספר מקרים שאיני מאתר אותם כרגע. אולי זה רושם מוטעה באמת ואם כן התנצלותי.
כאמור הבעתי את דעתי שם בעוד נושאים למרות שלא הרחבתי עליהם: כמפעיל אתה פעיל בפן מאוד מסויים של ניסיונות גישור ופתרון מחלוקות, פן מבורך לכל הדעות, אך לצערי נדמה לי שאינך מצליח לרוב לפתור אותן. רמת הפעילות שלך בשאר הנושאים כמפעיל היא מהנמוכות ביותר וחשוב לי בירוקרט פעיל יותר כמפעיל. זכור לי לשלילה גם "דיון האפליפסיה" במזנון. הייתה שאלה נוספת ששאלתי בדיון ושעסקה בדרך בה היית משיב לביקורת שהופנתה שם כלפי הבירוקרטים, לו היית בירוקרט והביקורת הייתה כלפיך. בניגוד לרושם שאולי נוצר, הייתי רציני לגמרי. זאת שאלה שבאה לראות כיצד היית מיישם את תפיסותיך כבירוקרט במקרה נתון.
עניין נוסף שבתור שאלה אני לא סבור שמקומו שם (בתור תשובה אולי כן), אך הוא מסקרן אותי בלי קשר לדיון על התפקיד: איני מצליח להבין מדוע עזבת את תפקיד המפעיל ומדוע שבת אליו. בהודעת הפרישה כתבת כי "איני מקבל את שיתוף הפעולה..." והדגשת כי "לא החזרתי את הרשאות המפעיל שלי כי היה לי קשה".
אני כן רוצה לציין שלמרות שאיני סבור שתתאים לתפקיד, אני מלא הערכה לדרכך הייחודית והשונה במיזם. נויקלן - ש 01:43, 11 במרץ 2012 (IST)
גם אני מלאת הערכה לדרכך השונה והייחודית במיזם, נויקלן, ולעובדה שאת/ה נהנה להיות מיוחד. בהצלחה בכל אשר תפנה, יעל י 01:47, 11 במרץ 2012 (IST)
למרות שאיני יודע במה זכיתי לכבוד אני מודה לך מאוד. נויקלן - ש 01:49, 11 במרץ 2012 (IST)
אין צורך להודות. כתבתי זאת רק בכדי למשוך תשומת לב. יעל י 01:52, 11 במרץ 2012 (IST)
ככה את מחלקת מחמאות רק בשביל תשומת לב? אכזבתי הכנה נרשמה בכנף. נויקלן - ש 01:54, 11 במרץ 2012 (IST)
אכן הערכתי נתונה לך, ומאידך, בשל היותי בהירת שיער מלידה מעצבן אותי הביטוי בלונדה מאמי, מה לדעתך עלי לעשות בהתקלי בו בוויקי? יעל י 02:02, 11 במרץ 2012 (IST)
קודם כל עלייך לומר תודה לבורא עולם. אח"כ עלייך לחשוב על תגובה שלא קשורה בשום צורה שהיא לבלונדיניות מאמיות, למעשה עדיף שהיא תעסוק בשחורדיניות, ואז תכתבתי אותה. לחילופין, זה כנראה יהיה הזמן לעזוב את המחשב להפסקה. כשאני עוזבת את המחשב אני לרוב ניגשת לכתוב את הפוסט האחרון שהתחלתי לעבוד עליו. שם לפחות אני מקבלת כסף מפרסומות. נויקלן - ש 02:07, 11 במרץ 2012 (IST)
לא הבנתי את המשפט הראשון והיכן ומדוע ועל מה התודה. בהצלחה בפוסט. ובוא נסכם שבפעם הבאה שאתקל בו - אני פשוט אמחק אותו? יעל י 02:12, 11 במרץ 2012 (IST)
התודה על השיער הבהיר. דווקא כרגע לא נתקלתי בבלונדינית שלי אז הפוסט ישאר בצד. ובואי נסכם שאני לא עושה סיכומים עם אף אחד. אישור גורף למחיקות בוודאי ובוודאי שלא קיים עבור אף אחד. כל מקרה לגופו. נויקלן - ש 02:15, 11 במרץ 2012 (IST)
אז זהו ששאלתי אותך מדוע התודה עליו ולא ענית, ונשאר סתום הענין. ואחרי שסיכמנו שלא ברור מדוע תודה על שיער בהיר או כהה, בענין ה"בלונדה מאמי", אם אראה את הביטוי הזה שוב על הוויקי, אומר שזה לא מתאים לי, בלי מחיקה. ובוא נגיד שגם הביטוי "נערת היו-יו" זה לא משהו שראוי לוויקי, ווגם עשרות פעמים, עדיף למחוק אותו או לומר שהוא מופרז בעליל. יעל י 02:34, 11 במרץ 2012 (IST)
אני מקווה שלפחות את מבינה את מה שכתבת. בכלל אני חולה על הקטע הזה שבו את מנהלת דיון כביכול עם אחרים אבל סוגרת עם עצמך את מה שאת רוצה לעשות/תעשי וגו'. לי אישית אין מושג על מה דיברת כאן, לתומי חשבתי שבאת לחלק מחמאה ובמקום זה זכיתי בשרשור המוזר הזה. גם זה סוג של הומור לעת ליל. נויקלן - ש 02:29, 11 במרץ 2012 (IST)
בוודאי שאני מבינה שעדיין לא יצאת מהמשהו ששיער בהיר יש בו איזה משהו מיוחד, אבל השימוש האינפלציוני בביטוי "הבלונדה מאמי" ובסיטונאות הוא מופרז בעליל. ואדגיש שוב, אני מלאת הערכה אליך ואל פועלך. יעל י 02:33, 11 במרץ 2012 (IST)
בי נשבעתי שראיתי פעם או פעמיים תגובות שלך שמעודדות אהבה, שמחה, קלילות והומור שדרוש לנו כמו אוויר ירושלים בבקבוקים לצליינים. מאכזב קצת לראות שאינך מוצאת הומור בכך, או שמא סמכות קביעת ההומור מהו ניתנה לך בלידה יחד עם שיערך הבהיר. נערת יו-יו, אחד הכינויים האהובים עלי. שקלתי לשנות את שם המשתמשת שלי אליו. טוב שהזכרת לי אותה, מזמן לא לרלרתי איתה. תכף נטפל בזה. נויקלן - ש 02:38, 11 במרץ 2012 (IST)
בהחלט שמחה ואהבה, קלילות והומור, אתה מוזמן תמיד בכל ומכל הלב. ובאשר ל"לרלרתי" אני מזכירה לך את שכתבת לפני שנות דור שאינך חתלתול מחמד. זכותך אמנם להיות גם וגם בכל נושא וענין, וזכותי לסבור ש"בלונדה מאמי" זה "מטריד ומפריע", ו"נערת היו-יו" אינו עומד בכללי התנהגות בין חברי הקהילה, מה דעתך? יעל י 02:45, 11 במרץ 2012 (IST)
חופש המחשבה תמיד נתון בידיך. כבר שלוש לפנות בוקר ובשמונה קבעתי לי צבעים ופן, אז ברשותך ניפרד בברכת ליל מנוחה, נויקלן - ש 02:50, 11 במרץ 2012 (IST)
בהצלחה בפן. באשר לשיחתנו היא הייתה בכבוד וברצינות. בפעם הבאה שאראה התייחסות לאדם בוויקי על פי מינו, נטייתו המינית, העדפותיו, צבע שערו - אני אעיר על כך. תודה שהפעלת, יעל י 02:52, 11 במרץ 2012 (IST)
לאיזה דיון במזנון התכוונת? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 01:55, 11 במרץ 2012 (IST)
הודעה שהושארה בספר האורחים והוסרה משם, ושגררה דיון בעל טונים מאוד לא נעימים במזנון. נויקלן - ש 01:57, 11 במרץ 2012 (IST)
קרא את הדיון שנית, כולל התנצלותי בדף שיחתה של דורית, הוא היה בין 2 אנשים, שמצאו את הדרך לסיימו בצורה בוגרת ומעוררת כבוד. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:04, 11 במרץ 2012 (IST)
אקרא. הייתי שמח להתייחסות גם לשאלותי האחרות אך אבין אם תעדיף שלא. תודה ולילה טוב, נויקלן - ש 02:07, 11 במרץ 2012 (IST)
אין לי בעייה להשיב, למרות שנראה לי שאת החלטתך אין להשיב. לגבי ביקורת, לא פעם הוטחה בי ביקורת, תגובותיי מתנוססות מעל דפי השיחה, לא ישתנה דבר אם אבחר לביורוקרט. לגבי פרישתי וחזרתי, אני לא רואה סיבה לחזור לכך, לאחר שהקהילה אמרה את דברה והרשאות המפעיל הוחזרו לי ללא התנגדות אחת. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:21, 11 במרץ 2012 (IST)
אין לי מענות כלפי היותך מפעיל, להפך, חשוב שיהיו מפעילים כמוך ואני לא מתפלא שההרשאות הוחזרו לך בלי התנגדות אחת. מה שעניין אותי זה הסיבות מאחורי הפעולה. החלטתי כאמור מבוססת על יותר מפרמטר אחד ואת הדיון אני מנהל לא על מנת לשנות/לא לשנות את מה שכתבתי שם, אלא על מנת להכיר טוב יותר אותך ולהבהיר דברים שאולי לא היו לי ברורים. נויקלן - ש 02:27, 11 במרץ 2012 (IST)
אשמח אם תכיר אותי טוב יותר, ואשמח להכיר אותך גם כן. בזמנו החלטתי לוותר על ההרשאות, לא פרטתי מדוע וסיבותיי עימי. איני מגן על עצמי, ואיני מחביא דבר. אין כאן משהו הפוגע בוויקיפדיה, אלא דברים אישיים (לאו דווקא שלי). האמן לי שלא בנקודה זאת תכיר אותי טוב יותר. זכותך להצביע נגדי, ואיני נוטר לך על כך טינה. היות ונימקת, היה לי חשוב לדייק. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:35, 11 במרץ 2012 (IST)
מבין ומודה לך על ההבהרות השונות. נויקלן - ש 02:50, 11 במרץ 2012 (IST)

נעמי גרינברג הר ירוק

היי נויקלן, האם תוכל להסתכל בדף השיחה ובמה שקרה שם, ואם תמצא לנכון, לעזור? פניתי לגילגמש, אבל הסתבר לי שאיננו מפעיל. תודה. עמירם פאל - שיחה 23:35, 11 במרץ 2012 (IST)

היי עמירם, אני אחלק את התייחסותי לכמה חלקים: מה עכשיו, איך אני רואה את מה שהיה ומה יש לעשות לפעמים הבאות.
מה עכשיו – מכיוון שכותבת הערך ביקשה בדף השיחה את השחזור לארגז החול, עשיתי זאת. אני מציע כי תנסה לסייע לה בכתיבה ובעריכה.
מה שהיה – אני מסכים עם שאר המתדיינים שם הן ברמה הפרוצדורלית (חשיבות לא הובהרה ובלי בקשה מפורשת לא היה טעם לשחזור לארגז) והן ברמה התכנית (לדעתי האישית מהערך שהופיע לא עלתה חשיבות). ובפירוט – תמיכה בלי נימוק כפי שהביע גיא אינה מהווה על פי הנוהג. גם דבריך לא היו בהירים מספיק על מנת להבהיר חשיבות. כתבת שם "הייתי חושב שזה גבולי מבחינת החשיבות, אבל יכול אולי לעבור, אם...", גם בהמשך זה נותר ברמת ה"אם באמת התפרסמו...". היה ואותם "אם" היו מתרחשים, היה עליך לכתוב מחדש כי לדעתך לאחר העריכות/תיקונים החשיבות ברורה/אינה גבולית עוד. בדיוק לשם הבהרות שכאלה ניתן שבוע לדיון ותיקון הערך. אני מניח שאם זה היה קורה, או אם היית טוען לחשיבות בלי סייג, אז הדיון היה מקבל תפנית לכיוון "האם באמת איקס שירים שהיא אכן... יכולים לשמש כהבהרת חשיבות".
לפעמים הבאות – אם אתה סבור שיש חשיבות אז עליך להיות חד-משמעי. לפעמים אם הערך חשוב לך אז כדאי לנסות ולתקנו בעצמך. משתמשים חדשים לא תמיד יודעים או מפנימים בשבוע את סגנון ותוכן הכתיבה שנדרשים. דבר אחרון, המקום לבקשות כאלה הוא בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. בכתיבה שם נמנע ממך הצורך לנחש מי מפעיל, הזמינות לטיפול גבוהה יותר, והתהליך עצמו שקוף יותר. לילה טוב, נויקלן - ש 02:57, 12 במרץ 2012 (IST)
תודה, כתמיד, נויקלן! עמירם פאל - שיחה 11:05, 12 במרץ 2012 (IST)

היי נויקלן, תוכלי לבדוק את הערך הנ"ל כדי שאוכל להעבריו למרחב הערכים?, תודה, ההר אדרניק  •  שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 20:03, 12 במרץ 2012 (IST)

היי דקל, לצערי אין לי הבנה בתחום. מרפרוף על הערך נראה שאין בו מספיק מקורות בשביל נושא כה רחב, וכי יש חוסר פרופורציה בין החלקים המוקדשים לתקופות זמן שונות. לצד הנתונים המספריים רצוי להביא בהערת שוליים את המקור שלהם. הערה טכנית באשר להערות שוליים: במקום לכתוב בהערה כלשהי "כמו הערה מספר...", עליך להגדיר שם להערה הראשונה באופן הבא: {{הערה|שם=שם כלשהו שאתה בוחר להערה|תוכן ההערה כרגיל.}}. אח"כ כל פעם שאתה רוצה להפנות לאותה הערה עליך להוסיף בטקסט את הכיתוב {{הערה|שם=שם ההערה שהגדרת מקודם}}. מידע נוסף בעזרה:הערות שוליים. בהצלחה, נויקלן - ש 20:09, 12 במרץ 2012 (IST)
היי נויקלן, ניסתי ולא הצלחתי לתקן את הערות השוליים, תוכלי לתקן בערך אותם בעצמך. אנסה למצוא עוד מקורות. בברכה, ההר אדרניק  •  שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 20:15, 12 במרץ 2012 (IST)
עלי לעזוב כרגע את וויקיפדיה ולכן לא אוכל לתקן. נסה לתקן באופן דומה לעריכה הזאת, או שתעבור על המדריך ותנסה כמה פעמים בארגז כלשהו עד שתצליח. נויקלן - ש 20:19, 12 במרץ 2012 (IST)
ראיתי שהצלחת. כתבתי את שמם המלא של המקורות ושיניתי את שם ההערה לשם הגיוני יותר (בהנחה שהערך עוד יורחב מספרי ההערות ישתנו). באשר למקור הזה – הוא נראה לי מפוקפק. זהו סיכום כלשהו של סטודנט שלא רשם מה המקורות בהם הוא נעזר. נויקלן - ש 01:15, 15 במרץ 2012 (IST)

שלום נויקלן. אשמח אם תוכל לציין במזנון איזה פרוצדורה עדיפה לפי דעתך? TVJunkie - שיחה 21:21, 12 במרץ 2012 (IST)

רוטר.נט

שלום לך

אני ישעיהו רוטר, בעליו של האתר רוטר.נט

באתר רוטר.נט קיימים פרומים מאד "חמים" ומנהליי נאלצים מידי פעם להרחיק כותבים שכתיבתם אינה יכולה להתפרסם עקב שפה מאד זולה או דברים כאלה...

מטבע הדברים, במשך הזמן אנחנו צברנו "שונאים" מאותם מורחקים ומעת לעת הם מנסים להכפיש את האתר ואותי אישית בכל מקום באינטרנט. ומי כוויקיפדיה מקום מכובד לפגוע בנו.

לאחרונה בערך רוטר.נט הכניס מאן דהו פיסקות שאינם קשורות כלל לציון ערך המושג

זה מה שהתווסף:

פעילות האתר הובילה לתביעות בגין הפרת זכויות יוצרים:

בשנת 2005 חייב בית משפט השלום בתל אביב את ישעיהו רוטר לשלם לצלם שלומי בוצ'צ'ו פיצויים בסך 50,000 ש"ח עקב הפרת זכויות יוצרים בתמונות של בוצ'צ'ו שפורסמו באתר רוטר.נט.‏[1] ערעורו של רוטר לבית המשפט המחוזי נדחה.‏[2] בשנת 2011 פסק בית המשפט המחוזי מרכז שאתר רוטר.נט ובעליו אינם אחראים להפרת זכויות יוצרים בגין קישורים לאתרים מפרים המופיעים בפורומים הפועלים במסגרתו, משום שהוא מפעיל נוהל "הודעה והסרה", במסגרתו מסיר האתר כל קישור מפר, לאחר שנמסרה לו הודעה על קישור כזה.‏[3]

ובכן: דברים אלו נכתבו רק כדי להכפיש ולהציג את האתר כמקום לא חוקי. דבר שפוגע בשמנו וביוקרתנו. כל עיתון עובר תביעות כאלה ואחרות. זה לא מהות הערך. לא ציינו דברים כאלו בערך שום עיתון אחר בויקיפדיה. מאז 2005 עברו 7 שנים, מאז לא "חטאנו" להפך כשתבעו אותנו, נמצאנו חפים מכל אשמה. גם "הערות השוליים" הנילוות יש להם את אותה מטרה.

אנא ממך, נא להסיר את "האינפורמציה" הזה שאינה רלוונטית לערך עצמו. בכבוד רב וברכות תודה

הרב ד"ר ישעיהו רוטר

הדברים אינם מדויקים. אם תעיין בערכים על עיתונים (למשל ידיעות אחרונות) וגופים אחרים, תמצא מידע על תביעות משמעותיות שהוגשו נגדם, בין אם התביעה הסתיימה בזיכוי, בהסדר מחוץ לכותלי בית המשפט או שהתובעים זכו בתביעתם. במקרה של גופים גדולים וותיקים, כנראה שלא *כל* התביעות מצוינות, אבל דבריך כאילו "לא ציינו דברים כאלו בערך שום עיתון אחר בויקיפדיה" אינם נכונים, ואני מקווה שמדובר בטעות הנובעת מרשלנות, ואין להסיק מהם על אמינותך באופן כללי. דבריך המתייחסים למניעים כביכול של מי שכתב את הדברים אינם רלוונטיים. מניעי הכותבים אינם עניינך ואינם ענייננו. השאלה היחידה היא האם הדברים נכונים (כנראה שכן), מגובים באסמכתאות, ורלוונטיים לערך. כיוון שנראה שאינך כופר בנכונותם, עליך להביא טיעון משכנע מדוע התביעה שהוגשה כנגד האתר אינה רלוונטית לערך על האתר. שוב, ספקולציות על ה"מניעים" וה"מטרות" של מי שכתב את האינפורמציה אינן מעניינות. לגבי הפגיעה בשמכם וביוקרתכם - גם שיקולים אלו אינם מעניינה של ויקיפדיה. השאלות היחידות שמעניינות את ויקיפדיה הן: האם המידע נכון, האם הוא מגובה באסמכתאות, והאם הוא רלוונטי לערך. קיפודנחש - שיחה 19:53, 13 במרץ 2012 (IST)
תגובה:
עם כל הכבוד לך, הטעון שהדיווח הוא אמת ואיני מכחיש אותו ממש לא רלוונטי. האם בהגדרת נשיא המדינה תציינו שהאיש הנכבד משתמש לעצמו בחיתולי פאמפרס? גם אם זה יהיה אמת! (סתם דוגמא לא מחייבת).
המקטעים בהם נכתב כי מאן דהו תבע את האתר לדין וזכה, או האחר תבע והפסיד, כ"כ לא רלווטי למותג "רוטר.נט" כאתר אינטרנטי ישראלי החושף סקופים ונמצא בראש רשימת האתרים הסקופיסטים בישראל כבר 10 שנים. עד שאין סיבה שלא לחשוש שיש כאן מגמת הכפשה.
מניסיוני, וויכוח ביננו לא ישכנע אותך. אף אחד לא שש להגיד "וואלה טעיתי, אתה צודק". אני באמת
מבקש, למען ההגינות, לנהוג בנו בצורה טבעית רגילה. הפיסקאות הללו גורמות נזק תדמיתי חסר פרופורציות ומזינות שונאים המצביעים על הפיסקאות הללו כשמחה לאיד. אם תרצי אתן לך לינקים לאתרי שנאה כאלה המביאים אתכם "כמאשימים" ואתנו כפושעים. זה עוול ממשי. אני שב ומבקש. פשוט מבקש.
ישעיהו רוטר - רוטר.נט
אשוב ואומר: טענתך שהדברים מסבים לך נזק אינה רלוונטית, גם לו הייתה נכונה.
אם תקרא את דברי תבחין שציינתי בדיוק מה מעניין את ויקיפדיה: נכונות, אסמכתאות, ורלוונטיות.
אתה שבת וחזרת כאן על האמירה שהדברים אינם רלוונטיים, אבל לא סיפקת ולו נימוק אחד שמראה שאכן כך הדבר.
אתה חושב ומתבטא במונחים של "מותג", ומתייחס לתועלת או לנזק שנגרם לו. את ויקיפדיה לא מעניינים "מותגים" - מעניינת המציאות.
אנא נסה להביא נימוק משכנע אחד מדוע המידע אינו רלוונטי. אתה בהחלט צודק כשאתה אומר ש"ויכוח בינינו לא ישכנע", אבל טועה בניתוח הסיבות: הסיבה איננה שאחד הצדדים (אני) מתקשה להודות בטעות, אלא שאחד הצדדים (אתה) מתקשה בהבאת נימוקים ענייניים לעמדתו, ובמקום זה נכנס לפינות לא רלוונטיות: ניתוח המניעים שלי ("מתקשה להודות בטעות") או של הכותבים המקוריים של המידע ("משתמשים שהורחקו ומבקשים לנקום"). אז שוב: המניעים לא מעניינים. התועלת או הנזק שנגרם ל"מותג" לא רלוונטי.
נימוקים ענייניים שמנסים להראות מדוע המידע הזה אכן לא רלוונטי לערך, כטענתך, יתקבלו באזניים פתוחות. (ואנא, נסה להימנע מכפל או שילוש שלילה: משפט כמו "עד שאין סיבה שלא לחשוש שיש כאן מגמת הכפשה." לא ניתן להבנה על ידי קורא עם אינטליגנציה אפילו קצת מתחת לממוצע (זה אני)). קיפודנחש - שיחה 21:44, 13 במרץ 2012 (IST)
תגובה:
אנסה לתת את נימוקיי למרות שבתוכי תוכי אני כבר לא מאמין שמשהו ישתנה, אולי תהיה הפתעה.
ראשית אסביר למה אני מציין את הנזקים, פשוט כנימוק להתערבותי ומחאתי.
לעצם הנימוקים:
כמעט כל אתר בסדר גודל של רוטר.נט, או עיתון, או מקומון, מטבע הדברים נתקל בתביעות מצד נפגעים בציבור.
אין בכך חידוש, זה לא דבר מיוחד ומייחד, זה לא מציג את מהות המותג, המושג, הערך.
"תנובה" - "דאר ישראל" - "יד שרה"
כל אחד מהם "זכה" לתביעות משפטיות ואוכל לתת לך לינקים לכך. אז מי יעלה בכלל במחשבתו לכתוב על כך בערך שלהם בויקיפדיה? מה זה קשור למותג, לערך. זה לא גוף משפטי או גוף בקרה. אלו הן מותגים, ערכים כשלעצמם.
ממש כך רוטר.נט, זה ערך ומותג כשלעצמו והעובדה שפעם זכה בתביעה ופעם הפסיד בתביעה, מה זה קשור לערך?
בברכה
רוטר.נט
לא הצלחתי לראות בדבריך נימוק. אתה מסביר למה זה אכפת לך. יפה.
אבל איפה הנימוק? נסה להסביר במאה מילים או פחות מדוע התביעה המשפטית שהוגשה כנגד רוטר אינה רלוונטית לערך על רוטר.
העובדה שיש גופים אחרים נגדם הוגשו תביעות שאינן מצוינות בערך על אותם גופים חסרת משמעות: איש לא טוען שוויקיפדיה שלמה או מושלמת. אם יבוא מחר מישהו ויוסיף מידע משמעותי על תביעה משפטית שהוגשה כנגד תנובה, יד שרה או דואר ישראל, המידע ישאר בערך (היה סמוך ובטוח שדובר דואר ישראל היה שמח אם הפסקה "מינויים פוליטיים" הייתה מוסרת מהערך). שאלתך "מי בכלל יעלה במחשבתו לכתוב על כך" מלמדת אך ורק על כך שאינך מכיר את ויקיפדיה. בערכים רבים, למשל (וזו רק טיפה בים) ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, מופיעה התייחסות לתביעות משפטיות, בין אם כאלו שהוגשו כנגד הגוף ובין אם כאלו שהגוף הגיש כנגד מישהו אחר. לא נברתי וחיפשתי לעומק - פשוט ניגשתי ישר לשלושת העיתונים היומיים הגדולים בישראל. בדף על החינמון הגדול בישראל, ישראל היום אמנם לא מופיע מידע על תביעה משפטית, אך לעומת זאת מופיע מידע על הצעת חוק שכוונה כנגד העיתון, ואם תהיה בעתיד תביעה משפטית משמעותית כנגד העיתון, כנראה שמידע עליה ייתווסף לערך. השיקול היחיד שמעניין הוא השאלה האם זה מידע משמעותי ורלוונטי לערך. נסה נא בבקשה רבה ממך להסביר למה המידע הזה לא רלוונטי במקרה של רוטר.
העובדה שתביעות משפטיות מוגשות גם נגד גופים אחרים אין בה כדי ללמד שתביעה שהוגשה כנגד רוטר חסרת משמעות. הדבר הקרוב ביותר ל"נימוק" שמצאתי בדבריך הוא השורה "זה לא גוף משפטי או גוף בקרה". ובכן, כמעט כל התביעות המשפטיות שמוגשות, וכמעט כל התביעות המשפטיות שמוזכרות בוויקיפדיה לא מוגשות נגד גופים משפטיים או גופי בקרה, כך שלצערי איני יכול להתייחס לנימוק הזה כנימוק רציני. השאלה ממנה אתה מתעלם שוב ושוב היא שאלה פשוטה: מדוע התביעה הספציפית שאת המידע עליה אתה דורש להעלים אינה רלוונטית לערך? קיפודנחש - שיחה 22:44, 13 במרץ 2012 (IST)
תגובה:
אכן אין הפתעות. אתה תמיד צודק. זה כבר ברור.
ערב טוב.
גם הנימוק הזה אינו משכנע. קיפודנחש - שיחה 23:07, 13 במרץ 2012 (IST)

לישעיהו רוטר וגלעד שלום,

הערה טכנית בטרם אשיב: הזחה היא הדרך המקובלת להוספת תגובות בדפי שיחה בוויקיפדיה (הוספת סימני נקודותיים בתחילת המשפט). הקווים האלה בין הודעה להודעה מקשים מאוד על הקריאה. חתימה על דבריכם נעשית באמצעות הקלדת ארבעה סימני ~.

הפעולות אותן ביצעתי (חסימה והגנה לאחר שהוחלף האייפי ממנו שונה הערך) הן טכניות ונוגעות לנהלי העבודה באתר כפי שכתבתי זאת כבר בעת ביצוען - לא נכנסים למלחמות עריכה ושחזורים הדדיים עם עורכים אחרים; לא משתמשים באיומים משפטיים (כפי שבוצע באחד מתקצירי העריכה). איני סמכות תוכן יותר מכל תורם אחר באתר. כל עוד מידע הוא נכון ומגובה במקור, השיקול האם להכניסו לערך הוא שיקול של העורכים השונים באתר. אם לא מסכימים לעריכתכם (הסרת המידע), אזי יש לגשת לדף השיחה של הערך ולנסות לשכנע את התורמים האחרים באתר. אפשר להזמין תורמים נוספים שיביעו את דעתם באמצעות ויקיפדיה:לוח מודעות. משכך, מקומו של הדיון שניהלת/ם בדף שיחתי עם משתמש:קיפודנחש, הוא בדף השיחה של הערך. בכל מקרה אמליץ להשתמש בשפה פחות תוקפנית מזו שננקטה לעיתים עד כה בדף השיחה ובתקצירי העריכה. אציע גם כי תחשבו האם יש דרך בה ניתן להרחיב על הקיים בערך (מידע היסטורי ולא פרסומי, או השפעה של האתר והפעילות בו), ובכך לשנות את הפרופורציה של הדברים בערך. אגב, התורמים שהוסיפו את המידע וביטלו את ניסיונות הסרתו הם תורמים מוכרים וותיקים מאוד באתר, ומשכך אני בספק באשר לנכונות החשש שהבעתם בדבר כוונה להכפישכם. בברכה, נויקלן - ש 01:42, 15 במרץ 2012 (IST)


אכן, אמרת נכון "לשנות את הפרופורציה של הדברים בערך" כי כעת בעקבות התוספות עליהן אני מלין, רוב הערך עוסק בפנקסאות הכי פחות רלוונטית לערך עצמו. רוטר, כן זכה לא זכה בביה"מ, כאילו מדובר במשפט אהוד אולמרט ובנוסף לזה מערכת שלמה של "הערות שוליים" ששוב עוסקות בתיקים משפטיים לא רלוונטיים לערך. לא כל מה שקשור לערך, רלוונטי לציין אותו בערך עצמו. לא נציין למשל שמייסד הערך, נשוי ויש לו 2 בנים. למרות שזה נכון, זה לא שייך לערך.
בימים הקרובים אביא לערך, "ערך מוסף" התייחסות העיתונות והעולם לאתר רוטר.נט. זה לא יהיה פירסומת אלא מצג של התרשמות חיצונית עיתונאית כאן ובעולם לערך המיוחד הזה של אתר הסקופים "רוטר נט".
Gilador - שיחה 00:27, 16 במרץ 2012 (IST)


ובכן יקירה, הנה לך דוגמא. הערב הכנסתי לערך רוטר.נט שתי עובדות אוביקטיביות של "רוטר.נט בתקשורת". העובדות מגובות בקישוריות לאימות. אז נכון, לצערי המידע מפרגן לאתר רוטר.נט. ממש ממש צר לי. ואכן, לקח בדיוק חצי דקה (נשבע שלא יותר) ו-Gilgamesh (תורם?) העיף את זה קיבינימט! יש לך כמי שהשתתפה בנושא, הסבר הגיוני? כי מה צריך להבין מזה אדם כמוני. למה ידיעה מביכה לא רלוונטית על הפסד במשפט זוטא הוא כן רלוונטי לערך ולמה מידע על הערך בתקשורת הכללית, הוא כבר לא רלוונטי?
Gilador - שיחה 23:48, 17 במרץ 2012 (IST)
את הכינוי יקירה תשמור בבקשה לקרובים/קרובות ממני. כאמור בדברי הקודמים ובניגוד לדבריך, לא השתתפתי בנושא מבחינה תוכנית. פעל כפי שהנחתי אותך, גש לדף השיחה ונמק את הצורך בפרטים שהוספת והוסרו. נויקלן - ש 00:09, 18 במרץ 2012 (IST)
צר לי אם נפגעת מהבטוי "יקירה", ממש לא הייתה כוונה לכך. זה ביטוי די שיגרתי. לא כתבתי "יקירתי"
לגבי הצעתך, חבל על זמני. קלטתי כבר איך זה פועל. ממש לא הופתעתי מהמחיקה. הופתעתי מהמהירות. בדיוק חצי דקה. אני משוכנע שהמוחק לא הספיק כלל לקרוא את כל התוכן והקישורים שהבאתי. חוסר הגינות זועק! אם הייתי מביא ידיעה מביכה, סוג של פס"ד זוטא שניתן נגד האתר. הוא לא היה מוחק.
Gilador - שיחה 00:27, 18 במרץ 2012 (IST)

דניאלה מונט

היי, שימי לב לתגובה שלי לגבי שאלתך בדף השיחה שלי.

תודה :) נעמה אב - שיחה 20:11, 13 במרץ 2012 (IST)

היי ניוקלן, תוכלי לבדוק את הערך הנ"ל לפני שאעבירו למרחב הערכים?, תודה, ההר אדרניק  •  שיחה. 14:58, 15 במרץ 2012 (IST)

שלום נויקלן. לצערי הדיון במזנון בנושא לא ממש מתקדם לקראת הכרעה ברורה. מה עושים? TVJunkie - שיחה 20:21, 15 במרץ 2012 (IST)

אשתדל לקרוא את הדיון במלואו בסופ"ש. נויקלן - ש 04:52, 16 במרץ 2012 (IST)
תודה. TVJunkie - שיחה 05:27, 16 במרץ 2012 (IST)

כהמשך

יש לך כאן את הקוד המתאים, אם תרצה תטפל בכך, אם לא אודה לך אם תמחוק את הדף המצ"ב. תודה • חיים 7 • (שיחה) • כ"ד באדר ה'תשע"ב • 18:06, 18 במרץ 2012 (IST)

פיספסתי את התשובה שלך שם. צריך להעתיק את כל התוכן הזה לתוכן של המדיה-ויקי של הלאב? או שצריך למקם אותו שם איפשהו? נויקלן - ש 18:07, 18 במרץ 2012 (IST)
העתק-הדבק לדף מדיה ויקי:WikiLove.js (להחליף עם הטקסט הקיים) • חיים 7 • (שיחה) • כ"ד באדר ה'תשע"ב • 18:54, 18 במרץ 2012 (IST)

שלום לך! כתבת שבהתאם לויקיפדיה:טיפול באיומים משפטיים מחקת את הדף, לא מצאתי שם מדיניות כזו. הדבר הכי קרוב שמצאתי הוא "תוכן הנטען שהוא לשון הרע, שאינו נתמך באסמכתא חיצונית, יש להסיר מיד". כאן התוכן נתמך באסמכתא. בכל מקרה אין שם שום התייחסות למחיקת הערך כולו. היות שהעניין לא קריטי לי ואני רוצה להבין ולא לתקוף, פניתי כאן ולא בדף שיחת הערך. החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי ממריא 10:20, 19 במרץ 2012 (IST)

פוליטיקה (גם ארצית וגם ויקיפדית) לא מעניינת אותי בשיט אבל מחיקת הערך נראית לי טעות. בכלל, מחיקת ערך בר-חשיבות היא צעד מאד יוצא דופן וקריטי שצריך לעבור החלטה יותר נרחבת של החברים (אין לי זכות הצבעה ואני לא מכיר את כל המנגנונים, אבל אני בטוח שלא ראיתי אף פעם מחיקה כל-כך זריזה של ערך קיים בלי שום דיון ציבורי בקהילה). נגרם נזק עצום, ומיותר לחלוטין. חייבים להעלות חזרה את הערך (עדיף להודות בטעות מהר מאשר שזה ישמש תחמושת כנגד אוייבי המיזם). בארשבעי - שיחה 11:00, 19 במרץ 2012 (IST)
לא צריך לדאוג לדברים כמו "תחמושת" או "אויבי המיזם".
אנחנו לא במלחמה, לא במגננה ולא במתקפה. מחיקת הערך הייתה הצעד הנכון לאור האיומים.
ההפסד לוויקיפדיה כתוצאה מחסרונו של ערך על רוטר.נט הוא כקליפת השום, והנזק ובזבוז הזמן, הן לאנשים פרטיים והן לוויקיפדיה כולה שבהתעסקות עם איומים הוא משמעותי. ברור שלא יכול להגיע לכאן רב דוקטור ולגרום באמצעים דומים למחיקת ערך חשוב, אבל אין סיבה להתעסק עם גורמים מאיימים בשביל ערך חסר ערך כמו הערך על רוטר.נט. קיפודנחש - שיחה 15:42, 19 במרץ 2012 (IST)
לבינתיים מישהו שיחזר את הדף, כך ששאלתי כבר לא רלוונטית. החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי ממריא 20:17, 19 במרץ 2012 (IST)
החבלן שלום, כפי שציינת זה אכן המשפט הרלוונטי. המקרה שלפנינו היה קצת מורכב יותר ממה שהכיל הדף המדובר. בכל מקרה אחר אכן היה להסיר את המשפט או למצוא לו אסמכתא. במקרה המדובר, מי שקרא את האיום המשפטי, אך קרא גם את שלל דפי השיחה וההתבטאויות של מי שהזדהו כרוטר/מי מבאיו בימים שקדמו לאיום, יכל להבין שאין כמעט אף משפט בערך עימו הסכים הצד המאיים, ומאיומו השני מספר שעות אחרי הראשון עלה שהוא רואה את רובו ככולו של הערך כהשמצה/לשון הרע. מכיוון שאין מקום לערכים מטעם/פרסומות/אוטוביוגרפיה ומכיוון שנטען שכל הערך בעייתי, ומכיוון שהייתה מוכנות ללכת על כך לבית המשפט, ומכיוון שלא מדובר בערך חשוב במיוחד לא נותרה עוד ברירה אלא להסיר את הערך כולו בתקווה שהדבר יצמצם פגיעה אפשרית, באם זאת אכן התקיימה, ובכך יגן ככל הניתן על כותבי הערך היה וייפתחו הליכים משפטיים. יש לשים לב שחלק מהתלונות כנגד הערך כפי שבאו לידי ביטוי באיום היו כלפי עצם הקישור לאסמכתאות שונות, כך שהצעות שונות שעוסקות בחובת סיפוק מקורות לערכים שכאלה אמנם נכונות ככלל, אך הן לא יכלו לפתור את המקרה המדובר. דוגמא בעבר שבה כן ניתן היה להסתפק בטיפול מקורות מקיף במיוחד לערך היא הטיפול שעבר הערך חיים דיין. מקרי עבר אחרים זכו לתגובה דומה בעיקרה לזו שהייתה כאן: אם תרצו ואמנון יצחק נמחקו ונכתבו מאוחר יותר מחדש. מקרה טרי יותר הוא שרון הולצמן, גם שם נמחק הערך במחיקה מהירה ושוחזר כעבור זמן קצר ופחות או יותר במקביל להסרת האיום המשפטי. לצערי הפעם הערך הועלה מחדש מבלי שנכתב באמת מחדש, במעין מה שנראה לי באופן אישי כמו התחכמות שמסכנת את התורמים באתר ושמחטיאה את המטרה – במקום להסיר את דבר הדיבה כביכול ובתקווה שגם את האיום, מתקבל הרושם כאילו יש מה להסתיר ולא נלקחה באמת אחריות על התוכן כפי שהיה קורה לו היה נכתב מהתחלה. מקרה עבר נוסף הוא מתי כספי שם מפאת חשיבותו האנציקלופדית הרבה לא ניתן היה למחוק את הערך. אני מקווה שבכל ההתרחשויות מאז נמחק הערך ועד עתה זוכרים המתדיינים השונים כי מאחורי היוזרים באתר יש אנשים בשר ודם, וכי עם כל הכבוד לכל דפי המדיניות של ויקפידיה, בשנייה שבה נושא כלשהו חוצה את היקום הווירטואלי ועובר לטיפול מערכת אכיפת החוק, הם לא שווים פרוטה. תודה על פנייתך לדף השיחה, ומעבר להסבר זה וכפי שציינתי בדף השיחה לאחר שמחקתי את הערך, אין לי כוונה להתעסק עוד בו או בדיונים עליו ושבעקבותיו. כך גם תגובות נוספות בדף שיחתי בנושא זה לא יזכו למענה מצידי. זה פשוט לא שווה את הסיכון או את הפגיעה בבריאותי. נויקלן - ש 17:26, 22 במרץ 2012 (IST)
תודה רבה על ההסבר המפורט. החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי ממריא 17:30, 22 במרץ 2012 (IST)

הצבעת המפעילים

שלום נויקלן. בעקבות דבריך בדף הבירורים - שים לב שההצבעה לא תימשך שבוע אלא שלושה ימים, ותינעל מחרתיים בערב. בברכה. יואב ר. - שיחה 22:03, 24 במרץ 2012 (IST)

תודה. לילה טוב, נויקלן - ש 01:44, 25 במרץ 2012 (IST)

קולולולולו

אני מאוד מקווה ששמעת את החדשות על TYP כבר. חוזה בלייב ניישן! אהההההההה.
זהו, סיימתי להיות מעריצה צווחנית. לכרגע. קריצה
שבוע מעולה,
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 15:22, 26 במרץ 2012 (IST)

אוי, אין דבר שאני אוהבת מלצווח בקשות לילדים בהופעות מיוזעות. אפילו ממייסי ביקשתי. נויקלן - ש 16:40, 28 במרץ 2012 (IST)

מה לדעתך יהיו השמות הטובים ביותר לשתי סדרות הקטגוריות שלהלן...?

לאחרונה יצרתי את שתי סדרות הקטגוריות הבאות:

אני משוכנע שצריך לשנות את שמות הקטגוריות הללו משום שלפי דעתי, בדומה לסדרת הקטגוריות קטגוריה:משחקי וידאו משנת X וליתר הקטגוריות של יצירות לפי שנים, השם של הקטגוריה צריך תמיד להתייחס הן ליצירות שכבר הושקו והן ליצירות שעדיין לא הושקו - אופן זה לדוגמה מאפשר לנו להציב ערכים של סרטים שעדיין לא הושקו בקטגוריה קטגוריה:סרטי 2012. מה לדעתך יהיו השמות האופטימליים לשתי הקטגוריות הללו? WikiJunkie - שיחה 14:45, 27 במרץ 2012 (IST)

היי WikiJunkie, אני לא רואה נחיצות בקטגוריות המדוברות. השקה היא מונח שיווקי ולא מהותי במיוחד. אפשר לדבר על שנות יציאה/המצאה. תוכנות מתעדכנות בתדירות תכופה ויוצאות לעתים תחת שמות חדשים מטעמי שיווק או בגלל רכישות ומיזוגים. כשמדובר במכשירים זה ערטיאלי מידי. אניח כי הכוונה היא לגאדג'טים למיניהם וגם אז לא ברור כיצד נכריע רטרואקטיבית מה נחשב ככזה ומה לא, והאם בעתיד מה שהחשבנו ככזה עדיין יראה לנו כשייך לקטגוריה. כאמור, אם מדובר על המצאות או על מכשירים מסוגים שונים אז הקטגוריה מדברת על שנת ההמצאה (יש כבר קטגוריה כזאת?). אם השאלה כאן באה בעקבות דיון כלשהו אז העתק את דברי לדיון שם. נויקלן - ש 16:38, 28 במרץ 2012 (IST)
השאלה לא באה בעקבות דיון כולשהו. תראה, אני לא ממציא פה את הגלגל מחדש – הקטגוריות הספציפיות הללו (של התוכנות והמכשירים לפי שנים) והקטגוריות של יצירות לפי שנת ההשקה בכלל הנם פופולריות מאוד הן בויקיפדיות במהדורות האחרות והן אצלנו (ראה הקטגוריות ספרים לפי שנים, שירים לפי שנים, סרטים לפי שנים, משחקי וידאו לפי שנים, ועוד). חשיבותן העיקרית של הקטגוריות הללו היא שהן מאפשרות ניווט נוח בערכי התוכנות ו/או המכשירים לפי התקופה שבה יצאו לראשונה לשווקים. באופן זה לדוגמה הקוראים יכולים לאתר ביתר קלות את ערכי הג'אדג'טים הבולטים שהושקו בשנת 2010 (לדוגמה iPad), סרטים בולטים שהקרנת הבכורה שלהם התקיימה בשנת 1997 (לדוגמה "טיטניק"), או תוכנות בולטות שהושקו לראשונה בשנת 1996 (לדוגמה ICQ). כמובן שאתה יכול לטעון שאי אפשר בכלל להשוות בין החשיבות של שנת ההשקה של סרט או שיר לשנת ההשקה של תוכנה או מכשיר, שכן תוכנת ICQ או מכשיר ה-iPad ממשיכים לצאת לשווקים בכל העת בגרסאות חדשות לעומת הסרט "טיטניק" שהקרנת הבכורה שלו התקיימה רק ב-19 בדצמבר 1997. אף על פי כן, אני עדיין סבור כי ישנה חשיבות אינציקלופדית רבה לתאריך ההשקה של ג'אדג'טים ותוכנות וכי הקטגוריות הללו מאפשרות ניווט נוח בערכי התוכנות ו/או המכשירים לפי התקופה שבה יצאו לראשונה לשווקים.
לגבי ההצעה לשנות את שם הקטגוריות כך שהקטגוריה תתייחס רק למוצרים לפי השנה שבה הומצאו במקום לשנה שבה הושקו – לפי דעתי, זהו רעיון לקטגוריה נפרדת (שבה קטגוריית האב תהיה קטגוריה:המצאות לפי תאריך ותתי הקטגוריות יהיו קטגוריה:המצאות משנת X). הסיבה שלא הייתי מציב בקטגוריה זו את ה-iPad או את ה-iPhone היא משום שאין וככל הנראה לעולם לא יהיה תאריך מסוים שייחשב בתור התאריך הרשמי שבו הם הומצאו (בניגוד למכשיר הטלפון לדוגמה). ראוי לציין כי דווקא בוויקיפדיה האנגלית בחרו שלא ליצור קטגוריות של המצאות לפי שנה ובמקום זאת יש להם קטגוריות Category:Introductions by year (לדוגמה הערך "Telephone" נכלל בקטגורייה 1876 introductions).
לגבי ההצעה לשנות את שם הקטגוריות מ"מכשירים שהושקו בשנת X” ל-"ג'אדג'טים שהושקו בשנת X” - זה בהחלט רעיון לא רע שצריך לשקול. אף על פי כן, אני נוטה להעדיף את השם הכללי יותר "מכשירים" וזאת משום שהמונח "ג'אדג'טים" הנו למעשה תת-מונח שעשוי להוביל לכך שיווצרו בעתיד תתי-קטגוריות שונות למכשירים שלא נחשבים "גאדג'טים" (לדוגמה "מכשירי DVD שהושקו בשנת X", וכדומה). WikiJunkie - שיחה 21:14, 28 במרץ 2012 (IST)
אני מתנגד לשימוש במילה השקה על שלל נגזרותיה. יש שנת פרסום, שנת הוצאה לאור, שנת הוצאה, שנת המצאה. אם לא מדובר בספינות השקה היא לא יותר ממונח שיווקי. באשר לשם ולנחיצות הקטגוריות כדאי להתייעץ עם משתמשים שעוסקים יותר ממני בקטגוריות (DGtal, YoavR) נויקלן - ש 16:21, 29 במרץ 2012 (IST)
אני מבין. אם כך אמשיך להתייעץ על כך עם YoavR בתקווה שנצליח למצוא ניסוח מוצלח לקטגוריות הללו בהקדם. תודה על המשוב. WikiJunkie - שיחה 17:44, 29 במרץ 2012 (IST)
אתה מוזמן להגיב בדיון הנ"ל במידה ותרצה. WikiJunkie - שיחה 19:10, 30 במרץ 2012 (IDT)

צ'אט

אוכל לתפוס אותך מתישהו שם? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:27, 29 במרץ 2012 (IST)

כפי שכתבתי בתקציר המחיקה: במחשבה שנייה ניתן להסתפק בהפניה הקיימת מדף השיחה. מה שחשוב זה שהקישור לדפי השיחה הישנים לא יעלם. אם המטרה הייתה העלמת הכינוי שמזוהה עימו ברחבי הרשת (כולל בפרטיו האישים) אז כדאי למצוא בוט למשימה. נויקלן - ש 16:15, 29 במרץ 2012 (IST)

BTW

תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:13, 31 במרץ 2012 (IDT)

תרגיש חופשי לשחזר לפי הצורך. יש שם כמה התלבטויות שציינתי בתקצירים ואני לא בטוח מה צריך לעשות בנוגע להן. נויקלן - ש 15:20, 31 במרץ 2012 (IDT)

אלירן אביטל

למה אכפת לך מפרסומת בדף משנה? יאירשיחה 12:50, 2 באפריל 2012 (IDT)

זה נפתח מבחינתו בטעות בדף משנה ועוד כמה שעות הוא היה מוצא כיצד להעביר את זה למרחב הערכים. חוץ מזה גם דפים במרחב המשתמש לא נועדו לפרסום אישי. נויקלן - ש 12:52, 2 באפריל 2012 (IDT)

טוקבק הלהקה

אני לא מבין מדוע אתה מוחק את הערך הזה.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92'%D7%99%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA_(%D7%9C%D7%94%D7%A7%D7%94)

תראה הרכבים אחרים.

מה ההבדל בין הרכב אחד לשני?

האלבום שלנו יצא ממזמן. ההרכב שלנו נשמע ברדיו. ואף זכינו לפרסים על פועלנו.

יש לי המלצות ממנצח תזמורת ישראל שי טוכנר ועד למכללת שנקר שמלמדת שיר של ההרכב טוקבק בתוך מסלול מהנדסי סאונד בשנקר.

אני לא יודע גם איך בדיוק להתמודד מולך. מצד אחד אתה אני רוצה לקיים דיון משכיל וקולח. מצד שני אתה מוחק את הערך בכזאת מהירות כאילו אין לך שום ערך ליצירה שאני מודן טום ושותפי רועי ניצני כבר עושים 10 שנים.

איך מתקדמים כדי שנוכל להציב ערך לתקופת זמן בלתי מוגבלת?

כפי שהסברתי לך, הוחלט שערכים על להקות וזמרים ייכתבו רק אם אלו הוציאו אלבום מסחרי. אתם הוצאתם באופן עצמאי מיני-אלבום ולכן עלינו להמתין עד שיצא אלבומכם החדש. הג'ירפות אגב הוציאו כבר שלושה אלבומים. נויקלן - ש 16:07, 2 באפריל 2012 (IDT)

שכנע אותי

שאתה מכבד אותי, כשם שאני מכבד אותך. בברכת פסח כשר ושמח אריאל פ. (slav4)דף שיחה 00:57, 3 באפריל 2012 (IDT)

באיזה שלב הרגשת שאיני מכבד אותך?! איני יודע איך לומר זאת בצורה אחרת: את הדברים הייתי אומר בכל מקרה בו מישהו היה מבצע את הפעולה הזאת ובלי שום קשר למי זה. גם הצורה בה הדברים נכתבו היא כללית לגמרי ומסיבה לא ברורה קישרת אותה למאורעות עבר שאיני יודע מהם. אם הסכמת עם הדברים שנאמרו לך איפושהו עוד לפני שכתבתי אותם, אז תגובתך בכלל לא נהירה לי. יכולת לומר מסכים, סבור שלא זה המקום, או להסיר את ההצבעה. בשביל מה האשמתי אותי האשמות מופרכות וערטילאיות שכאלה? נויקלן - ש 01:07, 3 באפריל 2012 (IDT)
לא האשמתי אותך בכלום, וגם עכשיו איני מאשים אותך. סגנון הדברים לטעמי היה מזלזל, אבל לאור הסברך אני מקבל שלא לכך התכוונת. בברכת פסח כשר ושמח אריאל פ. (slav4)דף שיחה 01:12, 3 באפריל 2012 (IDT)
"שמתי לב נויקלן, כי אכן בכל הקשור אלי, הנך אנין טעם". אם זאת לא האשמה ערטילאית שמתייחסת לאירועי עבר (שכאמור איני יודע מהם) אז איני יודע האשמה מהי. בכל אופן באמת נאמר כבר יותר מידי על כלום ומוטב שנסיים את הסאגה המוזרה הזאת. ליל מנוחה, נויקלן - ש 01:19, 3 באפריל 2012 (IDT)
גם מילים אלו שלא מקבלות את דבריי האחרונים, כמו המילים "חבל על הדיו" ועוד, הן מילים מזלזלות, ועם כל זאת אני עדיין מכבד אותך. לא אכריח אותך להמשיך בדיון שהנך כל כך לא חפץ בו. בברכת פסח כשר ושמח אריאל פ. (slav4)דף שיחה 01:26, 3 באפריל 2012 (IDT)
אני מודה לך שאינך מכריח אותי להמשיך בדיון. נויקלן - ש 01:32, 3 באפריל 2012 (IDT)

האיש עם השפם - בקרוב בויקיפדיה (?)

יש בי רצון עז לכתוב לאוריאל ערך בויקיפדיה. רציתי להתייעץ איתך לגבי זה. אני רוצה רגע לסקור את המצב.
סיבות בעד:

  1. הוא גיי אייקון בישראל מהמעלה הראשונה
  2. יש ערכים ל30 כיאוגרפים ישראלים אחרים, והם מעוגנים בתוך קטגוריה, אין סיבה שהוא לא יהיה ה31.
  3. הוא גם רקדן, גם כיאוגרף, ובעקבות הצילומים לסדרה החדשה בהוט, גם שחקן. (לצד יהודה לוי ויפתח קליין!)
  4. תופעת רשת שזכתה לעשרות כתבות (אפילו איריס קול ראיינה אותו), שלא לדבר על כתבות על אריסה...
  5. לדעתי גם עומד במבחן גוגל - בסביבות ה50,000 אזכורים (כשהשם מופיע במרכאות), בערך מחצית בעברית ומחצית באנגלית.

נגד:

  1. אין לו תרומה מהותית לאנושות או משהו כזה, והוא אינו הגיע להישגים יוצאי דופן כלשהם
  2. עדיין לא מספיק נודע (למרות שאחרי הסדרה אני מניח שזה מאוד ישתנה)

מה דעתך? מבחינת איסוף חומר יש לי מלא מקורות, ואת הצד האישי אני יכול לעשות מולו, לאחרונה דיברתי איתו על הרעיון והוא מאוד שמח
שבוע טוב!
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:29, 3 באפריל 2012 (IDT)

נדמה לי שמרבית האנשים בתחום הבידור היו שמחים אם היה נכתב עליהם ערך. אני מת על הקטעים של אוריאל אבל זה נורא מוקדם. אני לא רואה איך הוא שורד דיון חשיבות או הצבעה. הוא גיי אייקון מקומי ורק מהשנה-שנתיים האחרונות, לא משהו שמצדיק ערך. גיי אייקון צריך קריירה ארוכה מזאת של יקותיאל על מנת להצדיק ערך בשל היותו גיי אייקון. גם ככוריאוגרף זה לא מחזיק מים. הוא לא כוריאוגרף של להקת רקדנים ותיקה ומוכרת. אחרי שהסדרה תעלה לאוויר אפשר יהיה לשקול את זה שוב (תלוי עד כמה התפקיד שלו יהיה משמעותי). אם הערך יעלה בנקודת הזמן הנוכחית ויימחק יהיה קשה יותר להעלות אותו בעתיד. נויקלן - ש 15:11, 3 באפריל 2012 (IDT)
למה שזה לא ישרוד הצבעה? אם יהיה ערך מושקע ומפורט, אני לא רואה סיבה למחוקו. הוא גיי אייקון יותר ממקומי (ראה את נושא ההופעות של אריסה בדרום אמריקה), למיטב זכרוני גם עשו עליו לפני כמה חודשים כתבה בBBC. לגבי הכראוגרפיה - יש בזה משהו, אבל שים לב שהוא הכיאוגרף של דברים שTYP עשו וגם, למיטב זכרוני, של הבמה במצעד הגאווה של שנה שעברה. חוץ מזה שאם אני לא טועה הוא הכוריאוגרף של הקליפים של אריסה, שלהם מליוני צפיות. אני באמת צריך לשאול אותו מתי היא תעלה למיטב ידיעתו מה אתה אומר? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 15:18, 3 באפריל 2012 (IDT)
אי אפשר לדעת במאת האחוזים אם ישרוד או לא. ההערכה שלי היא שזה לא ישרוד אפילו דיון חשיבות. אני מכיר את הטור שהם עשו בברזיל. גם שם זה עדיין לא ממושך מספיק. אני מעריך שבנוגע לברזיל, שיש בה תרבות גייז וריקודים מפותחת יותר מבישראל, יושבים על "המשבצת" של יקותיאל רבים נוספים, ולכן על מנת להיחשב כגיי איקון חשוב שם הסף אפילו גבוה יותר מכאן. בקטגוריה:כוריאוגרפים ישראלים נמצאים כוריאוגרפים שעסקו במחול במשך קריירה שלמה או שיש להם עיסוקים נוספים שהצדיקו את הערך. קשה לשים את הנוכחים שם בשורה אחת עם כוריאוגרף של כמה קליפים או אירוע בידורי חד-פעמי (גם אם הם מאממים כמו הקליפים של TYP). מבחינת חשיבות כגיי-אייקון אתה יכול לבקש דעות נוספות בשיחת פורטל:להט"ב, שאני מניח שעוקבים אחריו מספר משתמשים שיוכלו לחוות דעה. נויקלן - ש 15:34, 3 באפריל 2012 (IDT)
אכן אתייעץ שם. אז אתה אומר שלדעתך ההעלה כרגע נדונה לכישלון? הסיפור המתסכל פה הוא שהוא אדם כל כך רב פעלים, אייטמים, כלכך צבעוני ומרתק: אבל כמעט נטול פרטים ביוגרפיים באינטרנט. ויקיפדיה יכולה לתרום בכך כלכך הרבה. חוץ מזה שבאמת הוא עשה בשנתיים האחרונות המון! אני אתייעץ גם בפורטל להט"ב. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 15:44, 3 באפריל 2012 (IDT)
לדעתי כן. הוא אכן בולט בנוף ואם הוא ימשיך בכך לאורך זמן גם הערך יגיע. אגב, ביולי 2011 התחלתי לעקוב אחריו ואחרי אריסה על מנת לראות אם זה מתפתח למשהו שמצדיק ערך. שמתי לי תזכורת לינואר השנה. בינואר החלטתי שזה עדיין לא שם. גם עכשיו צריך לדעתי לחזור עוד חצי שנה/שנה ולראות מה יקרה. נויקלן - ש 15:50, 3 באפריל 2012 (IDT)
אני מאוד מאמין שנגיע לשם, לערך. שמור לי לכתוב אותו, כן? נראה לי שיהיו סקטורים שבהם אין לי מושג (יחס האקדמיה? מעניין ששנינו שמנו עין על "עור לבן, מסכות משוקולד") בכל מקרה, אני לא מתייאש כרגע, רוצה לשמוע עוד קצת דעות וכן לתת לזה קצת זמן. נראה בקרוב תודה על הייעוץ! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:04, 3 באפריל 2012 (IDT)
כולו שלך. בינתיים אתה יכול לפתוח ארגז חול ולשמור שם את החומרים שמצטברים לך. נויקלן - ש 16:19, 3 באפריל 2012 (IDT)

הבנתי. תיקנתי בכל הערכים בהם בוצע השינוי.

שיהיה אחלה יום! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:06, 3 באפריל 2012 (IDT)

חג שמח ערן! במהלך השבוע ארשום כמה הערות בשיחה של הארגז. נויקלן - ש 19:19, 3 באפריל 2012 (IDT)
אני אשמח! אגב ידעת שהוא חלק אינטגרלי היום מTYP? הוא סיפר לי והאמת שזה היה חדש לי. כמות הפעמים שמישהו מספר לי משהו שחדש לי על TYP שואפת לאפס, אז זה היה די שוס. וחג שמח גם לך! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:55, 3 באפריל 2012 (IDT)
לא הייתי ממהר לקנות את ההצהרה הזאת. אני בספק אם הוא זה שחתום על החוזה בחברת התקליטים. מי שחתומים הם בטח עברי וג'וני והם גם הפנים והקול של ההרכב. בלעדיהם אין הופעה/שירים, מה שלא נכון לגבי שאר החברים במיזם. ההצגה של הפרויקט כייחודי וכאילו יש לכולם מעמד שווה נועדה לדעתי יותר למטרות של יחסי ציבור ו"ראו כמה אנחנו שונים ומיוחדים". אני מציע שנמשיך את הדיון על הערך בדף השיחה של הארגז. אחרי שנסיים שם את הדיון אעתיק גם את הדיונים מכאן ומשיחת הפורטל לשם, שיהיו מרוכזים במקום אחד. נויקלן - ש 17:43, 5 באפריל 2012 (IDT)

הי נויקלן, האם יש לך ניסיון בתחום זה? אולי תוכל לענות.בברכת פסח כשר ושמח אריאל פ. (slav4)דף שיחה 19:32, 3 באפריל 2012 (IDT)

ניסיון זוטא. הגבתי שם. נויקלן - ש 17:43, 5 באפריל 2012 (IDT)

ההודעה

היי,
מחיקת ההודעה, שמקורה בטעות שלי, לא הספיקה לדעתי - יצאתי מנקודת הנחה שמיהרת עם החסימה וששינית את ההגנה ללא הסבר, ולא היא. להפך. אני ממש מתנצל. יישר כוחך, יניב שיחה 19:46, 3 באפריל 2012 (IDT)

הטעות הייתה שלי וטוב ששמת לב. בשני המקרים עבודה זהירה ואיטית יותר שלי הייתה מונעת את התיקונים שבאו בעקבותיהם. אמנם תיקנתי מהר יחסית כי אני נוהג לבצע דאבל-צ'ק אבל עדיין. בחסימה הנחתי בגלל ריבוי ההבלים שמדובר במשחית שנרשם ורק אחרי החסימה ביררתי את יתר התרומות ותיקנתי (אח"כ ראיתי גם את ההודעה המוצדקת שלך). אגב, בעקבות דבריה בשיחתה ואם יתקבל הסבר מניח את הדעת אפשר לדעתי לקצר גם את החסימה הנוכחית). באשר להגנה נכנסתי להבל רק כדי לראות שכבר מחקת אותו ואז הגנתי עליו כדי לגלות שכבר הגנת... הבחנתי בהגנה הקיימת רק אחרי ההגנה שביצעתי (או שהמקורית לא הופיעה בטופס למטה בגלל סוג של התנגשות פעולות או שפיספסתי שם את היומן בתחתית הדף). אחר כך לקח לי קצת זמן להחזיר להגנה המקורית אבל זה כבר היה בעיות של הלפטופ שלי. בצד החיובי בעקבות הסיפור הזה ערן עדכן סקריפט כלשהו ועכשיו יומן ההגנות מופיע בדפים שנמחקו והוגנו (כמו יומן המחיקות). אני מודה לך על תשומת הלב. חג שמח, נויקלן - ש 17:43, 5 באפריל 2012 (IDT)

יבורכו ידיך

צחי לרנר - שיחה 10:46, 4 באפריל 2012 (IDT)

תודה. הסמקה נויקלן - ש 17:43, 5 באפריל 2012 (IDT)

חג שמח

שלום נויקלן. ברכת חג פסח שמח לך ולמשפחתך (ברכה זו מתאימה למשתמשים משני המינים, תלוי איפה אתה כרגע ). יואב ר. - שיחה 11:54, 5 באפריל 2012 (IDT)

תודה וחג שמח יואב! נויקלן - ש 17:43, 5 באפריל 2012 (IDT)

אסם תבניות מיפוי

תודה על ההערה. תוכל/י להסתכל על הפתיח עכשיו ולהעיר או לתקן אם יש משהו שנראה לך לא מספיק ברור. בנוסף אשמח אם תסתכלי על דף ההסבר כדי לדעת אם משהו שם לא ברור. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה23:58, 8 באפריל 2012 (IDT)

היי, זה יותר ברור עתה. ביצעתי כמה שינויים קלים. תראה שהם בסדר ולא שיבשתי משמעות. מספר הערות נוספות:
  • לא ברור אילו ערכים מקבל הפרמטר "כיוון כתב". את סוג הערכים שניתן לקבל צריך לכתוב כבר בבולט של כיוון כתב/סטייה אנכית/סטייה אופקית (גם לגבי הסטיות מגלים רק בהמשך שזה בפיקסלים עם סימני מינוס או פלוס).
  • כדאי להוסיף כותרת לטבלה הראשונה מעל העמודות (דף הבדיקה/בדף תבנית המפה). נויקלן - ש 17:08, 9 באפריל 2012 (IDT)
יותר ברור כעת? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה17:35, 9 באפריל 2012 (IDT)
כן, תודה. זה ימינה/שמאלה או ימין/שמאל (נדמה לי שזה מה שראיתי בדף מוכן כלשהו). שאלה נוספת: כל קווי הרוחב והאורך נלקחים מהערכים עצמם? נויקלן - ש 17:38, 9 באפריל 2012 (IDT)
זה ימינה/שמאלה (אם כתוב איפשהו אחרת זו טעות). לגבי קווי הרוחב והאורך בגדול כן, למרות שהיה נכון יותר לבדוק את זה בכלי חיצוני, ובעצם אולי כדאי באמת להוסיף הנחיה לעשות דבר כזה, בכל זאת זה אמור להיות משהו קבוע שכמעט ולא ישתנה. אגב תודה על התוספת על האשף, עד עכשיו עבדתי עם זה ידנית ולא חשבתי על האופציה בכלל. בכל אופן עכשיו רק צריך אנשים שיתגייסו לעבודה, בינתיים חוץ ממני היחיד שעשה משהו עם התבניות זה עידו (חוץ כמובן מחגי ו-DMY שהתעסקו איתי עם זה לפני כ-3 שנים), אני מקווה לסיים את העבודה על זה עד הקיץ שאז כנראה אאלץ לפרוש מוויקיפדיה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה17:55, 9 באפריל 2012 (IDT)
עשיתי חיפוש, לא כתוב אחרת. התבלבלתי עם פרמטרים אחרים שם. איזה כלים חיצוניים יש לזה? הגיוס איטי כי כל העסק מסובך יחסית ודורש לימוד. מסיים תואר ופורש? נויקלן - ש 18:09, 9 באפריל 2012 (IDT)
כלים חיצוניים התכוונתי לגוגל מפס וכאלה כדי לאמת קואורדינטות. ולא מסיים תואר, יש לי עוד שנה, אבל אני כנראה עובר לגור במרכז וממשיך ללמוד בטכניון (ובתקווה גם לעבוד תוך כדי). ככה שלא ממש ישאר לי זמן. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה18:29, 9 באפריל 2012 (IDT)
אני מקווה ששניכם מכירים את הבוקמרקלט של הקואורדינטות? אם לא, ראו בויקיפדיה:בוקמרקלטים. כבוד - קיפודנחש - שיחה 23:31, 9 באפריל 2012 (IDT)
מכיר אבל לא משתמש. כשאני מוסיף קואורדינטות חדשות לערכים אני אוהב לעגל את הקואורדינטות כמה שאפשר ובשביל זה מיקום על המפה לא בדיוק עושה, במקום זה אני משחק קצת עם החיפוש עד שיוצא לי משהו טוב ויפה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה23:37, 9 באפריל 2012 (IDT)
מה התועלת שבעיגול? (זו שאלה אמתית, לא רטורית ולא התנצחות - אם יש תועלת ממשית אשמח ללמוד משהו חדש). הבוקמרקלט מביא קואורדינטות עשרוניות, לא במעלות/דקות/שניות, ועד היום תמיד השארתי זאת כך. כשזה מוצג לקורא, התבנית מטפלת בכך בעצמה ממילא. קיפודנחש - שיחה 23:41, 9 באפריל 2012 (IDT)
שום תועלת, שגעונות שלי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה00:38, 10 באפריל 2012 (IDT)
זכרתי שיש משהו שקשור למפות שם, לא ידעתי אם זה רלוונטי לפה. אמרתי כבר בעבר: הדף עזרה:מפות צריך להיכתב על ידי מביני דבר. יש יותר מידי שימושים, תבניות וכלים לעסק הזה. נויקלן - ש 11:27, 10 באפריל 2012 (IDT)


שלום

היי, חגש שמח. אני רוצה שתעלה בבקשה את הערך הזה לויקפדיה ברשמיות כבר "משתמש:Gabiarakelian/ארגז חול" תוכל? אין לי מה לשפץ או להוסיף שם כבר באמת אין לי מה.! Gabiarakelian - שיחה 02:56, 11 באפריל 2012 (IDT)

גבי שלום, במקור אוחד הערך לתוך הערך על סיבוב ההופעות. מהפעם האחרונה שדיברנו השינויים היחידים שבוצעו בארגז נגעו לפרטים טכניים בעיקרם של ה-DVD. מכיוון שזאת התוספת אין הצדקה לפתיחת ערך נפרד מהערך על סיבוב ההפתעות. תערוך את Femme Fatale Tour#Britney Spears Live: The Femme Fatale Tour ותוסיף לשם את "רשימת רצועות" וטבלת המצעדים (בנפרד מרשימת השירים בסיבוב ההופעות, אותה יש להעלות למעלה הדף, שכן הרשימה אינה זהה לגמרי). התייחסת רק באופן חלקי להערות שנתתי בדף השיחה (למשל השימוש המוטעה במילה שחרור; ציון תאריכי טוויטר). תעיין גם בפסקה הפותחת את הערך באנגלית ובפסקה Content. יש שם מידע חשוב מאוד שכדאי להוסיפו. נויקלן - ש 11:32, 11 באפריל 2012 (IDT)

חשד להז"י

נא ראה שיחת משתמש:Gonto. תודה, אהרן - שיחה 12:17, 12 באפריל 2012 (IDT)

היי, האם ידוע לך על התקדמות כלשהי בעניין? אהרן - שיחה 09:40, 6 במאי 2012 (IDT)
היי, לצערי אין לי גישה לתיבת ה-OTRS אז אני לא יכול לדעת. צריך לפנות לבעלי גישה (מתניה, דניאל, אמיר אהרוני), אני רואה שכבר עשית זאת. נויקלן 16:49, 7 במאי 2012 (IDT)
לאור ההסבר שלך שם, חשבתי שאכן יש לך גישה. תודה על עזרתך בכל מקרה. אהרן - שיחה 16:58, 7 במאי 2012 (IDT)

בעיות בהעלאת תמונה לקובץ

שלום לך. היום ניסיתי להעלות תמונה לקובץ יורם (אורטוריה). עופר (משתמש:Okedem, בני וטכנאי הבית שלי לכל עניין ודבר) הכניס אותה לוויקישיתוף לפי כל הדרישות, ובכל זאת, כשניסיתי לשים אותה בקובץ, לא הצלחתי ומאיימים עלי במחיקתה אם לא יתמלאו התנאים הדרושים. את התמונה האמורה צילמתי בעצמי וכך גם נכתב ברשיון. לא ברור לי מה לא נעשה כשורה ומה צריך לעשות כדי שהתמונה תופיע בקובץ. בתודה מראש,שלומית קדם - שיחה 17:02, 14 באפריל 2012 (IDT)

היי שלומית. לא הצלחתי לאתר את הבעיה והקובץ נראה לי תקין לגמרי. הסתכלתי בדף התמונה ובגרסאות הקודמות (יש רק אחת שלך) והוא נראה תקין וללא איום במחיקה. לא מצאתי איום כזה גם בדפי השיחה שלך או של עופר בקומונס. אם הבעיה עדיין קיימת אשמח לקישור לעמוד הרלוונטי. נויקלן - ש 11:39, 15 באפריל 2012 (IDT)

פנץ

עזוב, בזבוז אנרגיה. הוציא לי את החשק להיום, אולי אחזור מחר. מתניה שיחה 11:09, 15 באפריל 2012 (IDT)

אתה מתנהג אלי בכזה זלזול ועוד בא בטענות? לא להאמין. ואחרי זה מתפלאים למה אנשים לא רוצים לתרום לכאן תמונות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:20, 15 באפריל 2012 (IDT)

אתה עובדת עליו או עובד עלינו? TZivyAאהמ?14:35, 15 באפריל 2012 (IDT)

זה יצא קצת מכלל שליטה. אבל בחיי שזה בעבודה. נויקלן - ש 17:01, 15 באפריל 2012 (IDT)
נראה לך שבקצב את זה לא בחייך תראה את זה גמור אלא במותך. אז עוד תזכורת. TZivyAאהמ?19:47, 22 באפריל 2012 (IDT)

Re: Law

Please, do not mix "Law" and "Act of Parliament" in Interwiki links. It causes problems for interwiki bots. I will fix it soon. WTM - שיחה 13:37, 20 באפריל 2012 (IDT)

דין

is strongly connected with en:Law but interwiki connection between -

משפטים

and en:Law is wrong WTM - שיחה 13:42, 20 באפריל 2012 (IDT)

הנה, עברתי לדף השיחה.

‏משתמש:כ.אלון - מוחק שוב ושוב מדף הפירושונים "בן הרוש" דברים שמאוד מקובל לכתוב בדפי פירושונים (כמו "ראו גם" המזכיר שם משפחה שנהוג לעברת את "בן הרוש" אליו). תודה.

דף השיחה של הפירושונים. לא שלי. כל פעם שאתה ניגש לוק:במ זאת התגרות, ואני מבקש ממך למחוק את הדעות שלך על אלון. בהעדר היענות מחקתי אותם בעצמי. אני מציע שתחשוב איך אתה ממשיך לדון בנושא, כי אם זה יעשה בצורה הזאת אז אני מבטיח לך שנורא קל ללחוץ על כפתור החסימה. נויקלן - ש 17:46, 21 באפריל 2012 (IDT)

קומונס

כתבתי לך שם. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:38, 21 באפריל 2012 (IDT)

Born This Way Ball Tour

הועבר לדף שיחה:Born This Way Ball Tour

שימוש הוגן

שלום Neukoln רציתי לדעת מדוע הורדת את תמונת הספר "יהדות" בערך אליהו אביחיל בטיעון שהוא לא בשימוש הוגן, אני צילמתי את התמונה בהסכמת המחבר. גם הטענה שהתמונה מתאימה לערך על הספר לא ממש משכנעת אותי. אורןגבע - שיחה 00:05, 25 באפריל 2012 (IDT)

הנוהג בוויקיפדיה הוא שעטיפות מוצר (ספר/אלבום/DVD/כרזת סרט וכו') מופיעות רק בערך שעוסק ישירות במוצר. לעיתים ניתן לחרוג: למשל כשיש ערך על סופר ומוקדשת בו פסקה נרחבת על חיבור כלשהו שלו, כשבמקביל אין לחיבור ערך משלו. ראה גם תבנית:עטיפת ספר. באשר להסכמת המחבר – אני לא בטוח שהוא זה שיכול לתת אותה. את העטיפה עיצב כנראה מישהו אחר והזכויות עליה שייכות לו או להוצאה לאור. גם אם כן אז על בעלי הזכויות לשחרר את התמונה ברישיון חופשי. נויקלן 00:10, 25 באפריל 2012 (IDT)

לנוחותך

מדיה ויקי:Listfiles-summary. מתניה שיחה 00:14, 25 באפריל 2012 (IDT)

ישיבת חומש המתחדשת

שלום, רציתי לדעת למה הערך של "ישיבת חומש המתחדשת" נמחק.הישיבה הוא אנצליפדי בדיוק כמו כל ישיבה אחרת והרבה אנשים מכל רחבי הארץ מצטרפים ללמוד בישיבה באופן זמני.לא לשוואה נכתב כתבות שלמות ב"עולם קטן" ובעיתון "בשבע".כיום היא הדבר היחיד שמחזיקה את הישוב ובפסח האחרון התקיים אירוע של 10,000 אנשים כולל רבנים מוכרים ודמויות פוליטיות.אם צריך שהדברים ינסחו בצורה אחרת אנא תכתוב כן. תודה מראש.

הערך נמחק משום שהוא היה קצרמר לשכתוב, שחשיבותו מוטלת בספק. במידת האפשר, ניתן להוסיף את המידע לערך חומש. בברכה, נויקלן 01:34, 27 באפריל 2012 (IDT)

תודה על הקישורים

תודה רבה, נראה לי שאני מצליח להבין את הרוח הכללית.

אגב, משעשעת הידיעה שאת הדף "ויקיפדיה צעד אחרי צעד" אני התחלתי...

אלון - שיחה 14:55, 27 באפריל 2012 (IDT)

הא! הפלת אותי עכשיו. כן, התברגנו/התמסדנו/הסתללנו וכו'. הנה עוד דוגמא: נהוג ששיחות מתחילות וממשיכות באותו מקום. יעני היית צריך להגיב לי בדף שיחתך. זה אומר שקשה יותר לצרף אנשים לעגלה אבל יש לקוות שזה עוזר לשמור על אחידות ועל רמה כלשהי. זה בטח משונה לחזור לבית ולגלות עד כמה הוא השתנה. המשך סופ"ש טוב, נויקלן 18:00, 27 באפריל 2012 (IDT)
ניטפוק מארץ הניטפוקים: "The horror" אמנם נאמר על ידי ברנדו באפוקליפסה עכשיו, אבל זו בעצם פרפרזה על מילותיו האחרונות של קורץ בלב המאפליה. כך שאם רוצים להביא דברים "בשם אומרם", יש לייחס אותם לקורץ, לא למרלון (דרך אגב: מי ששומע את הדברים הוא מרלו, כך שזה בעצם קרוב...). הציטוט (בקירוב) "The Irony" מתאים יותר לזייפוד ביבלברוקס. כבוד - קיפודנחש - שיחה 19:32, 27 באפריל 2012 (IDT)
קוראים לי נויקלן ויש לי וידוי: אני לא משתגע על כל הקטע הזה של 42 והיקום. אמנם להסתובב עם מגבת בקמפוס זה מעשה חביב אבל זה מתרחש רק פעם בשנה. נויקלן 03:35, 28 באפריל 2012 (IDT)
זה עניין דורי: אני נתפסתי כששמעתי את תסכיתי הרדיו המקוריים (סדרה של ששה - קצת פחות מהתוכן של הספר הראשון. לא באמת ברדיו, אלא מעל גבי תקליטי ויניל שחורים) אי אז בסוף שנות ה-70. הספר שיש לי הוא מהדורה ראשונה (אם כי לא הדפסה ראשונה) לא בגלל גאווה, אלא משום שכשקיבלתי אותו ממתנדב/ת אחת/ד, זו הייתה המהדורה היחידה. את הספרים הבאים קניתי וקראתי אחד אחד, אבל בדרך כלל היה לי את "האחרון" (לא שחיכיתי להם בנשימה עצורה או משהו - קניתי אותם כשניתקלתי בהם באיזו חנות, בדרך כלל כמה חודשים אחרי שהם יצאו - את החמישי אני לא בטוח שגמרתי). הקטע של להסתובב בקמפוסים עם מגבות ולעשות סימני "היי" עם 42 באצבעות התחיל אחרי שדאג החזיר ציוד - לא רק עשור אחר ולא רק מאה אחרת אלא מילניום אחר ודור אחר לגמרי. את התרגום לעברית מעולם לא קראתי - מה אומרים עליו? הוא טוב? אולי יהיה מעניין להציץ... קיפודנחש - שיחה 04:00, 28 באפריל 2012 (IDT)
כמו שנאמר כשאני הייתי בשא"ש. אני דווקא מכיר כמה חבר'ה בני דורי שנתפסו לזה יותר ממני. פעם ראשונה שנתקלתי באנשים עם מגבת היתה באולם הקולנוע, שם גם נפרדתי סופית מהעסק (חוץ מהמגבת). אני רוצה לומר שאני זוכר איך התרגום אבל פעם אחרונה שנגעתי בספר הייתה בטח באזור 97-98. נויקלן 04:44, 28 באפריל 2012 (IDT)

מה עובר עליך? למה הנימה האישית?

לא דחיתי אותך כמחזר. לא פיטרתי אותך מעבודתך. לא הבעתי ביקורת אישית עליך. לא מחקתי במחיקה מהירה ערך שעבדת עליו חודש. בסך הכול פתחתי דיון חשיבות על ערך שאתה אוהב. למה להעביר דברים לפסים אישיים?

הסרתי את התגובה האחרונה. קשה לי להתמודד עם התגובות הלא קשורות לטעמי שכתבת שם. באשר לערך שנמחק או לא נדבר על זה בקרוב. אגב, אני תפוס. נויקלן 21:01, 28 באפריל 2012 (IDT)
תודה. אגב, לא יזיק לך להוריד גם את התגובה שקובעת שמי שלא שמע על הקלידן שהיה לנושאי המגבעת, לפני שהם הוציאו אלבומים, סימן שזה אומר עליו משהו. אנחנו בכול זאת לא מדברים על מי שלא שמע על מוצרט. אפילו לא על מי שלא שמע על אבנר חודורוב. כדי לך להוריד את התגובה הזו כי היא עושה לך שירות דוב. התגובה הזו היא דוגמה לטעון בגדי המלך החדשים. טעון בנוסח "כל מי שלא מבין שעמיר פרץ צריך להיות ראש ממשלה, הוא גזען".
הטיעון שלך היה שאם לא שמעת עליו הוא לא חשוב. התגובה שלי הייתה שזה אומר עליך - חוסר ידיעה ולא על אדר וחשיבותו. אין לי בעיה להשוות את חודרוב לאדר. אם סיימנו לדבר על התגובות שלי אפשר לעבור לשלך: מה קשורה ההערה שמשבחת אותו ומגנה את שאר חברי הלהקה באשר לשירות הצבאי. מה קשורה ההערה על בחינת הבגרות? נכון, זה לא שלמה ארצי וזה ידוע גם בלי ההערה הזאת. נויקלן 21:09, 28 באפריל 2012 (IDT)
כשאתה טוען בדיון חשיבות, שאפשר להחליק על העובדה שהוא לא השתתף באלבום משום שהוא התגייס, אתה בדיוק מבקש הנחה לחיילים. כשאתה טוען שזו בורות לא לדעת מי הוא האמן הזה, אני מזכיר לך שלא מדובר במישהו שהכרת יצירתו נחשבת לחובה עבור כל אזרח.
טענתי שהקלטת האלבום היא פחות משמעותית אצל נושאי המגבעת, היא באה כסיכום פעילות שלהם שנה לפני התפרקותם, לא שאפשר להחליק וגו'. לא טענתי שזו בורות לא להכיר אותו. טענתי שהוא היה חלק מרכזי מאחת הלהקות החשובות שהיו כאן בשנות ה-80. נויקלן 21:26, 28 באפריל 2012 (IDT)

תודה

--Akkk - שיחה 10:10, 29 באפריל 2012 (IDT)

תנועת ההתנגדות הפולנית

אנא קרא את דברי בשיחה: תנועת ההתנגדות הפולנית במלחמת העולם השנייה. לדעתי לא פעלת נכון כשהעלית גירסה זו של הערך. הנושא מטופל היטב בוויקיפדיה, והערך אינו מוסיף אלא רק גורע. ההליך של - תרגום ערך במכונה - ירידה לארגז חול - זעקות שבר תוך טענה שהערך לא תורגם במכונה - החזרת הערך על ידי ויקיפד טוב לב ונוח לבריות - אינו יכול להביא לכתיבת ערך איכותי. בנושא רגיש זה במיוחד ראוי הדיוק העובדתי, ראוי שהערך ייכתב בעברית טובה על ידי אדם שמכיר את הנושא, ושתינתנה אסמכתאות ראויות. חבל שכך קרה, ולדעתי נתת כאן לרצון שלך לעודד ויקיפד עמית ולהיות בסדר עם מי שבישל את התבשיל הזה להתגבר על כמה וכמה מושכלות יסוד בהעלאת ערכים למרחב הראשי, וחבל. אני מקווה שהדיון שיתפתח ימשיך באחווה הוויקיפדית השוררת בינינו, מתוך רצון להגיע להבנה ולהסכמה לגבי מתי מעלים ערך מסוג זה למרחב הראשי, ולא פחות מכך מתוך הבנה כי אני עדיין חש כלפיך את ההערכה הרבה שאתה יודע שאני חש. אשמח לתגובתך. פומפריפוזה - שיחה 17:28, 2 במאי 2012 (IDT)

בדיוק קראתי את הדברים ובאתי לכתוב לך בשיחתך. למען הסר ספק - לא העלתי את הערך מחדש. כותבו המקורי העלה מחדש את הגרסא המקוצצת. מה שביצעתי זה איחוד גרסאות (מחיקה של החדש, העברה של הישן, שחזור גרסאות החדש והחזרה לגרסא האחרונה) על מנת שלדנים (ולא היה לי ספק שיפתח דיון) תהיה התמונה המלאה של הערך במצבו המקורי ודף השיחה המקורי. אם מהדיון החדש יעלה שהערך צריך לשוב לארגז הוא ישוב לשם. אין לי סנטימנטים מיוחדים. נויקלן 17:30, 2 במאי 2012 (IDT)
אוקיי. מצטער. הייתי צריך לשים לב יותר. אני חושב שאין יותר מה להתעסק עם זה. שינוח לו שם הערך עם תבנית שכתוב. כל עוד הוא לא מקושר לאף מקום הוא לא מזיק יותר מדי. אני חושב שהעובדה שהוא הכחיש שהמדובר בתרגום מכונה, כאשר הדבר זועק מכל מילה (תרגום השם "JAN", יאן, ל"ינואר" הוא האקדח המעשן...) ומתעקש על העלאת הערך גם במצבו הנוכחי מחייבת עיון מדוקדק בתרומתו של תורם זה בעתיד. אני לא חוזר בי, עם זאת, מהמחמאות שחלקתי לך, כולל המחמאה המפוקפקת "ויקיפד טוב לב". רק שלא יעלו את זה נגדך ב"מפעיל נולד" או משהו כזה. פומפריפוזה - שיחה 17:37, 2 במאי 2012 (IDT)
הצחקת. אגב, לי אין כלים להעריך את תוכנו של הערך הזה. לכן ביקשתי ממנו כבר בהעברה הראשונה לפנות לאחרים ולכן לא החזרתי אותו לארגז בגרסא החדשה. המזל הוא שהעברה לארגז זאת לא פעולה ששמורה למפעילים. באשר לתורם – כבר הוער לו בעבר באשר לסוגיות דומות ולא רק על ידי, כך שזה נמצא במעקב מסויים. אני סבור שכל ויקיפד צריך להכיר ביכולות ובמגבלות שלו. בערך המסויים הזה הייתה כנראה חריגה. יכול להיות שבערכים אחרים בוויקיפדיה זה היה "עובר". נויקלן 17:41, 2 במאי 2012 (IDT)

בקשות ממפעילים

לא ראיתי את דבריך שם. קראתי את דבריה של דורית (אחרי החסימה שלך): "מבחינתי זו הזדמנות אחרונה בהחלט. אם תיכנס למלחמת עריכה נוספת, ואפילו תהיה בשיחתך, תיחסם" ולכן חסמתי אותו. יניב שיחה 22:51, 3 במאי 2012 (IDT)

אתה צודק, למרות שלדעתי היה ניתן להימנע כאן מחסימה (כל השיחה שם הייתה מיותרת). נויקלן 22:59, 3 במאי 2012 (IDT)

תודה

שלום נויקלן :)
תודה על עזרתך בערכי השירים, יעל - שיחה 20:31, 5 במאי 2012 (IDT)

מה אתה אומר? פרסומת, נכון? ‏ישרוןשיחה 23:37, 5 במאי 2012 (IDT)

לדעתי זאת פרסומת שלא עומדת בקווים המנחים (לא הוציאו אלבום). עברו כמה ימים ומפעילה נוספת ראתה את הערך אז השארתי שאלה בדף השיחה. נויקלן 23:47, 5 במאי 2012 (IDT)
תראה את הקישור לפייסבוק שם. ‏ישרוןשיחה 23:57, 5 במאי 2012 (IDT)
ראיתי. זה יכול להיות שם עוד כמה שעות, נמתין לבוקר. נויקלן 00:23, 6 במאי 2012 (IDT)
לא התנגדו בדף השיחה ולא בוק:במ. מתניה מחק. נויקלן 17:42, 7 במאי 2012 (IDT)

דני מסטרסון

היי, תודה על העזרה שלך בערך של דני מסטרסון :) SegevAfriat - שיחה 02:41, 6 במאי 2012 (IDT)

מחיקת ערך של סופרת מוערכת

שלום, תהיתי מדוע מחקת את הערך על גלית דהן קרליבך, שהינה סופרת ועיתונאית מוערכת שפרסמה כבר ספרים. אשמח לתשובה מנומקת, וכן כיצד אפשר שהערך ישאר באופן קבוע. תודה.213.8.50.58 14:39, 6 במאי 2012 (IDT)

שלום, אנא ראי את תשובתי המלאה בדף השיחה של יוצר/ת הערך: שיחת משתמש:גליתא. בקצרה: על פי הערך גלית פרסמה ספר אחד בלבד. הוחלט בוויקיפדיה שהמונח "סופר" יתאר רק אדם שכתב לפחות שני ספרים. כלומר יש להמתין לפרסום ספרה השני על מנת שתעמוד בקווים המנחים ליצירת ערכים על סופרים. נויקלן 15:35, 6 במאי 2012 (IDT)
הי, טרחתי ונכנסתי דרך שם המשתמש שלי, כדי שלא תחשוב שאני כותב הערך (או כותבת כפי שרמזת). האם לא נהוג לכתוב ערכים על עיתונאים? גלית הינה גם עיתונאית (גילוי נאות - אני מכיר אותה אישית), ולדעתי חלק ממטרת ויקיפדיה הוא להציג ערכים אנציקלופדיים על אנשי תרבות בזמננו, גם אם הם לא כותבים ב'הארץ' לדוגמא.הדב הסגול - שיחה 15:48, 6 במאי 2012 (IDT)
כשיש מספר אייפי איןסיבה לחשוב שאני מדבר דווקא עם גבר ולא עם אישה, כך שלא רמזתי. ההנחה שמדובר בכותב/ת הערך היא סבירה. פעמים רבות כותבים חדשים שוכחים להיכנס לחשבון (כפי שניתן לראות פסקה למטה). אמשיך את התשובה עבור שניכם מטה. נויקלן 17:13, 7 במאי 2012 (IDT)

שלום, אני לא כל כך מבינה בויקיפדיה, אשמח לדעת מול מי אני מתנהלת

תודה, (109.65.27.181 14:47, 6 במאי 2012 (IDT))

שלום, לא הבנתי את השאלה. נויקלן 15:36, 6 במאי 2012 (IDT)
אסביר לך:
אינני מכירה את החוקים של ויקיפדיה, אמש ניסיתי לערוך ערך על שמי, מאחר שאני סופרת ופובליציסטית- ואגב, ראיתי שחבר גם שאל אותך.
א. אשמח לדעת מי אתה ב. מדוע מחקת את הערך? האם התנאי להכנסת ערך הוא כתיבת שני ספרים ומעלה.
אני מוכנה לבדוק ולתת דוגמאות שסותרות תנאי זה.
תודה (109.65.27.181 16:29, 6 במאי 2012 (IDT))
שוב שלום, אני תורם באתר. כאמור מעלה ובדף שיחתך, הערך נמחק כי לא עמד בקווים המנחים שנקבעו על ידי קהילת העורכים באשר לאישים שעיקר פרסומם הוא כסופרים (הגדרת את עצמך בערך כסופרת ומורת דרך). האם תוכלי להפנות אותי לפעילותך כעיתונאית? נויקלן 17:13, 7 במאי 2012 (IDT)
בוודאי! אני בעלת טור קבוע בעיתון מקור ראשון, שעניינו סיורים ברוח הומוריסטית. בנוסף כותבת שם באופן לא קבוע בנושאי ספרות: במוצ"ש ובמוסף שבת של העיתון.
חוץ מזה, כתבתי 3 מסות במגזין פנים, בווינט- ביקורת ספרות ושירה, כולל סיפור שזכה במקום שני. בגליון מאזניים- סיפורים, ובהארץ(מסה אישית).
וראיונות במוסף דיוקן של מקור ראשון. הרבה יותר חשוב לי לכתוב מאשר להתווכח על התנאים להכנסת ערך, אז מה שתחליט. ואם לא- אז בספרים הבאים שלי.תודה, (109.65.27.181 07:33, 8 במאי 2012 (IDT))
היי גלית, כדי להשיב לא צריך לפתוח פסקה חדשה (הכפתור למעלה או סימני שווה ליצירת כותרת), די בלחיצה על "עריכה". עברתי שוב על הערך ועל המידע שהוספת פה ואני סבור שכדאי להמתין עוד קצת. גם כעיתונאית נפח הפעילות הוא קטן יחסית למושאי ערכים שידועים בעיקר כעיתונאים. אין לי ספק שעם המשך פעילותך תגיע גם העת לערך. נויקלן 18:06, 9 במאי 2012 (IDT)
סליחה שאני מתערב. הויקיפדיה אינה פרטית, אולם חלק מהמשתמשים בה קיבלו הרשאות מעבר לאחרים, זאת לאחר שהוכיחו עצמם כאמינים, רציניים ואחראיים. עניינית לגבי הערך שלך, אם הוא נמחק, היי בטוחה בבקשה שהוא נמחק רק מכיוון שלא עמד בתנאים שהציבה הויקיפדיה, כמיזם, למהו ערך. לא אך זאת בלבד, אוסיף ואומר כי לרוב, אין זה מקובל שאדם, חשוב ככל שיהיה- יכתוב על עצמו את הערך. ראוי ואף רצוי שיהיה זה מישהו אחר שיכתוב את הערך. בתור אחד שממש אוהב לכתוב ערכים בויקיפדיה, כמו, אגב- כל עורך אחר, את יכולה להפנות אליי מידע לגביך ואני אשמח לכתוב עבורך מחדש את הערך. אולם, חשוב לומר, יש חשיבות לכך שלערך יהיה עומק אנציקלופדי. גם לי מחקו בעבר ערכים, ובמבט לאחור אני יותר כועס על עצמי שכתבתי אותם מלכתחילה (למרות שמהם למדתי איך לכתוב ומה לא לכתוב). שיהיה המשך הצלחה וכולנו כאן נשמח לעזור בכל עת! SegevAfriat - שיחה 17:57, 11 במאי 2012 (IDT)

אישור להעלות תמונות

שלום נויקלן, אני מבקשת לברר, איזה אישור בדיוק עלי לקבל לצורך העלאת שתי תמונות לערך החדש עדי זילברברג? עדי אישר לי באימייל, שאת אחת התמונות צילמה בתו וגם לתמונה השנייה לא תהייה לו בעיה לקבל את אישור הצלם, אבל ברור לי שיש צורך במשהו מעבר לאישור שלו במייל שלי. מה בדיוק הפרוצדורה? תודה,שלומית קדם - שיחה 18:17, 8 במאי 2012 (IDT)

פשוט מאוד: עליו לשלוח דוא"ל לכתובת permissions-he-at-wikimedia.org, ובו הצהרת הסכמה בנוסח המופיע כאן. אביעדוסשיחה י"ז באייר ה'תשע"ב, 20:03, 8 במאי 2012 (IDT)
היי שלומית, זה הסתדר? כמו שאביעדוס אמר, יש שם בדף גם הסברים קצרים על הרישיונות שאפשר לבחור ומה משמעותם (מופיע מתחת לנוסח ההצהרה). ההעלאה של הקבצים מתבצעת בצורה הרגילה, כשרק צריך לבחור את הרישיון שניתן לכל תמונה על ידי היוצר שלה (אותו רישיון עליו מצהירים במייל ל-OTRS). נויקלן 18:06, 9 במאי 2012 (IDT)
היי נויקלן. בינתיים העברתי את דף ההסברים לבעל העניין, שהבטיח לעיין בו השבוע. מה אגיד לך, לי זה לגמרי לא נראה פשוט, מה גם פשוט מאד... עד כה העליתי רק תמונות שצילמתי בעצמי, וגם אותן בעזרת עופר. אני מקווה שזה יסתדר.שלומית קדם - שיחה 18:51, 11 במאי 2012 (IDT)
ממ. צריך באמת לחשוב מה הבעיה בדף ההוא. רבים מוצאים אותו לא ידידותי. זה די פשוט, הצלם/בעל הזכויות צריך לשלוח למייל ההוא אישור בנוסח שמופיע שם מוכן להעתקה (רק צריך למלא את הפרטים החסרים). לדעתי הקטע המסובך לרוב הוא הבנת המשמעות של רישיון חופשי וזה מפורט שם מתחת להצהרה. נויקלן 18:54, 11 במאי 2012 (IDT)

עיצוב 2012: לקראת העברה לפרלמנט

שלום נויקלן. החלטתי לפנות אליך משום שבעבר לקחת חלק בדיונים שעסקו בעיצוב חדש לעמוד הראשי. נערך כעת דיון מקדים במזנון לקראת הצבעה אפשרית בפרלמנט לגבי עיצוב חדש לעמוד הראשי של ויקיפדיה. אנא הבע את דעתך בנושא בדיון שמתקיים כעת במזנון. WikiJunkie - שיחה 03:16, 12 במאי 2012 (IDT)

חיים הולצמן

כבר מיהרתי והודעתי לכותב. אינך צריך לטרוח. תודה. יואב ר. - שיחה 21:03, 14 במאי 2012 (IDT)

תודה. לצערי אאלץ להוסיף כמה מילים על זכויות יוצרים, שכן אין זאת הפעם הראשונה שזה קורה אצל בשש. נויקלן 21:07, 14 במאי 2012 (IDT)
אני מבין. נקווה שילמד. יואב ר. - שיחה 21:09, 14 במאי 2012 (IDT)

סיימתי את העבודה בערך צמיד. אשמח שתוריד את תבנית {בעבודה} מפני שאני לא יכול (רימון). ‏HoboXHobot14:57, 15 במאי 2012 (IDT)

הסרתי למרות שלא הבנתי. רימון נותן לך לערוך את הערך ולצפות בו אבל לא להסיר תבנית? נויקלן 15:00, 15 במאי 2012 (IDT)
אאל"ט רימון לא מאפשר עריכה של ערכים שלמים, אלא רק פסקאות. Zivya - שיחה 15:31, 15 במאי 2012 (IDT)
משונה. זה אומר שאי אפשר לערוך פתיח. זה גם לא הגיוני מול האפשרות לפתוח ערך. בכל אופן התבנית הייתה תחת פסקה. נויקלן 15:34, 15 במאי 2012 (IDT)
אין לי מושג. כנראה איזשוהי פשלה בהגדרות של האלגוריתם של הסינון שלהם. בדיוק הרגע התקנתי לי רימון למחשב, לא עושה לי בעיות. סינון נורא נחמד, אגב. נותן לך להיכנס לערך גבר, אבל מעיף אותך לכל הרוחות אם מתחשק לך לדעת מה זה אישה. Zivya - שיחה 16:06, 15 במאי 2012 (IDT)
אבוי! איך זה מסתיר תמונות? פר ערך או באופן גורף? נויקלן 16:12, 15 במאי 2012 (IDT)
פר תמונה - כמובן שגם חלק מהתמונות התמימות נופלות בטעות. בקשר לצמיד - עשיתי ניסויים על הערך שם. הוא אכן לא מרשה לי לערוך את כולו ביחד, וזה בגלל שבפסקה "צמידי ספורט" יש איזושהי מילה שכנראה נמצאת בקטגוריית המצונזרות (פשוט את כל שאר הפסקאות חוץ ממנה הוא מרשה לי לפתוח). מה ההיגיון שמותר לי לראות את המילים האסורות אבל לא לערוך אותם? להפך, עוד הייתי יכולה למנוע את הכשלת הרבים על ידי הסרתן. אין לי מושג בשמץ. Zivya - שיחה 16:17, 15 במאי 2012 (IDT)
חלילה שלא תגעי בטומאה או תפגמי בטהרת המקלדת. נויקלן 16:20, 15 במאי 2012 (IDT)
משתמשי רימון מוזמנים להשתמש בסקריפט עריכת הפתיח... ‏ישרוןשיחה 17:56, 15 במאי 2012 (IDT)
ומי שמתעצל/ת או שכח/ה: אפשר להקיש על עריכת פסקה כלשהי, ובשורת הכתובת לשנות את מספר הפסקה ל-0 (כך למשל יכול היה אופ"ו להסיר את "בעבודה" בעצמו). קיפודנחש - שיחה 01:02, 16 במאי 2012 (IDT)

היפים והאמיצים

מה את אומרת על זה? נחוץ? Poxsi - שיחה 16:24, 16 במאי 2012 (IDT)

אמרתי לך שזה יבוא, אני מרגישה את זה ממש קרוב באנרגיות של היו-יו שלי P: גם אם זה נחוץ אז לא ככה. זה יצר כפילות וזה חסר משמעות כשלא יודעים אם הדמות חשובה או זניחה. זה גם שובר את המבנה הקודם של הערך שהזכיר את השחקנים במסגרת פסקה. למעשה אני חושב שכל הצורה שם שגויה - צריך לכתוב על הדמויות ולא על השחקנים שעשויים לבוא וללכת. השארתי הודעה, אם לא תתקבל תשובה אשחזר. נויקלן 16:43, 16 במאי 2012 (IDT)
הגיוני ביותר, ומסכים לחלוטין. הייתי פועל באותה הדרך. וכן, זה מתקרב :) Poxsi - שיחה 16:54, 16 במאי 2012 (IDT)

היי,
תוכל בבקשה להסתכל שם? תודה רבה, יניב שיחה 16:52, 17 במאי 2012 (IDT)

תודה רבה. יניב שיחה 18:41, 17 במאי 2012 (IDT)
למתניה... נויקלן 18:54, 17 במאי 2012 (IDT)

יו"ר ההתאחדות ערן וינטרוב

אהלן. ח"ח על העבודה על רשימת יושבי ראש ההתאחדות לדורותיהם. אני נכנסתי לעולם הסטודנטיאלי בסוף 1997 ומשם והלאה אני די בקיא בעניינים. לגבי ערן וינטרוב - הוא כיהן כיו"ר ההתאחדות מקיץ 1997 עד שהוחלף ע"י ליאור רוטברט בקיץ 1998. שמת תבנית בעבודה אז לא רציתי לערוך, אבל תוכל להוסיף את המידע. Lostam - שיחה 21:36, 18 במאי 2012 (IDT)

תודה. הוספתי את המידע. אני קרוב לסיום שם - מגבלת השנים הזמינות בעיתונות יהודית היסטורית. אני מתלבט האם להניח תבנית השלמה על כל הערך. נראה מהכתבות השונות שחסר מידע רב על פעילותה של ההתאחדות לאורך השנים. פעילות שחרגה מסוגיות שכ"ל למישור התעסוקה, למישור הפוליטי ולייצוגה של ישראל בחו"ל. נויקלן 11:37, 19 במאי 2012 (IDT)

מדוע ולמה מחקתה את הערך פלפל גורגי

מה לך ומה מעלליך במחיקת הערך פלפל גורגי.

אתה בהחלט לא יודע כמה עבודה הושקעה כאן .

אך אם אי אלו ממנהלי האתר ידעו על מעללך יש למחוק אותך מהאתר .

זה אתר רציני ומהוגן , אם אתה מחפש לשחק לך למקום אחר

שלום וברוכים הבאים לוויקיפדיה. אני שמח שנרשמת לאתר, שחזרתי את הערך שכתבת והעברתי אותו לדף משנה במרחב המשתמש שלך על מנת שתוכל/י להמשיך לעבוד עליו. כפי שכתבתי בדף השיחה המקורי שלך הערך נמחק כי לא עמד בסטנדרטים של כתיבה באנציקלופדיה, בפרט בכל הקשור לניסוחים, סגנון ומקורות. הנחיות נוספות לשיפור הערך בדף שיחתך. בברכה, נויקלן 18:11, 19 במאי 2012 (IDT)


מבקש הבהרה קטנה

קיבלתי מייל לפיו פתחת לי דף שיחה חדש ובו נכתב כי תקציר העריכה הוא: "טרול". במה מדובר, אם אפשר לדעת? SegevAfriat - שיחה 15:59, 21 במאי 2012 (IDT)

הטרול כתב בדף שיחתך, שחזרתי עריכתו והסתרתי את תוכנה המתריס. נויקלן 16:00, 21 במאי 2012 (IDT)
אני מבין, תודה. אגב, הוא פתח שם פסקה נוספת עם אותן המילים ועליה הגבתי בשביל להרגיע אותו. להערכתי גם ט. מגה וגם אחיה השילוני- שני המשתמשים האלה הם לא אחר מהאנציקלופדיסט הבא עלינו לרעה. וטעות מרה טעיתי- שהאכלתי את הטרול בתגובתי. נראה לי שאני אמחק אותה גם... SegevAfriat - שיחה 16:03, 21 במאי 2012 (IDT)

תודה על ההגנה...

היי, תודה על ההגנה. הוספתי בראש דף השיחה שלי אזהרה כללית, למרות שנראה לי שהיא לא בולטת מספיק. הטרול הבא שישחק איתי משחקים יקבל תלונה במשטרה. נגמרה החגיגה שלהם. אם משעמם להם שילכו לחוג מקרמה.. :) בכל אופן, המון תודה לך, צר לי שהם מאלצים אותך לעשות את זה בזמן שלך כאן. זה עצוב שיש אנשים כאלה. SegevAfriat - שיחה 12:45, 22 במאי 2012 (IDT)

זה חלק ממה שבא עם ההרשאות. אל תתרגש ממנו, הוא ימשיך בשלו, אנחנו נמשיך לשחזר/לחסום/לפנות לספקי האינטרנט שמנתקים אותו. נויקלן 12:47, 22 במאי 2012 (IDT)
אני אקח את זה צעד אחד קדימה ואצור תקדים של תלונה רצינית במשטרה, עם הצעה לקרן ויקיפדיה להגשת תלונה אזרחית במהות כספית עם כיסוי תקשורתי הולם (אני עיתונאי). ככה יראו וייראו.SegevAfriat - שיחה 12:48, 22 במאי 2012 (IDT)
הרשה לי לפקפק בנכונותה של משטרת ישראל לעסוק בעניין או בכמה העורכים שלך יתעניינו בסיפור מהסוג הזה. נויקלן 12:49, 22 במאי 2012 (IDT)
פקפוק הוא מצרך יקר- הוא מביא ללמידה. הרשי לי לומר לך שהעורך שלי מאמין במה שאני רואה לנכון לפרסם. ימשיך בדרכו, ואני אוכיח את שלי :) SegevAfriat - שיחה 12:52, 22 במאי 2012 (IDT)
קח בחשבון שייתכן שזה מה שהוא רוצה. סוג של במה להעלות בה את טיעוניו ולהתלונן בה על כל מה שלא נראה לו בויקי. אתה מוזמן לאתר ולשאול עיתונאים אחרים שכותבים כאן שנים, עד כמה העורכים שלהם מתעניינים בסיפורי ויקי. נויקלן 12:57, 22 במאי 2012 (IDT)
אני לא טוען להמציא את הגלגל, אני רק אומר שאם קרן ויקימדיה הישראלית (בהנחה שיש כזו שמפעילה את האתר הישראלי) תשתף פעולה ותגיש תביעה, אני אוכל להביא מזה סיפור, ולהבליט אותו בבמה הראויה. אני חושב שאז המשטרה תהיה חייבת לעסוק בפן הפלילי מפאת עניין לציבור, ואני חושב שאז, עם הבמה הנכונה בתקשורת, טרולים אחרים יחשבו כמה וכמה פעמים אם הם רוצים להיכנס לרשימה הזו של הנתבעים.SegevAfriat - שיחה 13:14, 22 במאי 2012 (IDT)
יש צ'פטר מקומי לקרן אך הם עוסקים בדברים חשובים יותר מטרולים ואני בספק אם יש להם מחלקה משפטית. את המשאבים המועטים של הצ'פטר יש להפנות לפעילות שמעודדת כתיבה ולשיתופי פעולה. לגבי הקרן שיושבת בארה"ב, אני מניח שהמחלקה שלהם עוסקת בסוגיות חשובות מטרולים ויותר בהגנה מבתביעה. אם היו תובעים כל טרול באחד ממאות המיזמים הם לא היו עוסקים בדברים נוספים. המשטרה גם יכולה לשחרר תגובה: העניין בבירור ולכן אין תגובה; היחידה לפשעי מחשב בדקה את הנושא וסגרה מחוסר עניין לציבור/לא נגרם נזק ממשי/זה עניין פנימי של האתר. נויקלן 13:24, 22 במאי 2012 (IDT)
הויקיפדיה עובדת ברשיון ומהווה מקור מידע אמין למיליוני אנשים- אני בספק אם "חוסר עניין לציבור" תופס כאן כשמישהו משחית מידע אמין.SegevAfriat - שיחה 14:02, 22 במאי 2012 (IDT)

יש לך כמה דקות לעזור לי?

אני עובד על הערך אהרון קליין והוספתי את המקור הראשון הנדרש, אבל הוא כותב לי למטה את ההודעה הבאה בתצוגה המקדימה:

  • שגיאת ציטוט: קיימים תגי <ref>, אך לא נמצא תג <references/>

מחקתי את הציטוט כי הוא מונע את המשך השיחהSegevAfriat - שיחה 13:15, 22 במאי 2012 (IDT)
איך אני מתקן את זה? מה לא עשיתי נכון? תודה.SegevAfriat - שיחה 13:15, 22 במאי 2012 (IDT)

מתניה תיקן. לפעמים הבאות: בטקסט עצמו מוסיפים את הערת השוליים (בצורת תגי רף או בצורת {{הערה|תוכן הערה}}). למטה מתחת לסעיף קישורים חיצוניים ולפני הקטגוריות והבינוויקי מוסיפים כותרת של הערות שוליים ומתחתיה את התבנית {{הערות שוליים}} או {{הערות שוליים|יישור=שמאל}}. נויקלן 13:24, 22 במאי 2012 (IDT)

אחלה גדול!. אגב, תחמת את החתימה שלך בין הציטוט, אז היא יצאה כארבעה סימני טילדות:) SegevAfriat - שיחה 13:20, 22 במאי 2012 (IDT)

כן, הכנסתי אותה בטעות בתוך תגית הנו-ויקי. החזרתי את הציטוט עם תגית דומה (יש כפתור בסרגל). נויקלן 13:24, 22 במאי 2012 (IDT)
תבורכי! סיימתי לעבוד על הערך אבל לא הורדתי את תבנית 'בעבודה' כי אני מחכה בדף השיחה לדעות של אחרים אם יש משהו נוסף שעליי לשנות או לערוך בערך. את מוזמנת לחוות דעתך בדף השיחה של הערך ועוד כמה שעות אני אבדוק אם יש טעם להוריד את התבנית, וכן לבקש שיסירו את התבנית של "לשכתב". SegevAfriat - שיחה 13:47, 22 במאי 2012 (IDT)

אהרון קליין (עיתונאי אמריקאי-ישראלי)

מוגן? אם תוכל לומר לי מה הייתה ההשחתה, אני חושב שאדע מי המשחית. לאהרון עצמו יש נטייה לערוך דפים של עצמו או לבקש מחברים שלו לעשות זאת. אני חושב שאוכל לברר אם ידו בדבר ואם כן, להבהיר לו שאין לו זכות לגעת בערך.SegevAfriat - שיחה 17:04, 22 במאי 2012 (IDT)

אוקיי, מצאתי את ההשחתה. איך אני יוצר קשר עם מפעילי ויקיפדיה בישראל? אנחנו צריכים להתערב עכשיו שהסיפור יגיע לתקושרת ולמשטה וזה וזה וזה...SegevAfriat - שיחה 17:19, 22 במאי 2012 (IDT)
שגב, לא מכל השחתה צריך לעשות כתבה. הוא פשוט לא מעניין, בטח לא ברמה של להשקיע שיחת טלפון למשטרה. אתה יכול להבין לבד שמדובר היה באותו טרול.זה מה שהוא עושה וזה מה שאנחנו עושים וזהו. עצם פתיחת דיונים כאלה היא הזמנה בשבילו ומקום לבוא ולהגיב בו. נויקלן 17:32, 22 במאי 2012 (IDT)
טוב, האמת גם ככה אני מספיק עמוס בעבודה... אם זה לא מפריע לכם לחסום טרולים, ניחא. הייתי מציע לנסות את השיטה הישנה- להשאיר את הערך כפי שהוא, מושחת, למשך שעה-שעתיים, עד שהטרול יתעייף, ואז למחוק את ההשחתה. בנתיים אני קורא על חכם חנוכה. חתיכת דיון היה לגביו... SegevAfriat - שיחה 18:00, 22 במאי 2012 (IDT)