שיחת משתמש:Shokachief/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת שיר בנושא קצרמרים

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Shokachief, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 07:02, 1 בינואר 2013 (IST)


שמתי לב לתרומתך הרבה לערך האבטומוביל, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה,

אני בטוח שיש בידך לתרום רבות ובאופן חיובי לויקיפדיה. בשלב ראשון נסה להרחיב את הערך אודות המגזין שיכיל יותר מידע אנציקלופדי. קח דוגמאות מערכים דומים כגון הזירה (מגזין). בנוסף, אתה מרבה להשתמש במושג רכב קלאסי שאינו קיים כערך ואתה מוזמן להוסיפו. בהצלחה.--כ.אלון - שיחה 14:55, 11 בינואר 2013 (IST)
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף האבטומוביל. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,-רשימת העורכים היא מיותרת.--כ.אלון - שיחה 14:55, 11 בינואר 2013 (IST)

עמנואל לפין[עריכת קוד מקור]

שלום. הוספת את עמנואל לפין לרשימת תלמידי הגימנסיה העברית ע"ש שוואבה בקובנה. מבקש סימוכין/מקור עליו הסתמכת. תודה David.r.1929 - שיחה 15:39, 21 בפברואר 2014 (IST)

מתקשה לאמת את עובדת היותו תלמיד הגימנסיה. כתבת שבארכיון משפ' דוקטורי ישנן תעודות סיום לימודיו. מה כתוב בתעודה: סיים את הגימנסיון העברי בקובנה, פרטים נוספים? מהי הכתובת של הגימנסיון? מתי בדיוק סיים את לימודיו? התעודה בשפה הליטאית? תודה. David.r.1929 - שיחה 20:00, 28 בפברואר 2014 (IST)
שאפו על שם המשתמש! ). אשיב למייל שלך בהקדם, טיפה עסוק. כל טוב David.r.1929 - שיחה 15:56, 9 במרץ 2014 (IST)

אקוופוניקה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 12:36, 28 ביוני 2014 (IDT)

שלום שוקה.

מדוע המחיקה המאסיבית מהערך משה ארנס? בברכה, גנדלף - 00:37, 30/06/14

גנדלף, אירע בטעות, עוד בטרם הבחנתי בכך הדבר תוקן (על ידך?) בכל אופן העשרתי את הערך במספר נקודות.

שוקה-צ'יף

תודה על התשובה ובהצלחה בהמשך. הקרדיט על התיקון מגיע לFXP. אגב, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. בברכה, גנדלף - 08:53, 30/06/14

יהודה רם[עריכת קוד מקור]

הערך אינו עומד בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/צה"ל, ולכן מחקתי אותו. דוד שי - שיחה 23:12, 7 במרץ 2015 (IST)

סיירת מטכ"ל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סיירת מטכ"ל. הסיבה לכך היא: אין צורך לקטלג כך, גם הערך וגם הקטגוריה נכללות בקטגוריה ראשית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בריאן - שיחה 08:15, 8 במרץ 2015 (IST)

עריכתך ב- מאיר מיבר[עריכת קוד מקור]

היי,

תודה רבה על התוספת המפורטת לגבי שנות פעילותו כראש עיר. האם תוכל להבהיר את השורות הבאות? "בשנת 1953 נבחר למועצת העיר מטעם הציונים הכלליים וכיהן בה 18 שנים. בשנת 1965 נבחר לכהן כראש עיריית צפת מטעם גח"ל, לאחר שבמשך שנים רבות שלטה מפלגת מפא"י בעיר. בשנת 1969 נבחר בשנית, אולם הקואליציה שהקים לא החזיקה מעמד עד תום הקדנציה." מהאמור לעיל משתמע שהוא כיהן מ1953 עד 1971 רצוף, לא? ואז אתה מפרט על השנים השונות -- אני חושב שזה קצת מבלבל. אולי עדיף "...וכיהן בה 18 שנים סך הכל; בתחיל מטעם הציונים הכללים, ולאחר מכן מטעם גח"ל".

הייתי עורך בעצמי אבל אני לא מכיר את הפרטים הספציפיים...

תודה! Rattner - שיחה 16:41, 31 במרץ 2015 (IDT)

ציפי ליבני[עריכת קוד מקור]

שלום Shokachief/ארכיון1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "ציפי ליבני" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות,--ד.אלון - שיחה 17:59, 4 באפריל 2015 (IDT)

בוטל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

נאלצתי לבטל את עריכתך בדף איגרוף. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה. אם לדעתך עריכתך הייתה נאותה, ניתן לפנות לדף השיחה ולדון שם בנושא.
בברכה, כ.אלון - שיחה 13:19, 11 באפריל 2015 (IDT)

אבא לפין[עריכת קוד מקור]

אהלן, איך הוגים את השם שבסוגריים בראשית הערך, אַיְבֶּל או אֶיְבֶּל? ומאיפה הוא בא (יידיש, ליטאית)? תודה, Kulystabשיחההערך גאוגרפיה של יפן רוצה להיפטר מהכתמים האדומים. עזרו לו. • כ"א בסיוון ה'תשע"ה • 00:34, 8 ביוני 2015 (IDT)

לא ברור מקור השם, הוגים את השם "A'bel", משפחתו נדדה מגרמניה ולפולין לליטא בתחילת המאה ה19. ההשפעות הלשוניות משםShokachief - שיחה 18:34, 13 בפברואר 2017 (IST)

משה דוקטורי[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף משה דוקטורי. הסיבה לכך היא: נמחק מויקישיתוף (הז"י). נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 14:09, 16 ביולי 2015 (IDT)

הנכבה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הנכבה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בריאן - שיחה 14:13, 11 במאי 2016 (IDT)

מאי גולן[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,. יעלי 1 - שיחה 23:11, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

קומנדקר M325[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב וחג שמח.

יש בעיה עם הערך הנ"ל. אי אפשר להעלות ערך חלקי, שאינו תואם את הסטנדרטים של ויקיפדיה למרחב הערכים. צריך לשמור על מבנה מקובל. כמו כן, יש להוסיף מקורות. אם לא היית משתמש ותיק, הייתי מעביר לך את הערך לטיוטה. טפל בערך בהקדם.

בברכה, AdiN - שיחה 14:38, 3 באוקטובר 2016 (IDT)

תודה, בשלבי עבודה, כבר תוקן Shokachief - שיחה 20:15, 3 באוקטובר 2016 (IDT)

הודעה על העברה לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום Shokachief,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "גלן יאגו" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:גלן יאגו.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
בברכה, Eli - שיחה 22:29, 20 באוקטובר 2016 (IDT)

אנא אל תחזיר לפני תיקון כל הליקויים. הערך מכיל שגיאות וטענות לא מבוססות. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 21:40, 13 בדצמבר 2016 (IST)

רשם הזוגיות[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף רשם הזוגיות. הסיבה לכך היא: יש לפתוח על כך ערך חדש ולא לדרוס את ההפנייה שמקשרת לדבר אחר. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בברכה: eli - שיחה 19:56, 12 בפברואר 2017 (IST)

Oneplus Three[עריכת קוד מקור]

שלום Shokachief,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "Oneplus Three" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Shokachief/‏Oneplus Three". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! שמזן#שיחהערכי בראבו21:27, 20 בפברואר 2017 (IST)

קצרמרים[עריכת קוד מקור]

כדאי לכתוב ערך אחד טוב ולא הרבה הרבה קצרמרים. על אף שאתה מוסיף ערכים רבים, זה לא שווה את זה אם הם לא ממצים. שיר § שיח § 21:54, 25 בפברואר 2017 (IST)