לדלג לתוכן

אופנת מלכת היופי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מירי בוהדנה במהלך תחרות מלכת היופי 2003 ומאחוריה שתי מתמודדות

מדי שנה המועמדות בתחרות מלכת היופי של ישראל לבושות במהלך הופעתן בבימת התחרות בביגוד של מיטב המעצבים ורשתות האופנה המובילות בישראל.

מדי שנה יש לתחרות מעצב אופנה ראשי המעצב למתמודדות את שמלות הערב, איתן הן מופיעות בתחרות, וכמו כן מעצב את הביגוד גם למנחת התחרות. מעצב זה בדרך כלל גם מעצב לזוכות במקומות הראשונים את השמלות איתן הן מופיעות כשהן מייצגות את ישראל בתחרויות יופי בינלאומיות כמו מיס תבל ומיס עולם, בתחרויות אלה ישנו פרס על "התלבושת הלאומית הטובה ביותר" וב-1963 ישראל זכתה בתואר זה במיס תבל.

בין המעצבים שהיוו את המעצבים הראשיים של התחרות נמנים בין היתר גלית לוי ודני מזרחי, שגם לקחו חלק בשיפוט בתחרות. ב-2001 עלו המועמדות לתחרות לבמה עם שרשרת שבה הכיתוב "גלית" על שם המעצבת.

שמלה שזכתה לסיקור בינלאומי היא השמלה אותה לבשה לינור אברג'יל בתחרות מיס עולם הנקראה "שמלת השלום" עם דמויותיהן של יצחק רבין וביל קלינטון, עוד שמלה שזכתה לסיקור בינלאומי היא השמלה אותה לבשה אילנית לוי בתחרות מיס תבל שגם אותה עיצבה לוי אשר הייתה בצבעי הסוואה כללה וסט חסין כדורים (אפוד מגן) משובץ ביהלומים ופנינים[1]. ב-2002 הופיעה מלכת היופי ימית הר נוי במיס תבל עם שמלה עליה מעוצבת המפה של ישראל עם דגל המדינה.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ A. B. C. News, Miss Israel to Model Bulletproof Dress, ABC News (באנגלית)