הכל דבש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הכל דבש
סוגה דרמה קומית
יוצרים יעל פוליאקוב
כותבים יעל פוליאקוב, עומר תדמור
בימוי עודד דוידוף (עונה ראשונה) דני סירקין (עונה שנייה)
שחקנים יעל פוליאקוב
שוש פוליאקוב (עונה שנייה)
ישראל פוליאקוב (עונה ראשונה)
שוש עטרי (עונה ראשונה)
איתי תורג'מן
יוסי מרשק
זהר ליבה
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2
מספר פרקים 20
הפקה
אורך פרק 30 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור ערוץ 2 (רשת)
תקופת שידור מקורית 11 ביוני 200710 בפברואר 2010 (30 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הכל דבש היא סדרת דרמה קומית ישראלית זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה המשודרת ברשת, ערוץ 2 החל משנת 2007. הסדרה נוצרה על ידי יעל פוליאקוב ומבוססת על דמויות ומצבים מחייה. אביה של יעל, השחקן ישראל פוליאקוב, גילם את עצמו בסדרה. לאחר צילומיה של העונה הראשונה של "הכל דבש" נפטרו השחקנים הראשיים ישראל פוליאקוב ושוש עטרי, שגילמו את הוריה של יעל בכל פרקיה של העונה הראשונה[1]. עונתה השנייה של הסדרה עלתה לשידור ב-4 בינואר 2010 עם שוש פוליאקוב בתפקיד עצמה במקום שוש עטרי שנפטרה. פרק הפתיחה זכה למדרוג (רייטינג) של 19%[2].

ביולי 2011 הודיעה "רשת" שהסדרה לא תחודש לעונה שלישית בשל נתוני הצפייה הנמוכים[3]. לאחר ש"רשת" ביטלה את הסדרה, יעל פוליאקוב פתחה במגעים עם "קשת" להפקת העונה השלישית, שהתסריט שלה כבר היה מוכן, אך עד כה הדבר לא יצא לפועל[4].

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מציגה מצבים מוגזמים וקומיים בחייהם של בני המשפחה: האב פולי המתאמץ לבנות קריירה חדשה בעולם הבידור לאחר פירוק "הגשש החיוור". האם נילי (שוש עטרי) ופולי מבקשים מעט שקט ושלווה בשלב זה של חייהם, ומנגד - התהפוכות השונות שעוברת כוכבת הסדרה, יעל פוליאקוב, ושני אחיה, אביתר וערן (איתי תורג'מן ויוסי מרשק), המתעקשים לחזור ולגור בבית גם לאחר שכביכול עזבו אותו, ומרחיקים את השלווה המיוחלת מבית המשפחה.

כך, יעל ובן זוגה בסדרה, ליאור (זהר ליבה), חוזרים לבית המשפחה ישר לאחר שנישאו, התעברו ועברו לגור יחד, אביתר חוזר לאחר שהוא מתפטר מעבודת "החלומות" שלו בטלמרקטינג בחיפה ישר לאחר שהוא מתחיל אותה, וערן חוזר כאשר הוא מחליט לערוק מצה"ל ברגע שהוא מתחיל בפועל את הטירונות הקרבית שציפה לה.

העונה השנייה מתחילה היישר בשבעה לאחר מותו הפתאומי של הדמות של ישראל פוליאקוב (בהתאם למותו במציאות), כאשר ליעל וליאור כבר יש ילד קטן אך נישואים לא מתפקדים, ערן שמתאבל על אביו בעזרת אלכוהול, ואביתר שמוצא את עצמו כמבוגר האחראי מעוניין להתחקות אחר הכנסותיו האבודות של האב.

פרקי הסיום[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפרקים האחרונים של הסדרה היו פרקים פרודיים. הם עסקו ברצונה של יעל ליצור סדרת דרמה על המשפחה שלה אבל בני משפחתה מתנגדים לכך. בפרקים האחרונים שיחק יהונתן גפן את ישראל, מי שהיה אמור לשחק את פולי שהלך לעולמו בסיום הצילומים. בפועל, כל משפחתה של יעל משתתפת בסדרה, אביה המנוח בעונה הראשונה, אמה בעונה השנייה משחקת בתפקיד עצמה ושני אחיה משחקים שחקנים שמגלמים את דמותם של האחים בסדרה.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"הכל דבש" זכתה להצלחה והערכה בקרב הצופים והמבקרים, ובתום העונה הראשונה אף החלו להיערך לקראת עונה שנייה שתמשיך מהנקודה בה הסתיימה העונה הראשונה[5].

ישראל פוליאקוב ושוש עטרי, אשר גילמו את הורי המשפחה בסדרה, נפטרו לאחר צילומי העונה הראשונה. יעל פוליאקוב הודיעה כי היא מעוניינת להמשיך ביצירת העונה השנייה לתוכנית, שתעסוק בין השאר בפטירתו של אביה. עקב פטירתה של שוש עטרי, לתפקיד אם המשפחה לוהקה שוש פוליאקוב, אמה האמיתית של יעל ואלמנתו של ישראל[6].

רשימת פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה שהתקיים ביולי 2008 זכתה הסדרה בכל הפרסים המוענקים לסדרה קומית. יעל פוליאקוב עלתה לבמה על מנת לקבל את הפרס בו זכה אביה ישראל פוליאקוב, שנפטר באוקטובר 2007. גם שוש עטרי זכתה במועמדות לאחר פטירתה באפריל 2008[7].

קטגוריה מועמד תוצאה
הסדרה הקומית הטובה ביותר - זכייה
השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית ישראל פוליאקוב זכייה
השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית יעל פוליאקוב זכייה
השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית שוש עטרי מועמדות
הבימוי הטוב ביותר בסדרה קומית עודד דוידוף זכייה
התסריט הטוב ביותר בסדרה קומית יעל פוליאקוב, עומר תדמור זכייה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "הכל דבש", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  • "הכל דבש", במיזם "אישים" לתיעוד היצירה הישראלית
  • "הכל דבש" באתר רשת

ביקורות

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]


הקודם:
2007 - "מסודרים"
פרס האקדמיה לטלוויזיה - סדרה קומית
2008 - "הכל דבש"
הבא:
2009 - "רד בנד"