המופע של הלוני טונס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
המופע של הלוני טונס
המופע של הלוני טונס
המופע של הלוני טונס
סוגה אנימציה
יוצרים ספייק ברנדט וטוני סרון
מדבבים ג'ף ברגמן, פרד ארמיסן, בוב ברגן, ג'ניפר אספוסיטו, מוריס למארש, ג'ון פורי, רוז רייאן, קריסטין וויג
מדבבים בעברית סער בדישי, צביקה פורמן, יובל סגל, אלדד פריבס, הדר שחף-מעיין, אלי לולאי, ערן מור, גיא רושיניאק, ענת ניב, רונה בקרמן, דן קיזלר
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2
מספר פרקים 52 (נכון לעונה השנייה)
הפקה
חברת הפקה האחים וורנר הנפשה עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה האחים וורנר טלוויזיה עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה אנדי סטורמר עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 30 דקות
שידור
רשת שידור Cartoon Network
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים
תקופת שידור מקורית 3 במאי 2011 - 31 באוגוסט 2014 – 31 באוגוסט 2014 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המופע של הלוני טונסאנגלית: The Looney Tunes Show; בישראל נקרא, כמו באנגלית, הלוני טונס שואו או בשמה המקוצר הלוני טונס) היא סדרת טלוויזיה מצוירת מבית האחים וורנר המבוססת על המותג הפופולרי "לוני טונס", הסדרה צברה רייטינג גבוה בקרב ילדים בארצות הברית.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה מספר הפרקים תאריך השידור הראשוניארצות הבריתארצות הברית
הפרק הראשון הפרק האחרון
1 26 3 במאי 2011 7 בפברואר 2012
2 26 2 באוקטובר 2012 31 באוגוסט 2014

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מציגה את חייהם של באגס באני ודאפי דאק אשר גרים בשכונת פרברים צבעונית בלוס אנג'לס יחד עם כל כוכבי הלוני טונס בתור שכניהם. בין הדמויות המשתתפות נמצא את: לולה באני, פורקי פיג, פטוניה פיג, טינה רוסו, סילבסטר, טוויטי, אמה וובסטר/גרני/סבתא, יוסמיטי סאם, מרווין החייזר, פיט הפומה ועוד. כמו כן, בכל פרק ישנו גם קטע מוזיקלי עם אחד או שניים מכוכבי הסדרה וקטע של רוד-ראנר וויל אי.קיוטי באנימציה תלת־ממדית.

הדיבוב העברי[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יובל סגל - באגס באני, לרוב הוא הדמות הראשית בסדרה. נחשב כאינטליגנט וממציא מקלף הגזרים שבזכותו התעשר, בנוסף, תמיד נשמע את משפטו הקבוע "מה נשמע, דוק?" (או באנגלית: what's up,Doc?). חברו הטוב ביותר הוא דאפי דאק. במהלך הסדרה חשב שטאז השד הטסמני הוא כלב, והחליט לאמצו. חברתו היא לולה באני. בפרק 51 התגלה, שהוא נולד בכוכב קריפטון וכי שמו האמיתי הוא קל אל (חיקוי לסופרמן) כאשר הוא גיבור על הנקרא סופר ארנב. הוא מנסה לשכוח את חייו הקודמים. לאחר מכן נוטל את זהות באט ארנב.
  • אלי לולאי - דאפי דאק, חברו הטוב ביותר של באגס באני, ברווז שחור, חסר אינטליגנציה השקוע בעצמו. בכל מה שדאפי עושה (לרוב זה מעשה רע) הוא תמיד מאשים אחרים, למרות שהוא זה העושה את המעשה. הוא גר עם באגס באני באותו בית (כביכול, עד שיעמוד שוב על הרגליים), אך מצב זה נמשך שנים בלי מאמץ מצידו של דאפי לנסות למצוא עבודה, על אף, שבמהלך הסדרה הוא קיבל תואר בקוסמטיקה, תפקיד מנכ"ל בחברה החמישית בגודל בעולם (והרס אותה) והתגייס לחיל הנחתים של ארצות הברית (ופרש מפאת רגליו השטוחות), וגנב את אחד ההמצאות של באגס (מקלף הגזרים האוטומטי). אבל דבר זה מתבטל כאשר בעזרת מכונת הזמן שלו באגס חוזר לעבר ומבטל את השתלשלות האירועים, שגרמה לו לגנוב ממנו את ההמצאה. הוא גם עבד כראש חברת טלוויזיה ופוטר משם, (כי פיטר את כל העובדים). חברתו היא טינה רוסו.
  • צביקה פורמן - פורקי פיג, אחד מחבריו הטובים של דאפי דאק. כשהיה בתיכון עם דאפי, הוא היה התלמיד המקובל ביותר. תמיד מגמגם, בתחילה עובד כרואה חשבון אך לאחר שפוטר (באשמתו של באגס) עובד בקייטרינג.
  • סער בדישי - ספידי גונזלס, מוכר כעכבר המהיר ביותר במקסיקו ובעל המקום "פיצה אריבה". הוא גר בחור העכבר בביתם של באגס ודאפי.
  • רונה בקרמן - לולה באני, חברתו של באגס באני. מדברת במהירות בין אם מקשיבים לה או לא. היפראקטיבית טיפשה, ונוטה להסיק מסקנות שגויות ולספר סיפורים ארוכים ולא קשורים.
  • דן קיזלר - יוסמיטי סאם שכן של באגס באני. הוא נמוך קומה, עצבני ובעל זקן ארוך המגיע עד רגליו. תמיד מצויד בנשק חם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא המופע של הלוני טונס בוויקישיתוף