ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ביתא ישראל/תחרות הכתיבה/בחירת חבר השופטים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הזוכים בתחרות הם:

  1. במקום הראשון: אורי תאר, שחיבר מספר מקבצי ערכים למופת אודות המתחם הקיסרי פאסיל גמב, מסילת אדיס אבבה-ג'יבוטי, אדיס אבבה, תרבות אתיופיה ומסורתה העתיקה. ועל כך מוענקים לאורי 700 שקלים חדשים וספר על תרבות אתיופיה. יישר כח!
  2. במקום השני: דלילה אליהו, שחיברה מגוון ערכי ליבה מקוריים על מורשת ביתא ישראל, בהם שעווה וזהב, הזמן הרע, שירת הקודש של ביתא ישראל ומהרי סותאל. כמו כן תרגמה את הערכים על מוזיקה אתיופית והמלחין ירד ושיפרה מספר ערכים נוספים. ועל כך מוענקים לדלילה 400 שקלים חדשים וספר על מורשת ביתא ישראל. כן ירבו כמותך!
  3. במקום השלישי: עיצובית, שחיברה ערך נפלא על קדרות ביתא ישראל, הרחיבה מאד את הערכים על מטבע אקסומי ואנג'רה ותרגמה שלושה עשר ערכים נוספים על תרבות אתיופיה, כשרוב התרגומים מתעלים באיכותם על המקור. ועל כך מוענקים לעיצובית 300 שקלים חדשים וספר על מורשת ביתא ישראל. עלי והצליחי!
  4. במקום הרביעי: יניב מולו סנקה, שהרחיב מאד את הערך געז, תרגם את הערכים אודות קרב אמבבו, קרב סגאלה וקרב צ'לנקו ושיפר מספר ערכים נוספים. ועל כך מוענקים ליניב 300 שקלים חדשים וספר על מורשת ביתא ישראל. כל הכבוד!

כמו כן ראויים לציון תרומותיהם של T.o.s, מולוגטה סימעון, אבקילש, איתי, בני וודו, יורם חיים, קייסי ועשרות רבות של מתנדבים וכותבים בוויקיפדיה ומחוצה לה. התחרות הצליחה מעל ומעבר למשוער וזאת רק הודות לתרומותיכם. תודה רבה!

בשלב הביניים של התחרות (25.05.2011) הובילו המתמודדים Ori, דלילה ועיצובית. זוג כרטיסים להופעה של מולטו אסטטקה במועדון הבארבי הוענק לדלילה לאור תרומתה הכבירה. כרטיסים מוזלים להופעה, במחיר 160 ש"ח במקום 200 ש"ח, הוצעו לכל מי שהשתתפ/ה בתחרות עד לשלב הביניים.

חוות דעת מפורטות פורסמו בדפי השיחה של הערכים שנכתבו, על סמך תהליך השיפוט המפורט כאן. היה לנו לעונג לעבוד עם צוות השיפוט המורחב ששקד על בחינת הערכים לעומקם:

א', אמיר אהרוני, אספו ברו, ליאור גולגר, יואב דותן, אדנה זאודו, מיקי יאלו, מ', מוטי כנרי, חן סרוב, דליה רובין, רוית ודוד שי.

נשמח לסייע לכם לשפר את הערכים שחיברתם ולהביא את הטובים שבהם לדרגת ערך מומלץ. להתראות בפורטל ביתא ישראל (: