טואודסוורט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טואודסוורט
キノじい
הופעה ראשונה Super Mario Sunshine (2002)
הופעה אחרונה Super Mario 3D All-Stars (2020)
מידע
סטטוס בחיים
גזע טואודים
מין זכר
דמויות קשורות
חברים מריו, לואיג'י,הנסיכה פיץ',טואוד,טואדט

טואודסוורטאנגלית: Toadsworth) הוא דמות המופיעה במריו. טואודסוורט משתייך למשפחת הטואודים, והואמתפקד בתור הדייל הוותיק של הנסיכה פיץ', מאז הופעתו הראשונה ב-Super Mario Sunshine, המשמש כיורשו של הקנצלר מ-Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars ושר הטואודים מ-Paper Mario.

אישיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

טואודסוורט הוא טואוד מבוגר. הוא מגן על הטואודים אבל הוא אדיב (למעט כאשר הטואודים נמצאות בסכנה). לטואודסוורט אכפת מאוד מהנסיכה פיץ', והוא מגונן עליה יתר על המידה. בכל פעם שפיץ' נתפסת, טואודסוורט נהיה היסטרי ובדרך כלל מאשים את עצמו או את מריו ולואיג'י על כך שלא הגנו עליה באותו זמן. טואודסוורט ידוע בכך שהוא פונה לדמויות רבות אחרות עם אות הכבוד "מאסטר" בשל אופיו המנומס.

יש בלבול רב סביב מערכת היחסים של פיץ' וטואודסוורט. מתגלה באתר הרשמי של 'סופר מריו סאנשיין' שטואודסוורט אביו של פיץ', מה שיהפוך אותו למלך הפטריות.

הופעות בסופר מריו[עריכת קוד מקור | עריכה]

Super Mario Sunshine

טואודסוורט ליווה את מריו, הנסיכה פיץ', וחבורת הטואדטים לאי ויצאו לחופשה. תוך כדי נסיעה שם, ניתן לראות אותו חולם יום על ההרפיה שהוא יכול לקבל באי וכן על רכבת ההרים בפארק פיננה שהוא מתפתה לרכוב עליה, וכתוצאה מכך הוא מתעלם מפיץ' כשהיא מנסה להזהיר אותו מפניו.

Yakuman DS

טואודסוורט היא דמות שניתן לשחק בה, וזו הפעם הראשונה בה טואודסוורט מופיעה כדמות שניתן לשחק בה. כדי לפתוח את טואודסוורט, השחקן חייב לנקות את כל שמונת השלבים במצב האתגר של רמת המומחה.

Mario Baseball series

טואודסוורט היא דמות שאפשר לשחק בה. במצב אתגר הוא חבר בצוות של הנסיכה פיץ', Peach Monarchs . טואודסוורט משתמש באופן ייחודי בווריאציה גדולה של המקל שלו בתור מחבט בייסבול. טואודסוורט הוא שחקן שדה מיומן מאוד ובעל מגרש נהדר, למרות שהחבטה שלו היא הולכת לאט לאט מתחת לממוצע, הוא לא זז מהר, והכושר שלו נמוך. למרות הנתונים הסטטיסטיים הטובים שלו, המגרשים של טואודסוורט נוטים לנוע לאט יותר ממה שרוב הטואודים יכולים לבצע.

יש אנשים שמשתמשים ביוזו ומתקנים מודים במשחקים כדי להכניס את טואודסוורט למשחקים שהוא לא נמצא בהם.

ערך זה הוא קצרמר בנושא משחקים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.