טיוטה:סדרת טלוויזיה של בנות טריקס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"מועדון ווינX" היא סדרת טלוויזיה מונפשת איטליקית שפותחה על ידי איג'יניו סטראפי במהלך שנות ה-90[1], כאשר היא עלתה לשידור באיטליה בשנת 2004 ומאז שודרה במעל 150 מדינות וזכתה להצלחה רבה, שבאה לידי ביטוי בהפקת עונות נוספות, סרטי קולנוע, מחזות זמר, משחקי וידאו, מגזינים ומרצ'נדייזינג[2]. הסדרה עוקבת אחר שש פיות שנלחמות מול נבלים שונים על מנת להציל את היקום הקסום. האויבות העיקריות של הפיות בסדרה הן בנות טריקס, שלישית מכשפות שכוללת את אייסי, דארסי וסטורמי, אשר זכו להערצה רבה בקרב הצופים.

לאחר יציאתו לאקרנים של הסרט "מועדון ווינX: סוד הממלכה האבודה" בשנת 2007, אשר תכונן לסיים את סדרת המקור[3], הציע פרנצ'סקו ארטיבאני, אחד מכותבי הסדרה, להפיק פרויקט שיעסוק בעברן של בנות טריקס ולקשר אותו למעשייה "מלכת השלג" של הנס כריסטיאן אנדרסן. הפרויקט לא יצא לפועל וסטראפי הביע על כך חרטה, בעקבות יציאת הסרט "לשבור את הקרח" משנת 2013 של חברת וולט דיסני שלקח השראה מהמעשייה[4].

ביוני 2021 סטראפי שיתף ש"הוא רוצה לחקור את מקור הטריקס"[5]. בספטמבר 2021 שיתף שהוא רוצה להפיק סדרות ספין אוף נוספות לסדרה המקורית, לאחר הסדרות המונפשת "פופיXי" ו"עולם הווינX" וסדרת הלייב אקשן "גורל: סאגת ווינX", בטענה ש"המיתולוגיה והעולם של ווינX כל כך עצומים". עוד הוא הוסיף שהוא חושב לעשות ספין אוף שיתמקד בטריקס, ושהוא יכול להיות "מאוד מעניין" כי מעריצים רבים רוצים לדעת עוד עליהן[6]. באוגוסט 2022 סיפר סטראפי בריאיון שעובדים על ספין אוף שיתמקד בטריקס, אשר יספר "את מקורו של אותו פיצול שהוביל ליריבות בין מכשפות לפיות על שליטה ביקום הקסום". עוד הוא שיתף שהוא מעוניין שההפקה תהיה בשיתוף פלטפורמת סטרימינג, כאשר הוא הכריז ש"נטפליקס תהיה הראשונה לה נציג את הפרויקט"[7].

ביולי 2023, במהלך Riminicomix[8], סטראפי סיפר שהוא ישמח להפיק ספין-אוף על בנות טריקס, ושהוא שוקל שיהיה בלייב אקשן[9].

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ סטיוארט קלארק, Girls want toons!, באתר TBI Vision‏, 29 בנובמבר 2012
  2. ^ צוות המערכת של Comingsoon.it,‏ Winx Club compie 18 anni: il 28 gennaio 2004 le fate create da Iginio Straffi debuttavano sul piccolo schermo, באתר Comingsoon.it‏, 27 בינואר 2022
  3. ^ סטפנו פבריצי, "Ecco le avventure delle mie Winx”, באתר Corriere Adriatico‏, 3 בינואר 2014
  4. ^ ריאיון בכנס "Napoli Comicon 2023" עם איג'יניו סטראפי, ברשת החברתית אינסטגרם, 2 במאי 2023
  5. ^ פטרנה רדולוביץ', No one believed in Winx Club, except for its creator, באתר Polygon‏, 7 ביוני 2021
  6. ^ ביאטריס פגן, Iginio Straffi traccia un bilancio dei 25 anni di Rainbow: nel futuro un film live action delle Winx, באתר BadTaste.it‏, 9 בספטמבר 2021
  7. ^ פאולו סינפולי, Cover Story: Rainbow-Colorado Film, una sinergia vincente, באתר E-DUESSE.IT‏, 14 בספטמבר 2022
  8. ^ צוות האתר, Rimini, Cartoon club record oggi la chiusura, באתר Corriere Romagna‏, 16 ביולי 2023
  9. ^ ריאיון עם איג'יניו סטראפי, ברשת החברתית פייסבוק, 16 ביולי 2023

קטגוריה:מועדון ווינX קטגוריה:מכשפות בקולנוע ובטלוויזיה קטגוריה:סדרות הנפשה איטלקיות קטגוריה:סדרות ספין-אוף