טיוטה:קופאלינגים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הקופאלינגים (באנגלית Koopalings) הם קבוצת דמויות בדיוניות המופיעות בזיכיון של מריו.זה מתייחס לשבעת המשרתים של באוזר : לארי, מורטון, וונדי, איגי, רוי, רמי ולודוויג.


קופאלינגים
クッパ7人衆
הופעה ראשונה Super Mario Bros. 3 ( 1988 )
הופעה אחרונה Mario Kart Live: Home Circuit ( 2020 )
מידע
כינויים שבעת הקופאלינג
דמויות קשורות
חברים איגי קופה,לארי קופה,למי קופה,לודוויג פון קופה,מורטון קופה ג'וניור,רועי קופה,וונדי או קופה

בהופעתם הראשונה, " Super Mario Bros. 3 " (1988), הם כונו "שבעת הקופאלינג " וב" Super Mario World " (1990), הם כונו " שבעת הקופאלינגים ", אבל ב" Mario Kart 8 " זה קיבל את שמו הנוכחי משנת 2000.

קונספט ויצירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקופאלינס הופיעו לראשונה במערכון של יואיצ'י קוטבה וטאקאשי טזוקה, שמטרתם הייתה למצוא עיצוב מחדש מובהק של באוזר לעיבוד של Super Mario Bros.: The . ​ הקופאלינס עוצבו מאוחר יותר, השמות הפרטיים של הקופאלינס יותאמו לגרסה היפנית של Super Mario World, שפורסמה כמה חודשים לאחר יציאתו בצפון אמריקה של Super Mario Bros. 3 . כל אחד מהם נקרא על שם אדם מסוים, בעיקר מוזיקאים מפורסמים: לארי קופה מבוסס על לארי מולן ג'וניור ; מורטון קופה ג'וניור מבוסס על מורטון דאוני ג'וניור ; וונדי קופה מבוססת על וונדי ; איגי קופה מבוסס על איגי פופ ; רוי קופה מבוסס על רוי אורביסון ; למי קופה מבוסס על למי קילמיסטר ; ולודוויג פון קופה מבוסס על לודוויג ואן בטהובן .

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

Super Mario Bros. 3

ההופעה הראשונה של שבעת הקופאלינג הייתה ב- Super Mario Bros. 3 שם הם הבוסים העיקריים של שבעת העולמות הראשונים של המשחק. מריו ולואיג'י נלחמים בקופלינג בכל פעם שהם נוסעים דרך ספינת אוויר בשמירה כבדה. הקרב נגד הקופאלינגים מורכב בעיקר מהתחמקות מהקפיצות של הקופאלינגים. נדרשות שלוש דריכות על הראש או תשעה כדורי אש כדי להביס קופאלינג. שלא כמו באוזר, הם חסינים בפני פטישים. לאחר שהובס, קופאלינג נסוג לתוך הקונכייה שלהם, עף משם ומפיל את שרביט הקסמים שלהם. אחרי שמריו או לואיג'י מרימים אותו, ספינת האוויר נעלמת והמלך של העולם הזה משוחזר.

Super Mario World

ב- Super Mario World, הקופאלינגים מסייעים לבאוזר בהתקפה שלו על ארץ הדינוזאור . כל קופלינג הואשם בשמירה על טירה בכל אחד משטחי ארץ הדינוזאורים. לאחר נסיעה דרך טירה של קופאלינג, מריו או לואיג'י היו נלחמים בקופאלינג, שיהיה צורך להכות אותו על הראש שלוש פעמים, או במקרה של איגי ולארי, להפיל אותו ללבה כדי להיות מובס. ניתן להביס את מורטון, לודוויג ורוי גם עם תריסר כדורי אש. לאחר שקופאלינג הובס, הביצה של יושי שנתפסה תחולץ, הטירה תיהרס והנתיב לאזור חדש ייפתח. לאחר שהובסו, מורטון, לודוויג ורוי נכנסו לקיר הרקע (מסומן בנשיפה של עשן), בעוד איגי, למי, וונדי ולארי נפלו כולם ללבה. לאחר מכן, מריו או לואיג'י היו הורסים לחלוטין את הטירה שלהם במגוון דרכים שונות. הקריינות מרמזת על מותם המוחלט.

New Super Mario Bros. Wii

הקופאלינגס חזרו במפתיע ב- New Super Mario Bros. Wii, ששימשו כבוסים בשבעה מעולמות המשחק. הם גם מופיעים ברצף הפתיחה של המשחק, כשהם מתחבאים בתוך עוגה כתוספות לעוגה שהקופאלינגס הציגו לנסיכה פיץ' . גם באוזר גוניור. מופיע לצד הקופאלינגס. שבעת הקופאלינגים מתאפיינים כולם במה שנראה כמו העתקים של שרביט הקסמים מההופעה הראשונה שלהם, בעוד מכונית הליצן הצעירה של באוזר גוניור. מוצגת. בשבעת העולמות הראשונים, מריו וחבריו יצטרכו לעלות למגדל באמצע העולם.

ערך זה הוא קצרמר בנושא משחקים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.


קטגוריה:מריו (זיכיון): דמויות