טריליאן – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
הפרק ללא תוכן
הגהה
שורה 47: שורה 47:


==הדמות==
==הדמות==
טריליאן נולדה כטריסי מקמיילן בכדור הארץ. היא עבדה כמדענית מצליחה בתחומי ה[[מתמטיקה]] וה[[אסטרופיזיקה]]. היא פגשה את [[ארתור דנט]] במסיבה ב[[איזלינגטון]], אך היא לא הלכה איתו אלא עם [[זייפוד ביבלברוקס]]. לאחר 6 חודשים, היא וארתור נפגשו שוב על החללית לליבת הזהב. בספר הרביעי של הסדרה, [[לא מזיק ברובו]], טריליאן נהייתה [[עיתונאית]] מצליחה הנודדת בחלל ובזמן ומדווחת על אירועים מכל רחבי הגלקסיה עוד בטרם קרו. בשלב מסוים החליטה טריליאן ללדת ילדה מתרומת זרע מארתור דנט, ולביתם קוראים [[אקראית]].
טריליאן נולדה כטריסי מקמיילן בכדור הארץ. היא עבדה כמדענית מצליחה בתחומי ה[[מתמטיקה]] וה[[אסטרופיזיקה]]. היא פגשה את [[ארתור דנט]] במסיבה ב[[איזלינגטון]], אך היא לא הלכה איתו אלא עם [[זייפוד ביבלברוקס]]. לאחר 6 חודשים, היא וארתור נפגשו שוב על החללית ליבת הזהב. בספר הרביעי של הסדרה, [[לא מזיק ברובו]], טריליאן נהייתה [[עיתונאית]] מצליחה הנודדת בחלל ובזמן ומדווחת על אירועים מכל רחבי הגלקסיה עוד בטרם קרו. בשלב מסוים החליטה טריליאן ללדת ילדה מתרומת זרע מארתור דנט, ולביתם קוראים [[אקראית]].


{{מדריך טרמפיסט לגלקסיה}}
{{מדריך טרמפיסט לגלקסיה}}

גרסה מ־00:23, 28 ביולי 2015


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע קומיקס, נפטר, נולד, רקע חברים, כתובית ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ שם הדמות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

טריליאן
שם ספר ספרי סדרת מדריך הטרמפיסט לגלקסיה
שם סרט מדריך הטרמפיסט לגלקסיה
תוכנית טלוויזיה מדריך הטרמפיסט לגלקסיה
הופעה ראשונה Fit the Second
הופעה אחרונה Fit the Twenty-Sixth
יוצרים דאגלס אדמס
גילום הדמות סנדרה דייקסון (בסדרת הטלוויזיה)
סוזן שרדן (ברדיו)
זואי דשנל (בסרט)
מידע
מין נקבה
מקצוע כתב, מתמטיקאי, אסטרופיזיקאי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

טריליאן ( שם מקורי טריסי מקמיילן, באנגלית: Tricia Marie McMillan) היא דמות בדיונית בסדרת המדע הבדיוני הקומית "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה", ומהדמויות הראשיות בה.

בגרסת התסכית היא מגולמת על ידי סוזן שרדן, בגרסת הטלוויזיה היא מגולמת על ידי סנדרה דייקסון. בסרט שנעשה על בסיס הספר הראשון בסדרת הספרים, "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" משנת 2005, הוא מגולם על ידי זואי דשנל.

הדמות

טריליאן נולדה כטריסי מקמיילן בכדור הארץ. היא עבדה כמדענית מצליחה בתחומי המתמטיקה והאסטרופיזיקה. היא פגשה את ארתור דנט במסיבה באיזלינגטון, אך היא לא הלכה איתו אלא עם זייפוד ביבלברוקס. לאחר 6 חודשים, היא וארתור נפגשו שוב על החללית ליבת הזהב. בספר הרביעי של הסדרה, לא מזיק ברובו, טריליאן נהייתה עיתונאית מצליחה הנודדת בחלל ובזמן ומדווחת על אירועים מכל רחבי הגלקסיה עוד בטרם קרו. בשלב מסוים החליטה טריליאן ללדת ילדה מתרומת זרע מארתור דנט, ולביתם קוראים אקראית.


ערך זה הוא קצרמר בנושא ספרות. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.