משתמש:האנציקלופדיסט/בירורים2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

התנהגות בלתי הולמת של ויקיפד[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוסאריאן כנה אותי בדף השיחה של זכות השיבה 'המשתמש המכנה עצמו "האנציקלופדיסט"'. זו לא הפעם הראשונה שהוא עולב בי באופן הזה. פניתי אליו בדף השיחה שלו ובקשתי את התנצלותו. הוא מחק את פניתי וכנה אותה 'הטרדה'. אני דורש התנצלות והתחייבות שהתנהגות פסולה שכזו לא תשנה. האנציקלופדיסטשיחה • ה' בתשרי ה'תשע"א • 14:47, 13 בספטמבר 2010 (IST)

יוסאריאן, לא איכפת לי מה אתה חושב על האנציקלופדיסט, עליך להתייחס אליו בכבוד בדיוק כמה שאתה מבקש כל הזמן שאנשים יתייחסו אליך. ובקשר למחיקות ביקורת עליך מדף שיחתך, זו כבר בערך הפעם החמישית שמעירים לך על זה. בפעם הרביעית אף נפתח דיון ארוך בבירורים על כך שבו היה קונצנזוס שאתה פועל בצורה לא ראויה. אתה בטוח שאתה מתאים להיות מפעיל מערכת? להזכירך, קרוב לשליש מהקהילה התנגדו למינוי שלך. יורי - שיחה 15:04, 13 בספטמבר 2010 (IST)
שלא לדבר על כך שמחקת את תלונתו של האנציקלופדיסט עליך שנפתחה בטעות בארכיון במקום להעביר אותה לכאן כנדרש. יורי - שיחה 15:06, 13 בספטמבר 2010 (IST)
אין לי מה להגיד מעבר למה שכבר כתבתי בשיחה:זכות השיבה#עמדתו של מרכז מציל"ה. יוסאריאןשיחה 15:08, 13 בספטמבר 2010 (IST)
אני חושב שמן הראוי שתתייחס להערות שהופנו כלפיך בדיון הקודם. התעלמות אינה הדרך. אין זה משנה מה אתה חושב על האנציקלופדיסט. אין שום הצדקה ללעוג למשתמש בצורה כזאת. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:13, 13 בספטמבר 2010 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: יוסאריאן, אתה מתבקש לקרוא לויקיפדים בכינויים שלהם ולא להתפתל בניסוחים משפילים כאלה ואחרים. זו לא התנהגות שמתאימה למפעיל מערכת. גם אני חושב שהכינוי שלך לא מתאים לך ובכל זאת אני לא מנסה להגחיך אותך. ולא הגבת לגבי מחיקת ביקורת עליך בדף שיחתך (שוב בפעם המאה). כבר נאמר לך הרבה פעמים שזה מעשה לא ראוי. כצעד ראשון יהיה זה רק הוגן שתשחזר את עצמך. יורי - שיחה 15:15, 13 בספטמבר 2010 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ברוקולי - אין פה שום לעג. אם הייתי מכנה עצמי "זה שתמיד צודק" אני לא חושב שהיה לך קל לפנות אליי כך. באופן דומה, אני סבור, ונדמה לי שקל לראות מדיונים שונים (בפרט אלה אליהם הפניתי בדיון האמור), שהמשתמש המכנה עצמו "אנציקלופדיסט" רחוק מאנציקלופדיוּת ועקרונותיה כרחוק מזרח ממערב. על כן אני מכנה אותו בכינוי המתאים ביותר והמדוייק ביותר שמצאתי. אני מכנה אותו כך מאז שהוסיף תוכן מטעה למרחב הערכים, פשוט מכיוון שאיני יכול עוד לכנותו "האנציקלופדיסט". יוסאריאןשיחה 15:19, 13 בספטמבר 2010 (IST)
עכשיו נותר רק לראות מה היה קורה אם מישהו היה חושב שהוא אינו יכול לכנות אותך יותר יוסאריאן אלא רק משחית פוליטי/טרול/עילג/זה המכנה את עצמו X (הכנס עלבונות אחרים). לא נשמע נעים, נכון? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:22, 13 בספטמבר 2010 (IST)
פעם שלישית, יוסאריאן, זה הכינוי שהוא בחר לעצמו וכולם יודעים שזה כינוי. בדיוק כפי שכולם יודעים ש"האיש והאגדה" הוא רק כינוי ו"ברוקולי" גם הוא רק כינוי ולא באמת ירק שיושב וכותב ערכים. כך גם ידוע שאתה לא באמת "יוסאריאן" מהרומן הידוע ו"האנציקלופדיסט" הוא לא באמת אנציקלופדיסט. אני מרגיש מגוחך שאני נאלץ להסביר לך את זה. אתה בוחר ללעוג למשתמש הזה רק בגלל חוסר הסכמה פוליטית איתו ומנסה להצדיק את עצמך על ידי מיני תירוצים הזויים כאלה ואחרים. לידיעתך, מעשיך מהווים עבירה על ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. כמו כן שוב התעלמת מבקשתי להסביר למה אתה ממשיך למחוק הודעות מדף שיחתך, ובאותה הזדמנות גם תסביר למה מחקת את תלונתו של האנציקלופדיסט שנפהמדוייק של המצבתחה בטעות בארכיון במקום להעביר אותה לכאן כנדרש. יורי - שיחה 15:31, 13 בספטמבר 2010 (IST)
פעם שלישית יורי - זה כינוי עם יומרה. אם הוא לא עומד מאחוריו, זו בעיה. אני מתמודד עם זה בצורה עניינית ומכנה אותו לא בכינוי פוגע או לועג, כי אם בתיאור המדויק ביותר שמבהיר למי אני מתכוון. אני מתעלם מבקשתך כי כבר הבהרתי בתקציר העריכה - מדובר בהטרדה - הנושא נידון ממש באותה העת בדף השיחה של הערך. בקשר לתלונה בדף הארכיון - אכן תלונתו של המשתמש נפתחה שם בטעות, ואכן הסרתי אותה, תוך שהצעתי לו בתקציר העריכה לפנות לדף זה. יוסאריאןשיחה 15:45, 13 בספטמבר 2010 (IST)
יש לזה פיתרון יעיל, במקום "האנציקלופדיסט" כתוב משתמש:האנציקלופדיסט - גם בפניה ישירה אליו. בכך אתה מנטרל את המוקש ונוהג באופן מכובד. מוטי - שיחה 15:47, 13 בספטמבר 2010 (IST)
יוסאריאן, כפי שנכתב לעיל, כנוי הוא כינוי, ואין להשתמש בו בלשון גנאי. כבר העירו לך שאין למחוק פניות מדף השיחה שלך למעט פניות פוגעות. חבל שאינך מכיר בטעותך. Hanay שיחה 16:20, 13 בספטמבר 2010 (IST)
כשקראתי את התלונה תמהתי מדוע נפתחה על נושא שנראה כה קטנוני. אבל תגובתו של יוסאריאן הותירה אותי פעור פה. יוסאריאן, אדם אומר שדרך מסויימת בה אתה מתבטא כלפיו ובהקשרו פוגעת בו - מדוע לא לכבדו? ובכלל, מדוע אתה צריך להתייחס לגופו של הכותב (ואף לא לזה - אלא לשמו!) בדיון על ערכים? אתה עובר כאן על לא פחות מ-3 כללי התנהגות ושני עקרונות בתרבות הדיון. לא יותר קל לומר - "אוקיי, הפנמתי"? זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 19:36, 13 בספטמבר 2010 (IST)
המשתמש נחסם? המשתמש הפעיל הגנה? המשתמש השתמש בהרשאות מפעיל? למה זה כאן? O * שיחה 07:26, 14 בספטמבר 2010 (IST)
כי איחדנו לכאן את ויקיפדיה:דיווח הפרעות. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 07:32, 14 בספטמבר 2010 (IST)
מתי זה קרה? היתה הצבעה? O * שיחה 07:33, 14 בספטמבר 2010 (IST)
אם תסתכלי בהיסטוריה של ויקיפדיה:דיווח הפרעות תגלי שאת כבר יודעת (אמורה לפחות) את התשובה. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 07:34, 14 בספטמבר 2010 (IST)
איחוד מיותר. O * שיחה 07:58, 14 בספטמבר 2010 (IST)
אני רוצה לדעת אם יוסאריאן מתכוון לקחת את דברי הויקיפדים שנשמעו כאן בדיון לתשומת ליבו או שהוא מתכוון להמשיך בדרכו הרעה. יורי - שיחה 08:29, 14 בספטמבר 2010 (IST)
משתמש:יוסאריאן היקר, אין סיבה לא לקרוא למשתמש:האנציקלופדיסט, משתמש:האנציקלופדיסט. הדרך שאתה בחרת היא אכן פוגעת ויש בה לצערי אפילו שמץ של התנשאות. אנא שנה את ההתנהלות. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 08:45, 14 בספטמבר 2010 (IST)
למרות שלא סברתי שיש משהו מעליב בתיאור בו השתמשתי, לאור דבריהם של מוטי, חנה, זהר ואריאל, אין לי התנגדות לעבור ולכנות את המשתמש "משתמש:האנציקלופדיסט". אני רוצה להזכיר שהדיון נפתח בעקבות עריכה זו, עוד דוגמא לעריכות הלא מאוד אנציקלופדיות (אם להתנסח בעדינות) של המשתמש הנ"ל (וטרי מהיום - ראו גם את דבריו של דוד בדף השיחה שלו). יוסאריאןשיחה 10:02, 14 בספטמבר 2010 (IST)
תודה רבה. לא ביקשו ממך יותר מזה. מה לגבי מחיקת הודעות מדף השיחה. בפעם הקודמת שהיה דיון לגבי זה היה קונצנזוס שמעשיך לא ראויים. יורי - שיחה 10:09, 14 בספטמבר 2010 (IST)
הוא ממשיך להדביק הודעות בדף השיחה שלי כאילו מאום לא קרה, ובה בעת בקשת ההתנצלות שלי עדיין לא הוחזרה לדף השיחה שלו. האנציקלופדיסטשיחה • ו' בתשרי ה'תשע"א • 10:14, 14 בספטמבר 2010 (IST)
יורי - א. ביקשו ממני התנצלות, אני לא סבור שיש על מה.
ב. היה קוצנזוס שיש להשאיר קישורים לדפי שיחה כאשר הודעות מועברות אליהם, עמדה שקיבלתי כבר בתחילת הדיון. במקרה זה היה דיון שהגבתי בו בדף השיחה של הערך, והפניה האישית אליי בדף השיחה שלי היתה מיותרת ומטרידה - לכן הסרתי את ההודעה, לפי הכלל "דיון ממשיך היכן שהחלו בו".
משתמש:האנציקלופדיסט - אתה התעלמת מבקשתי לציין בתקצירי עריכה שאתה מציב תבניות מקור, זו דרישה לגיטימית ומאוד סבירה, ואני מפנה אותה לכל מי שחורג ממנה. חזרתי וביקשתי זאת ממך, באותה חטיבת דיון בה פניתי אליך אמש, אני לא רואה בזה בעיה ולא סבור שיש קשר לדיון כאן. יוסאריאןשיחה 10:23, 14 בספטמבר 2010 (IST)
גם בקשת ההתנצלות שלי היתה לגיטימית, לאור התגובות, ובכל זאת היא נמחקה, כונתה 'הטרדה', וטרם הושבה לדף השיחה שלך. האנציקלופדיסטשיחה • ו' בתשרי ה'תשע"א • 10:27, 14 בספטמבר 2010 (IST)
יאללה, בואו נעשה שולם. האנציקלופדיסט, אנא הקפד לרשום בתקציר את המילים "דרישת מקור" זה עוזר לכולם. יש לציין שהאנציקלופדיסט אינו הויקיפד היחיד שלא מקפיד לעשות זאת, כנ"ל לא מקפידים לרשום בתקציר "תבנית חשיבות" (קרה שגם אני שכחתי). יוסאריאן, תחזיר לדף השיחה שלך את ההודעה שמחקת. מה זה משנה כל כך. ונוכל כולנו לעבור לנושא אחר. Hanay שיחה 10:46, 14 בספטמבר 2010 (IST)
הצעתך מקובלת עלי. האנציקלופדיסטשיחה • ו' בתשרי ה'תשע"א • 11:04, 14 בספטמבר 2010 (IST)
תומך בדבריה החכמים של חנה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:11, 14 בספטמבר 2010 (IST)
גם אני תומך. אם זה קריטי לקהילה שתבנית מקור או תבניות אחרות יצוינו בתקציר - אני מציע שסקריפט יוסיף זאת באופן אוטומטי. נרו יאירשיחה • ו' בתשרי ה'תשע"א • 12:58, 14 בספטמבר 2010 (IST)
למרות שקצת מוזרה לי הסימטריה שנוצרה בין שני הנושאים, למען האווירה הטובה גם אני מסכים להצעה. יוסאריאןשיחה 20:17, 14 בספטמבר 2010 (IST)
יוסאריאן והאנציקלופדיסט. היה תענוג לעשות איתכם עסקים . תודה על שיתוף הפעולה. אני מניחה שאפשר לארכב דיון זה Hanay שיחה 13:10, 15 בספטמבר 2010 (IST)

התנהגות בלתי הולמת של ויקיפד- מבקש לחדש הדיון בפנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוסאריאן יצר אילתור על ההעלבה המקורית: "הסרתי מהערך את המשפט שהוסיף המשתמש המתכנה "אנציקלופדיסט"משתמש:האנציקלופדיסט:" (מתוך דף השיחה של זכות השיבה). אבקש מן הקהילה להבהיר לו שההתחכמות הזו אף היא בגדר העלבה ויש להסירה ולהמירה בביטוי: 'משתמש:האנציקלופדיסט',ותו לא, על פי הסיכום של הדיון הקודם. האנציקלופדיסטשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 08:45, 16 בספטמבר 2010 (IST)

אנחנו לא נוהגים לשכתב כאן את ההיסטוריה של דפי השיחה, ולא היה כל סיכום לגבי פעולה ממין זה בדיון הקודם. הדברים נחוצים על מנת להבהיר למי שיקרא את דף השיחה על מה דובר שם, ואתה צריך לראות בהם הישג - ממילא רשום שם (אתה כתבת) שנעלבת, ואף מפורט הביטוי (מספר פעים). לפחות יבין הקורא היכן זה נאמר, ויראה כי התקבלה עמדתך שהביטוי מעליב. יוסאריאןשיחה 08:56, 16 בספטמבר 2010 (IST)
עד כמה שהבנתי אתה דווקא כן נוהג לשכתב את ההיסטוריה של דפי שיחה - בייחוד את ההיסטוריה של דף השיחה שלך, ולא מן הנסיבות הנכונות. אני טוען לזכותי למחוק את מופעי הביטויים המעליבים, כהגדרת הקהילה, כלפי. האנציקלופדיסטשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 09:07, 16 בספטמבר 2010 (IST)
יש הבדל בין העברת דיונים לבין מחיקה של דברים שנאמרו בתוך דיון שכבר התקיים. בנוגע לעניין המסויים - פתחת דיון, דרשת התנצלות. התקיים דיון, הושגה פשרה ("שולם" כהגדרתה של חנה), עכשיו אתה בא בדרישות נוספות. כל זה מייגע מאוד. יוסאריאןשיחה 09:14, 16 בספטמבר 2010 (IST)
אז בוא נראה מה היה לנו:
א. לא קבלתי התנצלות.
ב. לא קבלתי הבטחה שהתופעה לא תשנה.
ג. הביטויים המעליבים עומדים על מכונם.
בקיצור, גם אכלתי את הדגים המסריחים וגם גורשתי מן העיר. האנציקלופדיסטשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 09:34, 16 בספטמבר 2010 (IST)
האנציקלופדיסט, אני ממליץ שתסתפק במה שכן קיבלת. שים לב שבדבריך לעיל ("עד כמה שהבנתי אתה דווקא כן נוהג לשכתב את ההיסטוריה של דפי שיחה - בייחוד את ההיסטוריה של דף השיחה שלך, ולא מן הנסיבות הנכונות") גלשת להתקפה אישית מיותרת - אתה מסתכן בכך שאתה תצטרך להתנצל. דוד שי - שיחה 09:37, 16 בספטמבר 2010 (IST)
אני הסתמכתי על דברי חברים בקהילה. לא הבאתי משל עצמי. האנציקלופדיסטשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 09:44, 16 בספטמבר 2010 (IST)
זכות ההגדרה העצמית היא הזכות שלך לקרוא לעצמך איך שאתה רוצה. היא לא כוללת את הזכות לחייב אחרים לקרוא לך איך שאתה רוצה. עוזי ו. - שיחה 09:46, 16 בספטמבר 2010 (IST)
עד לנקודה בה זכותם הופכת להעלבה כפי שהקהילה סברה פה אחד - ראה הדיון הקודם. האנציקלופדיסטשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 09:52, 16 בספטמבר 2010 (IST)
באמת חשבתי אתמול שהנושא הסתיים והוא מאחורינו. ממש חבל. עוזי, גם אתה לא היית מסכים אם היו קוראים לך בכינויים שמטרתם לפגוע. מקובל להשתמש בויקיפדיה בכינוי שהאיש בחר לעצמו. Hanay שיחה 10:14, 16 בספטמבר 2010 (IST)
אם מותר היה ליוסריאן לשכתב את דף השיחה כדי להכניס את השם "משתמש:האנציקלופדיסט", כי אז מותר היה לו גם למחוק כליל את הכינוי שכעת מחוק בקו והיה המקור לכל הבירור הזה. מוזר ולא תקין שהכלל בדבר אי שיכתוב הדפים הועלה רק לגבי חלק מן האירוע. לדעתי האנציקלופדיסט צודק ויש להסיר כליל מדף השיחה את הכינוי שכעת מחוק בקו. יואב ר. (Yoavr763W) - שיחה 10:18, 16 בספטמבר 2010 (IST)
אני, ואולי גם כמה מהאחרים, לא בטוחים למה אתה מתכוון. האם תוכל להפנות לעריכה המדוברת? יוסאריאןשיחה 10:32, 16 בספטמבר 2010 (IST)
התכוונתי לעריכה כפי שציטט אותה האנציקלופדיסט בראש הדף כאן (בירורים) ולתשובתך כאן (והנה קישור לעריכהזו העריכה המקורית)). יואב ר. (Yoavr763W) - שיחה 10:56, 16 בספטמבר 2010 (IST)
אני חושב שזה מיותר, אבל לאור דבריך כאן אוסיף הבהרה בגוף הערך שהקו והתיקון נעשו מאוחר יותר. יוסאריאןשיחה 10:58, 16 בספטמבר 2010 (IST)
וואי אתם קשים. הסרתי את המשפט והקו. אפשר לארכב ולחזור לישון? O * שיחה 10:59, 16 בספטמבר 2010 (IST)
סקרלט, את צודקת. הסרתי במקום נוסף. אפשר לארכב את הדף הזה? Hanay שיחה 11:07, 16 בספטמבר 2010 (IST)
תלוי באנציקלופדיסט. יואב ר. (Yoavr763W) - שיחה 11:15, 16 בספטמבר 2010 (IST)
ניתן לארכב. תודה. האנציקלופדיסטשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 11:19, 16 בספטמבר 2010 (IST)
מצטער אבל יוסריאן שב להתחכם, כעת זה נראה כך: האנציקלופדיסט (שיחה | תרומות | מחוקות | חסימה | יומן חסימות | WS). האנציקלופדיסטשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 12:23, 16 בספטמבר 2010 (IST)


לאור החירות שהופגנה פה בשינוי דברים שנכתבו בדפי שיחה, אני מציע להסיר כליל את הדיון בעמדת מרכז מציל"ה. ממילא העניין כבר הסתדר ונפתר, ועדיף להסיר כי מוזכר שם הכינוי שכיניתי את המשתמש. אני מבקש גם לא לארכב את את הדיון הנוכחי בארכיון הבירורים, ויותר מזה להסיר משם את הדיון הקודם בבירורים מהארכיון (הרי הוזכר גם שם הכינוי שכיניתי את משתמש:האנציקלופדיסט). עוד אני מבקש להסיר את התבטאויותיו הבאות של משתמש:האנציקלופדיסט:

מתוך שיחת משתמש:האנציקלופדיסט/ארכיון 2:
"הצחקת אותי" ענה לי, והעליב אותי. אני מבקש להסיר את ההתבטאות.
"וכלם יחד עטים על כל הפסקה" - השימוש במילה "עטים" מעליב, אני מבקש להחליפו.
"הוא משקר" כתב והתייחס אליי. אני מבקש להסיר.
"יוסריאן מנסה להסית אותך כנגדי." - להסיר, לא ניסיתי להסית וזה העליב אותי
"אל זה שעושה פוצי מוצי לערביי הרצליה. מציע לך לפרוש כבר עכשיו למדינת תל אביב ולהמשיך שם להיות לא נחמד נוקם ונוטר" - מאוד מעליב, להסיר.
"יוסריאן, חלצי ואנדרויק מתנפלים עלי כעדת זאבים ברגע שאני חוזר מצינון וקורעים נתחים חיים מבשרי." - השוואה לחיות, מעליב מאוד. להסיר.
"הזכרתי היום את הבולשביזם השמאלני הקר והאנליטי שהפרכתי לפחות שקר אחד שלו בדיון למעלה" - נא להסיר את ה"בולשביזם השמאלני", ואת הטענה להפרכת שקר (לא היה ולא נברא), השאר יכול להישאר
ואמירה כללית שהופנתה כלפי זהר, וכנראה גם כלפי - "איזה יופי. הלהקה התכנסה לציד מכשפות לילי. מצאתם את מי שיבטיח לכם הבטחות".
כמו כן אבקש לשנות כל מקום בו פנה אליי בכינוי "יוסריאן", ולשנות ל"יוסאריאן", כפי שצריך להיות.
אני לא יודע לגבי משתמשים שלא תבעו את עלבונם, אבל אולי אפשר להסיר עוד כמה העלבות לא נעימות:
"משטרת המחשבות ((משתמש שנילי) מנצלת את העובדה שהישות הראשית שלי נחסמה, משתוללת נוקמת ומתנכלת לעריכות לגיטימיות של הישויות האחרות שלי" - נא להסיר, או להחליף באמירה מעליבה פחות.
"אתה חסר חוט שדרה, עלה נידף ברוח, קצת לחץ ומתכופף." הופנה כלפי זהר, אולי כדאי לשקול הסרה.
"הפורע הנ"ל יעמוד במריו ובהתנהגותו הנלוזה ולא יפעל להשבת הכותרת בניסוחה המקורי אל יתפלא מתג מחיר גבוה שאשית על פעולותיו בוויקיפדיה ויהלום בחומרתו את הדרדרותו המוסרית" - מעבר לעלבונות, יש פה ממש איום אל אורי. אמנם אורי מבקש שלא לשכתב דפי שיחה, אבל לאור חריפות הדברים אולי מתאים להסירם בכל זאת.
"תמשיך לעשות מה שאתה יודע הכי טוב, להלשין" - כנ"ל
בשיחת משתמש:Yairt01 - "האורי הזה קוץ רציני אל תרא ואל תחת ממנו" - אני חושב שזה ברור, כנ"ל.

כאמור, אני לא סבור שיש לערוך מחדש דפי שיחה ולהסיר מהם ביטויים פוגעניים, אבל מכיוון שחוור כאן שזהו נוהל קיים, אני דורש להחיל את הכלל על כל צדדים באופן שווה ולהסיר את כל הביטויים הנ"ל (לפחות אלה מהם שהופנו כלפיי) מהדפים המתאימים. אני חושב גם שלאור חומרת הביטויים, לעומת הכינוי העדין בו אני השתמשתי (להזכירכם "המשתמש המכנה עצמו 'אנציקלופדיסט'", כאמור - אני מבקש שהדף לא יאורכב לאחר הדיון, כך שאל דאגה - לא יישאר לכך זכר), אין ספק שיש מקום להסיר אותם. יוסאריאןשיחה 12:30, 16 בספטמבר 2010 (IST)

רק דבר אחד קטן: אתה שבת לכנות אותי בשמות אחרי ששילמתי חובי לחברה בגין דברי לעיל, הבטחתי שלא לשוב לדרך התנהגות זו, ועמידתי במחויבותי זו. האנציקלופדיסטשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • 12:44, 16 בספטמבר 2010 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אם אני לא טועה משתמש אנציקלופדיסט נחסם לא פעם ולא פעמיים על האמירות הללו. אותך לא ביקשו לחסום, ביקשו ממך רק להסיר את הדברים. באופן מפתיע, נראה שיש לך בעיה עם זה. אי לכך אני מציע, בדיוק כמוך, להחיל את הכללים הנוהגים כאן על הפרת כללי ההתנהגות על כל צדדים באופן שווה, ולחסום אותך. יורי - שיחה 12:45, 16 בספטמבר 2010 (IST)
יורי - אין פה גזירת כלל שווה בין ההתבטאויות, כמו שקל לראות. כמו כן - נדמה לי שהמשתמש נחסם בעיקר על מלחמות עריכה אליהן נקלע, ופחות על ההתבטאויות.
משתמש:האנציקלופדיסט - חזרת בתשובה, זה יפה, אם כן מה שאני מבקש זה שהדברים שכבר נאמרו יוסרו. הרי יש נוהל שכזה. יוסאריאןשיחה 12:52, 16 בספטמבר 2010 (IST)
לא אין נוהל כזה. הנוהל הוא שמשתמש שעובר בצורה גסה על כללי ההתנהגות חוזר בו מדבריו או נחסם. אתה מסרב לחזור בך אז נשאר רק פתרון אחד. יורי - שיחה 12:56, 16 בספטמבר 2010 (IST)

אחרי ארוחת צהריים קלה ומעט מחשבה בעניין, הבנתי שהתנהגתי בצורה ילדותית כשביקשתי את הסרת הדברים, ואני חוזר בי מהבקשה. אני לא רוצה להפריע לדיון בהצעתו של יורי לחסום אותי בגין ההתבטאות "המשתמש המכנה עצמו אנציקלופדיסט'", או בתלונתו החדשה של המשתמש הנ"ל (לא הבנתי אותה ממש), ולכן לא מארכב, אבל מבחינתי כשהדיון יסתיים אפשר לארכב. יוסאריאןשיחה 13:31, 16 בספטמבר 2010 (IST)

"באפס עצים תכבה אש, ובאין נרגן ישתוק מדון" (ספר משלי, פרק כ"ו, פסוק כ'). הוא יתנצל, אתה תתנצל, ובהמשך אם תרצו תריבו מחדש דרך - שיחה 13:37, 16 בספטמבר 2010 (IST)
:-). נדמה לי שהדיון בתלונה המקורית הסתיים כשמשתמש:האנציקלופדיסט קיבל מה שהוא רצה, ודי בכך. יוסאריאןשיחה 13:39, 16 בספטמבר 2010 (IST)
האם בזמן ארוחת הצהריים והמחשבות שהיו לך אחריה, הבנת אולי גם איך קיבלת את התפקיד הזה של מפעיל מערכת? לאור ההתנגדות הגדולה שהייתה למינוייך אני אישית מתקשה להבין עד היום. נוסיף לכך את העובדה שאין זו הפעם הראשונה שנפתח לגביך דיון בבירורים ו אולי כדי באמת להפסיק את הדיון בהצעתי לחסום אותך ולדון במשהו אחר. לחלופין אתה יכול להגיע לבד למסקנה המתבקשת כמו שנראה שאתה יודע לעשות מצוין. יורי - שיחה 13:46, 16 בספטמבר 2010 (IST)