משתמש:Gogo8200/אנינה אוקטיס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנינה אוקטיס (2011)

אנינה אוקטיס (נולדה ב-22 בדצמבר 1978 כאנינה אולריך בברמרהאפן) היא מנחה, זמרת מסיבות, ושחקנית פורנו לשעבר גרמנית המכונה גם אנינה היל וואניטי סוונסון.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר סיום הלימודים בבית הספר התיכון למדה אוקטיס תואר ראשון בכלכלה, אך מאוחר יותר שינתה את התמחותה לסוכנת נדל"ן, וסיימה את לימודיה גם בתחום זה. במהלך הלימודים החלה להצטלם למספר סטים של צילומים והופיעה כנערת קרבות (המסתובבת על הבמה בלבוש מינימלי כשנגמר סבב) בטלוויזיה. היא הצטרפה למuפע של הארלד שמידט, תוכנית לייט-נייט גרמנית, לשידורים הארוטיים של Peep! ולתוכנית של ורונה פלדבאש העולם של ורונה. לאחר מכן, היא הגדילה את שדיה ב-75 גרם. לאוטקיס הייתה סדרת אינטרנט משלה הנקראת "מופע האהבה". בנוסף, יחד עם ביגי ברדוט, הנחתה אוטקיס את השעשועון הלילה בערוץ הטריוויה הגרמני 9Live.

אוקטיס התפרסמה, וכונתה "סלבריזונה" (Promiluder, בגרמנית). כינוי שניתן לה, בין היתר, עקב היות החברה לשעבר של השחקן והקומיקאי אוליבר פוצ'ר.[1] פוצ'ר עצמו, בכל אופן, הכחיש שהיה בקשר רומנטי עם אוטקיס.[2] בשנת 2008, היא הצטלמה למשך זמן קצר עבור RTL 2, מהערוצים המובילים בגרמניה, והפיקה עבור RTL2 באופן בלעדי סדרת טלוויזיה- הדו "ח, תוכנית בנושא ההתמכרות לסקס בגרמניה, תחת הכותרת בלעדי – הדו"ח: זקפה בלתי מוגבלת, ההתמכרות הגרמנית לסקס- לא נגמרת (בגרמנית המילה זקפה פירושה גם עושר ותאווה).

שני סרטי הפורנו הראשונים של אוקטיס הופיעו ב-2007 אוקטיס הופיעה בסדרה "ילדות טובות, ילדות רעות!" באתר האינטרנט Beate-Uhse.TV. כמו כן, היא כיכבה בקליפ של השיר "Mer sen de Stross eraf jejange" של האמן ווילי הרן. לאחר מכן היא חתמה על חוזה עם חברת Blue Movie,[3] אך בנובמבר 2009 ביטלה אותו והודיעה על נסיגתה מתעשיית הפורנו.[4]

השתתפות באח הגדול[עריכת קוד מקור | עריכה]

מה-12 בינואר 2009 ועד ה-6 באפריל 2009 השתתפה אוקטיס בעונה התשיעית של האח הגדול גרמניה.[5] אוקטיס נצפתה עירומה לחלוטין אינספור פעמים בתוכנית, בין אם בזמן שהתקלחה (קיימות מצלמות במקלחות האח הגדול הגרמני) ובין אם כשהחליפה בגדים[6]. הדבר משך תשומת לב ציבורית רחבה, ועורר עניין תקשורתי בגרמניה[7] וברחבי העולם.[8][9] אוקטיס נצפתה פעמים רבות במהלך התוכנית בעירום לצד בטי בולהאוס, אשר באה גם היא מתחום הפורנוגרפיה ומפורסמת גם היא בשל חזה הגדול.

ב-8 במאי 2009 חזרה שוב לבית האח הגדול ל-24 שעות. לאוקטיס יש פורמט משלה הנקרא העולם של אנינה בנושא האח הגדול,[10] יחד עם מתמודדת לשעבר נוספת, יאנה ואגנהובר.

אוקטיס השתתפה בדצמבר 2009 כאורחת במשך שבוע באח גדול בפיליפינים .[11] RTL עצמה, החברה בה עבדה, הזכירה אותה בתוכנית "10 הכי..." והכלילה אותה ברשימת "10 האנשים הכי מביכים שחושבים שהם יכולים להיות מפורסמים".

בינואר 2010, רצה בערוץ RTL 2 תוכנית ריאליטי בסגנון אופרת סבון, תחת השם אנינה וסשה מאוהבים,[12] בה אנינה דנה עם שותפה לחיים שהכירה באח הגדול על החיים.[13][14]

אוקטיס הופיעה במאי 2010 בקליפ Sonnenstudio Marion של האומנים יורגן דרוז, מאני מארק ופרויינרץ.[15]

מאז 2010, היא מופיעה בסדרת האירועים הארוטיים Poppnacht. היא גם התארחה באולפן העונה העשירית של האח הגדול. היא כותבת על בסיס חודשי במגזין השווייצרי דובדבן כיועצת מין.

אוקטיס מצטלמת לעיתים קרובות למגזינים ארוטיים, והיא מופיעה כזמרת גרמנית בפאבים במיורקה. בסרט Die Superbullen (סופר-שוטרים, בגרמנית) היא הופיעה בהופעת אורח. בשנת 2010, היא השתתפה בעונה של תוכנית הדוקו-סבון החיה שבי בערוץ RTL 2, ששודר באוגוסט. בספטמבר 2010, היא הייתה שוב בתוכנית בלעדי- הדו"ח בה דיברה על מצב חייה הנוכחי. בנוסף, היא הופיעה מספר פעמים בערוץ Neun Live בו היא משדרת באופן קבוע בזמן שידורים חיים.

ב-2011 היא הופיעה כזמרת של Ballermann, וכן הופיעה מספר פעמים בעונה ה-11 של האח הגדול הגרמני, באולפן ובביקורים בבית עצמו. בנוסף, היא השתתפה בחידון לנצח את הבלונדיניות ב-RTL 2. בנובמבר 2011, היא השתתפה בגרסה הגרמנית של בואו לאכול איתי בערוץ VOX.[16]

מאז סוף דצמבר 2011 השתתפה אוקטיס בתוכנית הפסאודו-דוקו-סבון mieten, kaufen, wohnen ב-VOX.[17] ב-2012, היא שרה עם יאנה ואגנהובר בדואט את השיר "Candydolls", לרגל אליפות אירופה בכדורגל. בנוסף, אוקטיס השתתפה בחלק השני של כתבה ב-RTL, עם הכותרת "אנינה וג'נה שתי נערות פוסטר בבעיטת עונשין". ביוני 2012, עבדה אוקטיס כמדריכה בטורניר כדורגל החופים  כדורגל סקסי בברלין.[18] בנובמבר הצטרפה אוקטיס יחד עם שותפתה מהאח הגדול, יאנה, לתוכנית das supertalent ב-RTL .[19]

באוקטובר 2012 התארחה אוקטיס בתוכנית המופע של רנה בטלוויזיה הגרמנית בערוץ Sport1.

 ביוני 2013 שודרה תוכנית משלה בת שני חלקים בערוץ RTL, תחת השם "מיאמי הלוהטת- החלום האמריקאי של אנינה", שמלווה אותה בטיול בארה"ב. ב-2013 התחתנה בלאס וגאס עם המיליונר תאודור סמלהאק, אותו פגשה לפני כן, במהלך הצילומים.[20]

טקס פרסי הארוטיקה, בו זכתה אוקטיס ב-2008

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 2008: פרס הארוטיקה – "הכוכב העולה של בגרמניה"

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Bild" ist treuer als Oliver Pocher in BILDblog vom 6.
  2. ^ Stellungnahme des Pocher-Managements an das Support-Team
  3. ^ Nach Big Brother: Annina will mit Sascha Erotikfilm drehen Pressemitteilung vom 17.
  4. ^ Ausstieg aus Liebe: Annina beendet Filmkarriere, Pressemitteilung vom 27.
  5. ^ Annina - die dunkelblonde Immobilienexpertin mit dem großen.
  6. ^ Naked Annina Ucatis in Big Brother (Germany) < ANCENSORED, ancensored.com (באנגלית)
  7. ^ "Porno-Annina Ucatis duscht nackt bei Big Brother 9". BILD.de (בגרמנית). נבדק ב-2017-03-28.
  8. ^ "Annina Ucatis Flashes Her Big Sisters on Big Brother (VIDEO)". Egotastic All Stars. נבדק ב-2017-03-28.
  9. ^ "האח הגדול אירופה: בגדים זה לחלשים". mako. 2013-06-30. נבדק ב-2017-03-28.
  10. ^ "Big Brother - Die Entscheidung"
  11. ^ Big Brother - Die Entscheidung: Liveblog
  12. ^ 10 Jahre – 10.
  13. ^ Annina Ucatis
  14. ^ Annina Ucatis - Big Brother: Vom Container in den Keller
  15. ^ Sonnenstudio Marion (Zugriff am 6.
  16. ^ Annina Ucatis: "Das perfekte Promi-Dinner" vom 6.
  17. ^ Erotikstar Annina Ucatis ist jetzt Maklerin - VOX.de
  18. ^ Sexy-Soccer: 13:1-Kantersieg für deutsche Damen
  19. ^ Oberpeinlich: Annina und Jana (beide BB9) blamierten sich beim Supertalent.
  20. ^ Bericht in der Bild

[[קטגוריה:גרמנים]] [[קטגוריה:מתחרי האח הגדול (גרמניה)]] [[קטגוריה:שחקני פורנוגרפיה גרמנים]]