משתמש:JhonGame1/סקיבדי טואלט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. שכתוב
סקיבדי טואלט
Skibidi Toilet
יוצרים אלכסיי גרסימוב (DaFuqBoom)
שידור
תקופת שידור מקורית פברואר 2023 – הווה

סקיבדי טואלטאנגלית: Skibidi Toilet)היא סדרת וידאו ברשת שנוצרה על ידי האנימטור אלכסיי גרסימוב והועלתה לערוץ היוטיוב שלו 'DaFuq!?Boom!'. הסדרה מתארת מלחמה בין שילושי אנושיים בדיוק הכוללים ראשי חניית עם גופות אנושיים, הנקראים "סקיבידי טוילטס" לצד דמויות הנושאות ראשי חסימת מסך עם מצלמות אבטחה סגורות, רמקולים וטלוויזיות. הספרייה מתרחשת במימד וירטואלי ומתמקדת בקרב של יצורים מוזיקליים המתקפים את הקירות הדמיוניים שמפרידים ביניהם לבין הצופים. הסדרה אינה כוללת שפה מוגדרת ואין לה על-פי רוב עלילה ברורה. הסדרה נכתבת בלעדית באנגלית, ולכן היא אינה כוללת תרגום רשמי לעברית.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מתעדת את הקונפליקט בין שירותים בעלי ראש אנושי, הנקראים שירותים סקיבידי ואנשים בעלי ראש מצלמה הנקראים אנשי מצלמה. רמיקס לשירים Give It to Me ו-Dom Dom Yes Yes הסבר על סדרת סרטוני YouTube המוזרה שמשתלטת על האינטרנט האירועים מתפתחים מנקודת מבטו של אנשי מצלמה, שבסופו של דבר נתפס או נהרג על ידי סקיבדי טואלט בסוף כמעט כל פרק. שני הצדדים משתמשים בנשק חזק יותר ויותר לסכסוכים ביניהם.

בפרקים מאוחרים יותר, סוגים אחרים של דמויי אנוש מופיעים, שם יש להם טלוויזיה או רמקולים לראשם.

סקיבדי טואלט (באנגלית Skibidi Toilet) היא סדרה של יוטיוב קצרים שפורסמו בערוץ היוטיוב DaFuq!?Boom! . הקצר הראשון פורסם בפברואר 2023. הסדרה מתארת מלחמה בין אסלות הסקיבידי – ראשים חסרי גוף בתוך שירותים נעים שיכולים להיהרג בשטיפה למטה – לבין פלג של אנשים עם חומרה כמו מצלמות לראשים. סקיבדי טואלט מופקת על ידי אנימטור גאורגי באמצעות Source Filmmaker .

Skibidi Toilet מציג ויזואליות מוזרה, אופי שטותי, אורך קצר והומור טואלט והפך לוויראלי מספר חודשים לאחר הופעת הבכורה שלו. זה צבר במהירות מיליוני צפיות, והפך למם אינטרנט גם ביוטיוב וגם ב-TikTok . לפי Tubefilter, "DaFuq!?Boom!" היה ערוץ היוטיוב הנצפה ביותר בארצות הברית ביוני 2023.

הסדרה מתעדת את הקונפליקט בין שירותים בעלי ראש אנושי, הנקראים סקיבדי טואלט ואנשים בעלי ראשי טלוויזיה במעגל סגור, הנקראים Cameramen. רמיקס לשירים Give It To Me של Timbaland[דרוש מקור]ו- Dom Dom Yes Yes מאת Biser King [1] מופיע בכל פרק כשיר הנושא של סקיבדי טואלט. האירועים מתפתחים מנקודת מבטו של צלם, שבסופו של דבר נתפס או נהרג על ידי שירותי הסקיבידי בסוף כמעט כל פרק. שני הצדדים משתמשים בנשק חזק יותר ויותר לסכסוכים ביניהם.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל פרק מופק באמצעות Source Filmmaker, תוכנת גרפיקה ממוחשבת תלת־ממדית שפורסמה על ידי Valve. [2] היוצר אמר שהוא משתמש בתוכנה הזו כי "היא מאפשרת לי לעבוד קל ומהיר יותר עם נכסים שאני צריך לעשות אנימציה, בימוי, כתיבה ועריכה בעצמי". המוזיקה המופיעה בסדרה זכתה לפופולריות בגלל סרטון ריקוד של TikTok שפורסם על ידי המשתמש @yasincengiz38, שגם הפך למם אינטרנטי לפני יציאת הסדרה. [3][4]

היוצר של Skidibi Toilet מצטט את העיבוד של משתמש Tiktok, Paryss Bryanne, למם הזה, שבו בריאן נע בצורה מקרטעת עם חיתוכים מהירים. [4]

חלק מהנכסים נלקחים ממשחקי וידאו כמו Half Life 2 ו- Counter-Strike: Source .[4]

פּוֹפּוּלָרִיוּת[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפי דירוג Tubefilter, עד סוף אפריל 2023, "DaFuq!?Boom!" נכנס לחמישים ערוצי היוטיוב הנצפים ביותר בארצות הברית, במקום ה-33. העורך סם גוטל ציין כי אנימטורים "נהגו להיאבק בדרישות האלגוריתם של יוטיוב; עכשיו אפשר להשיג מיליוני צפיות עם חבורה של שירותים מפוקסלים". [5] עד יוני, הערוץ השיג אבן דרך של חמישה מיליון צפיות, [6] מה שהפך אותו לערוץ היוטיוב הנצפה ביותר בארצות הברית במהלך אותו חודש. הוא גם צבר 2.9 מיליארד צפיות וראה עלייה שבועית של 9% במספר הצפייה. גוטל ציין שעד החודשים האחרונים, הערוץ היה קיים ברובו מתחת לרדאר, למעט כמה "שוחרי אנימציה בקהילת הממים". [7] [8] Distractify אמרה שהערוץ פופולרי בקרב קהל צופים צעיר יותר.[9]

מומחה הטרנדים פיל רנטה הסביר שהסדרה של הסדרה גרמה לכך ש"לאנשים הייתה סיבה לחזור". הם גם הסבירו את התחושה ה"אמיתית" של הסדרה וסתם מזל הקפיץ את הפופולריות שלה.[10]

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המגזין Dazed אמר שסקידיבי טואלט הוא "תזזיתי, בלתי צפוי, מצחיק ולעיתים מטריד באמת".[3] מקורות רבים הדגישו ציוץ ויראלי, שבו משתמש @AnimeSerbia כינה את הסדרה "Slenderman" של Gen Z.[11]

DaFuq!?Boom![עריכת קוד מקור | עריכה]

"אלכסי גרסימוב", הידוע יותר בשם "DaFuq!?Boom!" ו"Blugray",[10] הוא אנימטור ב-YouTube. מאז 2014, הוא לומד אנימציה בעצמו במשך 9 שנים ללא שיעורים רשמיים.[10] הוא גר בג'ורג'יה. [12][3] הערוץ שלו ראה מעט ויראליות קודמות, כמו כאשר I'M AT DIP הקצר שלו זכה ליותר מ-45 מיליון צפיות.[10]

לְהַשְׁפִּיעַ[עריכת קוד מקור | עריכה]

סקיבדי טואלט עוררה מעריצים רבים ליצור ולפרסם יצירות מעריצים ב- Tiktok.[11] Influencer Apps LLC פרסמה משחק ספין-אוף לנייד בשם "Skibidi War - Toilets Attack", אשר Distractify מתארת כ"יורה מסורתי מלמעלה למטה". גרסת Steam של המשחק מתוכננת להתפרסם על ידי Hand Up Digital LLC.[9] [13]

הפניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

סקיבדי טואלט
Skibidi Toilet
יוצרים אלכסיי גרסימוב (DaFuqBoom)
שידור
תקופת שידור מקורית פברואר 2023 – הווה

סקיבדי טואלטאנגלית: Skibidi Toilet) היא סדרה של יוטיוב שורטס שפורסמה בערוץ היוטיוב DaFuq!?Boom!. הקצר הראשון פורסם בפברואר 2023. הסדרה מתארת מלחמה בין ראשי השירותים של סקיבידי לבין פלג של אנשים עם חומרה כגון מצלמות לראשים. Skibidi Toilet מופק על ידי אנימטור גאורגי באמצעות Source Filmmaker.

סקיבדי טואלט מציג חזותיים מוזרים, אופי שטותי, אורך קצר והומור שירותים והפך לוויראלי מספר חודשים לאחר הופעת הבכורה שלו. הוא צבר במהירות מיליוני צפיות, והפך למם אינטרנט גם ב-יוטיוב וגם ב-טיקטוק.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מתעדת את הקונפליקט בין שירותים בעלי ראש אנושי, הנקראים שירותים סקיבידי ואנשים בעלי ראש מצלמה הנקראים אנשי מצלמה. רמיקס לשירים Give It to Me ו-Dom Dom Yes Yes הסבר על סדרת סרטוני YouTube המוזרה שמשתלטת על האינטרנט האירועים מתפתחים מנקודת מבטו של אנשי מצלמה, שבסופו של דבר נתפס או נהרג על ידי סקיבדי טואלט בסוף כמעט כל פרק. שני הצדדים משתמשים בנשק חזק יותר ויותר לסכסוכים ביניהם.

בפרקים מאוחרים יותר, סוגים אחרים של דמויי אנוש מופיעים, שם יש להם טלוויזיה או רמקולים לראשם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Curtis, Charles (2023-07-24). "What are Skibidi toilets? Explaining the bizarre YouTube video series that's taking over the internet". For The Win (באנגלית אמריקאית). USA Today. נבדק ב-2023-08-10.
  2. ^ Winslow, Levi (2023-07-20). "YouTube's New Trend Features Creepy Singing Toilet-Creatures". Kotaku (באנגלית). נבדק ב-2023-07-31.
  3. ^ 1 2 3 Greig, James (2023-07-12). "Skibidi Toilet: the terrifying new creatures haunting the internet". Dazed (באנגלית). נבדק ב-2023-08-10.
  4. ^ 1 2 3 Smith, Ryan (2023-07-18). "What is Skibidi Toilet? Inside the eerie videos taking over the internet". Newsweek (באנגלית). נבדק ב-2023-08-13.
  5. ^ Gutelle, Sam (1 במאי 2023). "Top 50 Most Viewed U.S. YouTube Channels • Week Of 04/30/2023". Tubefilter. נבדק ב-23 ביוני 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ Gutelle, Sam (13 ביוני 2023). "Top 50 Most Viewed U.S. YouTube Channels • Week Of 06/11/2023". Tubefilter. נבדק ב-23 ביוני 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  7. ^ Gutelle, Sam (4 ביולי 2023). "Top 100 Most Viewed U.S. YouTube Channels • June 2023". Tubefilter. נבדק ב-23 ביוני 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  8. ^ Gutelle, Sam (26 ביוני 2023). "Top 50 Most Viewed U.S. YouTube Channels • Week Of 06/25/2023". Tubefilter. נבדק ב-23 ביולי 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  9. ^ 1 2 Bitner, Jon (2023-07-26). "This Talking Head in a Toilet Is Taking the Internet by Storm — Everything to Know About the Skibidi Toilet Trend". Distractify (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-2023-08-10.
  10. ^ 1 2 3 4 Lang, Jamie (2023-07-03). "How The Animation Channel DaFuq!?Boom! Became Youtube's Biggest Hit This Summer". Cartoon Brew (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-2023-08-10.
  11. ^ 1 2 Schroeder, Audra (2023-07-20). "What is 'Skibidi Toilet,' the creepy YouTube series going viral on TikTok?". The Daily Dot (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-2023-08-10.
  12. ^ Johnson, Stephen (2023-07-21). "The Out-of-Touch Adults' Guide to Kid Culture: What Is Skibidi Toilet?". Lifehacker (באנגלית). נבדק ב-2023-08-10.
  13. ^ "Skibidi Battle - Toilets Attack on Steam". store.steampowered.com (באנגלית). נבדק ב-2023-08-10.