משתמש:OHALON/שקד סרבסטין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שקד סרבסטין
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 19 בינואר 2007 (גיל: 17)
חיפה, ישראל
מדינה ישראלישראל ישראל, ארגנטינהארגנטינה ארגנטינה, סלובקיהסלובקיה סלובקיה
מקום מגורים ישראלישראל יקנעם המושבה, ישראל
בן זוג ישראלישראל עומר טיסר
בת זוג ישראלישראל שירה שמעוני (לשעבר)
גובה 1.78 מטרים
יד חובטת ימין
פעילות כמקצוען 2013–הווה (כ־11 שנים)
שיאי גראנד סלאם
אליפות אוסטרליה הפתוחה מוקדמות
אליפות צרפת הפתוחה מוקדמות
וימבלדון מוקדמות
אליפות ארצות הברית הפתוחה מוקדמות

שקד סרבסטין הוא טניסאי ופעיל שמאל רדיקלי ישראלי-ארגנטינאי-סלובקי המשחק כמחבט הראשון של המרכז לטניס בישראל - יקנעם. סרבסטין נחשב לאחת מהתגליות המרגשות ביותר של המרכז ביקנעם, והוא אף כונה "היהלום של הטניס בישראל". התפרסם בסטורי האינסטגרם של ליאת לוי-קופלמן. פעיל ידוע בתנועת קריים מיניסטר.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שסיים את גן פרפר במקום מגוריו, יקנעם המושבה, למד סרבסטין בכיתה א'3 בבית ספר פלגים בהזורע, אז החל להיחשף לראשונה לטניס. הוא החל להתאמן במרכז לטניס של יקנעם עילית, ובמקביל הצליח בלימודים, ובכיתה ג' אובחן כמחונן והחל ללמוד באורנים - המכללה האקדמית לחינוך. בכיתה ו' אף הצטרף לקבוצת הכדורסל הפועל מגידו בליגת קט-סל (קלע 2 נקודות במדי הקבוצה בתבוסה 95–25 לכפר יהושע, שנחשבת בגללו לאחת מהופעות השפל של המועדון),[1] אך חוזהו חוסל בטרם עת על ידי מאמן הקבוצה, שמעון קורנבלום (שנודע בשל אמרת הכנף שלו - "ריבונו של פתח תקווה").

לאחר סיומה המוקדם והמאכזב של קריירת הכדורסל המבטיחה שלו, התמקד סרבסטין בטניס, יחד עם המעבר לחטיבת הביניים אורט יקנעם, שם הכיר את בן ובת זוגו לעתיד, עומר טיסר (מתנחל ופעיל ימין רדיקלי מוכר) ושירה שמעוני. עם שמעוני נגמרו יחסיו מוקדם, לאחר שהיו זוג במשך 3 שעות. יחסיו האינטימיים עם טיסר זכו לפרשנות במספר ספרים, כגון: "יין ויאנג: החיבור הקוסמי בין השמאל והימין" ו-"".

אליפות ישראל[עריכת קוד מקור | עריכה]

בכיתה ה' שיחק סרבסטין לראשונה באליפות ישראל בטניס. בסיבוב הראשון ניצח ילד ג'ינג'י וברבע גמר עוד איזה ילד, אך בחצי הגמר ובמשחק על המקום השלישי הפסיד וסיים במקום הרביעי.

הישג השיא של סרבסטין באליפות המדינה הוא חצי גמר בירושלים.

שקד זכה ב-9 אליפויות אזוריות: 4 בעכו, אחת בקריית שמונה ויקנעם, 3 בחיפה

עם קבוצת מרכז הטניס יקנעם, כמחבט ראשון, זכה באלוף האלופים.

  1. ^ שקד סרבסטין - IBBA, באתר ibasketball.co.il