קרל אונורה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קרל אונורה
Carl Honoré
קרל אונורה
קרל אונורה
לידה 29 בדצמבר 1967 (בן 56)
סקוטלנד, הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים אוניברסיטת אדינבורו עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות היצירה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
www.carlhonore.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קרל אונורה (נולד ב-29 בדצמבר 1967 בסקוטלנד) הוא עיתונאי קנדי שכתב את רב המכר בשבח האיטיות (2004) על תנועת האטה .

בשנת 2008, הוא יצא עם ספר חדש, "תחת לחץ: הצלת ילדינו מתרבות ההיפר-הורות"[1] המקדם "הורות איטית" טכניקה נינוחה יותר לגידול וחינוך ילדים.

אונורה נולד בסקוטלנד, אך רואה באדמונטון את עיר הולדתו. לאחר שסיים תואר בהיסטוריה ואיטלקית באוניברסיטת אדינבורו, עבד עם ילדי רחוב בברזיל, דבר שהעניק לו השראה לעסוק בעיתונאות.

מאז 1991, הוא דיווח מכל רחבי אירופה ודרום אמריקה, בילה שלוש שנים ככתב בבואנוס איירס. עבודתו הופיעה בפרסומים כולל האקונומיסט, אובזרבר, אמריקן וויי, נשיונל פוסט, גלוב אנד מייל, יוסטון כרוניקל והמיאמי הראלד. הוא הופיע ב- Fox and Friends וב"דניס מילר" והיה הנושא של כתבות שונות בניוזוויק .

כיום הוא עובד ומתגורר בלונדון עם אשתו מירנדה פראנס ושני ילדיהם.

ספריו[עריכת קוד מקור | עריכה]

2004 - בשבח האיטיות. (In Praise of Slowness), עוקב אחר ההיסטוריה של מערכת היחסים של בני אדם עם זמן, יעילות ומהירות וההשלכות. הוא מתאר 'תנועות איטיות' שזכו לתשומת לב בהקשרים שונים, כמו בעבודה, בבית ובתי ספר.

2008 - תחת לחץ: הצלת ילדינו מתרבות ההיפר-הורות (Under Pressure: Rescuing Our Children from the Culture of Hyper-Parenting), חוקר אונורה את הסכנות הפוטנציאליות של הורים המנהלים את ילדיהם יותר מידי.

2013 - התיקון האיטי: פתרו בעיות, עבדו בצורה חכמה יותר וחיו טוב יותר בעולם מהיר (The Slow Fix: Solve Problems, Work Smarter and Live Better in a Fast World)[2]. בו מטיל אונורה ספק בשימוש הנפוץ בתיקונים מהירים לטווח קצר וטוען שתיקונים איטיים מסוגלים לספק יותר דרכים ארוכות טווח לטיפול בבעיות מורכבות.

2018 - סיימון ושוסטר את בולדר: להפיק את המרב מהחיים הארוכים שלנו (Simon & Schuster את Bolder: Making the most of our long lifes) [3]

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Under Pressure: Rescuing Our Children From The Culture Of Hyper-Parenting, Orion, 2008
  2. ^ Honoré, Carl (2013). The Slow Fix: Solve Problems, Work Smarter and Live Better in a Fast World. Collins. ISBN 978-0-0611-28820.
  3. ^ Honore, Carl (13 בדצמבר 2018). Bolder: Making the most of our longer lives. London: Simon & Schuster. ISBN 978-1471164354. נבדק ב-23 בפברואר 2019. {{cite book}}: (עזרה)