שיחה:אהבה/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת 46.116.199.27 בנושא תמונה: "אהבה הורית בסרי לנקה"

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

שינוי שם[עריכת קוד מקור]

לדעתי יש לשנות את "אהבה חברתית" ל"אהבה אפלטונית". 83.130.128.110 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

רק לאדם? נו, באמת[עריכת קוד מקור]

ילד: אני אוהב גלידה. חייל: אני אוהב את ארצי. יאפי: אני אוהב את החתול שלי. זקן: אני אוהב לחיות.

אכן, אהבה היא לאדם אחר. האם זה מה שיהיה בערך הכל כך כללי הזה? הפניה רק לאהבות בין בני אדם? גדי אלכסנדרוביץ' 21:42, 29 ספט' 2004 (UTC)

מישהו יודע איך להפוך את הביבליוגרפיה?[עריכת קוד מקור]

משום מה אני לא מצליח להפוך את האנגלית בביבליוגרפיה כך שהמשפט יהיה בסדר הנכון. אם מישהו יודע איך לעשות את זה אני אודה לו מאוד.

132.70.50.117 07:57, 23 מרץ 2005 (UTC)

בוצע (-: שלך, מלח השמים 22:57, 9 מאי 2005 (UTC)

ישנו ערך נוסף ששמו אהבה רומנטית. חלק מהדברים חוזרים בשני המקומות. נראה לי שאת הערך הנוכחי אהבה יש להקדיש למושג האהבה הכללי ואת מה שקשור בו לאהבה רומנטית להעביר לשם. ולפצל ממנו שורה של ערכים לפי האהבות השונות: אהבה הורית, אהבה רומנטית, אהבת אחים, אהבת רעים, ואף אהבת העולם, אהבת המולדת ואולי אף אהבת אלוהים?? --אפי ב.שיחה • 23:15, 9 מאי 2005 (UTC)

השם תשמור. נראה לי שאהבה כערך כללי תוכל לכלול אהבה של שארי בשר ורעים למיניהם, ואהבה רומנטית תוכל להישאר כערך בפני עצמו. לא? דורית 23:22, 9 מאי 2005 (UTC)
השמה תשמור. לא זאת היתה כוונתי. התכוונתי שיש להפוך את הערך אהבה למושג שידבר על הרגש הזה כשלעצמו, ולהעביר ממנו את כל מה שמצוי בהקשר של אהבה רומנטית לערך אהבה רומנטית או לתקצר את מה שכתוב בו בנושא האהבה הרומנטית, ובמקביל לפתוח ערכים נוספים לאהבות קונקרטיות. --אפי ב.שיחה • 23:37, 9 מאי 2005 (UTC)
הבנתי, לי אין התנגדות, עכשיו תמצא את הרומנטיקן שירצה לעשות את זה :) דורית 07:49, 10 מאי 2005 (UTC)
הרומנטיקן מן הסתם יעדיף לבהות בשקיעה הנוגה, ולא לעשות ניתוחי כריתה והשתלה לערכים. (-: --אפי ב.שיחה • 08:35, 10 מאי 2005 (UTC)

הצעת הוספה למומלצים[עריכת קוד מקור]

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים 17:46, 13 בספטמבר 2006 (IDT)

ערך טוב המקיף את כל הנושאים הקשורים לאהבה. החיסרון שלו שהוא מתיחס בעיקר לאהבה רומנטית ולא מרחיב על שאר הסוגים דניאלשיחה 14:03, 2 בספטמבר 2006 (IDT)

לא הוסף

מחקר מסקרן[עריכת קוד מקור]

"מחקר מסקרן הראה כי נישואים ארוכים הופכים את בני הזוג לדומים אפילו בהופעתם החיצונית."

אכן מסקרן. ומה עושה המסתקרן שרוצה לדעת מה המחקר והיכן לקרוא עוד בנושא? כלום. אני מציע להוריד את השורה. גדי אלכסנדרוביץ' 23:15, 19 בספטמבר 2006 (IDT)

עוד מחקר מסקרן - הקטע הזה:

אגדה יוונית אחרת מספרת על האלה חנה (Chana או ביוונית Xana) שנאהבה כל כך על ידי בן האנוש זאב. לפי המסורת, הם משמשים למודל של "אהבת אמת", ומקור אהבות האמת בעולם נובע מנסיון בני האנוש לחקות אהבה עילאית זו. אנקדוטה מעניינת בהקשר לאגדה זו נמצאה בחפירות בביזנטיון בשלהי שנת 1963. שם נמצא כתב יד (המוחזק כעת באוניברסיטת אוקספורד שבאנגליה, מגילה XXVI עמודה III) בו מתואר כיצד בן האנוש מבקש מהאלה סליחה על שלא היה נחמד וסובלני אליה מספיק בתקופה האחרונה. הוא כותב כיצד מעריך אותה ומבין את כל מה שהיא ממילא עוברת גם כן. לקראת סוף המגילה הוא מפליג בלשונות של אהבה. בפסקת הסיום הוא עובר לשירה פיוטית ושם כותב: "ובשבוע הבא תזרח שוב השמש ונשהה יחדיו בטיבריוס (=טבריה), מתוך רעננות והנאה שלא הייתה מעולם בזה הקוסמוס". ולבסוף הוא חותם בדברי הלל ושבח לאלה: "ולעולם אוהב אותך עד כלות נשמתי, כי את הפרח הכי מתוק שראיתי מעודי".

זה לקוח מאיזה מקור אמיתי? ככל שבדקתי, אין כזו אלה, והאנקדוטה נשמעת לי אירונית מכדי שתהיה אמיתית (כמו גם טבריה והקוסמוס). מישהו בודק מה שנכתב כאן לעיתים?

אתה ואני בודקים. שמתי תבנית מקור לעת עתה. יוסאריאןשיחה 08:30, 10 בנובמבר 2008 (IST)

טיפ בבקשה[עריכת קוד מקור]

תביאו טיפ בבקשה: איך אפשר לגרום למישהו שלא אוהב אותכם אבל אתם אוהבים אותו לגרום לאהוב אותכם בלי להגיד לו רשמית שאתם אוהבים אותו? אם תוכל לפרט יותר אוכל לעזור בעניין,מה היחסים בין השנים עובד מעביד? האם ישנה סמכות כל שהיא מבין אחד הצדדים?

הערה[עריכת קוד מקור]

מלבד השאלה מה גורם לאהבה כמו שהבאתם, נתתם רק הסבר של כימיקלים בגוף שגורמים לתחושות האהבה לצוץ. לגרום לאדם להרגיש מהי אהבה. ישנם מחקרים עמוקים מאוד בביולוגיה, שהאדם מתאהב בבת זוגו כאשר היא מושכת אותו ביופיה, בחוכמתו ועליונותה על האחרת. כך גם אצל הנשים, הן מעדיפות גבר טוב יותר בתכונותיו מאשר גבר אחר, ומחקרים מדעים חקרו זאת לעומק וגילו שאהבה נוצרת מכיוון שהגבר והאישה רוצים שהתינוק שלהם יהיה נעלה וטוב יותר, הרצון הסודי של המין האנושי להיות יותר מפותח עם גנים יותר עליונים נמצא באהבה אחד כלפי השני, זו הסיבה שנמשכים אחד לשני. אני קראתי הרבה על המחקר ואני מאמין שיש להוסיף גם אותו.

נשמע מעניין. מדוע שלא תתכבד ותוסיף את ההתיחסות למאמר או, לפחות, תתן הפנייה נאותה ו/או מקורות?נשמח לראות תוספת שכזו לו תגובה בסימוכין המתאימים. ישנו קושי לטפל בדברים שכאלה מבלי "לראות את החומר".--שמעון נעים 21:21, 24 בינואר 2007 (IST)

לא תשא את שם המשולש לשוא[עריכת קוד מקור]

לגבי התאוריה של "משולשי האהבה" - איזה חלק של התאוריה מצדיק משולש דווקא? אני רואה שם אפשרויות, שאפשר לייצג בהמון דרכים (למשל, הרצפים 000,001,010 ועד 111; או - רמזורים שחלק מהנורות שלהם דולקות; או - שני סלים שבשניהם יחד יש תפוח, אגס ואפרסק; או מגדלים של (עד) שלוש טבעות). מה משולש בזה? עוזי ו. - שיחה 11:58, 13 באפריל 2008 (IDT)

התאוריה מקטלגת יחסי אהבה שונים ביחס לשלושה ממדים. נכון שיש שמונה קומבינציות, אבל זה מודל של פסיכולוג ולא של מתמטיקאי. אם מסירים את אפשרות האפס אפשר לסדר את שאר השבע בצורת משולש יפה :) ראה en:Triangular theory of love. ‏odedee שיחה 12:14, 13 באפריל 2008 (IDT)
האיור שבערך האנגלי מצדיק (בקושי) את המלה "משולש". שמונת המשולשים בערך שלנו - לא. עוזי ו. - שיחה 12:23, 13 באפריל 2008 (IDT)
לאחר שבדקתי את הפרסום של סטרנברג והתייחסויות אליו, ולא מצאתי שם את שמונת המשולשים, הסקתי שהם מחקר מקורי של סטודנט חרוץ, והסרתי אותם מהערך. במקומם יוכלו המעוניינים לראות כאן פרשנויות מקוריות אחרות של המצבים השונים. ‏odedee שיחה 12:40, 13 באפריל 2008 (IDT)
הסרת את המצשולשים ועכשיו אין אינפורמציה אלו משלושת המרכיבים נמצאים או נעדרים מסוגי האהבה. אם משמיטים אינפורמציה גרפית יש להכניס אותה בדרך אחרת. אגב: הצגה גרפית של אינפורמציה מילולית אינה מחקר מקורי (כשם שסידור אינפורמציה בטבלה אינה "מחקר מקורי"). יורם שורק - שיחה 13:41, 13 באפריל 2008 (IDT)
הרי הדברים כבר כתובים בערך באופן מילולי ביותר. המחקר המקורי הוא ההבניה הגאומטרית שעד כמה שראיתי איננה מופיעה במקור, ואיננה מוסיפה מידע. ‏odedee שיחה 13:48, 13 באפריל 2008 (IDT)
"הבניה" אינה מחקר מקורי. בכל פעם שמסדרים מידע שבמקור מופיע כטקסט בצורת טבלה מבצעים בעצם "הבניה" חדשה אך אין בזה משום מחקר מקורי. לגיטימי לחלוטין לרשום את האינפורמציה גם הצורת "רמזורים" למשל כל עוד אינך מכניס אינפורמציה או פרשנות חדשה. המשולשים, אגב, אינם מקוריים מי יודע מה: ראה את המשולשים כאן למשל. יורם שורק - שיחה 16:44, 13 באפריל 2008 (IDT)
המאמר פורסם בשם "תיאוריית המשולש של האהבה", על ידי סטרנברג, בגלל זה הוא נחשב משולש. בכל אופן, החלפתי את ההתייחסות למשולש במשפט: 'אחד המודלים לתיאור האהבה, שפותח בידי סטרנברג, נקרא "המודל המשולש של האהבה"‏' והוספתי את המאמר המקורי של סטרנברג בהערת שוליים Anaplo - שיחה 18:44, 28 ביוני 2010 (IDT)

ביטול קישור לאתר אהבה על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב[עריכת קוד מקור]

יוסאריאן,כתבת לי שביטלת את הקישור בערך אהבה "אתר אהבה על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב" שאלתי היא כך 1.איך מגיעים להיות עורך בויקפדיה? 2.מי הבעלים? 3.איך אני מערער על החלטתך? על סמך אלו קריטריונים פסלת את האתר שלי והשארת את אתר האהבה הישראלי??? אני מחכה לתשובתך המלאה,מאחר ואם לא אקבל תשובה ברורה ומובנת אסיק מסקנות מהירות "שהקישורים מכורים" ויש לכך השלכות נרחבות מאוד,ולי יש את כל הזמן שבעולם ללכת עם נושא זה ואיתך עד לאן שצריך ולעשות מה שידרש,לכן מן הראוי שתשיב בסבלנות רבה לשאלתי.chess13 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

  1. אתה כבר עכשיו עורך בויקיפדיה.
  2. אין בעלים, כל אחד יכול לערוך.
  3. אתה פותח כאן דיון ומסביר למה הקישור שהבאת מוסיף מידע אנציקלופדי לקורא ומרחיב על הכתוב בערך.
  4. הסרתי את האתר כי הוספת אותו עכשיו ותשומת ליבי היתה נתונה אליו. אם יש אתרים אחרים שלא צריכים להיות בערך, אפשר להסיר גם אותם.
הטון המאיים בו סיימת את דבריך לא מקובל כאן. הרמיזה שלך שתלך עם הנושא ואיתי "עד לאן שצריך" ותעשה מה שיידרש לא מפחידה אף אחד וכדאי שתתבטא באופן ראוי יותר להבא.
יוסאריאןשיחה 08:02, 27 באוקטובר 2008 (IST)

שלום יוסאריאן. ראשית אני מבין שלא אהבת את טון הכתיבה שלי אך אתה מחויב להבין שגם אני לא אהבתי שמוחקים לי קישור ללא ברור מקדים ומעמיק,בכל אופן בוא נדבר לעניין תועלת הציבור . תודה רבה שהשכלת אותי להבין שגם אני עורך ושאין בעלים וכו...השאלה הבאה שמחויב המציאות שתשאל היא 1.מדוע שאתה תקבע אם הקישור יוסר ולא אני? 2.מה יקרה אם אני אוסיף ואתה תמחק?

והינה עכשיו אני רוצה לצטט לך את ערך אהבה על פי משנת רבי נחמן מברסלב בספר ליקוטי מוהרן תורה ד' רבי נחמן כותב "ויעש דוד שם אחד גימטריא אהבה" בתורה ד' ועוד בשאר תורות בסיפרו ליקוטי מוהרן מתיחס רבי נחמן לאהבה באופן ברור,חסידות ברסלב היא אינה "חסידות מתה" שכן אנו רואים שבכל ראש השנה אלפי ישראלים נוסעים לקבר רבי נחמן באומאן שבאוקראינה,ולא רק חסידים אלא גם אנשי טלוויזיה מפורסמים חילונים גמורים כאחד עם דתיים, 3.אז מדוע להוריד קישור חשוב של אהבה על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב??? מחכה לתשובותיך

האתר שלך לא מוסיף מידע אנציקלופדי על נושא האהבה. הוא בהחלט מפנה לפורום היכרויות ולסדנאות, אבל ככזה מקומו לא כאן. יוספוסשיחה 12:51, 29 באוקטובר 2008 (IST)

הבנתי!!! אם כך גם מקומו של אתר האהבה הישראלי לא מקנה שום ערך אינצקלופדי,בכל אופן אוסיף ערך זה לאתר שלי ואחזור. תודה

אפשר לבדוק את הקישור שתיארת אם הוא כאן. אתה כמובן רשאי לעשות ככל העולה על רוחך באתר שלך. אפילו לפרסם אותו במקומות המיועדים לכך. יוספוסשיחה 12:58, 29 באוקטובר 2008 (IST)

תודה שוב,שאלה נוספת: באתר שלי ישנו גם חומר אינצקלופדי על אהבה הוא נמצא תחת הקישור של "כתב יד אהבה" זהו חומר לא קטן על אהבה שתלויה בדבר ואהבה שאינה תלויה בדבר על פי משנתו של רבי נחמן" אם אעשה קישור ישירות לדף זה ולא לדף הבית אני מבין שכן יהיה ערך רב לקישור,מה דעתך? כמובן שאשמח אם תקרא לפני כן את הקישור http://www.ahava.org.il/77944/אהבה

כבר עיינתי בדף הזה. רובו עוסק בדעתך ובפרשנותך ולכן אין לו מקום כאן. לבלוגים למשל מקשרים רק במקרים קיצוניים, למשל כאשר כותב הבלוג הוא בר סמכא מוכר בנושא או כאשר הערך עוסק בכותב הבלוג. יוספוסשיחה 13:32, 29 באוקטובר 2008 (IST)

אהבה פנטופלית[עריכת קוד מקור]

מה זה? Jonah.ru - שיחה 06:24, 4 בנובמבר 2008 (IST)

קטגוריות של אהבה[עריכת קוד מקור]

בהמשך לתגובה המופיעה לעיל תחת 'כפילות', ובנוסף לה: מדוע אהבה רומנטית המופיעה בערך זה כסעיף נפרד, איננה נכללת בחמשת הקטגוריות הנמנות בפתיח של הערך ? גם אם מקדישים לה ערך נפרד, היא אמורה עדיין להימנות על קטגוריות אלה. ואולי יש מקום להבחנה בין 'אהבה התלויה בדבר' לבין 'אהבה שאינה תלויה בדבר'. ולבסוף, האין עדיף ש'אהבה רומנטית' המופיעה עתה גם כסעיף בתוך הערך הכללי וגם כערך נפרד תהפוך ל'ערך מורחב' בתוך הערך הראשי ? שבת שלום, בנצי - שיחה 11:14, 29 בנובמבר 2008 (IST)

טעות שלי: אין ערך נפרד של 'אהבה רומנטית'. הושליתי לחשוב כך לפי הטקסט בערך הראשי. נו, טוב. בנצי - שיחה 11:33, 29 בנובמבר 2008 (IST)

האגדה היוונית[עריכת קוד מקור]

חיפשתי עוד מידע עליה באינטרנט ולא מצאתי בשום אתר. מהיכן היא הגיעה?

אהבה פנטופלית[עריכת קוד מקור]

מישהו יודע מה המקור להגדרה? 217.132.12.94 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

צודק, מסתבר שאנונימי הוסיף את המונח פה, ואנונימי אחר שינה את ההגדרה פה. לא מצאתי את המונח ברשת, שמתי תבנית מקור, אם מישהו מכיר את המונח וההגדרה הזו אשמח אם יוכל לאשר את העריכה, אם לא - אחזיר לעריכה המקורית. תודה, Ravit - שיחה 19:19, 17 במרץ 2009 (IST)
עבר מספיק זמן, מחקתי את המושג ושחזרתי את ההגדרה הקודמת שהייתה שם, "אהבה רומנטית", בשילוב עם ההסבר על אהבה זו מהסעיף הבא, "אהבה רומנטית". אם מישהו בכל זאת מכיר את המושג "פנטופלי" ויביא מקור, הוא מוזמן לשחזר. Ravitשיחההצטרפו למתקפת המאה לת"א! 09:04, 1 באפריל 2009 (IDT)

אהבה היא כח חופשי![עריכת קוד מקור]

אהבה היא כח חופשי שקיים בכל

בפיסקה הפילוסופית הנוראית שרשום למעלה שצריך לשכתב - עדיף למחוק!@[עריכת קוד מקור]

ניסיתי למחוק וזה נתן לי שגיאה של המסנן האוטומטי וזה לא עד כדי כך חשוב לי שאני אלחם עם המסנן עכשיו... הפיסקה הזו מיותרת, בשפה מתאמצת גבוהה ומתנשאת שמשתמשת בביטויים אקדמיים ללא הכנה מוקדמת וללא קשר לפסקה שלפניה או לפסקה שאחריה. הערך מפורט דיו, וצריך לוותר על החלק הזה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

צודק, מחקתי. ‏odedee שיחה 09:40, 13 בנובמבר 2009 (IST)

הרחבה עצמית[עריכת קוד מקור]

לא נתקלתי בהסבר הזה. אני לא חושב שהוא גם מספיק מפורט ואין הפניה למאמרים שפורסמו בנושא. מישהו מכיר את ההסבר הזה או את מקורו? Anaplo - שיחה 20:52, 28 ביוני 2010 (IDT)

הסבר ביולוגי[עריכת קוד מקור]

דרוש להסבר כולו מקור. מצאתי בינתיים כתבה שמבוססת על פרסום ב-Journal of Neurophysiology. אין לי גישה לכתב העת עצמו, לכן לא קישרתי לכתב המדוברת משם. אם למישהו יש גישה אליו, כדאי לשנות את המקור הזמני ששמתי למאמר המסוים מכתב העת. Anaplo - שיחה 09:54, 8 ביולי 2010 (IDT)

ביקשתי את שם המאמר מכותב הכתבה. אני מקווה שאצליח להשיג אותו בקרוב. בכל מקרה, אם מישהו אחר מכיר אותו הוא מוזמן להחליף במקומי Anaplo - שיחה 10:04, 8 ביולי 2010 (IDT)
כמעט לכל מאמר ניתן למצוא אבסטרקט בגוגל סקולר. מנסיוני, אם שולחים מייל לכותב המאמר ומבקשים עותק מקבלים אותו כמעט ב100% מהמקרים. יורם שורק - שיחה 10:47, 8 ביולי 2010 (IDT)
הנה מצאתי:

Reward, Addiction, and Emotion Regulation Systems Associated With Rejection in Love של Helen E. Fisher והתפרסם ב J Neurophysiol 104: 51-60, 2010 הנה האבסטרקט

והנה מאמר ב Science Daily על תוצאותיו

תודה Anaplo - שיחה 17:17, 8 ביולי 2010 (IDT)

כל הערך צריך שכתוב[עריכת קוד מקור]

הוא נראה ממש לא משהו, והייתי מצפה לראות את סימן המטאטא בראשו.... אמנם יש הפניות ביבליוגרפיות, אבל לא תמיד במקומות צפויים והגיוניים. יש אזכורים של הרבה חוקרים / מחקרים, בלי שיהיה ברור מה המסגרת של כל אזכור (כלומר - תיאור קטן וברור של התיאוריה והמחקר-ממצאים. אין לי כל ידע אקדמי בתחום אז לא אוכל להועיל בעצמי, אבל נראה שהערך נכתב ע"י סטודנט/ים שיש להם עוד מה ללמוד - הן בתחום, והן בכתיבה נכונה.

מה בנוגע לתמונה של הלב?[עריכת קוד מקור]

כשהגעתי לערך הזה הופתעתי מהתמונה של הלב, היא נראתה לי מעט ילדותית, אבל אני מתלבטת האם לשנות אותה, כי בכל זאת זה עניין של טעם. בנוסף הערך צריך שכתוב, ואני מכניסה אותו לרשימת המשימות שלי. במידה ואשכתב אפשרי שאשנה תמונות.. נכון??? רק מוודא. Itzuvit - שיחה 14:16, 2 במאי 2011 (IDT)

ניסוח[עריכת קוד מקור]

אהבה היא לא "קבוצת רגשות" אלא רגש 84.94.96.222 09:28, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

אהבה היא לא "קבוצת רגשות", ולא "רגש" אלא פעולה. בשימוש במונח "אהבה" לתיאור רגש הוא המצאה חדשה יחסית, שעוד לא הצלחתי להתחקות אחר שרשיה. השענות הערך על חוקרים, מחקרים ופסיכולוגים לא הופך אותו לנכון יותר או חכם יותר. בכל אופן לכל הפחות ראוי לערוך מחדש את הפרק העוסק ב"אהבה ביהדות" שם מדובר בעיוות ממש.

אין מצווה ביהדות בשם "אהבת הרע" כמצויים בערך. איננו מצווים להביע "רגש" או "קבוצת רגשות" מתוך רעות. הניסוח נמשך מההגדרה העקומה בעיני של אהבה בערך הזה, ויוצר עיוות למצוות "ואהבת לרעך כמוך".

המצווה לאהוב את רעך כמוך מתבטאת בפעולה כאמור. דיון גדרות הפעולות נמצא בהלכה בהרבה מקומות, למשל בערוך השולחן סימן קנו - "צריך לספר בשבחו ולחוס על ממונו, כמו שרוצה בכבוד עצמו וחס על ממון עצמו... אבל אין הכוונה שיאהבנו כנפשו ולחלוק עמו בממונו, שהרי לא כתיב בעניין זה כלל"

Alegronontropo - שיחה 02:53, 24 באוקטובר 2011 (IST)

תמונה: "אהבה הורית בסרי לנקה"[עריכת קוד מקור]

התמונה על "אהבה הורית בסרי לנקה" תחת "סוגי אהבות" בערך זה, מופיעה גם בערך "אהבה" באנגלית, ועליה כתוב בכלל שבתמונה זאת סבתא ונכד, מה קשור לאהבה משפחתית ופחות לאהבה הורית. יש לסדר את זה. 46.116.199.27 23:48, 18 ביוני 2012 (IDT)