שיחה:תחנת גשר אם המושבות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

מתייג את Nimrodbr, Geageaבעלי הידע בזכויות יוצרים. הקצרמרים תחנת אם המושבות, תחנת אהרונוביץ', תחנת יהודית, תחנת בן-גוריון, תחנת אלנבי והערך דפו קריית אריה בנויים על בסיס טקסט מועתק מאתר האינטרנט של נת״ע (הדף הרלוונטי מופיע בקישורים החיצוניים של כל ערך). ב״בנויים על בסיס״ אני מתכוון שמשפטים שלמים וחלקי משפטים הועתקו משם לויקיפדיה וסודרו בסדר מעט אחר, לפעמים תוך עיבוד לטקסט חדש (חלק מהפסקאות בדפו קריית אריה), לפעמים במשפטים שלמים שהוצמדו אחד לשני בעזרת מילות קישור חדשות (בקצרמרים ובעיקר בגרסה הראשונה ערך זה), ולפעמים בהעתקת פסקה שלמה (פסקת ״מרכז השליטה של הדיפו״ בערך הדפו).

ההעתקות בוצעו על ידי הויקיפד הטרי-אך-פעיל ת. העורך, לאחר העתקות נוספות (ראו פארק אזורים) ולאחר פעמיים שהעירו לו על כך בדף השיחה, פעם על ידי דוד שי ופעם נוספת על ידי. בערך תחנת אם המושבות, בו החלפתי את התוכן המועתק בתב:הזי, החזיר את התוכן כשהוא ערוך מעט אבל עדיין מבוסס על טקסט מאתר נט״ע.

שתי שאלות:

א. האם העתקת טקסט תוך עיבוד קל או קל מאוד כפי שנעשה כאן, נחשבת להפרת זכויות יוצרים?

ב. האם עדיין מספיק להבהיר כעת לת. העורך מה נחשב זכויות יוצרים ומה לא, או שיש לנקוט בצעדים נוספים (חונכות מנדטורית\חסימה לטווח קצר\ווטאבר), ומי אמור לדאוג לזה (לבקש בבקשות ממפעילים? בירורים? מה?).

צום קל ומועיל, נתנאל - שיחה - מומלצים 01:54, 28 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

בבדיקה אקראית של כמה מהערכים שיצר נמצאה התנהלות זהה בערך שמורת זקום כפר רופין. אני מניח שבמידה וזו הז״י ניאלץ לבדוק ולתקן את כל הערכים. נתנאל - שיחה - מומלצים 02:04, 28 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
חבל שלא ראיתי את תחילת הדיון הזה לפני שעה, היו לי קצת פחות עריכות. משהו תמוה באמת נראה לי בהן (התחנה נקראת ע"י השר אהרונוביץ'????). ניר א. Blasphemer •• שיחה •• י' בטבת ה'תשע"ח, 28.12.2017 , 5:21 (IST)
הערך הנוכחי כבר שונה מספיק כדי שלא יחשב כהפרת זכויות יוצרים. דרור - שיחה 19:15, 28 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

שלום, נראה שבאתר האינטרנט של נת"ע שונתה שם התחנה ל"תחנת גשר אם המושבות", האם ניתן לבצע שינוי בשם הערך? מחסל האגדות - שיחה 10:26, 2 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

בעד דזרטשיחה 10:10, 9 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
בוצע בוצע דזרטשיחה 14:34, 14 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אפריל 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בתחנת גשר אם המושבות שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 09:33, 22 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]