שיחת משתמש:טרול רפאים/ארכיון א

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברכת ברוכים הבאים[עריכת קוד מקור]

מפעיל מערכת יקר, מכיוון שקראתי את ברכת ברוכים הבאים לפחות 7 פעמים (עד שהבנתי שהיא חוזרת על עצמה), אני מבקש לא לשים אותה (היא נמצאת ב-Template:Welcome, לא?)

בכל מקרה, אם אתה כבר כאן, אתה יכול לספר לי מי אחראי על ההכנסה שלה לכל מי שפותח חשבון? טרול רפאים 20:05, 6 ינו' 2005 (UTC)

לשאלתך היא נכתבת באופן ידני ע"י כל משתמש, שרוצה לברך את החדש. גילגמש 20:43, 6 ינו' 2005 (UTC)
אני חושב שזה נראה די מוזר שלא מכניסים את ההודעה אוטומטית (בטח העניין נדחק לסוף רשימת הדרישות...), מה שבטוח זה לפחות אישי יותר. טרול רפאים 20:54, 6 ינו' 2005 (UTC)

בקשר לשאלה מאמש, הנה אפשרות נוספת לגרף קוי שמורכב מקוי מטריקסים אחד לצד השני, ויש בו כמה יתרונות על השיטה הקודמת. --אפי ב. 10:35, 7 ינו' 2005 (UTC)

זה בהחלט הרבה יותר טוב, במיוחד שהגרף המדובר אמור להתעדכן כל חודש ואחרת היו הורגים אותי (מטפורית) על הצורך לעשות את כל הסיפור מחדש. טרול רפאים 22:01, 7 ינו' 2005 (UTC)

אחי...[עריכת קוד מקור]

חחח, אני יודע שהקורס הוא בבסמ"ח... אבל הוא במסגרת ממר"ם... ככה הבנתי... בכל מקרה... אין ספק שאתה טיפוס די קטנוני :)... אבל אם כבר נתקלתי בך... תגיד, יש לך איזה טיפים לקראת הקורס? איך אתה היית בקורס? איזה תפקיד קיבלת? איך אתה הסתדרת בסדיר\קבע\אזרחות?

חחחחח אם בא לך תענה... אם אין לך כוח אז תעזוב :)...

רועי אסולין\Keiser_Soze 00:11, 8 ינו' 2005 (UTC)

הקורס ממש לא בממר"ם, לא כדאי לך להזכיר את זה ליד תוכניתנים מיחידות מסוימות (אני לא נמנה עליהם), זה מעצבן אותם.
האמת היא שההערה הייתה כי אני מתכוון לעשות ערך על ממר"ם, וזה יראה די מוזר שיוזכר שם שקורס תכנות כבר לא אצלם, ואצלך יהיה כתוב ההיפך...
בכל מקרה, העצה הכי טובה היא לא לתכנן לעשות דברים אחרים במהלך הקורס, הקורס הוא קריעת תחת לא נורמאלית ויש להבין שאין מה לצפות ליציאה עם חברים במהלך הקורס. חוץ מזה אין הרבה מה להגיד, הקורס די מעניין אבל מאוד שוחק.
בקורס הייתי די בסדר. אני לא יודע אם אתה גר אצל ההורים במהלך הקורס או לא (אני גרתי באכסניה, שלא אזכיר פה מסיבות מובנות את שמה), זאת חוויה שונה לחלוטין

יאסר עראפת[עריכת קוד מקור]

לטרול הרפאים (יופי של כינוי) שלום,

לאיזה פיגוע בפלמחים אתה מתכוון במשפט "הכרזה זו סיפקה את האמריקאים שפתחו עם אש"ף במסע ומתן שהופסק בעקבות הפיגוע בפלמחים ב-1990." כי אני לא זוכר פיגוע כזה. (אולי התכוונת לניצנים?)

אביהו 15:35, 8 ינו' 2005 (UTC)
אופס, הייתה לי בעיה עם הויקיפדיה והתיקון הזה לא הוכנס למרות ששמתי לב שזה לא נכון (אחרי שכתבתי את זה), כמובן שיש לתקן. תודה, טרול רפאים 15:40, 8 ינו' 2005 (UTC)

חששות שהתבדו[עריכת קוד מקור]

בינתיים אני חייב לציין שחששותיי מטרוליותך (וחששות אלמוג) התבדו שש"ז 07:39, 9 ינו' 2005 (UTC)

אני רק נודניק לא מזיק. טרול רפאים 14:53, 9 ינו' 2005 (UTC)

גם כן מעורר מהומות עלוב נפש שכמותך[עריכת קוד מקור]

(-:

  1. לקח זמן למצוא אותך.
  2. אתה מתבקש להפסיק לעשות בלאגן ולהפחיד את בן הטבע. אני במקומך הייתי כותב לו הודעת הרגעה.
  3. ברוך הבא. אגב, לא רק מפעילי מערכת שמים את הודעת ה-welcome, אלא כל ויקיפד (תסתכל על ההיסטוריה שלי בויקי האנגלית, תחת אותו שם משתשמ).
  4. ולא, אני לא רוצה להוסיף את לבנון לרשימת הערכים שלי (נודניק).
  5. ראיתי שכבר ביצעת רשימה ארוכה של עדכונים. יישר כוח.
  6. לא נהוג בויקי לקשר בדפי שיחה לדפים של משתמשים אחרים, עם אזכורם, אלא אם יש לכך צידוק ממשי.
  7. שים לב שנערך בימים האחרונים פיצול של רשימת הקצרמרים לנושאים שונים. בדוק שאתה שם את הודעת הקצרמר הנכונה וחסוך עבודה לאנשים שעוברים על הרשימה (כמו, נגיד, אנשים שונים). אתה יכול לבדוק את הרשימה בארכיון המזנון
  8. לגבי צ'צניה, כדאי לך לפנות לבקשת עזרה מ-משתמש:Ramiy. באופן עקרוני כדאי לבדוק את רשימת האנשים הפעילים כאן ולראות את תחומי ההתמחות שלהם.
  9. אגב, מחפשים מישהו במזנון, שיוכל להתמנות לדרגת "מפתח". אולי תתרום מכישורייך?

אני שמח שהצלחתי לדרדר אותך. בהצלחה. אמיתי 10:38, 9 ינו' 2005 (UTC)

  1. אני תוהה איך הצלחתי אני להפחיד את בן הטבע הדגול? לא ניסיתי, כך שזאת באמת הצלחה מרשימה
  2. זאת הייתה בדיחה, נמאס לי לראות את ההודעה הזאת ולכן שמתי אותה
  3. זכותך, למרות שלדעתי זה טפשי
  4. אני לא בטוח שכולם יסכימו
  5. אני לא התכוונתי לשים קישור לדפים שלהם אלא להזכיר את שמם (בינתיים אלמוג לא ענה לי) וזאת בשביל להסביר את הכינוי הזה (הם בהחלט אחראים לו
  6. ההוראות הן לא ברורות לטעמי, אני מתכוון להציק לאחראים (קרי כולל אתה) ע"מ שההוראות יהיו יותר מסודרות, מה אני עושה למשל עם הרב כהנא (כרגע המניאק לא מסומן כקצרמר מהסיבה הזאת בדיוק, אני יודע שיש המון מידע אבל זה עדיין כלום)
  7. משתמש:Ramiy אכן ערך ביקור (חיובי) בצ'צניה אולם העניין לא הסתיים בכך, עדיין צריך לטפל בזה
  8. הבעיה היא רמת האנגלית שלי שאיננה מספקת לתפקיד הזה, שבסה"כ כרוך בעזרה להמון אנשים בכל רחבי העולם
נתראה בשמחות, טרול רפאים 14:51, 9 ינו' 2005 (UTC)
  • רמת האנגלית שלך סבירה בהחלט לתפקיד. חוצמזה, לא יזיק לך ללמוד אנגלית.
  • בעניין הבדיחה - לא מצחיק, אבל זכותך.
  • בענין לבנון - באמת זכותי
  • בעניין השמחות - בתקווה
  • אילו היית בפגישה עם ג'ימבו ו'ילס היית מגלה שלדעתו (שדי קובעת בהרבה מקרים, ובמקרה זה אני גם מסכים איתה) אין צורך בפירמול מלא של הדברים.
  • בן הטבע חושב שאתה טרול ידוע כלשהו.
  • מסתבר מההרצאה של ו'ילס שהם רוצים לבזר את המערכת. מה אתה יודע...
  • בעניין מאיר כהנא, מה הבעיה?
  • בעניין צ'צניה אולי תבדוק בויקי האנגלית, או הרוסית
  • בעניין הקישורים - עדיין מיותר.
בהצלחה. אמיתי 09:42, 10 ינו' 2005 (UTC)
  • בנושא האנגלית, אני מתכוון לתרגם את כל המאמרים על הפלסטינים שלא נמצאים בויקיפדיה שלנו (אין ערך על הוועד הערבי העליון! לא יאומן), זה אמור לסייע בפתרון הבעיה...
  • לא ברור מההוראות איפה כהנא אמור להיות
  • איפה ראית שבן הטבע כתב את זה? בכל מקרה, אין טעם לדבר שאני אדבר איתו, טרול היה אומר אותו דבר. אם אתה רוצה להרגיע אותו, תציג אותי בעצמך
  • הבעיה עם צ'צ'ניה באנגלית הוא הבלאגן הטוטאלי שהערך נמצא בו בגלל מלחמות עריכה. חוץ מזה על מנת להרגיע את המצב, דווקא החלק הכי מעניין (המלחמה) הוא אנמי ביותר. אני לא רואה טעם לבקש ממישהו לתרגם מרוסית כי כמעט כל הסיכויים שהערך מוטה בצורה קיצונית ואם לא סביר להניח שהוא במצב עלוב במיוחד. אם הייתי מכיר מישהו שמכיר צ'צ'נית אולי הייתי מבקש ממנו לעזור לי לפתור את הבעיה (ע"י תרגום נגדי), אבל ספק גדול שיש פה אדם כזה
  • לגבי השם והקישור, נראה לי שאולי אני אוסיף דף (שיהיה לו לינק מהראשי) על הסבר השם
טרול רפאים 18:44, 10 ינו' 2005 (UTC)

שבירה[עריכת קוד מקור]

  • אז אני חושב בהחלט שכדאי שתציע את עצמך לתפקיד.
  • אין הוראות בויקי. אני רואה שלא הפנמת זאת עדיין. במקרה הטוב יש כאן נורמות או דברים מסויימים שנערכו עליהן הצבעות והן בחזקת טאבו (עד שיוכח אחרת). חוצמזה, המאמר על כהנא איננו קצרמר כלל ועיקר ככה שהבעיה בכלל לא ברורה לי כלל.
  • תנסה אם כך את צ'צ'ניה בצרפתית (תרגם את זה דרך גוגל - זה ייתן לך משהו ברמה סבירה לתרגום)
  • תקנתי לך את "יוסיף" ל"אוסיף" - לא ידעתי שגם אתה בחוטאים.
  • אני חושב שזה גם מוקדם מדי. חוץ מזה, הסתכלתי על מה שהם עושים (הייתה השפעה למה שכתבת) וזה system, ממש לא פיתוח, אני מניח שאלו שעושים אותו נמצאים ברשימה אחרת (ניגשתי דרך הלינק שרועי שלח לדף ב-meta)
  • מישהו אמר שיש הוראות? אני לא רואה שום סיבה הגיונית להפר את הנוהל בעניין הזה (זה מקרה שפשוט לא מכוסה), כך שאני מתייחס אליו
  • למרבה הצער, כהנא היה אדם מעניין (דעתי עליו איננה ראויה לדפוס, כפי שאתה יודע) והערך שיש עליו הוא אפסי (אפשר לטעון שלא רוצים יותר, אבל זה המצב), כך שהוא צריך להיות קצרמר כרגע
גם על היטלר יש המון מידע, זה אומר שאוהבים אותו?
אני גם לא מתלהב גם מהצנזורה לגבי יגאל עמיר שדוד שי מנהיג כאן
  • לא חשבתי על תרגום דרך גוגל, אני אנסה
  • לגבי טעויות כתיב, הנס הוא שאני בכלל מצליח לכתוב משהו... תשלח לי בבקשה בדואל את הכתובת של firefox, אולי הוא יעבוד יותר טוב

כן, אתה צודק, אני צריך לעשות שם קצת סדר. מאז שכתבתי את דף המשתמש שיפרתי או ערכתי די הרבה ערכים. פיניקים, ניגריה, אקוודור, מד כושר ועוד

82.80.212.32 18:37, 9 ינו' 2005 (UTC)

סיבות לשחזור.
לנין הוא בהחל תאורטיקן ואף כתב מאמרים רבים מספור. סנקט ולא סנט פטרבורג. גילגמש 20:36, 9 ינו' 2005 (UTC)

אני בספק אם זה מה שאנשים מחפשים אצל לנין זה נראה מאוד מוזר שהוא כתוב בקטגוריה הזאת, במיוחד שלא כתוב על כך דבר בערך (אחרת הקטגוריה היתה נשארת...). אני אשמח לדעת מה הוא כתב, לא שמעתי זה בחיים.
הבנתי שאתה יודע רוסית, כך שסביר להניח שיש לך מושג יותר טוב ממני מה השם שלה, בעברית בדרך כלל כותבים סנט פטרבורג, אבל זה לא אומר שזה נכון...
בכל מקרה, תודה על ההסבר. טרול רפאים 20:44, 9 ינו' 2005 (UTC)
מה הוא כתב - לעיונך "האוסף המלא של חיבורי לנין" בעשרות כרכים, להשיג בכל ספריה אונברסיטאית. לגבי העיר הספציפית הזאת הוחלט ללכת לפי התעתיק הרוסי. גילגמש 20:47, 9 ינו' 2005 (UTC)
אז צריך להוסיף את זה (עדיף שאתה תוסיף) את זה לערך.
כמובן שיש ללכת לפי התעתיק הרוסי, אנחנו בעברית, לא באנגלית. מה שמפתיע אותי שזה המקום הראשון שאני רואה שכתוב ככה... טרול רפאים 20:59, 9 ינו' 2005 (UTC)

זמן מינימלי לדיון[עריכת קוד מקור]

אנא ראה את הצעתי בנוגע לקביעת זמן מינימלי לדיון במזנון. בתודה אמיתי 13:52, 10 ינו' 2005 (UTC)

לצערי אין בעדי לסייע לך, אני אמנם מסכים לחלוטין עם דעתך אבל אין לי מה לתרום כל כך בנושא ואין לי זכות הצבעה... טרול רפאים 17:24, 10 ינו' 2005 (UTC)

אני חושב שיש לך זכות הצבעה כי בזמנו ההצעה להגבלה לא עלתה יפה (אני תמכתי בה אז ועדיין). אגב, אנא הסתכל בקישורים לשימפנזה ננסי. אמיתי 17:28, 10 ינו' 2005 (UTC)
  • הערך מאוד מעניין אבל יש בו בעיות:
  1. מאיפה הקביעה החד משמעית שזו בעל החיים הכי קרוב לאדם?
  2. הקישור הראשון שבור.
  • לא ברור לי הסטטוס של הגבלת הצבעה...בכל מקום כתוב משהו אחר.טרול רפאים 18:22, 10 ינו' 2005 (UTC)

הגבלת הצבעה[עריכת קוד מקור]

אין הגבלות הצבעה. אתה יכול להשתתף בכל הצבעה אשר תחפוץ. גילגמש 18:56, 10 ינו' 2005 (UTC)

שייך גם שייך[עריכת קוד מקור]

משמר החופים הוא בהחלט זרוע של הכוחות המזוינים של ארה"ב. לעיונך הדפים הרשמיים, שאפשר למצוא בקלות בגוגל. גילגמש 20:25, 10 ינו' 2005 (UTC)

מה!? הייתה הודעה רשמית על כך שהוא עובר משרד, אני במו עיני ראיתי את ג'ורג' בוש מכריז על זה... כנראה שגם בארה"ב דיבורים לחוד ומציאות לחוד... למותר לציין שיש להחזיר, טרול רפאים 20:32, 10 ינו' 2005 (UTC)
כן, ידוע לי שמשמר החופים הוא במשרד אחר. בכל אופן Apollo 11 הוא המומחה שלנו לעניני ארה"ב כדאי שתפנה אליו בבקשת פרטים. בזמנו היה לי ויכוח איתו על ענין זה בדיוק, אך הוא שכנע אותי בצדקתו. גילגמש 20:36, 10 ינו' 2005 (UTC)
אין לי סיבה להניח שאתה טועה, עדיין צריך לציין את העובדה הזאת בערך, אחרת עוד חוכמולוגים ישנו את זה...טרול רפאים 20:53, 10 ינו' 2005 (UTC)

שלום. מה הכוונה ב"אי-כניסה"? תודה על ההסבר.80.178.230.225 23:51, 11 ינו' 2005 (UTC)

אתה נמצא כרגע במצב שבו אתה לא רשום, כלומר מזוהה ע"י כתובת ה-IP שלך ולא ע"י שמך (שאני מניח שהוא משתמש:Yuvalr1, אתה יכול לראות זאת בחתימה שלך... טרול רפאים 23:59, 11 ינו' 2005 (UTC)

אכן. תודה על האזהרה. yuvalr1 00:02, 12 ינו' 2005 (UTC)


חשד להעתקה[עריכת קוד מקור]

אם אתה מוצא מקור למאמר מועתק, אנא ציין זאת בעזרת התבנית: {{copyvio|מקור=}} כאשר אחרי סימן השווה כותבים את הלינק לאתר, שממנו הועתק הקטע. גילגמש 07:09, 12 ינו' 2005 (UTC)

זה יפה בתיאוריה, אבל הבעיה היא ששני הערכים שמצאתי עד עכשיו (אחד מהם הוא בורגתה שאליו סביר להניח אתה מתייחס) אינם מועתקים מהרשת אלא מספרים. דבר שהופך את העניין לבעייתי...טרול רפאים 17:31, 12 ינו' 2005 (UTC)
אין תבנית מיוחדת להפרת זכויות יוצרים לספרים. תשתמש בתבנית הנוכחית ופשוט תכתוב את שם הספר והמחבר. כל הערכים ששמת אצלם את התבנית מופיעים אוטומטית בקט' של הפרת זכויות יוצרים ומפעילי המערכת ידאגו למחוק את ההעתקה. גילגמש 17:37, 12 ינו' 2005 (UTC)

אם אתה כאן, אולי תוכל לעזור בהשלמת הערך. אמיתי 10:59, 12 ינו' 2005 (UTC)

ישבנו בזמנו על הערך, אין לי מה להוסיף לו כרגע, צריך לחפש בגוגל... טרול רפאים 17:30, 12 ינו' 2005 (UTC)
אולי. בכל מקרה הערך Lisp מחכה להיכתב. מעוניין? אמיתי 17:45, 12 ינו' 2005 (UTC)
אני אוסיף אותו לרשימה לביצוע שלי...טרול רפאים 17:46, 12 ינו' 2005 (UTC)

לתור מוטור[עריכת קוד מקור]

היות והערך הנ"ל חסר כל בסיס אנציקלופדי וקיומו מתאפשר רק הודות לערך הפצצת גוגל, האם תסכים לשנות את הצבעתך ותסכים למחוק את הערך ולשלבו בתוך הערך "הפצצת גוגל". גילגמש 12:15, 12 ינו' 2005 (UTC)

אני חשבתי על זה עוד קצת והגעתי למסקנה שהסיבה להצבעה שלי הייתה הבעייתיות של הערך הפצצת גוגל ולא כל כך הערך עצמו. אני אשנה את ההצבעה ואשים קצרמר על הפצצת גוגל (שדרך אגב, צריך לשנות לו את השם). טרול רפאים 17:40, 12 ינו' 2005 (UTC)

ירושלים -הערות[עריכת קוד מקור]

א. שמי דרור לכן אבקשך לפנות בלשון זכר ולא בלשון נקבה. ב. אני רגיל לעבוד עם wikipedia באנגלית ורק לאחרונה התחלתי לעבוד עם וויקיפדיה בעברית.

וזאת לאחר שראיתי שיש כל כך מעט ערכים כאן לעומת האנגלית.

ג. אשמח להערות בונות - לא די בהפנייה כללית לעזרה. ד. ברשימה לביצוע שלי עוד הרבה מאד ערכים גאוגרפיים וארגיאולוגיים על ארץ ישראל. זה לוקח זמן כי אני משתדל להכניס אותם גם באנגלית וגם בעבריתDeroravi 21:44, 12 ינו' 2005 (UTC)

א. אני מתנצל, מי שפנה אליך קודם, פנה בלשון נקבה.... חשבתי שהוא בירר זאת.
ג. הבעיה היא שאתה לא מקשר את הערכים שאתה יוצר לשום דבר, לא לקטגוריות, לא לערכים אחרים ולא מסמן אותם כקצרמרים (stub-ים) רובם אמורים להיות {{קצרמר גיאוגרפיה}}

התגובה שלי נובעת מכך שבימים האחרונים אנחנו "סובלים" מהמון ויקיפדים חדשים שרובם לא מעלים על דעתם שאולי הם לא יודעים הכל, בדרך כלל הפנייה לדפי העזרה מועילה לגמילתם מהרגשה זו...

חוץ מזה בעניין חיל הים, מומלץ לא להוסיף שמות יחידות ספיציפיות לויקיפדיה, זה גם בעייתי מבחינה בטחונית וגם לא מעניין (אתה יכול להסתכל על שיחה: צבא הגנה לישראל).

טרול רפאים 21:52, 12 ינו' 2005 (UTC)

לעניין שמות היחידות - אין אם זה בעייה בטחונית לדעתי (וגם לדעת קב"ט חיל הים). היחידות ומיקומם מופיעים באתר הרשמי של חיל הים, ולדעתי זה מידע מוסיף משהו וגם בעל חשיבות למי שמתעניין בכך. לגבי שאר יחידות צהל אני מסכים שלא כדי לרשום את מיקומי היחידות Deroravi 23:22, 14 ינו' 2005 (UTC)
הערה נוספת - אני מודה שאני עדיין מתקשה עם הקטגוריות בעברית - יותר קל לי עם הערכים באנגלית , אז עד שאני לא מכיר את הקטגוריות הקיימות אני לא מוסיף הפנייה - אבל כל ערך שאני מוסיף מקושר לאנשהו. הערכים הנ"ל היו מקושרים דרך המושבה הגרמנית לירושלים. כרגע אני עובד על ערכים בלונדון ולדעתי אין די קטגוריות (כמו למשל הקטגוריות של מוזיאונים לפי ארצות שיש בוויקיפדיה באנגלית).Deroravi 23:25, 14 ינו' 2005 (UTC)
  1. אני לא מבין מה זה תורם שמופיעים מספרי היחידות, הבעיה הביטחונית פחות מטרידה אותי, בוודאי אם זה פורסם כבר. בכל מקרה, היחידות לא אמורות להיות ערכים, זאת לא אינצקלופדיה ביטחונית; מאותה סיבה מחקתי את הקישור לשהם וללשם שמישהו הוסיף. ככלל, רק יחידות מפורסמות במיוחד, שייטת 13, סיירת מטכ"ל, גולני, ממר"ם וכו' אמורות להיות בעלות ערכים וגם הם די קטנים.
  2. אתה בהחלט יכול להוסיף קטגוריות חדשות אם אין כאלו, מקסימום יתקנו ברגע שתעשה את זה. הוספת קטגוריות היא פעולה "רועשת" מאוד וסביר להניח שתקבל המון תגובות.
טרול רפאים 10:34, 15 ינו' 2005 (UTC)
פרסום זה דבר יחסי - שייטת 13 ידועה מאד בארץ - אבל על שייטת 3 (שייטת הסטילים) מלמדים בווסט פוינט כי היא השתתפה וניצחה בקרב הטילים הראשון שהיה אי פעם (מתוך שלושה קרבות טילים ימיים שהיו בעולם)- בהחלט מצדיק ערך לדעתי. וגם על פלגות הדבורים והילת"ם יש מספיק מה לכתוב כדי להצדיק ערך שלם. לדעתי האישית ממר"ם לא מצדיקה ערך בכלל, אבל אם משהו יכתוב את הערך שיבושם לו.Deroravi 10:56, 15 ינו' 2005 (UTC)

שלום טרול רפאים,
ראשית הרשה לי להתנצל בפניך על דברי במזנון מאמש, כשכתבתי אותם לא ראיתי בהם פגיעה אלא השוואה מתאימה. אני מתכוון לעלות את הערכים על האוגדות הנאציות בזמן הקרוב.
בנוסף לכך ראיתי שמצאת את מקור להעתקת הערך בובי פישר. אשמח אם תעיין בתרומות המשתמש שהעתיק מהספר ותגלה העתקות נוספות. הנה הלינק ל500 התרומות האחרונות [1]. תוכל לעבור לתרומות קודמות ע"י לחיצה על "500 הבאים" או מספר תרומות אחר. אשמח אם תשים את תבנית הפרת זכויות היוצרים על שאר הערכים. להבא כשאתה מאתר העתקה של משתמש ותיק יש ליידע באופן מיידי את דוד שי.
תודה רבה על הערנות.
גילגמש 14:26, 14 ינו' 2005 (UTC)

אני לא התרגשתי במיוחד, היה לי הרבה זמן לחשוב על זה ולא נפגעתי. מה שכן, אם יורשה לי לתת לך עצה, צא לחופשת ויקי, התגובות שלך עצבניות מאוד בשבוע האחרון.
יש בעיה באיתור ההעתקות, לדעתי מדובר בהעתקות מספרים בלבד, וזאת מכיוון שלהערכתי Ppesel הוא שמעון. עניין זה לא מאפשר לחפש באינטרנט את הטקסט המקורי, ואין לי ספרים מתאימים על היסטוריה (הנושא השני איתו הוא עבד).
שלחתי דואל למשתמש: דוד שי, אני מקווה שהוא ידע מה לעשות בנושא.
אני עדיין מתלבט האם לעשות כפי שנעשה לשמעון ולפרסם הכרזה במזנון על ההעתקה, תוך בקשה לסיוע באיתור המקורות, ואם יתברר שהם רבים גם להעיף את כל הערכים.
טרול רפאים 15:55, 14 ינו' 2005 (UTC)
חס וחלילה, Ppesel (פיני) אינו שמעון, ואני מקווה שהקלה עם בובי פישר היא חד פעמית. דוד שי 18:41, 14 ינו' 2005 (UTC)