לדלג לתוכן

שיחת משתמש:יאיר מרטון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יאיר מרטון, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • צִבְיָהשיחה • י"ט בשבט ה'תשע"ג 15:42, 30 בינואר 2013 (IST)תגובה

יאיר מרטון[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "יאיר מרטון". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שיחה:יאיר מרטון[עריכת קוד מקור]

שלום יאיר מרטון, אנא קראו את הדיונים בדף שיחה:יאיר מרטון. קישור נוסף: https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:יאיר_מרטון
מוסבר שם מדוע נכתב הערך מלכתחילה ומדוע לא יימחק בשלב זה. בברכה, מתקןמחשב - שיחה 12:05, 1 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי של יצירת אינציקלופדיה פתוחה, גם מושא הערך לא יכול לבקש למחוק אותו[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה יאיר, ראיתי שביקשת למחוק את הערך עליך.
ויקיפדיה נכתבת ומשופרת מִדֵּי יום בידי רבבות מתנדבים, ומסתמכת על רעיון חוכמת ההמונים (מתוך הערך ויקיפדיה), ולכן אין דבר כזה "לדבר עם נציג רשמי" של ויקיפדיה. כל העורכים של ויקיפדיה הם נציגים שלה, ואפשר לנהל איתם שיח. ובנוסף, הנהלים של ויקיפדיה נקבעים על ידי המשתמשים עצמם. תוכל לקרוא את ויקיפדיה:מדיניות המחיקה בשביל לראות את האפשרויות למחוק ערך. מופיעים שם מספר אפשרויות, אבל אף אחת מהם זה לא שבעל הערך לא מעוניין בו. הרי הערך לא בא בשבילך - הוא בשביל שאר קוראי ויקיפדיה, שרוצים לקרוא עליך.
האפשרות היחידה שעומדת כרגע על הפרק בשביל למחוק את הערך היא באמצעות דיון חשיבות והצבעת מחיקה, כלומר, הצבעה של קהילת ויקיפדיה בעלי זכות הצבעה (עורכים מסויימים שעורכים מספר מסויים של עריכות בחודש) שיחד יחליטו או יקיימו הצבעה האם הערך עליך מספיק חשוב בשביל להיות בויקיפדיה.
השאלה היא לא האם אתה מעוניין בערך, כי במחילה, זה לא שיקול של אינציקלופדיה, אלא האם המידע עליך שייך לאינציקלופדיה.
בנוסף לכך, תוכל בעצמך לתקן את המידע, ככה שהוא יהיה נכון ויוכל להשאר בויקיפדיה. כולנו נשמח בזה. לחילופין אם יותר נוח תוכל גם לעדכן אותי איזה מידע שמופיע שם לא נכון, ואיזה מידע נכון חסר - ואתקן אותו.
בברכה, איתן ברוך - שיחה 12:32, 1 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

אני לא מתקן כלום. תחזיקו ערך שקרי לחלוטין,שמשהו העלה בכוונה לרמות ולפגוע. אני לוקח את זה לבית משפט. כל יום שהערך באוויר נגרם לי נזק. ואני ל4 אשתוק. זו בריונות מכוערת שמסתתרת מאחורי תירוצים גרועים. יטופל הכל טוב. תתביישו 2A0D:6FC7:337:5C5:978:5634:1232:5476 12:36, 1 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
אתם משתפים פעולה למשהו שאינו נכון, אינו חוקי. לאיר שעדכנתי אתכם בפרטי האירוע ולאחר שהבהרתי שאני לא אטפל בתיקונים ולא אתן יד למעשה המכוער הזה. אני היום התחלתי בהליכים כנגדכם, כנגד כל מי שענה לי חזרה. תביעה, תלונה במשטרה ותקשורת. מה שאתם עושים זו בריונות רשת במסווה, ואני הולך עם זה עד הסוף. הטענה שערך מעניין את הציבור, גם לא מדובר בשליח ציבור אלא אדם פרטי הזכאי לזכות הפרטיות. אני אתבע אתכם על כל יום שהערך באוויר. ימים יגידו.... יקח יום, חודש או 30 שנה. אתם תשאו באחריות למעשה הנבזי הזה ולהיתממות שלכם. פעם אחת ולתמיד. 87.71.132.145 13:43, 10 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה