שיחת משתמש:יניב עזר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יניב עזר, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חצי חציל 13:21, 27 במאי 2012 (IDT)[תגובה]

עדכוני מעבר שחקנים - טוני קרוס[עריכת קוד מקור]

שלום יניב,
לא מעדכנים בוויקיפדיה על מעבר של שחקנים עד שהם חותמים בקבוצתם החדשה. משתי סיבות: 1. כל עוד הם לא חתמו הם שייכים לקבוצה הקודמת על פי כל חוקי הכדורגל. 2. לפעמים יש שינויים של הרגע האחרון. ויליאן, לאחר שסיים בשחטאר דונצק ב-2013 כבר סגר את תנאיו בטוטנהאם הוטספר ועשה בקבוצה בדיקות רפואיות לקראת חתימה אבל אז מוריניו וצ'לסי חטפו אותו. בטח במקרה של טוני קרוס שהוא בכלל בברזיל וכל מה שיש זה דיבורים. לכן תמיד עדיף לחכות. בברכה, ‏ישרוןשיחה 10:49, 4 ביולי 2014 (IDT)[תגובה]

עדכון הופעות ושערים בתבנית[עריכת קוד מקור]

שלום יניב,
ההופעות והשערים שבתבנית כדורגלן מיועדות רק למשחקי הליגה. המשחק הערב, הסופר קאפ האירופי, אינו משחק ליגה ולכן אין לחשב אותו ולעדכן אותו בערכים. בברכה, ‏ישרוןשיחה 23:29, 12 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

עדכון הופעות של טוני קרוס[עריכת קוד מקור]

שלום יניב,
שוב פעם עידכנת את מספר ההופעות של טוני קרוס בריאל מדריד, על אף שלא שוחק עדיין משחק ליגה אחד בליגה הספרדית בעונת 2014/2015. כפי שהוסבר, ההופעות בתבנית מתייחסות למשחקי ליגה בלבד. שים לב למה שכתוב מתחת לתבנית: "מספר ההופעות והשערים במועדון מתייחס למשחקי הליגה בלבד". לכן בבקשה אל תעדכן את הופעותיו או הופעות אחרות של שחקנים אחרים, אם מדובר על הופעות שלא במסגרת הליגה המקומית.
תודה, אדם מה - שיחה 18:47, 18 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף 5 ביולי מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 19:55, 7 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]