שיחת משתמש:מאיר77

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Deror avi בנושא בית לחם
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ביתר עילית". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
העריכה שלך בבית לחם הייתה פולמוסית והשחתה פוליטית, וביטלתי אותה. אל תפעל כך שוב. ‏odedee שיחה 15:40, 18 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

בתור התחלה[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום מאיר77, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור - שיחה 10:28, 20 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

דרור,

הנתונים שהצגת אינם חדשים לי ואף עברתי על חלקם בתחילה שערכתי מס' ערכים.

צר לי ,אך אין לי יותר אמון בווקפדיה כאניצקלופדיה חופשית,משום שהיא אינה כזו.

אני יודע היטב שמי שחסם אותי לא עשה זאת ממניעים מקצועיים אלא ממניעים אחרים הקשורים לאופן הכתיבה שלי והנתונים שהצגתי שלא תאמו את השקפת עולמם של כמה מפעילי מערכות כאן באתר,מאחר ואין לי קשר ישיר איתם אין ביכולתי להסביר את עצמי ומדוע אני חש תסכול כאשר חוסמים אותי בשל דעותי ועמדותי.

בדף בית לחם ציינתי באופן מפורט והוכחתי מדוע לא עברתי על שום כלל בווקי,מהערך הראשון שערכתי בוויקי סומנתי ע"י המערכת משום ששיניתי את הגדרת העיר ביתיר עילית מ"ביתר עילית היא התנחלות" ל"ביתר עילית היא עיר חרדית השוכנת בפאתי גבולות ירושלים" מישהוא בעל דעות שונות משלי התעצבן שבהגדרת ביתר כעיר חרדית ראשית ולא כהתנחלות, מושג שאין עליו הסכמה כללית אגב,ומבחינה מקצועית אין כל בעיה להגדירה כך. גם שכונות בירושלים מוגדרות ע"י ארגוני שמאל מסוימים כהתנחלויות למרות שכאן בווקפדיה אין אזכור לכך,ובצדק.

אני מרגיש שמדכאים,ומצנזרים מידע אוביקטיבי כל זאת בשל מניעים פוליטיים.וזה צורם לי.


ההרגשה היא שהווקפדיה כלל אינה חופשית גם עם פועלים לפי הכללים משום שהיא נשלטת ע"י גורמים מסוימים שיכולים בקלות לצנזר ולחסום אנשים בעלי השקפות עולם מנוגדות לשלהם,כאשר אלו מתגלמות בערכים או במידע המוכנס לערך,גם אם הכל לפי הכללים זה לא יעזור כי מישהוא מרגיש שהוא "כשר" יותר להחליט מה נכון ומה לא.

על כן,אין להגדיר את הווקי כחופשית. דעותי דוכאו,צונזרו,וערכים אותם ערכתי הושחתו ע"י חסימה לטווך ארוך.


אני יודע היטב מה ערכתי ,מה הסרתי,ומה שיפרתי ואני שלם עם כך.

רצוי שמעתה הוווקיפדיה לא תיקרא הווקפדיה העברית,משום שלמעט העובדה שהיא רשומה בעברית היא לא כתובת לעריכה מנקודת מבט ישראלית. עובדה שכאשר עורכים ערכים מנקודת מבט כזו על אף שהיא אוביקטיבת ומגובה במקורות היא תצונזר ולא תכבוד בוויקי.

אבקש להסיר את החסימה ולתקן את הדרוש תיקון. בתודה מראש,מאיר.

בית לחם[עריכת קוד מקור]

קראתי מה שכתבת בדף השיחה. אני מציע שתקרא את כללי המדיניות של ויקיפדיה כי כל מה שאתה כותב שם לא עומד בכללי המדיניות, ואם תערוך את הערך בהתאם תחסם, וחבל. אני עוד מציע שלא תערוך את הערך הזה עד שיסכימו אחרים בדף השיחה של הערך למה שאתה רוצה להוסיף לו. דרור - שיחה 10:28, 20 באוקטובר 2009 (IST)תגובה