שיחת משתמש:נינצ'ה/ארכיון 18

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


לתומך היחיד בי שלום רב[עריכת קוד מקור]

הבירוקרטיה הזו עוד תהרוג אותי... אני לא יודע מה לעשות בעניין הקטלוג. מצד אחד, אני רוצה לכתוב אותו, כי הוא באמת מאוד מאוד מועיל. עבדתי עליו בערך שנתיים, והוא פתח להיכרות עם הרפרטואר בשביל רבים. מצד שני, אני לא רוצה שהוא יתקע בויקיספר ויעלה אבק. מי כבר מחפש שם משהו או יחשוב בכלל לחפש קטלוג כזה שם? אני לא מעוניין להסתכן במחיקה, כי להעלות אותו בטבלה ייקח לי בטח 20 שעות. מה תמליץ לעשות? יש סמכות עליונה לפנות אליה? אם זה עוזר, אני גם ירושלמי. יש פרוטקציות? :) שבוע טוב Jab-jab - שיחה 21:23, 27 בספטמבר 2008 (IDT)

עידן נכון? קודם כל, יש קשר בינך לבין היצור הירוק והנפלא של זוג התאומות הצהובות?
בכל אופן, אין שום סמכות עלינה לצערי, ואם תעלה את הערך הוא עלול להימחק. אני אישית מאמין שיש בו עיניין רב, ואשמח אם תשלח לי אותו, יש לי כמה ידידים שמנגנים בחליל ויהנו מהערך בהחלט. אני מציע גם שתדבר בעיניין עם כמה ברי סמכא שיש לנו בנושאי מוזיקה קלאסית, והם משתמש:שלומית קדם למשל, משתמש:aviad2001, וכן האנס. מלבד זאת, כמה שתוסיף לערך מעבר לרשימה (ערות הסברים וכו') כן ישתפרו סיכוייה לשרוד. הנימוק של גילגמש נשמע לי תמוה, הרי לא חסרים לנו ערכים שיש בהם "דיסקוגרפיה מובחרת" וגם אנו מוחקים ערכים כי "אין בהם חשיבות אנציקלופדית", כך שאיני רואה סיבה שרשימה רצינית ומלאה של יצירות לחליל תהווה בעיה, אבל אני לא הקהילה, ואני לא יכול לערוב לכך שלא ינסו למחוק את הערך.
ויקיספר אמנם אינו המיזם הכי דינמי בעולם, אבל אם בסופו של דבר זה יגיע לשם, לא סוף העולם, זה עדיין משהו.
ירושלמי? מעולה, בקרוב מאד מפגש ויקיפדים ירושלים! ראה עצמך מוזמן, פרטים יפורסמו בשבועות הקרובים :) שנה טובה, שבוע טוב. נינצ'ה - שיחה 22:22, 27 בספטמבר 2008 (IDT)
אכן, אתה הראשון שעלה על כוונת שם המשתמש שלי, ברכותיי. משום מה נחרט בזכרוני של סלמה (או פאטי?) אחרי שהיא נפרדה מטרוי McLure, או איך שלא מאייתים את שמו, "COme JabJab, let's go home". בכל מקרה... השטויות האלה מוציאות לי את החשק לכתוב, ויש עוד הרבה סיכומים במוסיקה שאני עובד עליהם, וכבר בא לי לתרגם אותם לאמהרית ולהכניס אותם לויקי שלהם, רק שלא אבוא עוד במגע עם חלק מהויקיפדים הטרחנים, שיסלחו לי. הרשימה שיש לי כרגע היא פשוט רשימה בוורד. אי אפשר להעלות אותה לויקי. אבל היא כן יכולה לשמש אנשים. אתה יכול לראות אותה בקישור הבא http://gnet.homelinux.com/phpBBHeb/viewtopic.php?t=1566 זה אמור להיות איפשהו בשרשור הזה תחת שם המשתמש holst שהוא אני. ישנן עוד כמה יצירות שהוספתי מאז, אבל זה לא מאוד קריטי. אם תרצה את הרשימה המעודכנת, אני אוכל לשלוח לך אותה במייל.
טוב אז בשורה התחתונה, יהיה בסדר. מקסימום ימחקו... אני אהיה פולניה ואזכיר להם את זה בכל הזדמנות לכשאהיה ויקיפד גדול ושמן. לצערי אני לא אוכל להיות בכל מפגש ויקיפדים כלשהו, כי אני חוזר להמבורג בעוד שבוע. אולי בפעם אחרת, אני מבקר כאן הרבה. שבוע טוב Jab-jab - שיחה 01:37, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
טוב, אני אנסה לעשות את מהש אני יודע כדאי לעזור לך להתאים את הערך לכאן, ואכתוב את דעתי בתקווה שמישהו ישתכנע. בכל אופן, אין שום סיבה להתייאש מדברים כאלה, בסופו של דבר כולנו כאן לאותה מטרה, ואנחנו פשוט רואים דברים אחרת, אני מאד שמח לראות את תרומתך, ואני בטוח שכל הוויקיפדים איתי בזה. אסתכל בלינק מחר בבוקר. ליל מנוחה, נינצ'ה - שיחה 02:22, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
היי, תודה על החיזוקים בחיוביים :) הבעיה היא, שלא כל כך הבנתי איך מתמודדים איתה היא: אני למשל מכניס X יצירות תחת קריטריון "סונטות לחליל ופסנתר", שמסודרות באופן אלפבתי ע"י שמותיהם של מלחינים. אחרי שסיימתי והכל טוב ויפה, אני נזכר ביצירה ששכחתי, או מגלה שלמלחין מסוים יש יצירה נוספת, איך אני מכניס אותה לטבלה? הרי כשבדקתי איך מציבים טבלה, ראיתי שאני צריך לבחור את מספר השורות. ואח"כ כל שורה באה לידי ביטוי במספר. זה אומר שאם אני צריך להכניס יצירה חדשה של מלחין מהאות ב' אני אצטרך למספר הכל מחדש? חוץ מזה, בדקתי את כל סעיפי המחיקה, ואין שום קייס למחוק את הערך הזה. Jab-jab - שיחה 11:01, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, אבינעם - שיחה 23:55, 27 בספטמבר 2008 (IDT)
אנחנו רציניים? נינצ'ה - שיחה 00:02, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
אבינעם, שים לב שבמקום להסיר את ההשחתה (מה שנינצ'ה עשה), החזרת אותה. דניאל צבישיחה 00:27, כ"ח באלול ה'תשס"ח (28.09.08)
האם אני טועה או שבאמת שיחזרתי השחתה. איכשהו קיבלתי את התחושה שאני פשוט לא יודע משהו, ושאבינעם צוחק על חשבוני. מה קורה כאן? נינצ'ה - שיחה 00:35, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
רבותי המלומדים. סימנה של מפלגת הליכוד בבחירות של שנת 1973 היה אכן "חלטעמ". לא כל עריכת אלמוני שמגלה דבר חדש היא "השחתה" או "ניסויים". אפשר לבדוק, אפשר לפנות אל האלמוני, אפשר לשחזר ולכתוב בתקציר העריכה "דרושים סימוכין". מסתבר שהכי פשוט זה לשחזר וזהו. אבינעם - שיחה 00:45, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
כן, לכן פניתי וחזרתי בי בדף של המשתמש. ודאי שלא כל עריכה של אלמוני היא השחתה או ניסוי, מצד שני, כמות ההשחתות גדולה, ולפעמים משתמשים טועים וחושבים שמשהו שאינו השחתה, הוא השחתה. אז הרבה יותר יעיל, והרבה יותר מנומס, לפנות אליהם בצורה ברורה, ללא שימוש בתבנית מגוחכת (ברוך בואי? תודה, פספת בקצת יותר משנה, וטוב שאתה מפנה אותי לדף שבו אני לרוב כותב תשובות, ולא שאלות). עכשיו אפנה אותך באדיבות לויקיפדיה:אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה, אתנצל על כך שלא זיהיתי ישר את סימנה של מפלגת הליכוד מהבחירות של 1973, ואלך לחפש השחתות. נינצ'ה - שיחה 00:51, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
אני אכן מסכים איתך במאה אחוזים -"הרבה יותר יעיל, והרבה יותר מנומס, לפנות אליהם בצורה ברורה, ללא שימוש בתבנית מגוחכת", חבל שלא עשית זאת לגבי האלמוני. לא פספסתי בשנה, שכן אני כבר שנה מנסה לפתור את חידותיך (ללא הצלחה לצערי). לא גרמתי למהומה, רק ניסיתי להסב את תשומת ליבך לנושא מסוים. לפי תגובתך, גם בזה לא הצלחתי. לא אטריד אותך יותר. אבינעם - שיחה 01:00, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
טוב, שמע, אני מקבל במאה אחוזים את מה שאתה אומר. באמת. צודק, הייתי צריך לעשות את כל מה שאמרת ואני מתנצל שלא עשיתי. בזה הצלחת. רק שזה גרם למהוה ולחוסר הבנה, אז פעם הבאה, עדיף לכתוב פשוט כמו שכתבת עכשיו. (אחרת אתה קצת יורה לעצמך ברגל) בכל אופן, תרגיש חופשי להטריד אותי בהמשך :ף ואני אשפר את מצב ידיעתי בנושא הליכוד בשנות השבעים :) נינצ'ה - שיחה 01:03, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
שלום נינצ'ה, ביקשתי שאגיב, ולכן נאלץ אני להטריד אותך שוב. אני שמח לראות שאתה מקבל את מה שאני אומר, וברשותך אעשה קצת סדר בדברים. ראשית, אין לי בעיה עם מצב ידיעותיך. הפרט הוא כה איזוטרי, שכנראה רק משתמש:eman זוכר, כך שהשחזור בהחלט היה במקום. הפריעה לי תבנית הניסויים. אם כבר טרחת והגעת לדף האלמוני, אפשר במקום אותה תבנית לכתוב לו בצורה זו או אחרת: עריכתך שוחזרה, נא להביא סימוכין. אני אולי הייתי טורח פחות, וכותב את הדרישה לסימוכין בתקציר העריכה. לאורך דיונים רבים בוויקיפדיה אתה מוביל קו שהוא ליברלי יחסית. אתה נוקט בו באופן עקבי ולא מהסס להתעמת עם השלטונות (ועל כך נתונה הערכתי, בלי קשר לתוכן הדברים), לפיכך השימוש בתבנית מצדך נראה לי צורם ולא מתאים. ייתכן שהייתי צריך לכתוב את המשפט שלך אותו ציטטתי לעיל ("הרבה יותר יעיל וכו'..."). היטבת לכתוב את כוונתי, אפילו טוב ממני. אני מתנצל אם נפגעת, כמובן שלא זו היה הכוונה, ומקווה שלא תנטור לי טינה בהמשך. בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה, אבינעם - שיחה 08:41, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
בהחלט צודק. האמת היא שלא חשבתי שיש למה להביא סימוכין, יסלחו לי בליקוד אבל לי רצף האותיות הנ"ל נראה כמו ג'יבריש מטופש... אבל היי, התבדתי :) וכן, אני משתדל לפנות לאלמונים ללא תבנית אם אין תבנית שמתאימה בדיוק למה שהם כתבו (כלומר אם הם רצו לעזור אבל זה לא מתאים, או אין סימוכין, או משהו מהסוג הזה). הפעם וספסתי וטוב מאד שתפסת אותי, אני מודה לך על כך. אני מאד מקווה שכל הדיון הזה הסתיים על הצד הטוב ביותר, אני איני נוטר לך, אלא כאמור מודה לך, ואני מקווה שאתה אינך נוטר לי. בתקווה שבקרוב אשוב לכתוב חידות, שנה טובה וגמר חתימה טובה, ואפילו שבוע נעים, 11:30, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
סוף סוף דיון של שני אנשים בוגרים. זה חסר כאן לאחרונה :). אלירן d שיחה 23:18, 28 בספטמבר 2008 (IDT)

מה סבא אמר?[עריכת קוד מקור]

על התפילה לשלום המדינה? שנה טובה, ‏עמיחי 23:01, 28 בספטמבר 2008 (IDT)

הוי! לא חשתי בטוב, אז ישנתי בזמן הארוחה, ולא שאלתיו. אטלפן מחר. נינצ'ה - שיחה 23:41, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
ברוך רופא חולים! ‏עמיחי 23:50, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
תודה תודה :) נינצ'ה - שיחה 23:52, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: תהיה בריא, יקירי. אני כבר בדרך להחלמה מלאה - רצוי שמחר ארגיש כבר טוב, אחרת אחמיץ ארוחת חג משו-משו :) אלדדשיחה 23:53, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
חדשות מעולות! אני גם בדרך להחלמה, היום אפילו התאמנתי :) נינצ'ה - שיחה 23:58, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
אז מה הוא אמר? ‏עמיחי 01:01, 2 באוקטובר 2008 (IDT)
הוא לא עונה בבית, יש לי סברה למה, אני בינתיים ברחתי לפריז לקצת, אדבר איתו בהקדם! נינצ'ה - שיחה 21:31, 6 באוקטובר 2008 (IST)
חזרת מהניכר? אז מה הוא אמר? ‏עמיחי 21:04, 18 באוקטובר 2008 (IST)
שוב לא תפסתי אותו, אני ממתין למתי שהוא יוזמן כדי לדבר איתו פנים אל פנים, כך אולי ארוויח עוד מידע בנושא, אני מניח שזה יקרה בשבוע - שבועיים הקרובים. נינצ'ה - שיחה 23:24, 19 באוקטובר 2008 (IST)
תודה! ‏עמיחי 18:58, 21 באוקטובר 2008 (IST)

על התמיכה... גם אם אתה לא מסכים עם טענותי במישור העקרוני, אני שמח לראות שגם לך חרה אופן ההתבטאות הנורא. ליל מנוחה. :-) טוסברהינדי (שיחה) 23:54, 28 בספטמבר 2008 (IDT)

הממם. איני חושב שאני מתנגד לטענותיך במישור העקרוני. אבל מעולם לא ראיתי רמה ירודה כל כך של תרבות דיון. טוב נו. שנה טובה! נינצ'ה - שיחה 00:00, 29 בספטמבר 2008 (IDT)

נינצ'ה היקר[עריכת קוד מקור]

סתם רציתי להגיד לך, בלי קשר לשום פעילות ספציפית מעכשיו, שבאופן כללי אני מאוד מעריך את פעילותך בוויקיפדיה העברית - הן ככותב ועורך במרחב הערכים והן כמשתמש בדפי השיחה השונים. עלה והצלח!

שנית, סתם לידיעתך, פורטל: מוזיקה קלאסית נמצא כעת בבנייה וכדאי שתדע שאתה הבא בתור. היערכותך בהתאם. בברכת שנה טובה, ~השמח בחלקו :-) 00:12, 1 באוקטובר 2008 (IDT) כתב מוקטן

היי! שמחת אותי מאד, תמיד כיף לשמוע דברים טובים, בטח ובטח מצד משתמשים שאני מעריך מאד כמוך. אין ספק שאתה אחד מיחידי הסגולה ברמת תרבות הדיון כאן, ועוד אתה עושה את זה בהומור, שזה בכלל דבר מעולה :)
אני כרגע בפריז, עד יום שני, אז אני בקושי אהיה מחובר, אבל אחרי שאחזור - מבטיח להירתם לעבודה! שבוע טוב, שנה טובה! נינצ'ה - שיחה 22:41, 1 באוקטובר 2008 (IDT)
כיף לך! :) אביעדוס - שיחה 22:47, 1 באוקטובר 2008 (IDT)
נינצ'ה: יא חתיכת אידיוט. אתה בפריז ואתה מבזבז את זמנך היקר בלענות לפניות בדף השיחה שלך?! אתה בטח גם קורא מה חדש במזנון. בוש והיכלם. ~השמח בחלקו :-) 22:50, 1 באוקטובר 2008 (IDT)
חח תכל'ס. אביעדוס - שיחה 23:26, 1 באוקטובר 2008 (IDT)
להגנתי אומר שנכנסתי לוויקיפדיה רק כדאי לקרוא כמה דברים על כמה מוזאונים... למה אני כאן שוב? לזה לצערי אין לי תשובה :ף יאללה, סוגרים את המחשב ולא פותחים את דף השיחה עד ישראל! נדבר כשאשוב! נינצ'ה - שיחה 01:32, 2 באוקטובר 2008 (IDT)
תיהנה, חבוביס! :) אביעדוס - שיחה 02:24, 2 באוקטובר 2008 (IDT)
טוב, לא עמדתי במילתי. אבל זה לא אשמתי, אני כאן עם הורי, והם רוצים לנוח לפעמים, אז כשאנחנו חוזרים לדירה (שהיא במילא במרכז העיר, במארה) אני עוסק במחשב קצת... הייתי מעדיף להיות עכשיו בחוץ, אבל לא נורא עוד מעט נצא, ואפילו נשמע קצת ג'אז. אבל אני חייב להשוויץ! אמנם פספסתי את ההופעה של פול בתל אביב, אבל היום במקרה נתקלתי בו ברחוב! מסרתי לו שנה טובה, וצילמתי כמה תמונות פפרצי (אחת יצאה טובה למדי). הייתי חייב להביע את התלהבותי איפשהו :ף נינצ'ה - שיחה 18:56, 2 באוקטובר 2008 (IDT)
חח באמת?! איזה יופי... יא אללה. או, פארי, פארי.. אביעדוס - שיחה 19:14, 2 באוקטובר 2008 (IDT)
תעלה את כל הסיפור לקומנס. נוי - שיחה 19:15, 2 באוקטובר 2008 (IDT)
נינצ'ה שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

אחרי הפסקה ארוכה - הטילדה הרביעית יוצאת בגיליון חדש!

האם ויקיפדיה עשויה לחזות מראש את תוצאות הבחירות באמריקה? מה לוויקיפדיה ולמירוצים? מדור "השבוע לפני" מורחב לרגל החגים ושלומית קדם בטור אישי עושה אלכימיה למילים. לגיליון מצורף המדריך המלא לנחסם המתחיל.

כל זה ועוד הרבה יותר בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot20:26, 4 באוקטובר 2008 (IDT)

מה נשמע? יוספוסשיחה 19:07, 6 באוקטובר 2008 (IST)

טוב תודה, ואתה?
בדבר הערך - צודק, אנסה לסיים זאת עד סוף סוכות, אם אראה שאני לא מספיק אבקש מחיקה, אבל אני מקווה להספיק... נינצ'ה - שיחה 21:30, 6 באוקטובר 2008 (IST)

מה שלום הפריזאי שלנו?! ספר איך היה! ותעלה תמונה של מקרטני, יא... אני לא אאמין לסיפור הזה אחרת . אלירן d שיחה 19:34, 7 באוקטובר 2008 (IST)

בוקו! היה כיף מאד, כפי שאמרתי לך בטלפון. עדיין פראג זו "הנסיעה" וגם קטאר, אבל אין ספק שזה היה טיול אדיר, כשהמקרטני הוא הדובדבן שבקצפת! אעלה תמונות כבר מחר - מחרתיים, אני צריך להתכונן למסע, ולקוות שהוא בכלל יקרה (כל השרירים שלי מקווצים). לילה טוב וחתימה טובה לכולם! נינצ'ה - שיחה 02:06, 8 באוקטובר 2008 (IST)
חסר לך שלא תעלה :). בהצלחה במסע! תשבור רגל (ואז תפדל רק עם אחת?.. לא, בעצם אל תשבור רגל ). עכשיו, ברשותך, יש לי גיטרה להתאמן עליה. השיעור הראשון שלי ביום ראשון, אני לא רוצה לאכזב את המורה. אלירן d שיחה 12:37, 8 באוקטובר 2008 (IST)

אתה כאן אביעדוס - שיחה 20:43, 11 באוקטובר 2008 (IST)

בערך :) כלומר אני כאן לפרקים קצרים... אתה חייב לי מייל! נינצ'ה - שיחה 10:45, 12 באוקטובר 2008 (IST)
אני יודע! אביעדוס - שיחה 10:47, 12 באוקטובר 2008 (IST)
מעעעעעעעע! נינצ'ה - שיחה 18:14, 12 באוקטובר 2008 (IST)

אני כרגע מתחיל לעבוד על מאיץ חלקיקים, אבל מכיוון שיש צורך לכתוב את כל הערך מחדש, אני עושה את זה בארגז חול שלי: משתמש:טוקיוני/מאיץ חלקיקים. eman הפנה את תשומת ליבי שצריך לשים איזשהיא תבנית על הערך במרחב הראשי כך שאנשים לא יערכו אותו בנתיים, ואם הם רוצים לערוך אותו אז שיעבדו על הארגז חול שלי. יש לך הצעה? טוקיוני 08:50, 12 באוקטובר 2008 (IST)

אין לשם כך תבנית שאני מכיר, והאמת שגם לא יכולה להיות (אסור להפנות מהמרחב הראשי מרחב משתמש, דומני) שמתי תבנית בעבודה, כתוב משהו בדף השיחה על כך שאנשים מוזמנים לערוך אצלך, אם מישהו רואה בעיה בערך ורוצה לערוך אותו, אבל יש תבנית עבודה, לרוב הוא ילך לדף השיחה כדי להעיר שם. אתה יכול גם להפנות מלוח המודעות, כי זה סך הכל ערך שחשוב שיהיה לנו כתוב היטב. ח"ח על היוזמה! אם אמצא במקרה קצת זמן איפשהו פה בבלאגן, אבוא לעזור! :) מה שלומך? נינצ'ה - שיחה 10:44, 12 באוקטובר 2008 (IST)
מקווה שזה יותר ברור כעת. משתמש:אנונימי חובב פיזיקה
סבבה, תודה! שלומי טוב. בהצלחה לשליחי הג'אז! טוקיוני 12:48, 12 באוקטובר 2008 (IST)
ברור כשמש :) בהצלחה גם להיסוטריה של הפיזיקה! נינצ'ה - שיחה 18:12, 12 באוקטובר 2008 (IST)

כבר אירכבת מאז, אבל[עריכת קוד מקור]

זוכר את זחלני רשת? אז עכשיו יש זחלני הרשת הנסתרת. השארתי הודעה לאלמוני (והוספתי בדף השיחה שלו את התבנית לא למחוק. אני אעקוב אחר הדף ואסיר אותה עם לא יהיה שינוי), אבל נראה לי שצריך למחוק את זה כמו אז. לא כתבתי בדף בקשות ממפעילים כי הוסיפו כבר תבניות איחוד ולא רציתי לריב. דעתך?yanshoof - שיחה 12:53, 12 באוקטובר 2008 (IST)

טוב שאתה מסתכל. ביקשתי את מחיקת הערך, עכשיו אפנה למציב התבנית, מוטי, ואסביר את עצמי. הוא בטח פשוט לא מכיר את הפרשה הקודמת. תודה :) נינצ'ה - שיחה 18:11, 12 באוקטובר 2008 (IST)

שלום נינצ'ה,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "אייקידו בישראל" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (13.10.2008 21:12)

שלום נינצ'ה,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "נבונסר" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, וראה גם שאלה בדף השיחה גאלוס - שיחה 20:38, 14 באוקטובר 2008 (IST)

נקודת המפגש לסיור בעין כרם[עריכת קוד מקור]

הי נינצ'ה, שים לב שנקודת המפגש לסיור בעין כרם ב-31 באוקטובר שונתה, והיא עתה במעיין. ניפגש! תמרה שיחה 20:18, 18 באוקטובר 2008 (IST)

שלום כוראים לי שי תוקן היהירות - שיחה 11:54, 19 באוקטובר 2008 (IST)

שלום שלום שי, אני אורי, נעים מאד :) נינצ'ה - שיחה 12:17, 19 באוקטובר 2008 (IST)
נעים מאוד להקיר אורי, מה נשמע? תוקן היהירות - שיחה 12:23, 19 באוקטובר 2008 (IST)
הכל נהדר, בדיוק מתכונן ללכת לנגן, מה שלומך? נינצ'ה - שיחה 12:31, 19 באוקטובר 2008 (IST)

בס"ד איזו מנגינה? תוקן היהירות - שיחה 14:19, 19 באוקטובר 2008 (IST)

אני מנגן כל מיני מנגינות, חלק אתה בטח מכיר, חלק לא, חלק אני כתבתי, הרוב אחרים. למה בס"ד? נינצ'ה - שיחה 14:50, 19 באוקטובר 2008 (IST)

בס"ד למדתי מי ליאת תוקן היהירות - שיחה 14:52, 19 באוקטובר 2008 (IST)

והיא הסבירה לך מה זה אומר ולמה כותבים את זה? נינצ'ה - שיחה 14:53, 19 באוקטובר 2008 (IST)

לא תוקן היהירות - שיחה 14:54, 19 באוקטובר 2008 (IST)

אני חושב שיש ערך בס"ד, אולי זה יעזור לך להבין :) נינצ'ה - שיחה 14:57, 19 באוקטובר 2008 (IST)
אני יודע מה זה אומר תוקן היהירות - שיחה 14:58, 19 באוקטובר 2008 (IST)
יפה מאד אז :) אתה בחופש סוכות? נינצ'ה - שיחה 15:02, 19 באוקטובר 2008 (IST)
אני לומד בבית תוקן היהירות - שיחה 15:06, 19 באוקטובר 2008 (IST)
איזה כיף! מי מלמד אותך אבא? נינצ'ה - שיחה 15:18, 19 באוקטובר 2008 (IST)

גם אמא גם אבא

ומה אתה הכי אוהב ללמוד? נינצ'ה - שיחה 15:21, 19 באוקטובר 2008 (IST)

היי נינץ'[עריכת קוד מקור]

תגיד, אתה מבין בפורטלים? נוי - שיחה 20:07, 20 באוקטובר 2008 (IST)

אהלן נוי, מה נשמע?
פורטלים? תלוי במה, בצד הטכני לא ממש ואט דו יו ניד? (אני בטוח שלא צריך להגיד לך שהכתובת מספר אחת היא השמב"ח) נינצ'ה - שיחה 20:12, 20 באוקטובר 2008 (IST)
חיפשתי מישהו בשינויים אחרונים. אני צריך שעיר לעזאזל שיבנה לי תשתית לאוסף ציטוטים לפורטל המתמטיקה. נוי - שיחה 20:13, 20 באוקטובר 2008 (IST)
אם איני טועה, צריך פשוט ליצור פורטל:מתמטיקה/ציטוט נבחר 1 וכו' וכו' וכו', ואז בסוף בדף פורטל:מתמטיקה/ציטוטים נבחרים אתה פשוט עושה כותרת שבה אתה כותב 1� ותחתיה אתה כותב {{פורטל:מתמטיקה/ציטוט נבחר 1}} וכן הלאה. נינצ'ה - שיחה 20:20, 20 באוקטובר 2008 (IST)
בסדר, אבל אין לי כוח לעשות את כל הרשימה. כעקרון הייתי משנה מפורטל אחר ועושה החלפת מילים בוורד, אבל הוורד שלי מטומטם (או שאני מטומטם, מה שבמחשבה שנייה יותר סביר) אז אני צריך עזרה... נוי - שיחה 20:23, 20 באוקטובר 2008 (IST)
אוקיי, כמה אתה צריך? נינצ'ה - שיחה 22:36, 20 באוקטובר 2008 (IST)
30-40. תודה. נוי - שיחה 16:13, 21 באוקטובר 2008 (IST)
יש, אם תצטרך עוד, תגיד. נינצ'ה - שיחה 16:19, 21 באוקטובר 2008 (IST)
תודה אחי, אם אצטרך עוד נראה מה נעשה. נוי - שיחה 16:22, 21 באוקטובר 2008 (IST)
בשמחה :) נינצ'ה - שיחה 16:23, 21 באוקטובר 2008 (IST)

רק עכשיו הבחנתי. מזל טוב על הכתרת שליחי הג'אז כמומלץ. . ‏Danny-w19:08, 21 באוקטובר 2008 (IST)

תודה רבה! זה הרבה בזכותך ובזכות חבריך לשיפוט! נינצ'ה - שיחה 20:59, 21 באוקטובר 2008 (IST)
סחטיין עלכום. עכשיו תור פסולת? נעה - שיחה 22:43, 21 באוקטובר 2008 (IST)
ואייקידו. אני לשרותך, מתי עובדים? נינצ'ה - שיחה 06:37, 22 באוקטובר 2008 (IST)
מחר? יום שישי? נעה - שיחה 21:33, 22 באוקטובר 2008 (IST)
מזל טוב על המומלץ, נינץ' - רק עכשיו הבחנתי! אלדדשיחה 21:44, 22 באוקטובר 2008 (IST)
תודה! נעה, שישי? נינצ'ה - שיחה 22:11, 22 באוקטובר 2008 (IST)
קבענו. נעה - שיחה 19:01, 23 באוקטובר 2008 (IST)

מזל"ט גם ממני. אימייל ממתין בתיבתך. איתי - שיחה 10:31, 23 באוקטובר 2008 (IST)

תודה רבה! קיבלתי, אקרא ואשיב. נינצ'ה - שיחה 10:32, 23 באוקטובר 2008 (IST)
בס"ד קולולולולולו נינצ'ה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 01:00, 28 באוקטובר 2008 (IST)
תודה לך ליאת. נינצ'ה - שיחה 09:03, 28 באוקטובר 2008 (IST)

לוח מודעות פיזיקלי[עריכת קוד מקור]

אהלן נינץ'. כל מה שכתוב פה אתה כבר יודע, אבל אני משאיר את ההודעה הזאת לכולם ולא רציתי שתרגיש מקופח. באחרונה העלתי הצעה למזנון: ויקיפדיה:מזנון#מקצרמר למובחר כל השנה על כך שיהיה לוח מודעות לכל פורטל, ובפרט בניתי לוח מודעות לפורטל הפיזיקה. אשמח אם תוסיף את הערך לרשימת המעקב שלך, וכמובן אשמח לכל עזרה שתוכל לתת בדיווח על דברים שקוראים בעולם הפיזיקה הויקיפדית, בעזרה בעיצוב לוח המודעות ובעצות. הלוח נמצא ב:פורטל:פיזיקה/לוח מודעות. שבת שלום! טוקיוני 18:26, 23 באוקטובר 2008 (IST)

היי! טוב עשית, עכשיו אני לא מרגיש נחות :) חוץ מזה, זו תזכורת טובה, אשים במעקבי, ואנסה להוסיף משהו. גוטן שאבאס! נינצ'ה - שיחה 22:36, 23 באוקטובר 2008 (IST)

שאלה בקשר לערך שר[עריכת קוד מקור]

טוב, אני חדש כאן, ועוד לא ממש יצרתי לעצמי חשבון, אני מקווה שאני עושה את הדבר הנכון כשאני פונה אליך נינצ'ה כאן (לא מצאתי דרך אחרת לשלוח הודעה) אנא תקנו אותי אם אני טועה. בנוגע לרשימה שהוספתי ושאתה מחקת אודות סוגי שרים, אני נכנסתי לערך האנגלי של minister וראיתי שגם שם הוספה רשימה של סוגים שונים של שרים, כך שאני חושב שההחלטה למחוק את שהוספתי היתה שגויה ומהירה מדי.

היי. כן כאן זה המקום לפנות למשתמשים, אתה עושה את הדבר הנכון. אז ככה - קודם כל מומלץ מאד ליצור חשבון, זה יקל את התקשורת ביננו. זה לוקח באמת חמש שניות, לא עולה כסף, לא מביא ספאם לא כלום. חוץ מזה, אני לא אחד שלא מודה בטעות. ייתכן ואתה צודק. היופי בוויקי זה שהכל הפיך. בכל אופן, שים לב שהערך האנגלי מדבר באופן כללי, ולא על פי מדינה מסויימת, וכן שגם בלי הרשימה הוא יותר ארוך ככה שהרשימה אינה משתלטת על הערך. דבר נוסף - אנחנו לא תמיד עושים את אותו הדבר כמו האנגלים. במקרה הזה אני ממליץ לך פשוט לתרגם את הערך האנגלי (אם רמת האנגלית שלך מתאימה, אם לא אפשר לחפש מישהו שיכול, לי אין פנאי כרגע אולי אחר כך). אשמח מאד לשיתוף פעולה בעתיד, ושוב אני ממליץ על הרשמות. נינצ'ה - שיחה 00:13, 24 באוקטובר 2008 (IST)

הי, אני מבין את מה שאתה אומר לגבי אורך הערך והשתלטות הרשימה. יש לי אנגלית ברמה גבוהה כך שאתרגם את הערך האנגלי. אהבתי את מה שאמרת על כך שאנחנו לא צריכים לעשות הכל כמו האנגלים, מסכים בהחלט... שוב תודה! לומי - שיחה 00:30, 24 באוקטובר 2008 (IST)

טעות! סליחהSunny bagel - שיחה 19:01, 24 באוקטובר 2008 (IST)

אוקיי, כדאי אולי לוודא שזה לא יקרה שוב, כי זו לא הפעם הראשונה, מה ניסית לעשות? נינצ'ה - שיחה 19:04, 24 באוקטובר 2008 (IST)

יוסי מלמן[עריכת קוד מקור]

במקום למחוק היה עדיף אילו היית עורך את התוספת. ראה [1] מוטי - שיחה 15:52, 26 באוקטובר 2008 (IST)

זה מה שעשיתי. נינצ'ה - שיחה 15:53, 26 באוקטובר 2008 (IST)
היית זריז מדי. הגבתי אחרי השיחזור הראשון ובנתיים תיקנת מוטי - שיחה 15:55, 26 באוקטובר 2008 (IST)
אני מניח שאפשר היה לוותר על השחזור, אבל ככה היה לי נח, בכל אופן, העיקר שהכל מסודר עכשיו :) נינצ'ה - שיחה 15:56, 26 באוקטובר 2008 (IST)