שיחת משתמש:סרחיו13

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סבסטיאן פטל. הסיבה לכך היא: קיים דיון על שם הערך בדף השיחה. אם לדעתך השם שנבחר לא נכון, אתה יכול להשתתף בדיון בדף השיחה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Politheory1983 - שיחה 02:19, 2 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

נושא לדיון[עריכת קוד מקור]

שלום סרחיו מצאתי ערך שאולי יעניין אותך: איירטון סנה

ABRWIN45 - שיחה 10:26, 10 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

איירטון סנה[עריכת קוד מקור]

היי אברהם.

תודה על נתון שמסרת לי.

יום טוב.

סרחיו - שיחה 11:56, 10 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

פרננדו אלונסו[עריכת קוד מקור]

שלום סרחיו,

ראשית אני רוצה לברך אותך על תרומתך לערכים בנושא ספורט מוטורי. לצערי אין הרבה כותבים בתחום ויש הרבה עבודה לעשות.

ראיתי את עריכותיך האחרונות בערך פרננדו אלונסו ואני רוצה להעיר 2 דברים:

  1. הפתיח של הערך - בחלק של הפתיח צריכים להיות החלקים המרכזיים של הערך בלבד. שאר הדברים צריכים להכתב בגוף הערך. כרגע הפתיח נהיה ארוך מאד ויש בו נתונים שצריכים להכנס לגוף הערך (למשל כל המשפט במתייחס לנהגים ספרדים). בנוסף כל הפסקה "פרננדו אלונסו#התחלה" חוזרת על חלקים רבים שמפורטים מיד בהמשך. אין צורך ליצור כפילות.
  2. סגנון הכתיבה - ספורט מוטורי הוא נושא מלהיב ומרתק, אבל כתיבה אנציקלופדית היא כתיבה "יבשה" שמתבססת על עובדות. משפטים כמו "ואז הגיע 2001 והכול מתחיל לקבל צבע..." או "הוא נחשב כהנהג היחיד בלי נקודות תורפה בסבב ועל גבול השלמות" הם לא משפטים שמתאימים לאנציקלופדיה (כתיבה מעולה לכתבות צבע).

מקווה שתמשיך לתרום ולהרחיב עוד ערכים בתחום. Eladti - שיחה 13:02, 25 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

שלום "Eladti",

לפני שאתייחס להערותיך תרשא לי להודות לך עליהן ועל העידוד הכללי. עכשיו ולענייננו אני אענה לך על פי הסדר שקבעת:

  1. הפתיח של הערך - מסכים איתך ורשמתי לעצמי. רק שתדע שמה שאני עושה כרגע הוא לתרגם מהויקיפדיה בספרדית ויחד עם זה לנשות לשמר את מה שכבר היה בערך. בכול זאת אני באמצע העבודה, כלומר שכמובן חסר לי להגיע לבדיקה הסופית.
  2. סגנון הכתיבה - אתה צודק ואז כבר טיפלתי בזה. סליחה על ההתלהבות יתר.

יום טוב.

סרחיו - שיחה 17:10, 24 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

פרננדו אלונסו[עריכת קוד מקור]

שלום סרחיו13,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "פרננדו אלונסו" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ט' בטבת ה'תש"ף • 01:03, 6 בינואר 2020 (IST)[תגובה]

אתמול התחיל ראלי דקר 2020 בו פרננדו משתתף. אני מתכוון לעדכן את הערך עם האירוע הזה מיד שזה יגמר (שבועיים מעכשיו) וגם להמשיך להשלים אותו. אני מבקש קצת סבלנות אליי. אני לא שכחתי את הנושא. הוא חשוב לי. תודה.(סרחיו13 - שיחה 10:41, 6 בינואר 2020 (IST)).[תגובה]
שוב שלום, אני מבין שבינתיים אינך עובד על הערך. אני מסיר את התבנית, וכמובן כשתמשיך לעבוד תוכל להחזירה לפי הצורך. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ד בטבת ה'תש"ף • 04:22, 21 בינואר 2020 (IST)[תגובה]