שיחת משתמש:ערן/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

= כותרת משנית ===== כתיבת בוט[עריכת קוד מקור]

ערן, בעקבות מה שכתבת בדלפק היעוץ שלחתי לך דוא"ל דרך ויקיפדיה. אם לא קיבלת אותו, צור קשר איתי בדוא"ל דרך דף המשתמש שלי. (לא מעוניין לפרסם כאן את הדוא"ל שלי במקום פומבי.) תודה! --אייתלאדאר 16:58, 18 אוג' 2004 (UTC)

קיבלתי את המידע, תודה, אני מנסה ליצור קשר עם Costello...
נ.ב. גם אם לא מדובר ב-Perl, שמא תוכל בכל זאת ליצור איתי קשר בדוא"ל, ולשלוח לי "מה שיש"? גם אם זה Visual Basic או JavaScript, אני מאמין שאצליח לקרוא את זה ולהפיק מזה את המידע שאני צריך כדי "לתרגם" את הקוד הזה ל-Perl.
המון תודה - אייתלאדאר


המאמר המומלץ[עריכת קוד מקור]

שלום, ערן
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון ויקיפדיה:מזנון#המאמר המומלץ - הצעה

גילגמש 22:49, 20 אוג' 2004 (UTC)

שלום ערן, היות ולא היית בזמן האחרון, ותוכן הדברים כבר עבר לארכיון, אני מעדכן אותך בקשר לדפים המומלצים. לפי מה שהצעתי וכולם הסכימו לזה, המאמר המומלץ יעודכן מדי יומיים לפי הטבלה שהכנתי שלא מבוססת על נושאים, אלא תאריכי עליה לעמוד הראשי. השינוי מנושאים לתאריכים בא כי ואי אפשר להחזיק חודש שלם מאמרים על היסטוריה או חודש שלם מאמרים על כימיה בתור ההמלצה היומית. צריך לשנות את הנושא מדי פעם. הרשימה ננעלה על מנת לאפשר מעקב אחרי רשימת המומלצים. כמו כן ביקשתי שיכתבו בוט שיעדכן באופן אוטומטי. כל עוד אין בוט, האם תיהיה מוכן לקחת על עצמך שינוי ידני של המאמר המומלץ?

גילגמש 07:20, 22 אוג' 2004 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

מה הטעם גם בקטגוריית אמנים ישראליים וגם אמנים? אם כל האמנים יהיו באותה קטגוריה היא תתפתח לגודל אימתני של אלפי ערכים. הרי אמנים ישראלים היא תת קטגוריה של האמנים. גילגמש 19:05, 23 אוג' 2004 (UTC)

אמנים היא קטגוריה ולה יש תת קטגוריה "אמנים ישראלים". אם הכוונה שלך היא בנושא יעקב אגם אז אני הורדתי את הקטגוריה "אמנים" ממנו כיוון שממילא יש "אמנים ישראלים" שם ולאחר מכן ראיתי שגם אתה ערכת והורדת בטעות גם את הקטגוריה "אמנים ישראלים". ערן 19:09, 23 אוג' 2004 (UTC)

או קיי, תודה על ההבהרה. היתה אי הבנה קטנה, זה הכל. המשך ערב נעים. גילגמש 19:11, 23 אוג' 2004 (UTC)



שלום ערן . יש לי שאלה אליך מתי גילית את ויקיפדיה, ומתי הפכת למפעיל מערכת להתראות אורן מירון


שלום ערן, המתמש החדש אורן מירון טוען שהבאת לו תמונה שמופיעה כרגע בערך על טאיקוונדו. האם הבאת לו את התמונה הזאת?

תודה מראש,
גילגמש 05:07, 24 אוג' 2004 (UTC)

אני הוספתי לערך טאיקוונדו את התמונה מהויקי האנגלית [1]. ערן 05:34, 24 אוג' 2004 (UTC)


ערן אם תוכל לא לגעת בערכים כל טאיקוונדו כי דוד1 ביקש ממני טובה שאני אכתוב עוד ערך בניפרד על טאיקוונדו אז כתבתי וגליגמש שינה אותו ואז עוד מישהו ועכשיו אתה אז בבקשה אני רוצה שעוד ישאר לי ערך אורן מירון

דוד1 ביקש שתוסיף תת פרק בנושא טאיקוונדו לערך על אולימפיאדת אתונה (2004). את תוכן הערך טאי-קוו-נדו העברתי לערך טאיקוונדו כדי שקורא שיחפש מידע על טאיקוונדו ימצא את מירב הפרטים בערך אחד מסודר. ערן 06:29, 24 אוג' 2004 (UTC)

כתיבה בערבית בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום ערן,
ראיתי את התיקון שתיקנת בערך חדית'. שמתי לב שכתבת את המילה בערבית לא באותיות ערביות, אלא בסימנים מספריים. רציתי לשאול אותך מה היתרון של שימוש בשיטה הזאת, ומה היא בעצם? האם יש לך מפתח אותיות כדי להשתמש בשיטה, איפה אפשר למצוא אותו?

הויקיפדיה האנגלית מתרגמת באופן אוטומטי תווים בערבית ועברית (ועוד כמה שפות) לקודים (התבנית של כל קוד: &# + מספר + ;). בערך חדית' מישהו העתיק את הקוד הזה מויקיפדיה האנגלית ושכח נקודה פסיק בסוף ולכן האות האחרונה לא הוצגה כראוי ונשארה כמספר. אין לי מפתח אותיות כדי להשתמש בשיטה. ערן 15:59, 26 אוג' 2004 (UTC)

המאמר המומלץ[עריכת קוד מקור]

שלום ערן,

אנא ראה הצעתי במזנון, ואמור לי אם אתה מסכים שאשתמש בקוד שלך מארז החול בשביל הרעיון שלי. בתודה, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 15:28, 29 אוג' 2004 (UTC)

אופס - רק עכשיו ראיתי שכבר עשית את זה בעצמך. פשוט תתעלם ותשכח שפניתי אליך :-)--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 15:28, 29 אוג' 2004 (UTC)

הודעת ברוכים הבאים[עריכת קוד מקור]

בגלל שראיתי שאתה כותב את הודעות ברוכים הבאים לויקיפדים החדשים אני רוצה לשאול אותך מהי תבנית הברוכים הבאים ? ים

{{welcome}} ערן 10:48, 30 אוג' 2004 (UTC)

שיחזורים ומחיקות[עריכת קוד מקור]

למה שיחזרת את גביאל הודי? מדובר במין בודד בסוג. בן טבע הסכים לכנסם לערכי הסוג כי ברור לחלוטין שאחד הערכים מיותר. גילגמש 16:06, 2 ספט' 2004 (UTC)

שחזרתי את הערך כדי להעתיק את הטבלה ואת השם המדעי של גאביאל הודי, אחרי שהוספתי את המידע מחקתי מחדש. ערן 16:09, 2 ספט' 2004 (UTC)

תבנית ליסודות כימיים[עריכת קוד מקור]

בעקבות המלצתו של רועי אני פונה אליך בקשר לדיון בדלפק היעוץ בנושא תבנית ליסודות כימיים על מנת שתוסיף את התייחסותך לנושא. בקיצור, יצרתי תבנית עבור יסודות כימיים (ראיתי שערכת אותה פעם אחת) אבל רציתי לדעת אם אפשר להפוך אותה ל"חכמה" יותר כך שלא תציג שורות שאין עבורן מידע. בנתיים השתמשתי בשלושה קווים תחתיים (___) כמו שראיתי באחד הערכים בויקיפדיה האנגלית. המממ 15:47, 5 ספט' 2004 (UTC)

מדינות ודגליהן[עריכת קוד מקור]

שלום ערן. ראיתי שאתה מדי פעם מוסיף ערכי מדינות. כמו ששמת לב, אני אחר כך בא ומוסיף את ערכי הדגלים שלהן. בכל מקרה, בשבועות הבאים אני אעדר מהוויקיפדיה (עד אמצע אוקטובר בערך). אם תוכל, כאשר אתה מוסיף מדינה, לציין זאת בדף השיחה שלי (או אפילו בדף המשתמש שלי), אודה לך מאד, וכשאחזור אשתדל להוסיף את כל ערכי הדגלים הנחוצים. אם אתה מבחין שמישהו אחר מכניס ערך מדינה חדש, אז אדרבא ואדרבא. בתודה מראש, Eranb 18:41, 14 ספט' 2004 (UTC)

שלום שוב. תודה על עדכון הרשימה. אני אשתדל להגיע אליה בימים הקרובים. בברכה, Eranb 18:50, 10 אוק' 2004 (UTC)

ממש תודה! זה עוזר לי מאוד. אני יכול לתרגם את זה, אבל לא את כל מה שכתוב בטבלה אני צריך. אני צריך רק כמה חלקים. אתה יכול אולי להשים את הטבלה (אני יסתכל עוד פעם אחת, ויראה מה צריך להוריד) בערך מלטונין?

אגב, הרגע הסתכלתי, ואם אתה תערוך את הטבלה במלטונין, אז תשאיר שם את הדברים הבאים (את השאר חשבתי שלא צריך, אבל אם אתה רוצה להוסיף משהו אז תוסיף): נוסחה אמפירית, משקל מולקולרי, ואת מה שרשום בשורה השלישית שהפירוש שלו זה מידת הספיגה שלו (של המלטונין) ברקמה או איבר כלשהו. אני חושב שזה מספיק לא?

אתה יודע מה? לא צריך אני אנסה לבד. הרגע ראיתי שהוספת את הטבלה לערך, ומשם אני חושב שאני יצליח לבד. בכל זאת תודה ששמת את זה שם.

למה העברת את הערך? לא קבענו שלמדינה המודרנית נקרא מקדוניה ולישות העתיקה מוקדון. גילגמש 08:55, 15 ספט' 2004 (UTC)

סליחה. ההודעה היתה בטעות. אל תתיחס אליה בבקשה... גילגמש 09:00, 15 ספט' 2004 (UTC)

שלום ערן,

תודה על השינוי שעשית בעניין הצבעים בתחתית פורטל הפיסיקה, אבל את זה יכולתי לעשות גם בעצמי :-) הבעיה שלי הייתה כשרציתי להוסיף BORDER לתאים בתחתית הטבלה, כיוון שהחלוקה ביניהם לא הייתה ברורה מספיק כשהם היו באותו הצבע כמו שאר הטבלה. אם תוכל להוסיף להם את הBORDER, עם הצבע והעובי של הגבול החיצוני של כל הטבלה, אודה לך מאוד. בתודה מראש, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 12:55, 15 ספט' 2004 (UTC)

תודה רבה! אתה תהרוג אותי עם הדברים האלה - אין לי מושג אתה עושה את זה. ישבתי על זה שנים ולא הצלחתי... ושוב תודה!--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 13:06, 15 ספט' 2004 (UTC)

באג עם הCSS של האתר[עריכת קוד מקור]

היי ערן, אני מתרשם שיש לך מושג וחצי בבניית אתרים, הייתי רוצה שתפנה את תשומת ליבך לבעיה נפוצה בויקיפדיה, ואולי תוכל לעזוב בפתרונה, כי הנסיון שלי לא עזר לי. ראה את ויקיפדיה:מזנון#בעיות תצוגה מעצבנות בדפדפני MOZILLA. GNU 20:30, 16 ספט' 2004 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי בויקיפדיה:הגבלת עריכות של משתמשים אנונימיים
גילגמש 12:11, 20 ספט' 2004 (UTC)

ערן, היכן אני יכולה למצוא את הגרסה המעודכנת ביותר של הקובץ הנ"ל?

בויקימדיה עודכן לאחרונה ביולי, וב-CVS יש גרסה מעודכנת לספטמבר - אך נראה כי יש דברים שמעודכנים בויקי העברית ואינם מעודכנים ברסה ההיא (לדוג', מופיע HELP ולא עזרה).
השינויים לא מיועדים לויקיפדיה. תודה. F

ערן, תודה שהבהרת לי את העניין ושיחזרת את השיחה. אני יודע על רשימת האתרים, אך יש בעיה אחת: אני כותב מידע על בע"ח, וברוב האתרים אין תמונות של הסוגים שאני רוצה. אשמח לקבל עצות, גילגמש כבר נתן לי. הזאב-שלא- אוכל-בשר 14:58, 26 ספט' 2004 (UTC) הזאב-שלא- אוכל-בשר

שלום ערן,

העברת מידע מ"נגב" ל"אשל (עץ)". האם אתה בטוח שמידע זה לא רלוונטי רק לאשל הנגב? אם כן, יש לסייג זאת. Tal Cohen 13:31, 1 אוק' 2004 (UTC)

בערך הנגב נכתב על סוגי צמחים האופייניים לנגב ובין היתר על על האשל. אני לא יודע האם המידע נכון רק למין אשל הנגב או לכל מיני האשל. אפשר לשאול את בן הטבע או את Iorsh. ערן 14:16, 1 אוק' 2004 (UTC)

אכפת לך להציג את השאלה בדלפק? תודה. Tal Cohen 15:58, 1 אוק' 2004 (UTC)

עיצוב פורטלים[עריכת קוד מקור]

הי ערן, שאלתי את רועי:

"אני מרימה אתר טיולים עם הממשק של מדיה-ויקי, עם חנות לציוד טיולים (שיש לה מאגר מידע לא קטן to get it going). הכוונה היא שהאתר יהיה חופשי, אך ברישיון CC ולא ברישיון GNUFDL (פחות דרישות ממי שרוצה להשתמש בחומר). אני מקווה שהשרת יהיה באויר תוך שבוע.
הכוונה היא מראש לתכנן את הכל בצורת פורטלים. אני דווקא אהבתי יותר את העיצוב הישן של פורטל ישראל, שהיה בו יותר צבע.
רציתי לבקש את רשותך להשתמש בתבנית של פורטל ישראל מה-15 לספטמבר כבסיס לעיצוב "פורטל מדינה" באתר הנ"ל. תודה מראש. F"
והוא השיב כי יש לשאול אותך :) ...............

אז אני מבקשת את רשותך - F 20:59, 4 אוק' 2004 (UTC)

אני מרשה. אבל את הפורטל יצרתי על בסיס הפורטל בגרמנית על גרמניה. ערן 22:11, 4 אוק' 2004 (UTC)

שמתי לב שאתה די פעיל בערכים גורד שחקים וגורדי שחקים רק רציתי לשאול מדוע צריכים שני ערכים תאומים, למה לא לעשות ערך אחד גדול ומקיף שיכלול את החומר של שני הערכים? בברכה A&D


פעם היה נהוג שמילה מסויימת ביחיד היא ערך בנושא מסויים, והמילה ברבים היא רשימה. לכן גורד שחקים עוסק בגורד שחקים, וגורדי שחקים היא רשימה של גורדי שחקים. בשדרוג הופיעו קטגוריות - שמחליפות או שבעתיד יחליפו את הרשימות האלפבתיות. בכל מקרה אין לי התנגדות לחיבור של שני הערכים. ד"א כדי לחתום את השם בסוף יש לכתוב 3 סימני ~ וכדי שיתווסף גם תאריך אז 4. ערן 12:58, 15 אוק' 2004 (UTC)

טוביה קושניר[עריכת קוד מקור]

אתה יכול למחוק את הארגז חול שלי שעוסק בטוביה קושניר (יש לו כבר ערך משלו)? matani2005 15:06, 19 אוק' 2004 (UTC)

מחקתי ערן 15:10, 19 אוק' 2004 (UTC)

תודה רבה, ועוד משהו: אתה יכול למחוק גם את הארגז חול שלי שעוסק בריאות?

אני מצטער שלקחתי לי את המשימה הזו כי בקושי יש לי זמן לתרגם את הגנרטור והכליות. matani2005 15:15, 19 אוק' 2004 (UTC)

בעיות בזכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום ערן, האם יש לך מה לומר בנושא שיחת ויקיפדיה:בעיות בזכויות יוצרים? --אייתלאדאר (שיחה) 11:25, 2 נוב' 2004 (UTC)

נראה לי שרועי כבר עשה את זה. בכל מקרה את כל הודעות המערכת אפשר למצוא במיוחד:Allmessages. ערן 14:22, 2 נוב' 2004 (UTC)

עכשיו לא צריך לשנות את המאמר המומלץ באופן ידני וזה ישונה אוטומטית? גילגמש 18:13, 18 נוב' 2004 (UTC)

כן. כל יום המאמר המומלץ ישתנה בהתאם למה שיש בויקיפדיה:מאמרים מומלצים/תבניות יומיות. ערן 18:16, 18 נוב' 2004 (UTC)

יש בעיה קלה. המאמר לא מתחלף בשעה הנכונה. בדקתי היום ב2 בלילה וזה עדיין אותו מאמר, למרות שהוא היה אמור להתחלף. אפשר לשנות את השעה בה יתחלף המאמר על מנת לסנכרן אותה עם השעון של ישראל? גילגמש 00:23, 22 נוב' 2004 (UTC)
אני לא מכיר אפשרות כזאת, אבל אני מניח שגם היום בהיסטוריה מגיב בצורה זהה כמו המאמר המומלץ. ערן 15:02, 22 נוב' 2004 (UTC)
טוב, לא נורא, נסתדר עם זה. גילגמש 15:21, 22 נוב' 2004 (UTC)

הצעה חדשה[עריכת קוד מקור]

שלום,
שים לב בבקשה להצעתי בדלפק היעוץ. גילגמש 20:15, 27 נוב' 2004 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי במזנון

גילגמש

ראיתי שהוספת הרבה רשומות לרשימת ערי בירה (לפי מדינה). אתה יכול להוסיף את אותן הרשומות גם לערי בירה (לפי עיר)? (כמובן, לפי סדר אלפבית של שם העיר). תודה! --רועי אסולין\Keiser_Soze 18:09, 1 דצמ' 2004 (UTC)

בוצע. ערן 18:32, 1 דצמ' 2004 (UTC)

יישור לשמאל[עריכת קוד מקור]

שלום ערן, אני מקווה שיש לך תשובה לשאלה הבאה, ששאל אותי תומר פ.:

לפי התגובות הרבות (קרי: אחת) שקיבלתי במזנון הבנתי שאין פתרון אלגנטי לבעיית היישור לשמאל. לכן לקחתי על עצמי את המשימה של מציאת שורש הבעייה ועקירתו. מהבדיקה שביצעתי נובע כי מקור הבעיה בשורה הראשונה של קובץ בשם rtl.css. לאחר תיקון שורה זו נפתרה הבעיה, וגם לא ראיתי תופעות לוואי כתוצאה מהשינוי. אני מעוניין להעלות את הקובץ המתוקן למערכת, אבל לא יודע איך.
תודה על העזרה, תומר פ. 12:07, 14 דצמ' 2004 (UTC)

אני חושב שכדי לשנות את קובץ rtl.css יש לפנות או למפתחים בIRC:

שרת: irc.freenode.net
חדר: #mediawiki

או בשיחת המשתמש של אחד ה[2]. ערן 16:45, 16 דצמ' 2004 (UTC)

בעיה טכנית[עריכת קוד מקור]

שלום, תעזור לי בבקשה עם הטבלה. משום מה היא עולה על טקסט כתוב וזה מפריע מאוד. הלינק - משתמש:גילגמש/ארגז חול 2. אין צורך לתקן את התמונות או להזיזן, אני אפזר אותן בערך כשהוא יהיה מוכן, בינתיים רק שמתי אותן שם שלא ילכו לאיבוד. תודה מראש. גילגמש 18:49, 17 דצמ' 2004 (UTC)

כנראה שהתמונה לא איפשרה לטבלה להיות במקומה- והטבלה עלתה על הטקסט. הוספתי תג שאמור למנוע את ההתנגשות של הטבלה והתמונה. מאוחר יותר אם לא תהיה תמונה שתננגש בטבלה אפשר יהיה להוריד את התג בלי שהטבלה תעלה על הטקסט. ערן 18:54, 17 דצמ' 2004 (UTC)

תודה רבה. אין לי מושג איך הינו מסתדרים בלעדך. שוב תודה רבה. גילגמש 19:07, 17 דצמ' 2004 (UTC)
עוד בעיה עם התמונה. ניסיתי להכניס את אלכסנדר רוכב על סוסו לגוף הטבלה אבל זה חירבש אותה לחלוטין. אתה יכול לתקן את זה בבקשה? גילגמש 20:17, 17 דצמ' 2004 (UTC)
טיפלתי בבעיה. דוד שי 22:17, 17 דצמ' 2004 (UTC)

קרב גשר סטמפורד[עריכת קוד מקור]

והנה תורי להציק לך עם בעיות טכניות :-) יש משהו מוזר בדרך שבה נכתבה הטבלה של קרב גשר סטמפורד, בעיקר בכל מה שנוגע למרכוז. לא נגעתי בזה כי לא רציתי להרוס. אציין רק שגם בצורה הנוכחית הטבלה מוצגת כמו שצריך. אם תוכל להעיף מבט. תודה. [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 20:35, 17 דצמ' 2004 (UTC)

בקשת עזרה טכנית[עריכת קוד מקור]

שלום, אני עורך בימים אלו את הצבא הסורי והצרה היא ששמות מערכות הנשק הן באנגלית. ואז אי אפשר לרשום את הכמות כי כל הסדר מתפקשש. אני יודע שיש איזה רצף של אתיות ששמים בין לבין וזה מסתדר, רק לא ידוע לי מהו אותו רצף נכסף. אם אתה יכול, תוסיף אותו בבקשה לערך. כמובן שאין טעם לעשות את זה בכל השורות, כי אני אוסיף ואוריד שורות. רק תעשה פעם אחת ואני כבר אעתיק את זה. גילגמש 17:21, 22 דצמ' 2004 (UTC)

שלום ערן,

יש סיכוי שתצליח לתקן את בעיית הלוגו של אקספלורר? כרגע הוא "עף" למשתמשי אקספלורר (שהם רוב קוראי ויקיפדיה) לצד ימין ונחתך בצורה מכוערת. הצלחתי להחזיר אותו למקומו (ע"י הגדלת ה-width של p-logo), אבל השינוי גרם לזה שהלוגו התקלקל בפיירפוקס - הלוגו ישב על הטקסט בצד שמאל, בצורה שאפילו לא אפשרה הגעה לכניסה לחשבון.

יש לי תחושת בטן שתוכל לסדר את זה ולגרום לי לצעוק "למה לא חשבתי על זה?!", כמו תמיד :-) רועי שיחה 15:08, 24 דצמ' 2004 (UTC)

החזרתי את הקוד שהוספת ורק הורדתי כמה פרמטרים שלא היה בהם צורך- אני חושב שעכשיו זה אמור לעבוד. ערן 16:11, 24 דצמ' 2004 (UTC)

מוזר. כל הפרמטרים שהורדת אמורים להיות שם ממילא - הם מופיעים ב-CSS המקורי [3]. אבל אם זה עובד, למי אכפת :-) תודה רבה! רועי שיחה 17:17, 24 דצמ' 2004 (UTC)

באותו עניין, עוד בעיה - ה-div של הלוגו רחב כ"כ עד שהוא מכסה גם את הלשוניות "מאמר" ו"שיחה". מכיוון שכך, אי אפשר ללחוץ עליהם. הבעיה מופיעה רק בפיירפוקס. תנסה להוסיף ל-div גבול ואז תראה למה אני מתכוון. איך אפשר לגרום לו להיות פחות רחב, אבל רק מצד שמאל? רועי שיחה 19:16, 24 דצמ' 2004 (UTC)

פתרון אפשרי?[עריכת קוד מקור]

שלום ערן,

הצלחתי למצוא פתרון חלקי: שיניתי את ה z-index ל-2 במקום 3. כתוצאה מכך, אפשר ללחוץ שוב על "מאמר" "דף משתמש" מידע" וכד'. אבל זה לא מאפשר לחיצה על "שיחה". גם אם מכוונים אותו ל-1 או 0 זה לא עוזר. בנוסף, אני מאמין שיש חשיבות כלשהי לזה שה z-index יהיה 3, אחרת לא היו מכוונים אותו כך מלכתחילה. יש לציין שההקטנה של z-index לא גרמה לשום בעיות ובאגים, עד כמה שאני רואה. רועי שיחה 08:05, 25 דצמ' 2004 (UTC)

שיניתי את הרוחב ל-21.5. ב-IE זה גורם לזה שהלוגו לא נמצא בדיוק באמצע, אבל אף אחד לא ירגיש. בפיירפוקס זה מאפשר לחיצה על "שיחה", בתנאי שמעבירים את העכבר על הלשונית רק בצדה השמאלי. אפשר להמשיך ו"לשחק" עם זה, ולראות מה הרוחב האופטימלי, למרות שאני מעריך שהמצב הקיים הוא הפשרה הטובה ביותר. רועי שיחה 08:29, 25 דצמ' 2004 (UTC)

שיניתי הפעם גם את ה z-index של הטאבים עצמם, והבעיה הסתדרה. עכשיו לא אמורה להיות בעיה עם אף דפדפן. רועי שיחה 09:00, 25 דצמ' 2004 (UTC)

שלום ערן, הבעיה של DIV dir=ltr לטיפול בטקסט אנגלי חזרה (ראה אל, המלך נצור). האם תוכל לפתור אותה שנית? דוד שי 15:34, 26 דצמ' 2004 (UTC)

תומר פ. פתר זאת (ראה ויקיפדיה:דלפק יעוץ#יש פיתרון!). ערן 15:44, 26 דצמ' 2004 (UTC)

שלום, ראה בבקשה את הערתי בויקיפדיה:מזנון#לא תעשה לך קצרמר פרק ב' בדבר מחיקת האולטרה קצרמרים.
גילגמש 19:18, 27 דצמ' 2004 (UTC)

למה אתה מוחק?[עריכת קוד מקור]

הרי במילא אני ישחזר את המאמרים האלו.. מה איכפת לך שהם ישארו פה???

התקבלה החלטה במזנון- ואני מבצע אותה. כשהתקיימה הצבעה במזנון, קיוויתי שאולי יש לך כוונות טובות, אבל אתה מוכיח שלא... אין צורך להציג לפני את כל תרומותיך. אם אתה באמת ובתמים רוצה לתרום- תפסיק לשחזר את הערכים בנוגע לכוכבות פורנו ותתחיל לעסוק בדברים מעניינים באמת כמו עולם הטבע. ערן 17:58, 5 ינו' 2005 (UTC)
ערן - אין טעם לענות לטרול. הוא מעוניין בתשומת לב, וכאשר אתה עונה לו, הוא משיג אותה. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתו היא התעלמות - הוא יאבד עניין וילך. את ערכיו אפשר למחוק אחרי שעה שעתיים (אלא אם כן גרם נזק נראה לעין, ע"ע לאון בלום). בברכה, ערןב 19:02, 5 ינו' 2005 (UTC)
תודה על התזכורת, אנסה לזכור וליישם זאת. ערן 20:38, 5 ינו' 2005 (UTC)

שלום,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון בקשר לעיטורי ויקי. הרעיון הוא להעניק עיטורים על תרומה יוצאת מגדר הרגיל לויקי, בדומה לויקיפדיה האנגלית שממנה שאבתי את הרעיון.
תודה,
גילגמש 12:26, 7 ינו' 2005 (UTC)

בנוגע לLanguageHe[עריכת קוד מקור]

אולי אתה יודע איך אפשר לעדכן, עצמאית, את השפה (אני רוצה לשנות את מרחבי השמות בויקיספר)

תודה מראש, --הדוקטור המשוגע, מפעיל ויקיספר. (שיחה) 19:59, 8 ינו' 2005 (UTC)

נראה לי שעידכון של LanguageHe דורש מפתח. אפשר לנסות לזרז תהליכים באמצעות הIRC:
שרת: irc.freenode.net
חדר: #mediawiki

ערן 20:30, 8 ינו' 2005 (UTC)

עלה לאחרונה במזנון הצורך במפתח מהוקיפדיה העברית בצוות מפתחי הויקיפדיה. היות ואתה מבין היטב בכל הענינים הטכניים, נראה לי שאין לנו נציג מתאים יותר ממך. האם תסכים לקבל את התפקיד הזה? גילגמש 20:33, 8 ינו' 2005 (UTC)

מצטרף לבקשה --הדוקטור המשוגע, מפעיל ויקיספר. (שיחה) 21:09, 8 ינו' 2005 (UTC)
אני מוכן לנסות ערן 14:22, 11 ינו' 2005 (UTC)

שינוי שינוי קווים מנחים לכתיבת ערכי אישים[עריכת קוד מקור]

שלום,
תשים לב בבקשה להצעתי לשנות ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים במזנון בהתאם לתוצאת ההצבעה אודות פריס הילטון. גילגמש 14:08, 9 ינו' 2005 (UTC)

שלום ערן, שמחתי לשמוע שאתה מוכן ליטול על עצמך את תפקיד המפתח, ואני בטוח שיש לך את הכישורים לכך. אני מציע שתיגש לדפי מדיה-ויקי ומדיה-זילה כדי לברר איך מצטרפים לקבוצת המפתחים. כאן אנסה לארגן רשימה של בעיות וחלומות שבהם נרצה שתטפל. כשתדע טוב יותר את מתנהלים העניינים באזור המפתחים ספר לנו, ואם תצטרך סיוע אשמח לעזור. דוד שי 17:42, 11 ינו' 2005 (UTC)

כבר בקשות[עריכת קוד מקור]

שלום, אני רוצה לבקש ממך לעלות לדיון בין מפתחיה של ויקי את הגדלת סמכויות מפעילי המערכת על מנת להקל על המלחמה בטרולים. היום בבוקר היתי נתון במלחמת עריכה מיגעת עם טרול (ככל הנראה חכם חנוכה) והדבר מעצבן עד מאוד. אין לי רעיונות מעשיים, אך אני מניח שמפתחי התוכנה בשפות השונות נתקלו כבר בבעיה דומה. אשמח מאוד לקבל כלים חדשים להתמודדות עם הצרה הזאת. תודה.
גילגמש 08:37, 12 ינו' 2005 (UTC)

ראה בבקשה את הצעתי בויקיפדיה:מזנון#הגדלת הקישורים הפנימיים.
עוד משהו קטן בהמשך להודעתי מאתמול, אם אפשר לתת למשתמשים אופציה של גלגול מאמרים לאחור, זה ישפר מאוד את מהירות השיחזור שלהם ויעודד אותם לעזור במעקב אחרי השינויים האחרונים. גילגמש 08:27, 13 ינו' 2005 (UTC)

קצרמר "מדעי המדינה"[עריכת קוד מקור]

שלום ערן, אני פונה אליך בעצתו של גילגמש. אתמול ביקשתי ממנו למחוק את Category:קצרמר מדעי המדינה מכיוון שמדעי המדינה הוא מושג שגוי (שלא לומר פגום מיסודו) ויש לעשות קצרמר מדע המדינה. למרות מחיקתו של גילגמש הקטגוריה עדיין שרירה וקיימת. יש לך אולי מושג מדוע? תודה, דורית 19:25, 13 ינו' 2005 (UTC)

טופל. ראיתי ביומן המחיקות שגילגמש מחק את התבנית קצרמר מדעי המדינה אבל לא את הקטגוריה. ערן 19:49, 13 ינו' 2005 (UTC)

תודה, אבל הנה עוד בקשת מחיקה - Category talk:קצרמר מדעי המדינה. ובזאת תבוא הפרשה לסיום מוצלח אני מקווה. דורית 21:16, 13 ינו' 2005 (UTC)

דף הכניסה לחשבון[עריכת קוד מקור]

שלום ערן, ראיתי שבויקיפדיה האנגלית עיצבו מחדש את דף הכניסה לחשבון. ניסיתי לעשות זאת גם בחשבון שלי, אבל משום מה לא הצלחתי. יש לך מושג במה טעיתי? רועי שיחה 17:14, 15 ינו' 2005 (UTC)

אצלי זה עובד. יכול להיות שזה cache או שאתה מגיע לשם לא מחובר? ערן http://he.wikipedia.org/style/monobook/user.gif 18:22, 15 ינו' 2005 (UTC)

אני נכנס לחשבון, ולאחר מכן נכנס לדף ההרשמה (לא באמצעות Back, מה שינתק אותי מהחשבון, אלא ע"י הקישור מיוחד:Userlogin). ניקיתי את ה-cache, נכנסתי בשני דפדפנים שונים, וכלום לא עזר. אני לא יודע אם זה קשור, אבל גם הקוד להבלטת שינויים בגרסאות קודמות לא עובד. יכול להיות שיש מגבלת אורך על דפי CSS של משתמשים? רועי שיחה 21:06, 15 ינו' 2005 (UTC)

אין בעיה של אורך. פשוט נשכח תו }. הוספתי אותו ועכשיו אולי תפתר הבעיה. ערן http://he.wikipedia.org/style/monobook/user.gif 21:26, 15 ינו' 2005 (UTC)

תודה תודה. רועי שיחה 21:31, 15 ינו' 2005 (UTC)

שלום,
בעקבות ההתקדמות עם כתיבת עקרנות הפרלמנט ביצעתי פיילוט במסגרתו קיבלת הודעה לתיבת הדואר. הפיילוט אמור לבדוק את ההענות להצעה שהעלתי לפני אפי - כל מי שרוצה לעלות לדיון הצעה לשינוי מדניות חייב להודיע על כך לויקיפדים, שיסכימו מראש להכלל ברשימת תפוצה (ע"י חתימה בדף מתאים). משיקבל הויקיפד את התשובות, ידע אם להצעתו יש סיכוי לעבור. ההצעה הזאת תמנע כמעט לחלוטין דיוני סרק.
נ.ב. אין צורך להודיע במכתב על הצבעת מחיקה היות ומדובר בענין שולי.
תודה על ההשתפות,
גילגמש שיחה 22:57, 21 ינו' 2005 (UTC)

בעיית הניווט בויקי ועיצובו של העמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי לשנות את עיצוב העמוד הראשי ולפתור את בעיית הניווט והפורטלים במזנון. תודה. גילגמש שיחה 09:21, 24 ינו' 2005 (UTC)

הזמנה להשתתף בקביעת חוקי הדיון[עריכת קוד מקור]

זוהי הצבעה מיוחדת, הקובעת את חוקי הפרלמנט. הצבעתכם חשובה, אנא השתתפו בהליך זה. נא לא לפתוח דיון על כל סעיף וסעיף ולהסתפק בהערת שוליים בלבד.
על הפרק עומדים 4 סעיפים - 1. מינימום משתתפים לקביעת תוקפו של הדיון. 2. זמן מינימום להצבעה. 3. פרק זמן מינימלי לדיון חוזר 4. הצבעות הדורשות רב מיוחס.

אחרי קבלת הנוהל החדש כל ההצבעות יתקיימו במזנון. אפשר לעקוב אחרי ההצבעות ב-רשימת הצבעות. לא ישלחו עוד בזמנות אישיות להצבעה בדיונים. מי שירצה להשתתף יהיה חייב לעקוב אחרי רשימת ההצבעות

להצבעה --- > ההצבעה

הבהרה בנוגע לשימוש בלשון זכר: כדי למנוע סרבול מיותר, וכמקובל בשפה העברית, ננקטת לעיתים לשון זכר בהתייחסות אל כלל הגולשות והגולשים ובמתן שמות לערכים. אנא קבלו זאת בהבנה.


בברכה,

גילגמש שיחה

שלום,
האם קיבלת מינוי של מפתח? גילגמש שיחה 22:31, 26 ינו' 2005 (UTC)

אני מוותר על הרעיון. קראתי על זה קצת וזה נראה לי יותר מדי מסובך בשבילי כרגע. בכל מקרה, אם רוצים לבקש משהו מהמפתחים אפשר לעשות זאת דרך הIRC:
שרת: irc.freenode.net
חדר: #mediawiki

כמו גם דרך רשימת התפוצה. ערן http://he.wikipedia.org/style/monobook/user.gif 15:39, 27 ינו' 2005 (UTC)