לדלג לתוכן

שיחת משתמש:תם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום תם, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

הסרתי את תבנית השכתוב ששמת בדף השיחה שלך. קיום התבנית בדף זה גורם לו להופיע ברשימת הדפים לשכתוב, שלא בצדק. בברכה, odedee שיחה‏ 12:38, 14 יוני 2006 (IDT)

ברוך הבא![עריכת קוד מקור]

ברוך הבא לויקיפדיה! יאיר בן-צבי, אילת 15:37, י"ח בסיון ה'תשס"ו (תאריך עברי)

דבריך בקשר אלי ולEman בדף שיחת משתמש:ספי770 עוברים על ויקיפדיה: כללי התנהגות בין חברי הקהילה; 16,000 העריכות שלי שוות קצת יותר מ-8 העריכות שלך (מתוכן רק אחת במרחב הערכים, השאר בדפי שיחה ומשתמש). אם תמשיך בהאשמות כאלו, תחסם לעריכה. pacmanשיחה 19:51, 20 יולי 2006 (IDT)

אדרבה, תגיד כמה עריכות היו לך בחודש האחרון, וכמה מתוכם היו שחזורים.--תם 01:08, 21 יולי 2006 (IDT)

אתה מעורר רחמים. כתבתי יותר מ-60 ערכים. אתה רוצה שאף אחד לא ישחזר? חוץ מזה, ברור שאתה בובת קש, ולפי הניחוש שלי - של יאיר בן צבי. pacmanשיחה 01:09, 21 יולי 2006 (IDT)

אני חוזר ושואל, כמה עריכות היו לך בחודש האחרון, וכמה שחזורים היו לך בחודש האחרון, ואני מוסיף לשאול כמה מהשחזורים היו מנומקים?--תם 01:16, 21 יולי 2006 (IDT)

מונה העריכות לא עובד כרגע; כשיחזור לעבוד, תוכל לבדוק את כל הנתונים לגבי כאוות נפשך. אתה בובת קש? pacmanשיחה 01:37, 21 יולי 2006 (IDT)
יש להבדיל בין מה שכתבתי לגביך לבין מה שכתבתי לגבי Eman. לגביך כתבתי שאתה משועמם, ולהבא אשתדל לא לחזור על דברים אלו, גם אם אני חושב שהם נכונים, כדי שלא תהיה לך עילה לחסום אותי.
לגופו של עניין, אני טענתי שרוב העריכות שלך הם שחזורים (ועכשיו אני מוסיף, שבדרך כלל השחזורים הללו אינם מנומקים). לכן שאלתי אותך כמה עריכות היו לך בחודש האחרון, וכמה שחזורים היו לך בחודש האחרון, וכמה מהשחזורים היו מנומקים? עד כמה שידוע לי מונה העריכות אינו מבדיל בין עריכה ממשית לבין שחזור, ולכן ההפנייה אליו אינה הוגנת.
אשר לEman, שהפכת פתאום להיות עורך הדין שלו, כתבתי רק שהוא שמאלני, ואדרבה אמרתי שהוא אינו עוסק בהשחתות באופן שעוסק בהם אסף (שדרך אגב כתב שם שאני "גרמתי לו לצחוק לפחות ל-10 דקות ויש עוד חיוך בפיו" על מעשי ההשחתה שהוא עושה, ועל כך שהגדרתי אותו כגדול השמאלנים בויקיפדיה), כך שחבל שעירבת אותו בעסק. אני לא בטוח בכלל שהוא נפגע מהכללתו בכת השמאלנים, ויכול להיות שהוא אפילו מתגאה בכך.--תם 02:07, 21 יולי 2006 (IDT)
ראשית, אני לא יכול לחסום אותך שכן אני איני מפעיל מערכת - אך אני בהחלט יכול לגרום לחסימתך. שנית, הטענה שלך שרוב השחזורים שלי לא מוצדקים מעוררת גיחוך, אתה מוזמן לעבור על רשימת התרומות שלי ולמצוא שחזור לא ראוי. שלישית, למה פתחת בובת קש? אתה לא יכול להגיד את כל הדברים האלה בחשבון המשתמש המקורי שלך? pacmanשיחה 02:10, 21 יולי 2006 (IDT)
מתוך מה שראיתי בויקיפדיה בעבר את ההשתלטות השמאלנים, הנחתי שבאמת לא יהיה לך קשה למצוא מפעילי מערכת שיעשו את מלאכתם לא נאמנה, וינסו להשליט את דעותיהם השמאלניות, גם בעזרת סתימת פיות. לכן כתבתי שגם אם אני חושב שאתה באמת משועמם, לא אחזור על הדברים, כדי לא לתת לך ולשכמותך עילה לחסום אותי.
עכשיו לגופם של דברים. לצערי אתה מעוות את דברי. אני לא טענתי שרוב השחזורים שלך אינם מוצדקים, כפי שאתה כותב. ייתכן שזה נכון, אבל לא זה מה שכתבתי. אני כתבתי רק שרוב העריכות שראיתי שביצעת היו שחזורים, ולאחר מכן הוספתי שהשחזורים הללו לא היו מנומקים. לכך אתה צריך להתייחס, ואקוה שכך תעשה.--תם 02:43, 21 יולי 2006 (IDT)
ואיך אני אמור לעשות את זה? לעבור על 16,000 העריכות שלי ולבחון איזה אחוז מהן היו שחזורים? רשימת התרומות שלי מונחת לפניך, כשאני מבצע שחזור אני כותב "ש" או "שחזור", אתה מוזמן לבדוק כמה שחזורים היו מתוך כמות עריכות מסוימת. הדבר היחיד שלא הבנתי הוא למה אתה מתייחס אל שחזורים בתור דבר רע...pacmanשיחה 10:44, 21 יולי 2006 (IDT)
מכיוון שאני לא יודע איך מבצעים את הבדיקה הזאת, אני אענה לך באופן עקרוני, ואחר כך במשך הזמן אנסה לתת לכך דוגמאות מתוך השחזורים שלך שאתקל בהם.
כעקרון יש הבדל בין שחזורים שנעשים להשחתות ברורות, כגון מישהו שמחק ערך או חלקו, או שהכניס בו מלות גנאי וכדומה, לבין שחזורים של עריכות לגיטימיות שאתה משום מה חושב לגביהן בשונה מן העורך. לגבי שחזורים כאלו אני סבור שאין זה מן הראוי לעשותם אלא לאחר שיערך על כך דיון בדף השיחה. אתן לך דוגמה מעריכה שביצעת היום בצהרים בערך יהדות חרדית. דובר שם על התפתחות התקשורת החרדית, ואחד העורכים הוסיף כי שלב חשוב בהתפתחות זו היה כאשר "להבדיל מהעיתונים המפלגתיים כגון המודיע, ויתד נאמן נפתח העיתון הבלתי תלוי הראשון "יום הששי"". לך ההוספה הזאת נראתה משום מה כפרסום, ואתה שחזרת אותה. אולם בניגוד להבנתך ניתן בהחלט להבין שאין כאן כל פרסום, אלא הצגה של תהליך שבו מפסיקה התקשורת החרדית להיות מפלגתית, ונהפכת לבלתי תלויה. הלכך השחזור שלך במקרה זה הוא מאוד סלקטיבי להבנתך, ואין בו מן האוביקטיביות. זהו בתמצית תוכן ההסתייגות שלי מן השחזורים. כשהסתייגות זו מעצימה כאשר מישהו הוסיף בערך הרבה פרטים, ובעיניך לא מוצא חן פרט מסוים, ולכן אתה משחזר את כל העריכה שלו, ובכך אתה מאבד הרבה נתונים חשובים רק משום שאתה מתעצל להפריד בין הדברים. ויש לכך הרבה דוגמאות (לאו דווקא שלך).
עד כאן לשאלתך מדוע אני מתייחס לשחזורים כאל דבר רע. אבל מעבר לכך, רציתי לומר שבשחזורים אין שום יצירתיות. אתה בסך הכל מוחק עבודה של מישהו. הילכך אם אתה מתפאר שיש לך אלפי עריכות, אני חושב שצריך לבדוק כמה מהן הן עריכות של ממש, וכמה מהן הו רק מחיקות של עבודה של אחרים. להתראות--תם 01:55, 28 יולי 2006 (IDT)
כתבתי יותר מ-70 ערכים. בהנחה שכל אחד מהם ערכתי בממוצע 10 פעמים, כבר יש לי יותר מפי 600 עריכות במרחב הערכים מלך (אני לא יודע לגבי המשתמש שמפעיל את בובת הקש שממנה אתה כותב, אני מתייחס לבובת הקש - אתה), וזאת מבלי לציין תוספות, תיקונים וכדומה. עדיין לא ענית מדוע אתה כותב תחת בובת קש. pacmanשיחה 01:58, 28 יולי 2006 (IDT)
אני חוזר ושואל, לא כמה ערכים כתבת, אלא מהו היחס בין העריכה הממשית שלך לבין השחזורים שלך. לכן שאלתי כמה עריכות היו לך בחודש האחרון, ולעומת זאת כמה שחזורים היו לך בחודש האחרון, וכמה מהשחזורים הללו היו מנומקים? על שאלה זו טרם קבלתי תשובה. --תם 02:07, 28 יולי 2006 (IDT)
אני חוזר ושואל, לא לכמה אנשים שיקרת והסטת, אלא מהי הסיבה לכך שפתחת בובת קש. על שאלה זו טרם קבלתי תשובה. pacmanשיחה 02:09, 28 יולי 2006 (IDT)
אני קורא לך לחזור מהמשפט האחרון שכתבת, שהוא בגדר גידוף, נוגד את כללי הכתיבה בוויקיפדיה, ועלול לשמש כעילה לחסימתך.--תם 02:14, 28 יולי 2006 (IDT)
אתה יותר ממוזמן להתחיל בהליכים נגדי, וכמון שגם פתיחת בובת קש, ושימוש בה להשחתה ולהסטה כנגד משתמשים מהווה עילה לחסימה. אחת ולתמיד - אתה בובת קש? pacmanשיחה 02:29, 28 יולי 2006 (IDT)
אתה לא שווה בעיני את הזמן שאצטרך להקדיש כדי לחסום אותך. אין מה לעשות, יש אנשים כאלו שכשאין להם מה לענות, הם מתחילים לגדף. --תם 02:41, 28 יולי 2006 (IDT)
השתלטות של שמאלנים? בדיחה גרועה. אם כבר הבעיה היא שחלק ניכר של הערכים הפכו לסניף של דובר צה"ל, ועוד חלק לבית משפט שדה ע"ש בן דרור ימיני לאנשי שמאל. emanשיחה 11:43, 21 יולי 2006 (IDT)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

לתשומת לבך, הוגשה בקשה לבדיקת I.P שלך לעומת זה של משתמש:Harhanegev בויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה#בקשה. pacmanשיחה 17:47, 23 יולי 2006 (IDT)

התבטאויותך בדף השיחה של אסף אינן מקובלות בויקיפדיה. המשך התבטאויות מעין אלה יביאו לחסימתך. דרור 01:05, 31 יולי 2006 (IDT)

אבקש לקבל הסבר מה לפי דעתך אינו מקובל. אני לא גידפתי כפי שאחרים עושים, ולא חרגתי מכללי הדיבור המקובלים. כל מה שעשיתי הוא רק לטעון כי משתמש זה הינו משחית קבוע ולכן יש לחוסמו. מה לא בסדר בזה?--תם 01:33, 31 יולי 2006 (IDT)

שזה לא מקובל לקרוא לוויקיפד תורם משחית, וזה מביא לחסימה. אנשים חושבים משום מה שמתנהלת פה מלחמה, ושיש לקלל את העורכים האחרים אם הם עושים משהו שאתה לא אוהב. צהוב עולה 02:01, 31 יולי 2006 (IDT)
ראשית אני צריך להפנות את תשומת לבך שאסף עצמו נוהג פעמים רבות לשחזר עריכות לגיטימיות בהחלט, ולכנות אותן בשם "השחתות", רק בשל העובדה שהן אינן תואמות את דעותיו הפוליטיות. כך שאם העובדה שאתה מכנה ויקיפד בשם "משחית" היא עילה לחסימתו, הרי שוודאי שאני צודק שיש לחסום את אסף. ושנית אני לא חושב שהגדרת אדם כ"משחית" היא קללה, אבל אם יוחלט כך אני אהיה הראשון שאשמח על כך, ואתבע למצות את הדין בנושא זה עם אסף. בכבוד רב--תם 02:13, 31 יולי 2006 (IDT)
הגדרת אדם כמשחית, אם אינו כזה, אינה קללה. שיחזורים שאינם במקום מהווים מלחמת עריכה ויש כללים לטפל בה. בכל מקרה הערות בוטות כפי שאתה מעיר, הקוראות "לחסום" משתמשים אינן מין העניין ויש להימנע מהן - כל עוד אותו משתמש לא פוגע בך ישירות על ידי איומים כלפך או הוצאת לשון הרע כלפך. דרור 09:54, 31 יולי 2006 (IDT)
לדרור, לפי הבנתי יש ייתרון למשתמש שלא נפגע ישירות ע"י האדם שכנגדו הוא מתלונן בבקשת החסימה, שכן אדם שנפגע על ידו הוא פחות אוביקטיבי. לכן אני חושב שאדרבה, יש יותר מקום לדברי, שמאחר וראיתי שמשתמש זה נוקט באופן תמידי וללא כל מעצורים לשחזר עבודות של אחרים באופן אגרסיבי ומוטה, יש מקום לחסום אותו, ולשם כך פניתי אליך בדברי. אני מקוה שעכשיו דברי יובנו נכון, ואשמח אם תוכל לעשות זאת.--תם 02:33, 1 אוגוסט 2006 (IDT)

אזהרה אחרונה[עריכת קוד מקור]

אם תבצע עוד פעם אחת עריכה כמו בערך ההחלטה על תוכנית ההתנתקות, תקרא למשתמש "טרול" או תסיט משתמשים נגדי או נגד כל משתמש אחר, אני אישית אדאג שאתה והמשתמש שמפעיל אותך תחסמו. אם אתה רוצה להזיז פה משהו, תעשה את זה דרך שם המשתמש המקורי שלך ולא תחת כסות פחדנית של בובת קש. pacmanשיחה 03:19, 1 אוגוסט 2006 (IDT)

אני חייב לציין שאני תומך במידע שתם החזיר לערך, חשוב להגיד ששרון ביצע את ההחלטה בניגוד להבטחותיו לפני הבחירות ושהוא נתקל בהתנגדות בתוך הליכוד שגרמה לו לפטר שרים. עם זאת גם חשוב לציין שלפי סקרים רוב האוכלוסייה תמכה בהתנתקות, כמו בגירסה שאתה שחזרת. צהוב עולה 03:23, 1 אוגוסט 2006 (IDT)
בבקשה, הגיע הזמן שתעשו סוף סוף את החקירות שלכם ובכך תרצחו סופית את החשדות המטופשים נגדי. להתייחס באופן רציני לדיעות שפויות שראו לפני שנה - שנתיים את המציאות שכולנו רואים עכשיו היטב, אני לא מבקש, כי פשוט אין ממי לבקש. יאיר בן-צבי, אילת, משתמש המזדהה בשם מלא ואמיתי ולא מפעיל בובות קש 10:22, ז' באב ה'תשס"ו (תאריך עברי)

חסמתי אותך לשבוע[עריכת קוד מקור]

את הדיון שהביא לכך תוכל למצוא בדף ויקיפדיה: בקשות ממפעילים. בקצרה - כל העריכות שלך כמעט הן התנגחויות פוליטיות, תקיפת ויקיפדים אחרים וקריאה בכינויי גנאי. קח שבוע להתקררות וחזור אלינו לתרומות משובחות במרחב הערכים, כפי שבטוחני שאתה יכול לתרום. אליבאבא 18:04, 1 אוגוסט 2006 (IDT)