שיחת משתמש:5.22.134.175

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Lionster בנושא נחסמת

עירית לינור[עריכת קוד מקור]

שלום 5.22.134.175,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "עירית לינור" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, נרו יאירשיחה • ב' באלול ה'תשע"ח • 15:22, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

עירית לינור[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "עירית לינור". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: כניסה למלחמת עריכה.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
קובץ על ידשיחה16:40, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

אני מניח שכנראה לא הבנת את משמעות מלחמת העריכה שניהלת. אם תוכל לומר לי כאן שאתה עומד לקרוא את הכללים ולהבין אותם ולא לשוב למלחמת עריכה, אלא לפתוח דיון בדף השיחה, אשחרר את החסימה. נא תייג אותי לשם כך, או שתפנה לבקשות ממפעילים. קובץ על ידשיחה16:43, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

היי, קובץ על יד, אני מודה לך שטרחת לבחון את המקרה באופן אובייקטיבי למרות החסימה המידית. ויקיפדיה לא חדשה לי, הכללים מוכרים לי. אני שמתי לב לטיעון של מלחמת עריכה, אך לפי ההיסטוריה של הערך, דווקא נרו יאיר הוא זה שנהג בצורה לא מובנת, ואף משונה, יש לציין, בכל הנוגע לאתיקה מקצועית בפרויקט שהוא קבוצתי, שיתופי, ופתוח לכל. הזחיחות שבה בחר נרו יאיר לבטל את הגרסאות הללו, במילים כמו "מיותר" או "גרסה יציבה" (זחיחות שאגב, שים לב בעמוד השיחה, מתמשכת, באומרו: "אני ממליץ להיות פחות נחרץ בתחומים שאינך מבין בהם" - האם זו הדרך לפנות אל משתמשים שאתה רואה בהם משתמשים חדשים?

ואכן, ביטול הגרסאות, למרות הרציונל שהצעתי בעריכותיי (ובדף השיחה של נרו יאיר עצמו - כתבתי לו הודעה אך ללא הואיל), מלווה באזהרות סרק על השחתה(!), לא הותירו לי בררה אלא לשחזר את גרסתי, משום שככל הנראה, אין עם מי לדבר. אני הסברתי, הוא שיחזר. אם זו לא מלחמת עריכה מצדו, אין לי מושג מהי מלחמת עריכה. האם העובדה שנרו הוא משתמש ורשום ואני לא, היא זו שמשנה הכל ונותנת לו יתרון? כולם שווים בפני ויקיפדיה - מיזם חופשי שמיועד לכולם. לבטל עריכה בעלת תוכן ללא הסבר וללא הודעה נורמלית היא מעבר להבנתי. משתמשים חדשים מקבלים בסבר פנים יפות, כי רק כך תוכל ויקיפדיה להתפתח. זהו לא המקרה - שים לב לעריכות האחרונות של משתמש אנונימי שגם גרסתו שוחזרה. אם תביט בעריכות, אין בהן ולו שבריר של השחתה ואין סיבה לבטלן ללא הסבר.

אני כמובן אשמח, קובץ על ידי, אם תרד חסימתי, על מנת שאוכל לדון בעניין בדף בשיחה. תודה על ההודעה הנוספת.

בהמשך להודעתך בדף השיחה, חסימתך שוחררה על מנת שתוכל להמשיך את הדיון בדף השיחה של הערך. שים לב שכניסה נוספת למלחמת עריכה, כל עוד לא יתגבש בדף השיחה רוב לטובת השינוי אותו אתה מציע, יוביל ככל הנראה לחסימה מחודשת, וחבל. מחלוקות מסוג זה נפתרות בדף השיחה, ובמידת הצורך בהתאם לדעת הרוב. ‏Lionster‏ • שיחה 18:58, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה