שיחת משתמש:82.81.55.161

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה עולה דבר, ואינה מסכנת את פרטיותך. הרשמה תקל עלינו את הדו־שיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, Ijon - שיחה 19:33, 14 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]

שלום רב,
תודה רבה לך על תרומותייך לערכים השונים.
אני מצטרף לבקשתו/הצעתו של חברי לעיל. בשלב זה של פועלך בוויקיפדיה, מומלץ לבצע "רישום" לוויקיפדיה. כך תוכלי למצוא את כל תרומותיך בקלות, ואף לעקוב אחר ערכים שיצרת או שינית. ההרשמה הינה בחינם וכרוכה בהליך קצר ביותר. לאחריה, יהיה ליתר הכותבים קל ונוח יותר להתייחס לתוספות שלך ולהגיב להן. אשמח לעזור אם תהינה לך שאלות כלשהן או אם תתקלי באי-אלו בעיות. בתודה, Ldorfmanשיחה 02:18, 11 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

סימון רוזנפלד[עריכת קוד מקור]

שלום. הערך הועבר ל:טיוטה:סימון רוזנפלד. הערך נמחק בשעתו לאחר שלא נמצאה חשיבות אנציקלופדית. ראה שיחה:סימון רוזנפלד. במידה ואתה סבור כי חל שינוי בנסיבות, אנא כתוב את דעתך בדף השיחה שם --Assayas - שיחה 23:04, 3 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך התנ"ך המרושע, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, בר הראלשיחה 01:07, 8 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך יילדרים, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, אלדדשיחה 20:00, 1 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך עדן בן זקן, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, הלל יערישיחה • י"ח באב ה'תשע"ז • 14:12, 10 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה