שיחת משתמש:87.69.205.161

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אירוויזיון הילדים 2018[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "אירוויזיון הילדים 2018". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

==

נא לשחרר את החסימה[עריכת קוד מקור]

לא עשיתי שום דבר שאני אמור להיות חסום בגללו, בסה"כ עדכנתי מידע בערך על אדם מסוים

מה הבעיה שלכם, תסירו את החסימה

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "קראון איריס (אונייה)". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

קראון איריס[עריכת קוד מקור]

נסה להמנע מעריכות פרסומיות בערך הנ"ל. קיומו של הערך בוויקיפדיה הוא לא הזמנה פתוחה לפרט על השירות הנהדר שאפשר לקבל באוניה או לפרט את מעלותיה או להציגה בתמונות שחורגות מהגודל המקובל אצלנו. גילגמש שיחה 18:49, 13 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

נחסמת לשלושה ימים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ו/או ערך ההבל שפתחת נמחק, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות השחתה זו, ואולי אחרות, הוחלט לחסום אותך.
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף רצח תאיר ראדה. הסיבה לכך היא: ניסוח לא ניטרלי. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Amiroשיחה 15:16, 5 במרץ 2019 (IST)[תגובה]

תשע נשמות (סרט,2002)[עריכת קוד מקור]

שלום. הערך נמצא כאן: טיוטה:תשע נשמות (סרט,2002). אנא קרא את ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. לאחר השלמת העבודה על הערך ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. --Assayas - שיחה 16:31, 26 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

לייק לכוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב לייק
. 90Desertboy - יום נעים - שיחה 20:46, 18 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]
למען הפרוטקול אני טעיתי במשתמש. בברכה --90Desertboy - יום נעים - שיחה 18:59, 14 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

הסרת דבריי אחרים[עריכת קוד מקור]

אל תסיר דברי אחרים, אחרת תיחסם. בר 👻 שיחה 22:45, 13 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "FXP". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה