לדלג לתוכן

שיחת משתמש:93.173.237.141

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת 93.173.237.141 בנושא יצירת הערך מחדש

מגן וחץ[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כל דף באתר. עם זאת, עריכתך בדף מגן וחץ הכילה מידע שגוי, לא נכון או לא מעודכן. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם, כך ששום נזק לא נגרם. אם לדעתך יש טעות או חסר מידע בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. הוספה חוזרת של המידע ללא הסבר מתאים, ובפרט הכנסת מידע שגוי בזדון, עלולה להיחשב להשחתה ולהוביל לחסימתך.

  • אם ברצונך לערוך ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת אותו, ניתן להוסיף בקשה לכתיבת הערך בוויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לבצע זאת.

תודה, באלדורדברו איתי • כ"ד באייר ה'תשפ"ג 17:37, 15 במאי 2023 (IDT)תגובה

מבצע שומר החומות 2[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, מבצע שומר החומות 2, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  – מקף ෴‏17:57, 15 במאי 2023 (IDT)תגובה


כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: העלאת הבלים.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
מקף ෴‏18:07, 15 במאי 2023 (IDT)תגובה

שומר החומות 2[עריכת קוד מקור]

שלום לך, אני באלדור ואני עורך בויקיפדיה העברית. אני רוצה לשבח אותך על נכונותך להצטרף למאמץ המתמשך לשיפור ויקיפדיה, אך עם זאת הערך מבצע שומר החומות 2 שיצרת אינו עומד בתנאי הסף ליצירתו של ערך ומסיבה זו הוא נמחק. אם ברצונך לתרום לויקיפדיה אני מציע לך לנקוט בצעדים הבאים:
1. ליצור חשבון משתמש, זה יקל עליך לערוך בויקיפדיה ועלינו לתקשר איתך.
2. ללמוד את כללי העריכה וההתנהגות הנהוגים בויקיפדיה, אם ברצונך להיות חלק מקהילת ויקיפדיה עלייך לציית לאותם הכללים כמו כולנו.
3. ליצור טיוטה פרטית בה תוכל לכתוב את הערך שלך ביסודיות ובהתאם לכללים המופיעים במדריכי העריכה וביחוד בדף ויקיפדיה:איך ליצור דף חדש.
4. לפרסם את הערך שלך.
אני אשמח לעזור לך בכך אם תצטרך ואני בטוח שגם העורכים האחרים בויקיפדיה.

בברכה, באלדורדברו איתי • כ"ה באייר ה'תשפ"ג 18:16, 15 במאי 2023 (IDT)תגובה

שלום רב
כרגע אינני יכול להירשם לויקיפדיה וזה לא בראש סדר העדיפויות שלי
אך תודה על הכל, המשך יום טוב
בברכה
צור אהרון רחמים לוי 93.173.237.141 18:22, 15 במאי 2023 (IDT)תגובה

יוליה כלבת הים[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך יוליה כלבת הים שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, – מקף ෴‏17:13, 31 במאי 2023 (IDT)תגובה

יצירת הערך מחדש[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לדעתי ערך זה חשוב ביותר, אשמח אם מישהו יוכל לנסח אותו אחרת ויפתחו אותו כי לדעתי הוא מאוד אינציקלופדי 93.173.237.141 17:18, 31 במאי 2023 (IDT)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה