לדלג לתוכן

שיחת משתמש:D125

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Assayas בנושא חסימה
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום, D125, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבעה סימני טילדה (~), כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפדים שיוכלו לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן לפנות גם לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
ינבושד • כ"ח באייר ה'תש"ע 10:46, 12 במאי 2010 (IDT).תגובה


עופר לוי[עריכת קוד מקור]

שלום,

אנא נמק את השינויים בדף השיחה של הערך. בברכה, ינבושד • כ"ח באייר ה'תש"ע.

התוספות והשינויים בערך אינם אנציקלופדיים, ולכן שוחזרו. אלדדשיחה 18:59, 25 בדצמבר 2011 (IST)תגובה
כפי ששמת לב, עריכה שביצעת שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר. חזרת וביצעת את אותה עריכה שנית.

חזרה על עריכות ששוחזרו ללא דיון בדף שיחה אינה מקובלת בוויקיפדיה.

תודה, נויקלן - ש 23:17, 25 בדצמבר 2011 (IST)תגובה

D125[עריכת קוד מקור]

במשך למעלה משנה שלמה , היה כתוב על עופר לוי בצורה הנכונה שאני כתבתי, סירסתם את העמוד על עופר לוי בשיא חוצפתכם,יש כמה נקודות עיניין שיש וראוי לציין על כל אומן בדברים אשר הוא עשה אותם כפורץ דרך עבור תחום מסויים, על עופר לוי ראויי לציין שהו הראשון מהז'אנר המזרחי שהחל בהופעות יחיד בהיכלים הגדולים כמו הסינרמה בפני 3500 איש, וזאת הוא עשה הרבה לפני שזה נכנס למיינסטרים של המוזיקה המזרחית. ועריכת ויקיפדיה ובישא חוצפתה כניראה מי מניעים אחרים החליטה להוריד זאת מעריכת העמוד על עופר לוי. מבקשה אני שתחזירו זאת במהירות שיא כדי שדף זה יהיה הוגן ,רוצים תיעוד לכך שדברי נכונים , תכתבו בגוגל "עופר לוי בהופעה בסינרמה" ותיראו יש לו DVD של אותה הופעה שהי בשנת 1994. D125 כותב רק דברים נכונים ולא דברים מומצאים, אתם יורקים לבאר ממנה אתם שותים אם לא תעשו כן.

אפשר לעשות לפי רצונך. אנא פרט בדף השיחה כמה נקודות אותן אתה רוצה לשנות. Nachum - שיחה 15:11, 1 בינואר 2012 (IST)תגובה

תודה, D125: אייני מבין מהיא הסיבה לכך שדף שהוא ערוך בצורה נכונה אמיתית וכנה הורד , דף זה שימש את ויקיפדיה במשך יותר משנה וחצי וזאת לאחר שעמלתי תרחתי על עמוד זה , עמוד זה מסודר בצורה טובה להפליא . יש בה פתיחה כללית על מיהו האומן . והינה הדוגמה זה נלקח מהדף :

עופר לוי (נולד ב־17 ביוני 1964 ז בתמוז התשכ"ד בקריית אתא) הוא זמר , מלחין ומוזיקאי, ישראלי יהודי, מחלוצי הזמר המזרחי בז'אנר הטורקי וערבי.לוי היה לזמר המוביל בשנות ה 90 בסגנון המוזיקה המזרחית, וכיום בין הזמרים המובילים בישראל, לוי הזמר הראשון בסגנון מוזיקה זה שהחל בהופעות יחיד בהיכלי התרבות ובסינרמה באמפיתיאטרון בקיסריה עוד בשנת 1993. בשיא הצלחתו עשרות זמרים מהז'אנר המזרחי חיקו את סיגנונו המאופיין ברבעי טונים ומקאם. אלבומיו נמכרו מאז ביותר מ 2,000,000 עותקים.,,

ואז יש את הקטגוריה "תחילת דרכו" , ולאחר מכן את קטגוריית "שיא ההצלחה" וממנה יש שני נקודות תת קטגוריה המציינות שעופר לוי הוא הראשון שהחל בהופעות יחיד בהיכלים הגדולים סינרמה קיסריה וכ', והנקודה הנוספת היא המעבר שלו למיינסטרים(מרכז הבמה הישראלית) ולא רק זמר מזרחית, כל זה נכלל בתקופת שיא ההצלחה. ואז יש את הקטגוריה "החזרה בתשובה" וממנה יש תת קטגוריה "הופעותיו של לוי בתקופה בה היה חרדי, (שנים 1997-2002)", ואז קטגוריית "החזרה למרכז הבמה" שהיא מתייחסת להיום.

הינה הקישור לדף שלי:http://he.wikipedia.org/w/index.php?title=%D7%A2%D7%95%D7%A4%D7%A8_%D7%9C%D7%95%D7%99&oldid=11740625

התראה שניה של D125[עריכת קוד מקור]

שלום לעורכי ויקיפדיה, כאן כותב לכם [D125], אני רשום לאתר כמורשה לערוך ויקיפדיה , זה שנה וחצי הנכם השתמשתם בעריכת הדף שלי בנושא "עופר לוי" עם שינויים קלים שערכו כמה אנשים פלוניים, ברצוני ליידע אותכם שדף זה נערך לאחר תחקור רב ומעמיק בנושא עופר לוי, הושקע בו מאמצים רבים למתן דיוק מירבי ותואם על האומן זה מכבר שבוע וחצי שונה עמוד הדף על "עופר לוי" וקוצר מתוכנו העיקרי על האומן, לכל אומן יש את הזכות לדעת עליו מנקודות אשר הוא היה להם חלוץ והשאיר חותם ואבני דרך במסעו, על כן אני מבקש שתעיינו בדף הלינק של העריכה שלי ועם מעט בדיקה כמו בגוגל אפשר להבין שבתוכן הדף הוא נכון ומדוייק, כתובים בו דברים הן מצד החיובי והן מצד השלילי, נעשו תחקורים רבים הן מהכרות ומעקב על האומן והן ומצד שלישי וכתבות.

הינה הקישור, זהו הדף העמוד : http://he.wikipedia.org/w/index.php?title=%D7%A2%D7%95%D7%A4%D7%A8_%D7%9C%D7%95%D7%99&oldid=11754497

בכל אופן ראויי לציין ש"עופר לוי" הינו הראשון בסיגנון המוזיקה הים תיכונית מזרחית שהחל הופעות יחיד בהיכלים הגדולים כגון הסינרמה שנת 1992 והאמפי קסריה 1993.

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף עופר לוי. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,

חסימה[עריכת קוד מקור]

נחסמת ליממה מעריכה. חזרה על העריכה (אגב, גם כאנונימי), תוביל להארכת החסימה לתקופה ממושכת הרבה יותר. והיה הגעת לתרום בהתאם למקובל כאן, אז בבקשה ובשמחה. והיה ונראה לך שהוויקיפדיה היא סניף של אתר מעריצים או בלוג כלשהו, טעות בידך ומומלץ שתחפש מקום אחר. Assayas שיחה 11:35, 1 בנובמבר 2012 (IST)תגובה