שיחת משתמש:Gevald1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ויקיפדיה:בקשות ממפעילים". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

מגזין יהלום היוששששש אני לא באמת מסוכן, אני גם לא כזה חכם, אני לא "איום" ואני עשיתי את זה מתוך ניסוי של רגע ועל כך אני מתנצל מראש אין לי שום כוונה להטריל או להיות מטריל, זה היה על תקן בדיקה - (לא ידעתי שיש ארגז חול) לא יקרה שוב, לילה טוב

אני באמת מקווה. ואני מקווה בשבילך שאתה לא הטרול. מגזין יהלום - שיחה 20:34, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

מגזין יהלום "הטרול?" יש לכם מישהו שעושה את זה בדרך קבע כאילו? (מעולם לא עשיתי את זה מעבר לפעם הזאת) כמו שציינתי, אין לי באמת עניין לפגוע או להרוס את העבודה של האתר הזה:)

ומה מטרת העריכה הזו? מדוע שמת תמונה מצויירת בערך של אדם חי? אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:37, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
אני ללא ספק חושב שיש כאן רשת של טרולים. מגזין יהלום - שיחה 20:39, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

אופק כחול הרשו לי להציג את עצמי, שמי גוועלד, אני לא "טרול" ולא "פושע" - אין לי שום כוונות רעות ומעולם לא עשיתי את מה שנעשה הרגע אני סך הכל רציתי לבדוק "האם אני יכול לערוך את התמונה" וכחלק מהניסוי בחרתי תמונה רנדומלית של ציור שציירתי, רק רציתי לראות "האם זה באמת יעבוד" האם זה ישנה את התמונה והאם יש לי את "היכולת לערוך" ולהבין איך עושים את זה ניסוי, כמובן שלא היה לי שמץ של מושג שיש "ארגז חול" וכמובן שלקח לי חצי שעה להבין איך להגיב ולהגן על עצמי, מתנצל על אי הנעימות, כמו שציינתי אני לא "הטרול" שאתם מחפשים - אין לי שום כוונה כזאת וזה לא יקרה שוב מהצד שלי:) לילה טוב וסליחה

אז תפתח טיוטה ושם תעשה את כל הניסויים שלך. אם אתה רוצה עזרה בפתיחה אתה מוזמן לפנות אליי. מגזין יהלום - שיחה 20:45, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

מגזין יהלום חייב להגיד שאני קצת מתרגש מקהילת ה"אנדרגאונד" שגיליתי בו, מחזיר אותי לשנות ה90 זה מערכת מאד ישנה ולא "לכל אחד" אבל אני מרגיש ממש בבית מה ההיפך מהמילה בדידות? אני מרגיש ההפך מהמילה מהבדידות חחח אממ רק כדי לוודא, האם הבעיה הסתדרה או שיש עוד מקום שעלי לדווח על "מעלליי" לא הייתי רוצה להשאיר קצוות פתוחים של שנניגנז - האם תוכל לסייע לי או שהבעיה נפתרה נ.ב - אני לא הטרול שאתה מחפש, באמת שלא, אבל אני לא יכול שלא לחשוב כמהההההה מצחיק זה היה - אם הייתי הטרול והייתי משחק אותה טמבל למרות שזה לא המקרה, אני באמת טמבל חחח (צוחק בקול) תודה רבה על כל העזרה:)

אני אפתח לך טיוטה. מגזין יהלום - שיחה 20:51, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
אני לא יכול לפתוח לך טיוטה. אבל אתה כן תראה פה יש הוראות והסבר. לילה טוב! מגזין יהלום - שיחה 20:54, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

מגזין יהלום רגע אנחנו סגורים? אני לא "פושע" יותר? ולמה אתה לא מתייחס אפילו לא טיפה לדברים המצחיקים שאני כותב, אני מבין שיש צורך לשמור על פאסון אבל אפשר להראות טיפה חחח :) לילט:)

אני מעדיף לשמור את הצחוק. מגזין יהלום - שיחה 20:58, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

מגזין יהלום קיבלתי לא ענית לי אבל, האם יש עוד מקום שאני צריך לתקן/להודיע/ להוסיף תגובה לגבי "הבעיה" או שבזה נפתרה הבעיה? ראיתי שהם התחילו שם מסע ציד עלי והייתי רוצה להרגיע אותם חחח (לא ידעתי איך להגיב אפילו)

זה בסדר. אתה יכול להתחיל לעשות ניסויים בטיוטה בלי הפרעה ובלי מטרד. מגזין יהלום - שיחה 21:05, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "הישרדות VIP עונה 3". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

בעקבות אפס תרומה ומספר מקרי השחתה. מצער מאד[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ו/או ערך ההבל שפתחת נמחק, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות השחתה זו, ואולי אחרות, הוחלט לחסום אותך.