שיחת משתמש:Jeloox

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Jeloox, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, עמרישיחה 22:23, 13 ביוני 2008 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, חוק המשיכה, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

 ‏odedee שיחה 13:12, 9 בדצמבר 2009 (IST)[תגובה]

מרכז אקדמי דן[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,

אנא הקפד על כתיבה נייטרלית. גילגמש שיחה 11:14, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

האם כל מה שהוספתי אתמול הוא פרסומת? בדקת זאת? --Jeloox - שיחה 11:16, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

לא בדקתי מילה מילה. לא נהוג לברור בין התוספות. ברגע שיש בעיה בתוספת ובמיוחד אם מדובר בבעיה חריפה, נהוג לשחזר את הכל. הטקסט עדיין זמין לך לעריכה חדשה, שתיהיה מקובלת על פי המדיניות שלנו, בגרסאות קודמות של הערך. גילגמש שיחה 11:20, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]
ועוד דבר: נהוג להמשיך בדיון במקום בו החל (במקרה הנוכחי: דף השיחה שלך) גילגמש שיחה 11:22, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

לא הייתה כוונה שהתוכן יהיה פרסומי. הכווונה הייתה לעדכן את התוכן. הגרסה המשוחזרת אינה עדכנית. --Jeloox - שיחה 11:25, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

אם כך, בדוק מה יכול להשאר מהגרסאות שלך. הינה הלינק לגרסות קודמות: [1]. דף מדיניות רלוונטית הוא: ויקיפדיה:נייטרליות. עיין בערכים אודות מוסדות אקדמאיים אחרים כדי להתרשם מה מקובל לכתוב בערכים מסוג זה. גילגמש שיחה 11:29, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]
גילגמש, זה ידוע לי. האם אתה יכול להצביע מה בדיוק פרסומי בגרסה הקודמת? כי אני לא רואה שם שום דבר פרסומי, אלא עדכון ושכתוב הדברים. אולי רק הקטגוריה החדשה "לקריאה נוספת" מובילה לאתרים פרסומיים, זה הכל. תקרא בבקשה את העדכון של אתמול ותראה שהוא לא פרסומי אלא עובדתי. כתבתי כבר כמה ערכים בוויקפדיה והם אינם פרסומיים. אשמח אם תשחזר את הגרסה המעודכנת. תודה. --Jeloox - שיחה 11:38, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]
כמו כן הסרת גם את הקואורדינטות שהוספתי. --Jeloox - שיחה 11:40, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]
לגבי קישורים פרסומיים - מותר לקשר לקישורים בעלי אופי פרסומי (למשל אתר של חברה כלשהי ובתנאי שיש שם מידע מועיל) לא בדקתי את הקישורים. הם שוחזרו יחד עם השחזור הכללי.
מספר ניסוחים בעייתיים שמצאתי: "מרכז אקדמי דן הוקם על ידי אנשי אקדמיה, מנהלים בכירים ויזמים מהתעשייה הטכנולוגית בישראל כיוזמה חסרת תקדים" - "יוזמה חסרת תקדים" זה בוודאי לא תיאור נייטרלי. כמו גם תיאור המפליג של מי שעסק בהקמת המרכז הזה. אני מניח שכל מוסד אקדמי מוקם על ידי אנשי אקדמיה וכו כך שאין צורך לציין את זה בכלל.
"על מנת ליצור מרכז אקדמי ייחודי המתמחה במקצועות ההייטק וה-IT ולמזג לימודים אקדמיים עם ניסיון מקצועי מהשטח" - מרכז אקדמי יחודי - לא ממש נייטרלי.
"היחסים הקרובים ושיתופי הפעולה בין המרכז לחברות השותפות בתעשייה מהווים את המקור למוטו של המרכז "האקדמיה של החברות" - משבח את המרכז.
אלה דוגמאות אחדות מהניסוחים הבעייתיים שהיו בערך בגרסה שהותרת. גילגמש שיחה 16:01, 21 במרץ 2012 (IST)[תגובה]