שיחת משתמש:Jenia200

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Jenia200, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 13:29, 2 יוני 2006 (IDT)

בעת העלאת תמונות לוויקיפדיה, עליך להקפיד כי:

  1. על התמונה לשמש ערך בוויקיפדיה או לצורכי דף המשתמש. תמונות ללא שימוש בוויקיפדיה יימחקו.
  2. ציון המקור ממנו נלקחה התמונה ומצב זכויות היוצרים שלה.
  3. השימוש בתמונה איננו מהווה הפרת זכויות יוצרים. זה ייתכן כאשר:
    • מדובר בשימוש הוגן (יש לפרט מדוע זה אכן כך).
    • התמונה פותחה לפני יותר מ־50 שנה והזכויות עליה פגו.
    • יוצרי התמונה שחררו אותה לרשות הכלל.
    • יוצרי התמונה שחררו אותה תחת רישיון חופשי, כגון GFDL.
  4. שם התמונה יהיה שם משמעותי ויתאר את תוכנה.
  5. בדף התמונה יופיע תיאור שלה (למשל: מי האנשים המופיעים בה, שם מקום וכך הלאה). את תיאור התמונה יש להכניס בעת העלאתה בתיבה המיועדת לכך.
  6. התמונה איננה תמונה פוגענית או קשה לצפייה (חריגים יתאפשרו רק אם יש הצדקה טובה לכך, למשל: בערך על מחלה).

תמונה שלא תועלה בהתאם לכללים הללו, סביר להניח שתימחק.

תודה, בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 13:29, 2 יוני 2006 (IDT)

אף שאני מעריך את רצונך לתרום לערך, אני חושש שהתרומות שלך אינן עומדות בסטנדרט שאנו מקווים שהערך יעמוד בו, ובגללו רוקנו את הערך מלכתחילה.

בנוסף לכך שמתי לב שאתה מוסיף הערת זכויות יוצרים על התוספות שאתה מספק. חשוב להדגיש שכל הכתוב בויקיפדיה מצוי תחת רישיון GNU FDL, ופירוש הדבר שניתן להעתיק אותו גם מבלי לבקש את רשותך, כל עוד מציינים את ויקיפדיה כמקור החומר. ייתכן שלאור העובדה הזו לא תרצה להמשיך לכתוב כאן.

ברשותך, הנה דוגמה לפסקה שכתבת והסברים מה הבעיות בה:

"יותר מחצי מהדברים שהופיעו בספר הושמטו בסרט, ביניהם דמותו של סריוס בלק (שבסרט הבא אמור למות), גמדון הבית דובי שלקח בספר תפקיד חשוב וגמדונת בית נוספת שהזעיקה את האות האפל בספר ובסרט פרט זה שונה לחלוטין, בגמן המארח מטורניר הקווידיץ' העולמי שבספר לקח חלק גדול בעלילה ופרטים רבים נוספים... כמו כן הסברי העלילה בסרט זה היו חסרים יותר משלושת הסרטים הקודמים כנראה בגלל גודלו של הספר (כ665 עמודים)כך שכמעט ואי אפשר היה ניתן להבין את הסוף המפתיע של הסרט, אם מבוגרים רבים התקשו להבין ברור שילדים, כמה שניסו לא הבינו כמעט כלום"

הבעיות הן כדלהלן:

  1. גילוי ספוילרים חמורים (מותו של סיריוס).
  2. כתיבת דברים לא נכונים (לא ווינקי הזעיקה את האות האפל אלא קראוץ' ג'וניור).
  3. כתיבת דעות לא ברורות (לדובי יש תפקיד משני בספר ובתרומה החשובה ביותר שלו הוא הוחלף באלגנטיות בידי נוויל).
  4. פיסוק לא הולם (אין רווח לאחר הסוגריים, שימוש מיותר בשלוש נקודות).
  5. משפטים כדוגמת "אם מבוגרים רבים התקשו להבין ברור שילדים, כמה שניסו לא הבינו כמעט כלום".

אם תרצה, אפשר להעביר את הקטעים שהוספת לערך אל ארגז החול שלך ושם תוכל לעבוד עליהם ולשפרם. לאחר מכן, אם נחליט שהם חפים מבעיות, נחזיר אותם לערך.

בברכה, גדי אלכסנדרוביץ' 15:15, 2 יוני 2006 (IDT)

הדברים שכתבת הועברו למשתמש:Jenia200/ארגז חול/הארי פוטר. תוכל להמשיך לעבוד עליהם שם (אם כי אי מודה שאיני חושב שניתן לשפץ אותם ולהביא אותם לרמה שבה הם יוכלו להופיע בערך עצמו ולדעתי יש לכתוב הכל מחדש). גדי אלכסנדרוביץ' 15:51, 2 יוני 2006 (IDT)

הורדת תבנית עריכה[עריכת קוד מקור]

למה הורדת את תבנית העריכה?

הורדה שנית תגרור דיווח לפעילי מערכת. בחושבת שאין צורך בתבנית ניתן לפרט מדוע בדף שיחה של הערך המדובר.

<< משה § באג >> 15:17, 10 יוני 2006 (IDT)

ערכי ספרים[עריכת קוד מקור]

הערכים יפים, אבל איך אתה מספיק לכתוב כ"כ הרבה ערכים בזמן קצר? pacmanשיחה 16:39, 23 יוני 2006 (IDT)

חשד להפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

מה שכתבת בערך דיו חיוור הוא העתק כמעט מדוייק של הכתוב על גב הספר. אני מבקש ממך - א. האם ישנם עוד ערכים בהם העתקת כך? ב. אנא קרא בעיון את ויקיפדיה:זכויות יוצרים על מנת שהדבר לא ישנה בעתיד. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 14:52, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

את הספר 'דיו חיוור' איני קראתי עד הסוף אלא רק את הפרק הראשון לכן לא יכולתי לתת תקציר מפורט יותר מין הקיים על גב עטיפת הספר. את שאר הספרים קראתי ולכן לא הייתה לי כל בעיה לפרט ולכתוב תקצירים משלי.
או-קיי. א. שיחה ממשיכים איפה שהיא התחילה (העתקתי את הודעתך לפה). ב. עכשיו ביצעתי מבחן גוגל להנעלמים וגם הוא מועתק. אתה מתבקש עכשיו לתת רשימה של כל הערכים המועתקים שלך - גם אם יש בהם משפט אחד מועתק. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 14:58, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

מה זאת אומרת 'גם אם יש להם משפט אחד מעותק'?! מאיפה אני אמור לדעת מה בדיוק כתב מישהו אחר או מה בדיוק פרסם אתר אחר? מה שאני עשיתי, זה לקחת את התקציר שיש על גב עטיפת הספר, ולא לכתוב אותו במילים שלו אלא להרחיב ולפרט אותו. יכול להיות שבנעלמים לא פירטתי, זו טעות אנוש פשוטה ואני מסוגל לתקן את זה. בסך הכל באתי לתרום לכאן ועבדתי לדוגמא, על הטבלה של ספריו של הרלן קובן המון זמן, על ערכי הסרטים שעשיתי ועכשיו אני גם רוצה לשפר בויקיפדיה העברית ולהרחיב את כל המידע על האנימה 'פוקימון'. בנוגע לויקיפדיה זכויות יוצרים - אני קראתי ואני לא בדיוק יכול לזכור כל מה שנאמר שם. אני אחזור ואקרא זאת שוב. עריכה נוספת: אני לא ממש מבין מה אתה רוצה... כתבתי את התקציר הזה במילים שלי לגמרי, לא העתקתי משום מקום...הנה מה שכתבתי ופרסמתי: הספר עוקב אחרי אדם שאימו נפטרה עד לא מזמן, אחיו שיותר מ10 שנים בורח מהחוק שמאשים אותו באונס ורצח חברתו ג'ולי, רוצח סדרתי שנכנס לחייו בפתאומיות ועוקב אחרי כל צעד שלו וחברתו שילה שנעלמת ומשאירה המון שאלות ללא תשובות, מצמצמת את חוט השפיות עד השיגעון. במשך כל הספר הוא עוקב אחרי כל רמז ורמז בזמן שצמוד לסיפורו קורים דברים נוראים. אט אט האמת הגדולה מתקרבת וכשהיא מגיעה, כבר אין מנוסה ממנה. וכמובן הסוף הכול כך מפתיע של הספר.... הנעלמים הוא סיפור סוחף ועוצר נשימה על סודות, שקרים ובגידה גורלית ובעיקר על החיפוש אחר האמת שעתידה לזעזע את חייהן של כל הנפשות הפועלות...


מקור: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D

והנה מה שכתוב מאחורי כריכת הספר: הנעלמים הוא סיפור סוחף ועוצר נשימה על סודות, שקרים ובגידה גורלית, שנפרש תוך כדי מצוד אחר אח נעדר, אהובה שנעלמת במסתוריות, רוצח סדרתי, ובעיקר אחר האמת, שעתידה לזעזע את חייהן של כל הנפשות הפועלות.

אני מקווה שאתה רואה את ההבדל.

עוד עריכה: תקציר התמימים מעותק כי אז טרם קראתי את הספר. כעת, אחרי שקראתי אותו, אני אעבוד על תקציר חדש. אתה תמחק את זה, ללא ספק. כשאכתוב את התקציר החדש אני אערוך.

כנראה שלא הבנת - כל משפט מועתק ימחק מיד. המשפט האחרון ימחק במלואו כי הוא מועתק במלואו - תחשבו על משפט אחד שיביע את אותו רעיון אבל במילים שונות לגמרי. ושוב, אתה מתבקש לתת רשימה של ערכים בהם העתקת משפטים או את כל הערך. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 15:16, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אוקי.

  • הנעלמים - התקציר של עטיפת הספר, מפורט יותר
  • התמימים - העתקה לגמרי, שוב, אני אכתוב תקציר משלי.
  • דיו חיוור - העתקה לגמרי, אין לי מה לעשות עם זה...
  • אל תגלה - כתבתי את התקציר לגמרי במילים שלי, זה הערך המושקע ביותר שלי, כנ"ל גם לגבי ההזדמנות האחרונה. זהו. שאר הערכים שלי על הסרטים הם בעלי תקצירים ומידע שאני כתבתי.
או-קיי, מצויין. גש לשלושת הערכים המועתקים ושנה אותם כך שלא יהיה בהם זכר להפרת זכויות יוצרים (אל תשכח - משפט מועתק אחד מכתים את כל הערך!). אם יש ערך שאתה מרגיש שאתה לא יכול לכתוב מחדש, בקש ממפעילי המערכת למחוק אותו -בקישור הבא: ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 15:52, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
יתרה מכך, יש לציין אילו גרסאות מועתקות כדי שנמחק גם אותן. דורית 15:54, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אוקי. ערכתי את הנעלמים ואת התמימים. אין שם שום משפט כמו שיש בעטיפות הספר. בנוגע לדיו חיוור - אני אעבור על הספר בשעה הקרובה ואערוך.

דיו חיוור ערוך. זהו, בכל הערכים של הרלן קובן אין שורה אחת מעותקת ^___^

מה אתה עושה ערך ל"ספיידרמן 3", שייצא רק בקיץ, ולא ל"ספיידרמן" הראשון והשני? תומפקינס 02:49, 5 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

כי לא ידעתי שאין ערכים לספיידרמן 1 ו2.

עכשיו יש ^^ הוספתי 2 ערכים, ספיידרמן 1 ו2.

הבטח לי הפך להבטיחי לי, אם ברצונך לשנות בדף המשתמש שלך.ladypine 16:45, 1 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

כמו כן, הוספתי גם מספר פרטים לעמוד הערך, שיניתי את התקציר במילים שלי וסרקתי את עטיפת הספר.

קרא שוב את מה שרשם Mathknight לעיל בנוגע לתמונות והפנם. מחקתי כמה תמונות שהעלית בהתאם לנהלים. בברכה, ירוןשיחה 22:42, 17 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

עמי אנקילביץ'[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏pacmanשיחה 13:16, 2 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

שכחת לציין בתמונה את שם הערך שבו היא מותרת לשימוש. אנא הוסף זאת, אחרת התמונה עלולה להימחק. חג שמח, ערן 12:40, 5 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

שלום לך יבגני! הערך שהעלאת אינו עומד בדרישות של ויקיפדיה. הייתי ממליץ לך לקרוא מספר ערכים הכתובים בצורה טובה, ובפעם הבאה לנסות לכתוב ערך באותה הרמה. אם אינך בטוח האם הערך ראוי להופיע בוויקיפדיה, כדאי לך לכתוב אותו תחילה בארגז חול (נניח כאן) וכאשר אתה מסיים את כתיבתו, לפנות אל ויקיפד אחר שייתן לך חוות דעת על הערך. אתה מוזמן לפנות אליי עם כל שאלה, תומאס 23:17, 11 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

מחקתי את התמונה כיוון שאסור לגזור תמונות שימוש הוגן. ערן 20:28, 13 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

ז'ניה שלום,

הערך נמחק משום שהכיל השערות בלבד ואנחנו כאנציקלופדיה עוסקים בעובדות. עד 2010 יקרו הרבה דברים וייתכן גם שהסרט כלל לא יצא.

מצטער על העבודה שהלכה לאיבוד. אביהושיחה 19:08, 23 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

אין בעיה. אני מבין ומכבד.

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. חי ◣ 2.07.2007, 18:19 (שיחה)

נסיון: --Jenia200 18:20, 2 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

אוקי תודה

שלום, המנע בבקשה מלהעלות ערכים על הדמויות בשרק. הם לא אנציקלופדיים. תודה, ‏pacmanשיחה 18:21, 2 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]


אוון הגדול מכולם[עריכת קוד מקור]

שיניתי את הפסקה שבה קבעת כי "הפקת "אוון הגדול מכולפ" הפסידה כסף רב ולכן הוחלט להשקיע במיוחד במהדורת הDVD שתצא בהמשך הקיץ."

באתר האנגלי מופיעה הפסקה:

Despite the bad opening, it managed to gain a #1 spot at the box office.

שאותה פחות או יותר תרגמתי. תשומת לב שהכרזה על הפסד היא תמיד בסוף הדרך, ובוודאי לא לאחר השבוע הראשון של הקרנת הסרט.

--Yoavd 17:03, 10 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

שמות סרטים[עריכת קוד מקור]

אנא אל תתרגם שמות סרטים מאנגלית בעצמך. אתה יכול למצוא את שם הסרט המתורגם ב[www.targumon.co.il תרגומון] ואם הוא לא נמצא שם אז כתוב באנגלית. כמו כן, אל תצבע טבלאות. האדום לא נעים לקריאה ומבזבז צבע אדום בהדפסה. ראה את השינויים שהתבצעו בערך כדי ללמוד עוד על הסגנון הרצוי בוויקיפדיה. ערב נעים. חי ◣ 14.07.2007, 18:52 (שיחה)

ערב טוב. אשמח לדעת מה מקורה של התמונה הנ"ל. תודה, ‏Gridge ۩ שיחה 00:38, 21 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]

תצלום שלי --Jenia200 12:55, 21 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

אם כך תחליף את הרישיון לרישיון חופשי דוגמת {{ייחוס}} או {{PD}}. בפירוש אינך יכול להעלות תמונה שלך במסגרת שימוש הוגן. והתמונה הזו: תמונה:50wikipedia.jpg - תן רישיון חופשי לחלק שלך ביצירה (גם לקרן ויקימדיה חלק - אני אטפל ברישיון מטעמה). תודה, ‏Gridge ۩ שיחה 14:30, 21 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]
תודה.
כנ"ל לגבי זו: תמונה:PICT1689.JPG
האם יש לך יסוד להאמין שהתמונות האלה: תמונה:MSJ.jpg, תמונה:Franc1.jpg חופשיות במקור? אם כן אני מבקש כתובת אינטרנט מדויקת, אחרת הן יימחקו. ‏Gridge ۩ שיחה 15:11, 21 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]

כן, יש לי יסוד רק טוב שאתה מזכיר לי על זה, העליתי את התמונות לפני שנה. את התמונה הזו: תמונה:Franc1.jpg אני מצאתי באיזשהו אתר מעריצים כחלק מתמונה גדולה וענקית בה היו תמונות כל השחקנים. הוצאתי את התמונה בפוטושופ והעליתי לכאן. את התמונה הזו: תמונה:MSJ.jpg צילמתי מהאתר IMDB והוצאתי מהפוטושופ. רק תגיד לי אם זה לא חוקי, כי אם לא, אז פשוט לא ידעתי OO --Jenia200 15:39, 21 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

זה לא תקין והתמונות יימחקו. ואנא, סדר רישיון חופשי לתמונה הזו: תמונה:PICT1689.JPG. תודה, ‏Gridge ۩ שיחה 15:53, 21 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]

סבבה, סידרתי. חוץ מזה, אין עוד תמונות שאני העליתי שיש להן רשיון לא ברור. הרוב זה או מויקיפדיה אחרת, או מצילום אישי על ידי מצלמת פלאפון או מצלמה דיגיטלית.

אני יודע; עברתי על כל התמונות שהעלית אי פעם לשרת... יום טוב. ‏Gridge ۩ שיחה 16:01, 21 ביולי 2007 (IDT).[תגובה]

תבנית מתנגד[עריכת קוד מקור]

שלום יבגני. יש סיבה שבגללה אתה עושה ספויילר לכל מי שלא קרא את הספר? ויקיפדיה לא מיועדת לזה, וזה מעצבן, למען האמת. רותם 11:14, 22 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

אבל זה לא ספויילר @______________________@ זו סתם השערת התנגדות, אני פשוט לא ניסחתי אותה נכון. וגם אני לא קראתי עדיין את הספר. אני אנסח שנית.--Jenia200 11:53, 22 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

הנה, עשיתי את זה אחרת: תבנית:משתמש מתנגד סוף הארי פוטר. וסתם שאלה, מתוך התעניינות, איך משתמשת שכתבה בקושי 3 ערכים היא מפעילת מערכת? קצת מוזר הסיפורים של מפעילי המערכת בויקיפדיה. לי נראה שהכל זה פרוטקציות על גבי פרוטקציות. --Jenia200 12:01, 22 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

התמונה ששמת בתבנית:משתמש מתנגד סוף הארי פוטר היא בשימוש הוגן ולכן יש להסיר אותה משם. תמונות חופשיות אתה יכול למצוא ב-commons:Category:Harry Potter. חי ◣ 22.07.2007, 12:03 (שיחה)
לרותם יש רזומה ארוך יותר ממה שהיא מציגה בדף המשתמש שלה והרשאת מפעיל מערכת איננה פרס על כתיבת מאות ערכים. חי ◣ 22.07.2007, 12:06 (שיחה)
לרותם יש ותק של יותר משנה. יש לה 6887 עריכות, והיא אחת המפעילים הפעילים ביותר נגד השחתות. בנוסף רותם תורמת רבות בתחומי המזרח הרחוק והיא העורכת הראשית של הטילדה הרביעית. מספק אותך. דניאל ב. 12:30, 22 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

בסדר, הרגתם אותי... --Jenia200 13:08, 22 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

התמונה שהייתה בתבנית:משתמש מעריץ הארי פוטר לא הייתה בשימוש הוגן ולכן הסרתי אותה. אל תחזיר אותה שוב. חי ◣ 23.07.2007, 14:56 (שיחה)
גם השנייה ששמת לא הייתה בשימוש הוגן. שים לב למשפט שכתוב ברישיון של התמונה: "אי לכך, ניתן להשתמש בתמונה זו בערך הארי פוטר ומסדר עוף החול (סרט) בלבד." אני שוב ממליץ לך למצוא תמונה ב-commons:Category:Harry Potter. חי ◣ 24.07.2007, 03:05 (שיחה)

מחקתי את תבנית:משתמש אוהב כלבים, שהייתה כפילות של תבנית:משתמש בעל כלב. אנא אל תיצור תיבות משתמש ללא בדיקה. ‏odedee שיחה 19:33, 27 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

אנילאחרונה כתבתי את הערך לספר היער של הרלן קובן ורציתי לצרף תמונה לערך. ראיתי שאתה העלת את התמונה בערך של אל תגלה. ורציתי לשאול אותך עם אני יכול לקחת תמונה של העטיפה שכבר נמצאת באתר אחר ולהעלות אותה לוויקיפדיה. ואם אני יכול אז מה אני צריך לעשות עם כל הזכויות יוצרים וכדומה.

תודה

מיזם קטינים?[עריכת קוד מקור]

הי, אני אורקוסיאדה, ולא מזמן עלה לי רעיון טוב. לעשות מין משהו, מיזם אולי, שירכז את כל המשתמשים הקטינים של ויקיפדיה! אז בדקתי, וראיתי לפי התיבות משתמש שאתה קטין,וחשבתי שתוכל לעזור לי! (זה לא נשלח לכל אחד רק לכמה משתמשים שראיתי שהם טובים)

אפשר לדבר על המיזם בדף הבא

אורקוסיאדה - שיחתי 12:46, 8 בינואר 2016 (IST)[תגובה]