שיחת משתמש:Jewish1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת שנילי בנושא מיוחד:חסימה/Jewish1
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אובייקטיביות[עריכת קוד מקור]

לפני שאתה נכנס ומכניס איתך את כל דעותיך למרחב הערכים כדאי שתקרא את ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית. המשך עריכות בסגנון הזה, לא מועיל לא לך, לא לנושאים שאתה רוצה לקדם ולא לוויקיפדיה. החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי 16:14, 25 ביולי 2012 (IDT)תגובה

בוטל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

נאלצתי לבטל את עריכתך בדף [[.]]. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה. אם לדעתך עריכתך הייתה נאותה, ניתן לפנות ל[[ שיחה:.|דף השיחה של הערך]] ולדון שם בנושא.
בברכה, כ.אלון - שיחה 21:08, 28 ביולי 2012 (IDT)תגובה

טרור יהודי בישראל[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "טרור יהודי בישראל". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

מאחזים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "מאחזים". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

נחסמת[עריכת קוד מקור]

נחסמת ליום, אנא קרא והפנם את ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית. בברכה, MathKnight (שיחה) 23:12, 2 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה

עריכות פסולות[עריכת קוד מקור]

אני רואה שאתה חוזר לסורך. המשך התנהגות זו יביא, כידוע לך, חסימה. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 16:31, 1 בנובמבר 2012 (IST)תגובה

מיוחד:חסימה/Jewish1[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: מיוחד:חסימה/Jewish1.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
שנילי - שיחה 16:48, 1 בנובמבר 2012 (IST)תגובה

אני מבקש להסיר את חסימתי מכיוון שאני לא רואה בכך דבר שקר כל שהוא...