שיחת משתמש:Matanshidlo

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת עמית אבידן בנושא אזהרה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Matanshidlo, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ravit - שיחה 20:12, 16 במרץ 2016 (IST)תגובה

קישורים ל"על הספה"[עריכת קוד מקור]

שלום לך, וברוך הבא לוויקיפדיה. תודה רבה גם על הערך רנאטו סאנצ'ס שכתבת.
לגבי הקישורים שאתה מוסיף לאתר "על הספה", אבקשך ראשית שלא ליצור קישור מהמילים "מהאתר על הספה" אל האתר, כי זו כפילות מיותרת בנוסף לקישור הישיר אל הכתבה; משאירים את המילים "על הספה" ללא קישור כלל. בנוסף, אבקש שתבחן באופן מדוקדק כל קישור, האם הוא באמת מוסיף ומרחיב מידע על מה שכבר ממילא נכתב בערך, ורק אז תוסיף. הוספה מוגזמת של קישורים רבים מאתר ספציפי אינה מקובלת בוויקיפדיה. אינני יודעת אם אתה בעל עניין כלשהו באתר "על הספה", אבל בכל מקרה כדאי שתדע שויקיפדיה לא משפרת דירוג במנועי חיפוש.
אם טעיתי בכוונותיך, אנא קבל את התנצלותי; מתנדבי ויקיפדיה מורגלים לעתים בהצפות של קישורים מאתר מסוים, לכן נוקטים בעמדה זהירה... אשמח לסייע בכל שאלה. בברכה, Ravit - שיחה 20:12, 16 במרץ 2016 (IST)תגובה

עדכון תבניות[עריכת קוד מקור]

כאשר אתה מעדכן מספר הופעות ושערים, בבקשה הקפד לעדכן גם את תאריך העדכון. זה חשוב לשמור על העקביות הזאת. תודה, הגמל התימני (צרו קשר) (19.03.2016 15:07)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "גילה גמליאל". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.