שיחת משתמש:Michael Micha Shafir

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Michael Micha Shafir בנושא תבנית שכתוב
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום, Michael Micha Shafir, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפדים שיוכלו לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
דרור - שיחה 19:40, 20 ביולי 2008 (IDT)תגובה

ביומטריה[עריכת קוד מקור]

נעלתי את הערך לכמה דקות, כדי לפצל אותו לפי דף השיחה. עוזי ו. - שיחה 22:14, 20 ביולי 2008 (IDT)תגובה


אני אמשיך מחר תודה - מיכה

סיימתי. אני מקווה שלא הפרעתי. עוזי ו. - שיחה 22:25, 20 ביולי 2008 (IDT)תגובה


זיהוי ביומטרי[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומותיך המענינות לערך זה. --Yoavd - שיחה 15:06, 21 ביולי 2008 (IDT)תגובה

כתוב דף משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום Michael Micha Shafir,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Michael Micha Shafir". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, YHYH ~ שיחה 14:25, 22 ביולי 2008 (IDT)תגובה

כניסה לחשבון[עריכת קוד מקור]

אני מניחה שאני צודקת וזה אכן אתה; אנא השתדל להקפיד על כניסה לחשבון, אחרת קשה לתקשר איתך אחרת. ראה שיחת משתמש:84.228.115.178. ליאהשיחה 14:04, 23 ביולי 2008 (IDT)תגובה

תודה לקחתי לתשומת ליבי

שים לב - זה לא "קריאה מומלצת" אלא "קישורים חיצוניים" - העברתי את זה עוד קודם - לא מחקתי. אולי תתרגם שם את כל הכותרות? זו ויקיפדיה בעברית. ליאהשיחה 14:12, 23 ביולי 2008 (IDT)תגובה

תודה על ההערה (מתוך הרגל אני כבר לא רואה את האנגלית) אני מתרגם

תבנית שכתוב[עריכת קוד מקור]

נא לא להסירה על דעת עצמך ומבלי להתייעץ בדף השיחה של הערך או מציב התבנית. ליאהשיחה 12:02, 24 ביולי 2008 (IDT)תגובה

העברתי את "זיהוי ביומטרי" אל שיחת משתמש:Michael Micha Shafir/זיהוי ביומטרי. זהו מאמר דעה ולא ערך אנציקלופדי, ועד שישוכתב מקצה לקצה, אין לו מקום במרחב הערכים. ‏odedee שיחה 12:41, 27 ביולי 2008 (IDT)תגובה


תודה על זמנכם אני מוותר על פרסום הערך נא לא לעשות שימוש בחומר!! אני מעביר אותו למקום אחר. --Michael Micha Shafir - שיחה 12:45, 27 ביולי 2008 (IDT)תגובה