שיחת משתמש:Shayakir/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Shayakir, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גילגמש שיחה 19:47, 18 ינו' 2005 (UTC)

עיטורים

שלום,
איחדתי את שלושת הערכים שכתבת על עיטורי צה"ל תחת כותרת אחת - עיטורי צה"ל. היות ויש הרבה עיטורים (עיטורי הרמטכ"ל, האוגדנר וכו') חבל לשלוח את הקורא לרוץ ברחבי הויקיפדיה על מנת לאתר את העיטורים השונים. היות ואי אפשר לכתוב יותר מכמה שורות על כל עיטור, נהוג לאחד את הפסקאות האלה לערך גדול אחד. ראה למשל את עיטורי הצבא האדום או עיטורי הוורמאכט.
גילגמש שיחה 07:21, 19 ינו' 2005 (UTC)

נהלים להוספה למומלצים

תקרא את הכללים האלה בבקשה לפני שאתה מוסיף מאמרים לרשימה. היא מופיע בעמוד הוספת המאמרים המומלצים


לפני שמאמר כלשהו יתווסף לרשימת המאמרים המומלצים יש להציע אותו ולהעמידו לדיון בעמוד זה. על מנת להציע מאמר, הוסיפו אותו לרשימה שמתחת לפסקה זו, על פי הפורמט המוצע להלן:


לאחר שמתקבלת החלטה, יש לציין זאת בתחתית הדיון.

  • אם לא התקבלה שום החלטה, והדיון נתקל בסחבת, השאירו את ההצעה. אל תמחקו. כעבור כמה זמן היא תועבר לארכיון.
  • אם לגבי ערך מסוים לא תעלה כל התנגדות תוך שבוע ימים, יש להוסיפו לרשימת המומלצים.

אשרף מרואן

שלום רב, ראה שאלותי בשיחה:אשרף מרואן. דוד שי 20:29, 21 ינו' 2005 (UTC)

בקשר לשאלתך על מלאכי

עיין מסכת תענית דף טו עמוד א:

אמר רב נחמן מלאכי זה מרדכי ולמה נקרא שמו מלאכי שהיה משנה למלך מיתיבי ברוך בן נריה ושריה בן מעשיה ודניאל ומרדכי בלשן וחגי זכריה ומלאכי כולן נתנבאו בשנת שתים לדריוש תיובתא תניא אמר רבי יהושע בן קרחה מלאכי זה עזרא וחכ"א מלאכי שמו אמר רב נחמן מסתברא כמאן דאמר מלאכי זה עזרא דכתיב בנביאות מלאכי (מלאכי ב) בגדה יהודה ותועבה נעשתה בישראל ובירושלם כי חלל יהודה קדש ה' אשר אהב ובעל בת אל נכר ומאן אפריש נשים נכריות עזרא דכתיב (עזרא י) ויען שכניה בן יחיאל מבני עילם ויאמר לעזרא אנחנו מעלנו באלהינו ונושב נשים נכריות

מכיוון שרד"ק מפרש את פירושו על פי הגמרא אין זה נכון להגיד שזאת דעתו.--Berger 12:03, 28 ינו' 2005 (UTC)

ההמלצה לגילגמש

אני חושב שעליך להעביר את שיחת משתמש:דוד שי#הצעה שלא תמצא חן בעיני גילגמש לשיחת משתמש: גילגמש, זה לא מכובד שאתה כותב את זה שם. תאמין לי, גם אם זה יהיה אצל גילגמש, דוד שי יקרא את זה. טרול רפאים 20:48, 7 פבר' 2005 (UTC)


שלום טרול.. לא ברור לי מדוע זה לא מכובד, לא עשיתי זאת מאחורי גבו של גילגמש(בדף השיחה שלו הפנתי אותו להצעתי )וגם לא העלתי את זה לדיון במזנון מצאתי לנכון להפנות את הצעתי לדוד שי בתוקף היותו בירוקרט(המשמש כמעין דרדסבא האהוב על כולם) אך אם בכל זאת הינך מוצא לנכון כי אין זה המקום הראוי אנא ממך קח את החופש להעביר זאת להיכן שאתה חפץ בברכה Shayakir 21:22, 7 פבר' 2005 (UTC)

קישורים חיצוניים

כאשר אתה מוסיף קישור חיצוני, יש להוסיף לו תיאור, אחרת סתם מקבלים URL ארוך ולא ברור. טרול רפאים 20:06, 8 פבר' 2005 (UTC) אם הייתי מצליח להבין איך עושים זאת הייתי עושה כך... Shayakir 20:08, 8 פבר' 2005 (UTC)

תסתכל על מה שעשיתי בכפיר (מטוס קרב) לקישורים שהוספת. טרול רפאים 20:09, 8 פבר' 2005 (UTC)

עריכות

שלום,
לא ברור לי למה פנית דווקא אלי בבקשה לערוך את הערך על הרב התימני, בכל אופן הורדתי את הדברים שנראו לי מגוכחים במיוחד כמו תיאורי הנסים ופלפולי רבנים. אתה יכול לערוך בעצמך כל ערך בויקיפדיה ללא בקשת רשות מאף אחד. בנוסף לכך, ישנם סוגים שונים של עריכות - עריכת מאמרים, הוספת קטגוריות או קצרמרים, תחזוקה שותפת ועוד, כשמבצעים עריכה משנית, בד"כ לא קוראים את המאמר וזה גם בלתי אפשרי כי מטרת העריכה הזאת היא תחזוקה כללית ולא מציאת שגיאות בערך. גילגמש שיחה 23:02, 13 פבר' 2005 (UTC)

דפי משתמש

צריך להקפיד ולערוך את דפי השיחה ולא את דפי המשתמש (זה קורה לכולם). שיחזרתי למשתמש:MathKnight, את דף המשתמש, אם אתה רוצה, תכניס את הערתך לדף השיחה שלו. טרול רפאים 22:27, 19 פבר' 2005 (UTC)

אתה מטפל בזה?.מתניה 21:17, 26 פבר' 2005 (UTC)

לצערי לא כרגע כי אני מעט עסוק בזמן האחרון ובמעט הזמן שיש לי אני משתדל לעזור ל"בית השיטה" ומלבד זאת בקשתי להפנייה על מקורות נוספים לא נענתה אבל אם אתה רוצה לעבוד על הערך אתה מוזמן ואני יעבור עליו לאחר מכן ויראה אם יש מקום להוסיף בברכה Shayakir 21:49, 26 פבר' 2005 (UTC)

בסדר תודה אני עדיין מתלבט אם אני יודע מספיק אבל אולי מחר אני אקח ספר וזה יעזור.מתניה 21:55, 26 פבר' 2005 (UTC)

מקורות

כאשר אתה כותב ערך כמו סילביה רפאל, ראוי שתציין את מקורותיך, הן כדי לתת להם את הכבוד הראוי, והן כדי לדעת איזה אמינות לייחס לו. מקור אחד הוספתי בסוף הערך. לאחר שיצרתי ערך עצמאי בשם מבצע זעם האל מהדברים שכתבת בערך סילביה רפאל, מעניין אותי במיוחד לדעת מהו המקור לשם זה. דוד שי 05:28, 28 פבר' 2005 (UTC)

  • לבקשתך הכנסתי מעט מהקישורים שהשתמשתי בהם. כמו כן פה יש התייחסות מקיפה למקור השם "זעם האל" (תעשה חיפוש לפי Wrath of God ) בברכה Shayakir 12:40, 28 פבר' 2005 (UTC)

תמונות

בעקבות הודעתך בדף שיחת הערך כתבתי לך הסבר מפורט על הוספת התמונות.
תלך לעמוד המתאים בויקי האנגלית, תלחץ על התמונה ויפתח לך עמוד התמונה. לחץ על העמוד עם הכפתור הימני של העכבר ותשמור את התמונה במחשבך. לאחר מכן לחץ על על "העלה קובץ לשרת בויקי העברית וציין בתקציר שהתמונה היא מהויקי האנגלית בעזרת {{EN}}. לאחר מכן העתק קופי-פייסט (מסמנים את הטקסט הרצוי, לוחצים על הכפתור הימני בעכבר ועושים קופי ולאחר מכן מדביקים את הטקסט במקום הרצוי בעזרת "פייסט"). אחרי שהעתקת את הטקסט, חזור לעמוד שאליו רצית להוסיף את התמונה. תערוך את העמוד ההוא ולחץ על תבנית תמונה בתפריט למעלה (ליד האות A הגדולה) ותדביק את הטקסט שלך במקום הטקסט (PictureFileName.jpg) המופיע בתבנית- [[תמונה:PictureFileName.jpg|left|thumb|250px|כיתוב תמונה]] . כיתוב תמונה נועד לכמה מילים על האישיות. לא חייבים למלא את השדה הזה ואפשר פשוט למחוק אותו. המספרים מציינים את גודל התמונה. צריך לבדוק שהתמונה לא נמרחת בעזרת "הראה תצוגה מקדימה" אם התמונה נמרחת צריך להקטין את המספר. מקטינים בד"כ בכפולות של 50. שמור את העמוד והתמונה אמורה להופיע. אם הענין עדיין לא ברור אתה יכול לשאול בדלפק יעוץ או את אחד הויקיפדים הותיקים.
בהצלחה,
גילגמש שיחה 12:20, 28 פבר' 2005 (UTC)

התייאשתי Shayakir 12:55, 28 פבר' 2005 (UTC)

למה? איזה חלק היה לך קשה? גילגמש שיחה

הצלחתי להעלות את התמונה לשרת (אגב בלי לציין שזה מויקיפדיה באנגלית) ומאז נתקלתי בכשל לוגי או בעברית פשוטה כנראה שאני סתום... בברכה Shayakir 13:01, 28 פבר' 2005 (UTC)

צריך לציין את המקור. האם העתקת את הURL כפי שהסברתי לך? גילגמש שיחה

שמרתי את התמונה אצלי במחשב ואז העלתי אותו לשרת לא זכור לי שרשמתי את האורלי רק כתבתי בתקציר טבח מינכן בברכה Shayakir 13:07, 28 פבר' 2005 (UTC) ואגב תודה על הסבלנות...

זה בסדר. אני מנסה להבין באיזה שלב נכשלת. אני ראיתי שהצלחת לעלות את התמונה. במקום התקציר שרשמת יש לשים את התבית EN. עכשיו, אחרי שהעלת את התמונה, מה עשית בדיוק? אם תשחזר את הפעולות שלך, אגיד לך איפה טעית. כעקרון זהו ענין פשוט. גילגמש שיחה 13:12, 28 פבר' 2005 (UTC)

הוספתי תבנית en עכשיו מה? (בעברית פשוטה בבקשה..) Shayakir 13:17, 28 פבר' 2005 (UTC)

לא צריך לעלות פעמיים. על מנת להוסיף את ה-EN אפשר פשוט לערוך את דף התמונה. עכשיו אם תלחץ על התמונה תראה את ה-URL הבא:Ap munich905 t.jpeg זהו אותו URL אותו ראית בראש הדף כשהעלת את התמונה. כעת תעתיק אותו כפי שהסברתי לך עם "קופי-פייסט" ותבדיק בעמוד הרלוונטי לתוך התבנית (ראה הסבר מפורט לעיל). גילגמש שיחה 13:20, 28 פבר' 2005 (UTC)

אומנם הצלחתי להעלות את התמונה אבל בדרך קצת "עקומה" ז"א נעזרתי בעריכות של ערכים אחרים והכנסתי את האורלי של התמונה שלי במקום. רק מה שבקובץ של התמונה עצמה לא מופיע שהערך טבח מינכן משתמש בתמונה. נאלצתי לעשות בדרך הזו כי על פי ההוראות שלך אומנם נוצרה תבנית תמונה אך במקום התמונה הופיע האורלי שלה בברכה Shayakir 18:46, 28 פבר' 2005 (UTC)

אני לא יודע למה לא הצלחת. מישהו צריך להראות לך פעם. זהו ענין פשוט. אתה יכול לעיין בדפי העזרה יש שם הסבר נוסף. גילגמש שיחה 18:51, 28 פבר' 2005 (UTC)


אפשר לשאול למה אתם משתמשים ב-URL? הרי ברור שזה לא יעבוד. מה התמונה שאתם מנסים להוסיף? רועי שיחה

הכוונה לכיתוב הזה שמופיע כשמעלים את התמונה. גילגמש שיחה 19:06, 28 פבר' 2005 (UTC)
ה-URL היא שורת הכתובת, זאת שמתחילה ב-http:. ברגע שאתה אומר URL, ומישהו מנסה להעתיק אותו, מובן מאליו שהוא לא יצליח. בכל מקרה, סידרתי כבר את התמונה. רועי שיחה 19:13, 28 פבר' 2005 (UTC)

סוף סוף הצלחתי...תודה חברה [[תמונה:Ap munich905 t.jpg|left|thumb|150px|בעזרתם האדיבה של גילגמש ורועי]]

הידעת

לפי החלטה ישנה אין להכניס "הידעת" שמרכיביו העיקריים לא כתובים ואין להפנות אליהם. תודה. גילגמש שיחה 19:34, 1 מרץ 2005 (UTC)

היד שלך על ההדק היתה קלה מדי... עיין בערך מצר גיברלטר בברכה Shayakir 19:40, 1 מרץ 2005 (UTC)

אני יודע שהערך גיברלטר קיים, אך קישרת לאיש שעל שמו קרוי המיצר וערך זה איננו קיים, לכן אין מקום לידעת זה, כי הדמות הזאת קריטית ל"הידעת" הזה. כל הערכים שאתה מקשר אליהם חייבים להיות כתובים (אם זה ישכנע אותך, מחקו לי הידעת נפלא על נלסון שבאחד הקרבות הצמיד את הטלסקופ לעינו הפגועה ואחר כך טען שלא ראה את האיתות המורה לו להפסיק את ההתקפה, וזה למרות שהערך על נלסון קיים בויקי). גילגמש שיחה 20:02, 1 מרץ 2005 (UTC)

לא נראה לי שירדת לסוף דעתי ... מקור הידעת הזה בא מתוך הערך מצר גיברלטר עם הרחבה קלה שלי אנא ממך עיין שוב בערך (אם לא עשית את זה עד כה ) ואז תחליט לכאן או לכאן. לגבי הקישור לאבן טריק אפשר פשוט לפתור את ה"בעיה" בכך שתוריד את הקישור לערך הריק על שמו ולא את כל "הידעת" כפי שעשית בברכה Shayakir 20:12, 1 מרץ 2005 (UTC) ואגב אנקדוטה באמת מעניינת כתבת, חשבת אולי לשלב אותה איכנשהו? נ.ב מזכיר לי את ראש ממשלתנו שהיתה לו שמיעה סלקטיבית במהלך לחימתו במערכות ישראל..

אני שומר אותה בשרוול לרגע שבו אכתוב על הקרב ההוא. אני קראתי היטב את הידעת. הענין הוא שאבן טריק הזה הוא חשוב ל"הידעת", כי על שמו המייצר וזאת כל הפואנטה ב"הידעת". אם תרצה, תכתוב קצרמר על הבחור ואשמח לשחזר את הידעת שלך. כעקרון, אין לכתוב "הידעתות" עם קישורים אדומים. אם תשים לב, אין לנו הידעתות כאלה ואם יש, אז זה בטעות. גילגמש שיחה 20:18, 1 מרץ 2005 (UTC)

השתלות איברים

יופי של ערך - לדעתי דוגמא מצויינת לאיך ערך בנושא כזה צריך להיראות. כל הכבוד. --Magister 12:57, 27 מרץ 2005 (UTC)

תודה רבה על המחמאה, לדעתי אוירה כזו בויקיפדיה מעודדת את המשך היצירה.

דרך אגב על הערך הזה עמלתי רבות מעבר לעיון במקורות כתובים, הגעתי אפילו עד ביקור במחלקת השתלות במרכז רבין ונפגשתי עם מושתלים ומשפחתם, כמו כן נפגשתי עם רב שהוא לדעתי המומחה בארץ אם לא בעולם לתחום של הסתכלות ההלכה לגבי הנושא ואפילו "כמעט" והצלחתי לשכנע אותו שמותר הדבר על פי ההלכה(יש לי מעט רקע בתחום בעקבות הכרות אישית שלי עם הרב) אך בסוף לא עלתה בידי...מלבד זאת אם נהנת מכתיבתי הרשה לי להפנות אותך למאמרים אחרים שכתבתי ובמיוחד: אשרף מרואן, סילביה רפאל ומבצע זעם האל מקווה שתהנה ואם יש לך ביקורת מכל סוג שהוא אשמח לשמוע בברכה Shayakir 18:46, 27 מרץ 2005 (UTC)

קראתי ואהבתי ("סילביה" ו"זעם" עוד קודם, בזמן העבודה על "סלאמה"). אתה מוזמן גם להציץ ביצירותי ואם תרצה אתן לך הפניות. נכון שאף אחד לא כאן בשביל הקרדיט, אבל תמיד נחמד לשמוע מילה טובה ופידבק. --Magister 19:44, 27 מרץ 2005 (UTC)
אשמח לקבל הפניות... ואגב לרוב מקובל לציין בדף המשתמש רשימת ערכים שנכתבו על ידו כדי להכיר יותר את האדם ופועלו. בברכה Shayakir 19:48, 27 מרץ 2005 (UTC)
נכון, אבל את דף המשתמש כתבתי לפני שהיתה רשימה שאפשר להציג... בכל אופן: אפרטהייד, דרום אפריקה (הרוב), ועדת האמת והפיוס, אלי ויזל, פורטו ריקו (ממשל ופוליטיקה), ליכטנשטיין (חוץ מדמוגרפיה), אופרת סבון, ברודווי (ואגב צריך לתקן את שם הערך ל"ברודוויי" - אתה יודע לעשות זאת?), רודזיה... מספיק חומר קריאה לבינתיים? --Magister 20:06, 27 מרץ 2005 (UTC)

ניסויים

שלום שי,
למה כתבת את הערך שלומי כהן? אפשר למחוק אותו או שאתה רוצה להרחיב את זה? בכל אופן, ניסויים כדאי להגביל לשטחו של ארגז החול. בברכה, גילגמש שיחה 18:40, 4 אפר' 2005 (UTC)

כעת אפשר למחוק את הערך תודה וסליחה על הטירחה, היה חשוב לי להראות למישהו שאכן ויקיפדיה עובדת(בתקווה שהוא יאהב את הרעיון ויתרום לויקי) וארגז חול לא היה נותן את אותו אפקט בברכה Shayakir 19:01, 4 אפר' 2005 (UTC)


מעקב

שלום שי,
תשים לב בבקשה לשינוי הזה - [1] בערך על אסא מישהו שינה את סדר הפרקים ואני לא יודע אם זה נכון או לא. היות ואני לא בארץ, אין ברשותי ספר תנ"ך על מנת לבדוק את השינוי. בברכה, גילגמש שיחה 19:14, 5 אפר' 2005 (UTC)

כשהגיע לביתי אבדוק זאת בברכה Shayakir 19:21, 5 אפר' 2005 (UTC)
בעקבות טלפון בהול שעשיתי ביררו לי את העניין ואכן בפרק ט"ז ממשיכים לספר על אסא ובפרק זה הוא נפטר.
תודה. גילגמש שיחה

קראת ויש עונה

בעקבות דברים שכתבת במזנון לפני כשבוע, אתה מוזמן לראות את זה (הבט שם בתקציר העריכה שבסוגריים) ואת זה. אמנם כרך 5, אך אף זו התקדמות. נכון ? (-:

שבוע טוב, מלח השמים 18:14, 9 אפר' 2005 (UTC)

ישר כח גדול לך מלח השמים! כל פעולה שמוסיפה לבית השיטה ברוכה ולא משנה באיזה כרך.

רק שאלה קטנה לי אלייך ,האם לפני שכתבת את הערך היה לך ידע מוקדם על הנושא ואם כן באיזה רמה, ומה היא רמת ידיעותיך בנושא כעת לאחר שכתבת בנושא? בברכה Shayakir 11:31, 10 אפר' 2005 (UTC)

סליחה שאני נדחף, אך זאת באמת שאלה מענינת מאוד. אולי כדאי להעשות סקר בפרלמנט על הענין הזה, מה דעתך? גילגמש שיחה 11:35, 10 אפר' 2005 (UTC)
רעיון מצוין, לדעתי סקר זה חשוב כי יש בו להוכיח את טענתי שלא משנה מה רמת ידיעותיך בתחום על מנת לכתוב עליו מאמר (כמובן אחרי נסיון בכתיבת מאמרים אחרים, עבודת מקחר מעמיקה בנושא וכו') אני הראשון להצביע... ואגב אתה מוזמן ל"הידחף" כל אימת שאתה רואה צורך בכך! בברכה Shayakir 11:40, 10 אפר' 2005 (UTC)
תודה על ההזמנה אני שמח שאין ביננו משקעי עבר לא נעימים. אני אערוף את דף הפרלמנט. גילגמש שיחה
טוב, תראה אם הנוסח של השאלות מוצא חן בעיניך. גילגמש שיחה 11:46, 10 אפר' 2005 (UTC)

אם כבר העלת את הנושא(משקעי עבר), חשוב לי לומר כי חלילה לא היה לי משהו באופן אישי כלפייך ואני חושב היום וגם אז שאכן אתה עושה "עבודת קודש" אך כפי שבבית המקדש עבודת הכוהנים הייתה נעשית בטהרה גדולה וללא פניות כך ראוי להעשות כאן, והניסוח של השאלות בפרלמנט ראוי, בברכה ובתקווה לשיתוף פעולה פורה Shayakir 11:53, 10 אפר' 2005 (UTC)

ברור לי שלא היה שום דבר אישי נגדי. אני מזמין אותך להשתתף בסקר. אני אשים לינק מהמזנון. גילגמש שיחה 11:56, 10 אפר' 2005 (UTC)
היה לי ידע מוקדם בסיסי. עבדתי בעבר עם זכוכיות (בתחום שונה), ידעתי מה זה ויטראז' באופן בסיסי ויש לי מעט נגיעה למספר אמנויות. למעשה הסיבה שבגינה בחרתי לכתוב ערך על ויטראז' היא כזו: כשראיתי בבית השיטה את הערך ויטראז', חשבתי לעצמי, 'מה לעזאזל יש לכתוב כערך אנציקלופדי על הנושא הזה ??? הרי בית השיטה מתבסס על תוכן עניינים של אנציקלופדיה קיימת ומשמעות הדבר ששם יש ערך על כך'.
רק מהסקרנות למדתי את הנושא. קראתי על כך במאות מקורות ואת התוצאה ניתן לראות בערך. ישנם אתרי אינטרנט שעוסקים בנושא, שכל מה שלקחתי מהם, זו הגדרה כלשהי ולעיתים אף רק מילה אחת שהתאימה לאיזה משפט שכתבתי ושיפרה אותו. הפסקתי לקרוא כאשר הבחנתי שהדברים די מתחילים לחזור על עצמם. כך שאני מרגיש שכעת אני די בקיא בנושא. תהליך כתיבת ערך זה גם תרם לי להבנה טובה יותר בכל נושא תולדות האמנות, כיוון שאמנות הוויטראז' התפתחה לאורך תקופות שונות בתולדות האמנות. גם פיתחתי כאן התעניינות בתחום חדש וזה היווה לי נושא בכמה שיחות עם חברים, שמתברר שגם להם יש מה להוסיף על כך.
שא ברכה, מלח השמים 16:17, 10 אפר' 2005 (UTC)
נ.ב. הטעם האישי שלי מינימליסטי ואני אוהב יותר עיצובים נקיים בסגנון הרנסאנס, מאשר את הגודש (או העושר - תלוי בעיני המתבונן) של התקופה הגותית. אך במהלך לימוד הנושא נכנסתי בדמיוני באופן כה עז לתקופה ולאנשים שעסקו בויטראז' שהתחלתי מעט לחבב יצירות מסויימות שנחשפתי אליהם.

מלח (ש)מים שלום. תודה על התשובה המנומקת ואגב הערך שכתבת הוא ערך למופת. בברכה Shayakir 20:29, 10 אפר' 2005 (UTC)

תודה! לילה טוב, מלח השמים 21:08, 10 אפר' 2005 (UTC)

אבטחת מידע

שלום שי,
אחרי הודעתך בפרלמנט בדבר השכלתך, אני רוצה לדבר איתך על הענין הזה, אם לא אכפת לך. אודה לך אם תמסור לי את כתובת המסנג'ר שלך או תפגוש אותי בצ'ט. תודה. גילגמש שיחה 08:36, 17 אפר' 2005 (UTC)

גילגמש שלום, אם זה בעניין חנוכה אז אני מצטער לאכזב אותך, אין באפשרותי לעשות כלום שכבר לא נעשה(למרות שהחוק לא בדיוק נאכף בתחום הזה אבל הוא מאוד ברור בסוגיה ). אם זה בעניין אחר אשמח לעזור. בברכה Shayakir 10:01, 17 אפר' 2005 (UTC)
לא, זה בענין הזה. תודה בכל אופן. גילגמש שיחה 10:03, 17 אפר' 2005 (UTC)
על לא דבר..אני מצטער שאני לא יכול לעזור בעניין באופן שאתה ואני היינו באמת רוצים אבל אני משתדל שלא לעבור על החוק(לא שתמיד זה מצליח), בכל מקרה רציתי לדעת אם כתובת האי פי שלו קבועה, משתנה , או שהיא נעה על תחום מסויים. בברכה Shayakir 10:08, 17 אפר' 2005 (UTC)
אני מעדיף לדבר על זה במירק או במסנג'ר ולא בדף שיחה גלוי. גילגמש שיחה 10:09, 17 אפר' 2005 (UTC)

המסנג'ר שלי הוא shayakir1@hotmail.com . בברכה Shayakir 10:14, 17 אפר' 2005 (UTC)

דרמה

קראתי את הערך באנגלית - מורכב משהו. אני יכול לכתוב קצרמר. אם זה מתאים לך. Deroravi 12:18, 17 אפר' 2005 (UTC)

לשיטתי קצרמר הוא הצעד הראשון בדרך למאמר מקיף ומלא. אם תרצה אחסוך ממך את מלאכת ההגהה ועבור על הערך מיד לאחר שתסיימו על מנת להקל עלייך אבל זה מחייב אותך להשקיע מעט יותר מקצרמר...בברכה ותודה מראש Shayakir 12:24, 17 אפר' 2005 (UTC)
זה מה שיצא - כל שאר הדברים שיש באנגלית נראים לי ממש בבל"ת. Deroravi 12:37, 17 אפר' 2005 (UTC)
תודה רבה...בברכה Shayakir 12:38, 17 אפר' 2005 (UTC)
מה כוונתך לגבי הלינק השבור? Deroravi 12:48, 17 אפר' 2005 (UTC)
אני לא מבין איזה לינק שבור. Deroravi 13:21, 17 אפר' 2005 (UTC)
הראשון מבין הקישורים החיצוננים. בברכה Shayakir 13:33, 17 אפר' 2005 (UTC)
OK מחקתי אותו.
דרך אגב קוראים אותי דרור. Deroravi 13:51, 17 אפר' 2005 (UTC)

מדרש

שלום, מה כתבת בדיוק בשיחה:מדרש? גילגמש שיחה

מה שנכתב ונמחק בערך הוא ביטוי מדוייק שנאמר ביני לבין קבוצה מאוד מסויימת שבה אני קשור והפתיע אותי לראות אותו, רציתי לוודא האם מי שכתב זאת אכן נמנה על אלה בברכה. Shayakir 13:01, 17 אפר' 2005 (UTC)

דריווש

שלום שי,
אחרי עיון בספריה המצויה ברשותי, עלי לאכזב אותך. לא מצאתי ולא ספר אחד שעוסק בפרס העתיקה, למעט אזכורים שונים לצבא הפרסי בהקשר של המלחמות ביוונים ופלישתו של אלכסנדר. מצטער, אך לא אוכל לעזור לך עם דריווש הראשון. גילגמש שיחה

בכל מקרה תודה על ההשתדלות. אני קצת נבוך מהסתירות שמצאתי בספרים ואינציקלופדיות שהגיעו לידי בעניין דריווש. בחלק מהספרים יש סתירה בתוך הספר עצמו בערכים שונים(ספרים "מכובדים" אגב). מה אתה מציע לי לעשות בעניין, כיצד עליי להכריע ביניהם? בברכה Shayakir 18:56, 18 אפר' 2005 (UTC)
לצערי, אני לא בקיא באימרפיה הפרסית ומכיר רק כמה הבטים צבאים של אימפריה זו. אני לא יכול להמליץ על דרך מסוימת ואני אף לא מכיר היסטוריונים שדעתם נחשבת בתחום זה. מצטער. גילגמש שיחה 19:00, 18 אפר' 2005 (UTC)

פרסים - תשובה חלקית

שלום שי,
אני מקווה שהלינק הבא שמפנה לאתר עם מגוון רחב של כתבות על ההיסטוריה של אירן ועל תרבותה יעזור לך בכתיבת ערכים בנושא זה. אחרי שפתחת אותו עם דריווש הראשון, אני ממליץ לך להעמיק בנושא חסר זה. הנה הלינק - [2]. פתחתי על העמוד של היסטוריה, אבל יש שם תיבת ניווט קלה שבעזרתה תוכל להגיע לכתבות שמענינות אותך. בידידות, גילגמש שיחה

תודה חן, אכן אתר מצויין מצאתי שם מאמרים שיכולים לעניין גם אותך בנושא הצבא הפרסי. בכל מקרה אין בכוונתי להעמיק מדי בתחום זה משום שתאריכים ומקומות אחרים בהיסטוריה יותר מעניינים אותי (ישראל, והתפצלות היהדות לכתות ודתות אחרים). מטרת כתיבת הערך הזה היה להשלים את החסר ב"בית השיטה"(שבוודאי שמת לב שפרק 4 עומד לפני סיום) אבל בכל מקרה אשתמש במקור זה על מנת לנקש את הערך ולהרחיב בו. בברכה Shayakir 15:41, 19 אפר' 2005 (UTC)
כן, אני יודע שיש שם מאמרים בנושא הצבא הפרסי. ככה הגעתי אליו. הוא שכב לו באיזו תיקיה שכוחת אל במועדפים ורק היום נזקרתי שהוא קיים ונתתי לך אותו. גילגמש שיחה

דורבן הועבר לדורבן (רפואה)

לא רציתי לגעת בדף המשתמש שלך. נדב ס.שיחה 16:35, 19 אפר' 2005 (UTC)

תודה, וכל הכבוד על היוזמה להפוך דף זה לפירושון וכתיבת הערך הנוסף. בברכה Shayakir 16:43, 19 אפר' 2005 (UTC)

הידעת?

שלום שי,
שני דברים. הראשון: האם אתה בטוח ששני כמרים הוציאו מישהי להורג על השימוש בכלורופורם? הרי מדובר בחומר הרדמה מהאה ה-19. אני בספק אם לכמרים היה כח רב כל כך בתקופה זו. דבר שני: צמצם בבקשה את הקישורים האדומים ב"הידעת" שיצרת. תודה. גילגמש שיחה 00:21, 29 אפר' 2005 (UTC)

לגבי ההוצאה להורג ככה מצאתי באחד המקורות שהיה לפני בעת כתיבת הערך(אם אתה מתעקש אני יכול לנסות למצוא אותו שוב), ולגבי הקישור האדום העניין טופל. בברכה Shayakir 00:27, 29 אפר' 2005 (UTC)
מענין מאוד. אתה יכול לבדוק בבקשה את שנת ההוצאה להורג ואת המקום? האם הכמרים הוציאו מישהי להורג במו ידם? כי זה מה שמשתמע מ"הידעת". אם כן, אז זה עוד יותר מוזר. גילגמש שיחה

ברשותך אני אשתדל לטפל בזה מחר. בברכה Shayakir 00:33, 29 אפר' 2005 (UTC)

אחלה. תודה. לילה טוב. גילגמש שיחה 00:36, 29 אפר' 2005 (UTC)
מכאן לקחתי את הציטוט לגבי ההוצאה להורג של הנשים ע"י הכמרים. בברכה Shayakir 01:11, 29 אפר' 2005 (UTC)

שלום. מדוע העברת את הערך לספר היצירה? נתנאל 19:27, 4 מאי 2005 (UTC)

אופס, התכוונתי לעשות הפנייה ,אודה לך אם תתקן זאת. בברכה Shayakir 19:30, 4 מאי 2005 (UTC)

אשרף מרואן

בטח שמת לב גם בלעדיי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3081597,00.html שש"ז

לא ראיתי את המאמר עד שהפנת את תשומת ליבי ועל כך אני מודה לך, ואם אנחנו כבר בעניין מרואן מה דעתך איזה נושא מרתק, נכון? בברכה Shayakir 17:06, 5 מאי 2005 (UTC)

ברוך הבא

ערכת בטעות את דף המשתמש של גיא דוד, תיקנתי. מתניה 15:49, 11 מאי 2005 (UTC)

תודה Shayakir 15:52, 11 מאי 2005 (UTC)