שיחת משתמש:Tarabji

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Jusmine בנושא תשובות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Tarabji, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, סתם עומרשיחה 22:33, 21 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

Dalal_jerash.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום, במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 01:10, 22 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

כנ"ל לגבי תמונה:Dalal1.jpg. ‏Gridge ۩ שיחה 01:12, 22 באוקטובר 2007 (IST).תגובה

דלאל אבו אמנה[עריכת קוד מקור]

אהלן, אני משכתבת כעת את הערך על דלאל, ויש לי מספר שאלות;

  • א. את/ה כתבת בערך שדלאל סטודנטית שנה ב' למדעי המוח בטכניון, ואילו בכתבה במחסום נכתב שדלאל, (נכון ל11.01.06) היא סטודנטית שנה ג' לפסיכולוגיה ומדעי הקוגניזציה באוניברסיטה העברית.
הסרתי את המשפט לעת עתה. האם תוכל/י לגבות את המשפט שכתבת במקור כתוב? אם לא, אצטרך להחליפו במשפט שנכתב בכתבה, היות ויש סימוכין לכך.
  • ב. קראתי שדלאל הוציאה תקליט. אם ידועים לך פרטי התקליט (ולו בסיסיים ביותר) אנא הוסף אותם בערך. כמובן שיהיה נחמד אם תוכל/י לצרף גם תמונה של עטיפת התקליט.
  • ג. באותו הראיון, באתר מחסום, סיפרה דלאל שהיא למדה בבית ספר נוצרי. בערך כתוב, שהיא הוציאה תקליט עם שירים דתיים לרגל החג המוסלמי עיד אל-פיטר. האם ידוע לך, מה דתה של דלאל?
  • ד. הוספתי לערך תמונה של דלאל שמצאתי באתרה הרשמי, תמונה זו מוגנות בזכויות יוצרים אך מותרת לשימוש תחת רישיון {{שימוש הוגן}}. אם יש בבעלותך תמונה חופשית של דלאל, אשמח מאוד אם תוסיף/י אותה לערך. לפני העלאת התמונות, אנא קרא/י את ויקיפדיה:רישוי, תמונות שיפרו זכויות יוצרים ימחקו.

אם תצטרך/י עזרה, את/ה מוזמן/ת לפנות אליי בדף השיחה :)

בברכה, יסמין 16:23, 4 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

תשובות[עריכת קוד מקור]

-דלאל למדה מדעי הקוגניציה ופסיכולוגיה וסיימה BA ב2006 בשניהם וכעת היא בשנה השנייה שלה בתואר השניM.SC במדעי המוח בטכניון..לקוח מראיונות רדיו של הזמרת ומהאתר שלה -דלאל היא מוסלמית אך למדה בבית ספר נוצרי,דבר הנהוג במגזר הערבי ולא מוזר..כי בתי הספר הכי טובים הם הנוצריים ובנוסף אין בתי ספר מוסלמים בארץ..

תודה על תגובתך. שכתבתי את הערך על דלאל, אתה מוזמן להוסיף את הפרטים בערך. אגב, נהוג לחתום את שמך בסוף ההודעות על-ידי הקלדת ארבע טילדות (~~~~). יסמין 23:42, 9 בנובמבר 2007 (IST)תגובה