שיחת משתמש:Yaarp/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yaarp, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, 21:46, 5 ינואר 2006 (UTC)

פה זה לא אתר זוכרות[עריכת קוד מקור]

שלום

עם כל הכבוד לאתר זוכרות, הויקיפדיה היא לא סניף של האתר. התוספות שלך לצפת וקרית שמונה, לא היו רלוונטיות לערך, ובמקרה של קרית שמונה, גם סתם היו חזרה על מה שפחות או יותר כבר היה כתוב.


ואגב, לכתוב בטקסט עיברי, שם ערבי באותיות לטיניות, זה די טיפשי.

אני מבקש שלא תחזיר את מה ששוחזר. emanשיחה 23:22, 5 ינואר 2006 (UTC)

כמו כן, אל תעשה תא זה בעוד ערכים, תקפיד לשלב את התוספות שלך במה שכבר יש (ולהימנע מכפילויות), ולכתוב בצורה המקובלת בויקי (החל מצורת כתיבת התאריכים, וכלה באיזה סגנון להשתמש). emanשיחה 00:02, 6 ינואר 2006 (UTC)

ראה בדף השיחה. טומי (שיחה) 01:16, 16 ינואר 2006 (UTC)

שלום! נא חדל מההפניות מ"נכים" ל"נכה" ודומיהן. לרוב כשמישהו כותב ערך הוא מפנה בעצמו בקישור לערך הנכון. בעיקר מפני שזה יוצר הפניות כפולות (כמו ב"הומוסקסואלים") וגם מפני שלעתים ההפניות עצמן שגויות כמו למשל "הומריסטי" (ולא הומוריסטי" כפי שצריך להיות) שהפנית ל"הומור". בברכה, HansCastorp 15:16, 27 בנובמבר 2006 (IST)

הפניות כאלה צריך לעשות על ידי שימוש בקוד כדוגמת [[נכה|נכים]] בטקסט של הערך שלך, ולא על ידי יצירה מסיבית של הפניות קבועות. אנא ממך. ‏Harel‏ • שיחה 15:17, 27 בנובמבר 2006 (IST)

אוטורוסיה[עריכת קוד מקור]

אתה מתבקש שלא לעלות את הערך שוב ושוב לאחר שנמחק בטענה כי הלהקה טרם הוציאה דיסק. כשתוציא דיסק אז תפתח את הערך שוב. סקרלט 15:48, 30 בנובמבר 2006 (IST)

שלום, Yaarp

אני מבקש שתתנצל לפני רותם על מה שכתבת לה. אם לא תעשה כן, תחסם לצמיתות לעריכה באתר זה. גילגמש שיחה 19:37, 3 בדצמבר 2006 (IST)

איום מדאיג על חסימתי לצמיתות (מועבר מהמזנון)[עריכת קוד מקור]

אמנם זה נושא שלרוב לא דנים בו במזנון, אך העניין במקרה זה הוא חמור. לאחר דיון על בעד ונגד מחיקת הערך MFM, המשתמשגילגמש איים עלי כי יחסום אותי לצמיתות, בגלל התבטאות שלי בדף השיחה של משתמשת רותם בצורה שאינה עומדת בקנה מידה אחד עם מדיניות החסימות של ויקיפדיה:

גילגמש כתב לי כך בדף השיחה:

שלום, Yaarp

אני מבקש שתתנצל לפני רותם על מה שכתבת לה. אם לא תעשה כן, תחסם לצמיתות לעריכה באתר זה. גילגמש • שיחה 19:37, 3 בדצמבר 2006 (IST)

ההודעה המקורית שכתבתי למשתמשת רותם היא:

מחיקת הערך MFM

בדיון בדף מועמדים למחיקה, כתבת כי: "פנזינים שעוסקים באנרכיזם, גיוס לצבא, פוליטיקה וכלכלה הם חשובים וצריך להיות עליהם ערך בויקיפדיה" ואילו הפנזין MFM שיש בו: "הומור רדוד כל כך ועיסוק בשטויות הוא הוא שזה מה שמעסיק היום את ה"פאנקיסטים" בשקל שיש בארץ. הם שותים וודקה ושומעים פאנק והולכים מכות, וזהו" כמו כן, ציינת כי: "הכותבים של הפנזינים פעם, בתחילת שנות התשעים, הם אנשים שהיו משכילים, שרצו מהפכה חברתית, לא ערסים ששמעו מוזיקת פאנק. וזאת הסיבה העיקרית שבגללה אני חושבת שצריך למחוק את הערך" ראי ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:MFM האמנם כך ראוי להתבטא בויקפדיה ואילו הם טיעונים הגיוניים למחיקת ערך?

האם ההתבטאות שלי בדף השיחה של רותם היא פוגעת באופן המצדיק את חסימתי לצמיתות? הרי לא קיבלתי כל תגובה מרותם עצמה על כך שההתבטאות שלי פגעה בה וייתכן כי היא לא נפגעה כלל ונפלה טעות בעניין. ייתכן כי הייתי בוטה בתגובה שלי, אבל בסך הכל ציטטתי אותה וביקשתי ממנה ושאלתי אותה אם כך ראוי להתבטא, כאשר התייחסה לפאנקיסטים כערסים לא משכילים ופסיביסטים ששומעים מוזיקת פאנק, וטענה כי ההומור הוא טיפשי ורדוד בפנזין MFM כטיעון למחיקת הערך MFM

אודה לכם על תגובתכם, יער

אני מבקש להגיב: דברי נאמרו אחרי פנייתה הדיסקרטית של רותם אלי. לא היה איום בחסימה ואין לראות זאת כך. גילגמש שיחה 14:01, 6 בדצמבר 2006 (IST)

בשיחת משתמש:Yaarp כתבת "אני מבקש שתתנצל לפני רותם על מה שכתבת לה. אם לא תעשה כן, תחסם לצמיתות לעריכה באתר זה.". לאור זה, קצת מוזר שאתה אומר שלא היה איום בחסימה. אגב, האם מה ש-Yaarp מצטט הוא מה שרותם התלוננה עליו, או שהוא כתב לה משהו באמת לא נחמד באיזה שהוא מקום? גדי אלכסנדרוביץ' 14:08, 6 בדצמבר 2006 (IST)
הבנתי מרותם שהדברים שנכתבו בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:MFM#במקום כותרת נכתבו על ידי המשתמש. גילגמש שיחה 14:28, 6 בדצמבר 2006 (IST)
אבל הרי זה לא נכתב על ידי יערפ, וגם כשלעצמו - מעבר לסגנון הדי אידיוטי וילדותי - אין בו דברי בלע של ממש. אז על זה בא איום בחסימה לצמיתות, של דברים שכתב אנונימי בדף דיון כללי?? נשגב מבינתי. ‏Harel‏ • שיחה 14:32, 6 בדצמבר 2006 (IST)
הבעיה היא שזה נכתב על ידי אלמוני ולא ברור מאיפה הידע מי זה בלי שבודק יתערב בעניין. האם יש לך ביטחון מלא שזה אכן הוא? בכל מקרה, הלקח שאפשר ללמוד מהמקרה הזה הוא שכדאי לציין באזהרה שלך למה ספציפית היא מתייחסת. אם היית כותב "הדברים שכאנונימי כתבת לרותם בדף הצבעת המחיקה" הכל היה יותר ברור. גדי אלכסנדרוביץ' 14:37, 6 בדצמבר 2006 (IST)
אני לא בדקתי את הדברים לעומקם ואני מצטער על זה. עשיתי את זה כי רותם ביקשה והנחתי שהיא בדקה בגרסאות קודמות ומצאה שההודעה נכתבה על ידי המשתמש. אני מצטער שלא בדקתי בעצמי. גילגמש שיחה 14:41, 6 בדצמבר 2006 (IST)
זה שלא בדקת בעצמך צריך ללמדך לקח. אבל עצם ההתנצלות והבנת הבעיה (שלא כדרכי העבר) מלמדים אותי כי יש בסיס להנחה שאתה משנה דרכיך. אני מקווה שלא אתאכזב בעתיד מהנחתי זו. ואם ההודעה ממנה רותם נפגעה אכן נכתבה על ידי יער, אזי לשם כך יש לנו בודקים. דורית 14:47, 6 בדצמבר 2006 (IST)

יש לנו משתמש אחד שציטט שנייה על דברים שהיא כנראה לא התכוונה שיזכרו. המשתמשת פנתה לנשק יום הדין, והנשק מומש. אין כאן עילה לחסימה, וגם לא איום בחסימה. זה נוגד א]ילו את רוח הנהלים, ואחרי הכל גילגמש עוד שיקר לגבי כך שהיה בכלל איום. (למרות שברור שבעליל היה). ועד לצמיתות. אני לא רואה כאן שום שינוי של דרכיו. רק את אותו הנהון ראש כללי של מעבר לסדר היום מתוך הרגל ההתיחסות אליו. כל שבוע יש מעין פרשיית גליגמש חדשה שנקברת, אז אם הוא לא מוחק את הפנייה במיידי הוא מקבל מחיאות כפיים על ההשתדלות. כלום לא משתנה. לאחרונה נתפס בני סלע ולא התנגד למעצר, האם על השופט לזקוף זאת לזכותו בעת החזרתו לכלא?

מי אתה? ‏pacmanשיחה 21:59, 9 בדצמבר 2006 (IST)
טרול. גדי אלכסנדרוביץ' 22:00, 9 בדצמבר 2006 (IST)
מדברייך עולה שלא עקבת היטב אחרי הדיון. מוטב שתשתוק. גדי אלכסנדרוביץ' 22:00, 9 בדצמבר 2006 (IST)
מה שמצחיק הוא שבדף הבית של יער יש את תבנית גילגמש - התגמש (משתמש זה שמח על חזרתו לוויקיפדיה של הוויקיפד היקר גילגמש.) חגי אדלר 03:06, 10 בדצמבר 2006 (IST)
משתמש זה שמח על חזרתו לוויקיפדיה של הוויקיפד היקר גילגמש.

יער 00:42, 20 בדצמבר 2006 (IST)

סמל אנטיגה וברביודה[עריכת קוד מקור]

הערך שכתבת "סמל אנטיגה וברביודה" נמחק, כמו גם ההפניה מ"אנטיגה וברביודה" לאנטיגואה וברבודה מאחר והצורה בה השתמשת שגוייה. דרור 11:18, 20 בדצמבר 2006 (IST)

נאלצתי לשכתב את הערך שכתבת. אני מבקש לא לכתוב על נושאים שאינך מתמצא בהם. ‏odedee שיחה 09:13, 21 בדצמבר 2006 (IST)

תבניות משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום, מר יער! תמיהה קלה לי: האין לך במקרה בדף המשתמש תבנית משתמש שאינה משתלבת כל כך עם שאר התבניות (במיוחד לאור ישותך האנארכיסטית)? בברכה, HansCastorp 17:01, 23 בדצמבר 2006 (IST)

וכמובן, ישנן שתי התבניות הסותרות "אתאיסט" ו"אינו אתאיסט". HansCastorp 17:03, 23 בדצמבר 2006 (IST)
לדעתי זה משתלב יופי, ככה אני בוחר להגדיר את עצמי. יער 19:15, 23 בדצמבר 2006 (IST)
ובנוסף, יש לי את התיבה שמסבירה כי: "משתמש זה אוהב למלא את תיבת המשתמש שלו וזו הסיבה היחידה שהוא גולש בוויקיפדיה"
משתמש זה אוהב למלא את תיבת המשתמש שלו וזו הסיבה היחידה שהוא גולש בוויקיפדיה
יער 19:22, 23 בדצמבר 2006 (IST)
מילא אתאיסט ואינו אתאיסט, אבל אנארכיסט שבוחר "לחזק את ידי צה"ל" וגו'? כזה עוד לא שמעתי. HansCastorp 00:12, 24 בדצמבר 2006 (IST)
הסבר לעניין ניתן למצוא בערך הומור בויקיפדיה: "היכולת להנות מהומור מבוססת על יכולת של הנהנה להגדיר את עצמו כ"אני" מובחן מאחרים ויכולת להבחין, בעת הצגה או השמעה של הומור, בין "אני" זה לאחרים. כך, לדוגמה, בעלי חיים שאינם מסוגלים להבחנה זו, אינם בעלי חוש הומור; כמוהם כתינוקות שהבחנה זו טרם התגבשה והתעצבה אצלם. סוגי הומור מתוחכמים יותר, כמו אירוניה, פרודיה, סרקזם, או סטירה מבוססים בדרך כלל על היכרות רחבה יותר עם הרקע החברתי והתרבותי. ההנאה מההומור בפרודיות, לדוגמה, דורשת היכרות מקפת לא רק עם מושא הפרודיה, אלא גם עם מעמדו החברתי והתרבותי של מושא הפרודיה. כאשר אין היכרות כזו, לא נוצר הפער הקומי הנדרש וההומור אינו משעשע בדרך כלל." יער 12:37, 24 בדצמבר 2006 (IST)
אינני בטוח כי מובן מדף המשתמש כי בהומור עסקינן:) לו לפחות הבאת את שתי התבניות (אולי אף בתוספת תבנית הפציפיסט) בסמיכות, היה ברור יותר לכל כי מדובר בהומור. HansCastorp 12:42, 24 בדצמבר 2006 (IST)
סבבה. תבניות סותרות הן כעת בסמיכות זו לזו יער 13:07, 24 בדצמבר 2006 (IST)

תגובה לדבריך תוכל למצוא בדף שיחתי. ירוןשיחה 17:15, 25 בדצמבר 2006 (IST)

זו סתם פרסומת, ואפילו לא מדובר בחומוסיה מוכרת במיוחד כמו סעיד, חליל או עלי קרוואן. אליבאבא 22:07, 29 בדצמבר 2006 (IST)

סבבה, טעיתי יערYaarpשיחה 22:12, 29 בדצמבר 2006 (IST)