Teenage Mutant Ninja Turtles Legends

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אגדות צבי הנינג'ה
Teenage Mutant Ninja Turtles Legends
תמונת הנושא של המשחק
תמונת הנושא של המשחק
כללי
תאריך הוצאה 26 במאי 2016 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה משחק וידאו עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר שחקנים שחקן אחד
פיתוח Ludia (Ludia)
ארץ מקור קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
זמן המשחק 20 שעות[1]
דרישות תוכנה
פלטפורמות iOS, אנדרואיד עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Teenage Mutant Ninja Turtles Legendsתרגום לעברית: אגדות צבי הנינג'ה) הוא משחק וידאו שפותח על ידי חברת Ludia (אנ')[2] בשיתוף פעולה עם ניקלודיאון[3] ומתבסס על הזיכיון האמריקאי "צבי הנינג'ה". המשחק יצא ב-26 במאי 2016 בתור אפליקציה חינמית והוא זמין עבור מכשירי אייפון, אייפד, אנדרואיד ו-Amazon Fire (אנ')[2].

עלילה ומשחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Teenage Mutant Ninja Turtles Legends הוא משחק תפקידים ממוחשב, רוב דמויות האווטארים בו לקוחים מסדרת הטלוויזיה צבי הנינג'ה (2012) אך קיימים בו עוד מספר דמויות משאר הזיכיון. במהלך המשחק, על השחקן להילחם ולהביס עם האווטארים שברשותו דמויות אחריות מהזיכיון. השחקן מקבל תגמולים על כל ניצחון, ובאמצעותם הוא יכול לעלות בדרגות, לשפר את ביצועי האווטארים שברשותו ואף לרכוש דמויות של אווטארים נוספים מהמאגר הקיים.

הקרבות האפשריים מתחלקים למספר "מצבים" ("modes"), כשבתחילת המשחק מקבל השחקן את דמותו של לאונרדו ורק מצב אחד, "Story Mode", פתוח בשבילו. עם התקדמותו במשחק נפתחים עוד מצבי לחימה עם שלבים נפרדים משלהם[4][5].

Story Mode[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת המשחק מתרחשת בעולם סדרת צבי הנינג'ה (2012), במהלכה מוצג סיפור מקורי בו נחטפים דונטלו, רפאל ומיכלאנג'לו, ולאונרדו יוצא לחלצם. במהלך מסעו הוא מתחבר לדמויות נוספות ובכל פרק עליהם להילחם באויביהם[6]. לאחר כל ניצחון, ובהתאם לכמות האווטארים שמתו במהלך הקרב, מקבל השחקן דירוג של בין אחד לשלושה כוכבים, המשפיעים על התגמולים שיקבל.

ה"Story Mode" מחולק לשבעה פרקים עם דרגות קושי בסדר עולה, כשבכל פרק מספר קרבות שאף הם בסדרי קושי משתנים. לאחר כל סיום פרק מקבל השחקן "מעטפה" עם תמלוגים ודמות אווטאר נוספת וכן נפתחת האפשרות לשחק בפרק הבא[4][5].

Tournament Mode[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנוסף למצב הלחימה הראשון, ישנו מצב נוסף בו מתקיים "טורניר" המתקיים בין דמויות השחקנים מהעולם (בקרב, השחקן נלחם מול אווטארים של משתמש אמיתי מהעולם אך המהלכים שלהם נעשים על ידי מחשב). לאחר כל ניצחון מוענק לשחקן בין 25 ל-35 נקודות, בעוד שלאחר הפסד מפסיד השחקן בין 7 ל-10 נקודות. בכל רמה יש מקום למאה שחקנים אשר באפשרותם לעלות או לרדת ברמות בהתאם לכמות הנקודות שברשותם (הפסדים או ניצחונות במצבי המשחק האחרים לא משנים את כמות הנקודות במצב זה).

בסיומו של כל קרב נכנסים האווטארים ששיחקו למצב "תרדמת" של 6 שעות אשר רק בסיומו או בתשלום כרטסיות כחולות ניתן לשחק שוב עם אותן הדמויות בטורניר[4][5].

Mode Challenge[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארבעה פרקים של קרבות אשר מתחלפים אחת לשבוע.

פונקציות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • משולשי פיצה - ככל שעובר הזמן, הפיצות מצטברות אוטומטית ובאמצעותם ניתן לשחק בקרבות שב-"Story Mode" ו-"Tournament Mode" כשמחיר משחק נע בין 6 ל-14 פיצות.
  • כרטיסים - כרטיסים צהובים עם סמל של ברק על גביהם. באמצעותם ניתן לקבל את סך כל המענקים של קרב מסוים ב-"Story Mode" שהשחקן סיים אותו בניצחון של 3 כוכבים, ללא צורך להילחם בו בפועל שוב.
  • מוטגן - חומר נוזלי אשר נדרש על מנת להעלות את דרגתם של האווטארים ולשפר את יכולותיהם.
  • מטבעות זהב - באמצעותן ניתן לרכוש מגוון אווטארים ייחודיים.
  • אסימוני אתגר ירוקים - ניתנים להשגה בקרבות "Mode Challenge" ובאמצעותם ניתן לרכוש אווטארים ייחודיים.
  • משולשי גבינה צהובה על מקל - נרכשים על ידי דולרים ובאמצעותם ניתן לשחק בקרבות אשר ב-"Mode Challenge".
  • כרטיסיות כחולות - ניתנים להשגה באמצעות מילוי ה"משימות" ובאמצעותן ניתן לשחק ב-"Tournament Mode" עם אווטארים אשר נכנסו למצב "תרדמת".
  • דולרים - באמצעותם ניתן לרכוש פיצות, כרטיסים, מוטגנים, כרטיסיות כחולות ומשולשי גבינה צהובה על מקל.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

באפליקציית Google Play המשחק עבר חמישים מיליון הורדות ו-550 אלף דירוגים בדירוג ממוצע של 4.5.[7]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends My Games Statistics for Android - Collections, Tracking and Ratings - GameFAQs, gamefaqs.gamespot.com
  2. ^ 1 2 Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends (2016), MobyGames
  3. ^ TMNT LEGENDS, ניקלודיאון (באנגלית)
  4. ^ 1 2 3 REVIEW: TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES (2014) (NINTENDO 3DS), Comic Book Video Games, ‏2015-01-01 (באנגלית)
  5. ^ 1 2 3 Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends for Android - GameFAQs, gamefaqs.gamespot.com (באנגלית)
  6. ^ Ninja Turtles Legends: Gameplay Walkthrough Part 1 - The First Mission (iOS, Android), סרטון בערוץ "Neogaming", באתר יוטיוב (אורך: 12:08)
  7. ^ Ninja Turtles: Legends - אפליקציות ב-Google Play, באתר play.google.com