The Prime Time of Your Life

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"The Prime Time of Your Life"
סינגל בביצוע דאפט פאנק
מתוך האלבום Human After All
יצא לאור 17 ביוני 2006
פורמט תקליטור עריכת הנתון בוויקינתונים
הוקלט 2004
סוגה רוק תעשייתי, נויז רוק
אורך

4:23 (גרסת אלבום)

3:59 (גרסת וידאו)
חברת תקליטים וירג'ין רקורדס
כתיבה תומא בנגלטר, גי-מנואל דה הומם-קריסטו
הפקה דאפט פאנק
כרונולוגיית סינגלים של דאפט פאנק
"Human After All"
(2005)
"The Prime Time of Your Life"
(2006)
"Harder, Better, Faster, Stronger (Alive 2007)"
(2007)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"The Prime Time of Your Life"[1] הוא הסינגל הרביעי והאחרון מתוך אלבום האולפן השלישי של הצמד המוזיקה האלקטרונית הצרפתי דאפט פאנק, Human After All. הסינגל יצא לאור ב-17 ביוני 2006 על ידי חברת התקליטים וירג'ין רקורדס. הוא גם הסינגל האחרון של דאפט פאנק עם וירג'ין רקורדס, והוא שוחרר עם קליפ שנכתב ובוים על ידי טוני גרדנר, עם אפקטים של איפור על ידי Alterian, Inc.[2]

תוכן[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאפיין בולט של "The Prime Time of Your Life" הוא האצת הקצב ההולכת וגוברת עם סיום הרצועה. הת'ר פארס מ-Allmusic הצהירה: "מקצבי השאפל עוקפים את השיר בהדרגה, בסופו של דבר מאיצים וזוללים אותו".[3] סקירה מוקדמת תיארה את אפקט המהירות הגוברת כדומה לליל לואיס, וכי הסיום נשמע כמו מכונת כביסה.[4] המבנה הכללי של "The Prime Time of Your Life" תואר על ידי מתיו ויינר מ-Stylus כ"פחות שיר מאשר מסגרת שעליה אפשר לטעון יותר ווקודרים ומקצבי שאפל קופצי טרנדים".[5]

באלבום ההופעה החיה של דאפט פאנק, Alive 2007, השיר מורכב יחד עם "The Brainwasher" מ-Human After All, כמו גם עם השירים "Rollin' & Scratchin'" ו-"Alive" מהאלבום Homework.

קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקליפ השנוי במחלוקת לשיר נכתב ובוים על ידי טוני גרדנר. עבודות האיפור עבור הקליפ עוצבו ונוצרו על ידי Alterian, Inc. בתו בת האחת-עשרה של גרדנר, בריאנה, משחקת את הדמות הראשית, מלודי, נערה צעירה הנאבקת באנורקסיה.[2]

בתחילת הקליפ ניתן לראות גולגולת מסתובבת המניעה את לסתה. לאחר מכן המצלמה מתרחקת ומגלה שמדובר בהשתקפות בעין. העין ממצמצת ואפשר לראות ראש של ילדה (מלודי) צופה בטלוויזיה. בטלוויזיה מוצגים שלדים חיים במצבים שונים בתוכניות שונות. דאפט פאנק מופיעים בהופעת קמע בקליפ כשלדים שמתראיינים בערוץ חדשות בטלוויזיה.

מלודי ניגשת אל השידה שלה ומתבוננת בכמה תמונות. היא רואה את הוריה, שגם הם שלדים חיים, מעוררים פלאשבקים החושפים שרשרת בעלת חשיבות כלשהי. לאחר מכן היא מתבוננת בתמונה של עצמה (שבה היא אינה שלד ונראית בעודף משקל) משחקת בחבל קפיצה עם חבריה שהם שלדים. מלודי נכנסת לחדר האמבטיה, שם היא מסתכלת במראה כשבהשתקפות ניתן לראות פוסטר של שלד שמחקה את בריטני ספירס, בדומה לעטיפת האלבום Greatest Hits: My Prerogative. מלודי מורידה את השרשרת ומניחה אותה על הכיור, ואז פותחת מגירה שם היא מגלה סכין גילוח.

לאחר מכן היא מתחילה לחתוך את ידה הימנית עם הלהב, ומושכת את העור מהיד. בסצנה הבאה היא מתחילה לחתוך את העור סביב פניה, ואז ממשיכה לקרוע את העור כך שראשה, פלג גופה העליון וזרועותיה חסרי עור. היא בוהה בעצמה במראה, מקבלת פלאשבקים מחייה, ואז מתעלפת, וכנראה מתה.

הוריה של מלודי, שאינם מופיעים כשלדים, מוצאים את בתם שוכבת על רצפת האמבטיה, אך ניתן לראות רק את רגליה. המצלמה מראה שוב את התמונות על השידה, אבל הפעם כולם נראים נורמליים. גם התמונה של הילדה עם חבריה שונה, והילדה אינה סובלת מעודף משקל. בסצנה האחרונה של הקליפ, מלודי מוצגת בטלוויזיה, כשלד, מנופפת לעבר שני שלדים האוחזים בחבל קפיצה. לאחר מכן היא רצה לעברם לפני שהטלוויזיה נכבית.

הקליפ נכלל בגרסת התקליטור וה-DVD של האלבום Musique Vol. 1 1993–2005.

רשימת רצועות[עריכת קוד מקור | עריכה]

סינגל תקליטור מקסי[6]
מס' שם משך
1. The Prime Time of Your Life 4:23
2. Prime Time Of Your Life (Para One Remix) 3:48
3. The Brainwasher (Erol Alkan's Horrorhouse Dub) 6:01
4. Technologic (Digitalism's RMX) 5:58
משך כולל:
20:10
סינגל בגודל 12 אינץ'[7]
מס' שם משך
1. Prime Time Of Your Life (Para One Remix) 3:48
2. The Brainwasher (Erol Alkan's Horrohouse Dub) 6:01
משך כולל:
9:49

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ העטיפה של הסינגל מציגה את הכותרת "Prime Time of Your Life" למרות שהשיר רשום בתור "The Prime Time of Your Life" ברשימת הרצועות של האלבום Human After All.
  2. ^ 1 2 Daft Punk Music Video: 'The Prime Time of Your Life', פייסבוק, ‏2013-04-20
  3. ^ Daft Punk - Human After All Album Reviews, Songs & More | AllMusic (באנגלית), נבדק ב-2023-12-02
  4. ^ Saounds.com article, Saounds
  5. ^ Daft Punk – Human After All – Review – Stylus Magazine, Stylus, ‏2005-03-15
  6. ^ Daft Punk - Prime Time Of Your Life (באנגלית), 2006, נבדק ב-2023-12-02
  7. ^ Daft Punk – The Prime Time Of Your Life (2006, Vinyl), Discogs