Uncharted 3: Drake's Deception

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
Uncharted 3: Drake's Deception
עטיפת המשחק
עטיפת המשחק
כללי
תאריך הוצאה 28 באוקטובר 2011
סוגה משחק פעולה-הרפתקאות, משחק ירי בגוף שלישי
פיתוח Naughty Dog
הוצאה לאור Sony Computer Entertainment עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות רוסית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Sony Computer Entertainment
סדרה Uncharted עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מנוע משחק Naughty Dog עריכת הנתון בוויקינתונים
מצבי משחק משחק וידאו למשתתף יחיד עריכת הנתון בוויקינתונים
פלטפורמות PlayStation 3,PlayStation 4
המשחק הקודם Uncharted 2: Among Thieves
המשחק הבא Uncharted 4: A Thief's End עריכת הנתון בוויקינתונים
www.unchartedthegame.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Uncharted 3: Drake's Deception הוא משחק וידאו בגוף שלישי שיצא לאור ב-1 בנובמבר 2011 באמריקה וב-2 בנובמבר 2011 באירופה, המשחק הוא משחק המשך ל-Uncharted 2: Among Thieves.

במשחק זה נוספו דרכי התגנבויות חדשות. דרייק יכול להצטייד רק בשני כלי נשק ובארבעה רימונים. הוא יכול לאסוף נשק ולהחליפו בנשק של אויביו שהפיל אותם, לתפוס מחסה מאחורי קירות, מתחת או ליד מקומות שימושיים. בנוסף יכול דרייק לירות תוך כדי תנועה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק מתחיל בכך שנייתן "נייט" דרייק וויקטור "סאלי" סליוואן נפגשים עם טלבוט בפאב שבלונדון. הם מנהלים משא ומתן מסחרי וטלבוט מציע להם סכום כסף גדול תמורת הטבעת של סר פרנסיס דרייק (ראה uncharted 1). נייט בדק את השטרות וגילה שהם מזויפים, נייט לקח את הטבעת יצא החוצה ושם התחיל ריב מכות, השניים יצאו לסמטה הצמודה אך החבורה של טלבוט הקיפה אותם ולשם הגיעה מכונית וממנה יצאה קתרין מרלו, היא גונבת מדרייק את הטבעת ודרייק מנסה ללכת אחריה אך צ'ארלי קאטר יורה בו ובסאלי.

הסיפור עבר ל-20 שנה קודם, שדרייק היה בן 15, הוא נכנס למוזיאון קטן בקולומביה בחיפוש אחר הטבעת של סר פרנסיס,אך הוא נזרק מהמוזיאון כי השומרים חושבים שהוא גנב. דרייק הצעיר מסוקרן בגלל מעשיו של ויקטור סאלי בן ה-40 ועוקב אחריו עד לחנות שכפול המפתחות שם סאלי קונה מפתח שיתאים לארון התצוגה בו נמצאת הטבעת. דרייק מכייס ממנו את הארנק עם מפתח שיועד לפריצה בתוכו אך סאלי תופס אותו ונייט מחזיר לו את הארנק אך שומר את המפתח. לאחר מכן דרייק חוזר למוזיאון ומצליח לגנוב את הטבעת, אך הפעם נתפס על ידי מרלו, נייט בורח עם הטבעת מהשומרים של מרלו וסאלי עוזר לו.

העלילה חוזרת להיום - בה מבינים כי צ'ארלי לא באמת הרג את נייט וסאלי ושהם העמידו פנים על מנת לשקר לטלבוט ומארלו כדי להרוויח זמן עם הטבעת האמיתית. בעזרת קלואי פרייזר הם עקבו אחרי המכונית של מרלו לספרייה מוסתרת הם מוצאים מפה שמראה את המסע הסודי של פרנסיס לערב הסעודית בשביל למצוא את העיר האבודה אובאר ("Ubar"). באמצעות פריטים אלה ועל ידי רמזים לחשוף את המקום של העיר הצלבנית. הם מגיעים לטירה בצרפת, הם מוצאים חצי קמע אבל טלבוט ארב לשניים, לקח את הקמע והעלה את הטירה באש. נייט וסאלי בורחים במהירות לסוריה מחשש שקלואי וצ'ארלי שנסעו למצודה הסורית, יארבו גם כן.

הם נפגשים עם קלואי וצ'ארלי. הקבוצה הגיעה למצוא את החצי השני של הקמע כדי לחשוף את מקום הרמז הבא בתימן. סאלי נייט קלואי וצ'ארלי ברחו ותוך כדי צ'ארלי שבר את רגלו והכריח את סאלי ונייט לנסוע בכוחות עצמם לתימן. בעקבות עצתו של סאלי דרייק וסאלי נוסעים לפגוש את אלנה פישר אשר נפרדו לאחרונה והיא מסייעת להם למצוא קבר תת-קרקעי שבו הם מגלים את מיקומה של העיר האבודה. לאחר מכן השלישייה מותקפת על ידי עכבישים אוכלי בשר. לאחר מכן נייט והשלישייה יוצאים מהמקום ונייט נורה עם חץ הזיה, הוא מסתובב ברחבי העיר כאשר כל מקום שהוא זז אליו מתנועונע כמו בסחרחורת, ולאחר מכן מוצא את עצמו בבית קפה עם מרלו וטלבוט. שם גם יושב פיראט שטוען שהוא חטף את סאלי ושהוא מוחזק בשבי על ספינת תענוגות בנמל. נייט מצליח לברוח ומגיע לשבי ושם הוא מגלה ששיקרו לו ולא באמת לקחו את סאלי בשבי. הספינה מתחילה להתמלא במים ולהתהפך, נייט בורח מהחבורה של רעמסס הפיראט ונתקל בו בלובי הספינה שם רעמסס מפוצץ את החלון בירייה ונייט בורח מגל עצום של מים השוטף את כל הספינה, נייט בורח החוצה ונסחף אל היבשה ושם מתאחד שוב עם אלנה, אשר מודיעה לו שסאלי נתפס על ידי אנשיה של מרלו, ויוכל להצילו רק אם יתגנב לתוך מטוס מטען בשביל להעביר אספקה לצבא של מרלו.

השניים חודרים למסלול ונייט מצליח להתגנב למטוס על ידי קפיצה על גלגלו הקדמי. עד מהרה אנשיה של מרלו גילו שיש נוסע סמוי במטוס ושמה מתפתח קרב יריות הגורם נזק חמור למטוס. נייט עף החוצה מהמטוס אבל באוויר מצליח לתפוס בארגז בעל מצנח הוא פותח את המצנח וצונח בבטחה ליד הריסות המטוס. לאחר נדודיו במדבר הוא סובל ממכת חום, צמא חמור, וחוויית הזיות שווא, שם נייט מגיע לעיר נטושה במדבר ושם מוצא מים בתוך באר ולאחר שיצא ממנה הותקף על ידי אנשיה של מרלו. קבוצה של גברים רכובים על סוסים בראשות סאלים, הצילו אותו ולקחו אותו למאהל שלהם, למחרת נייט וסאלים יצאו להרוס את השיירה כדי להציל את סאלי, סאלים אומר לנייט וסאלי לעקוב אחריו לסופת חול בקרבת מקום, אך הם אבדו אותם ואז הבינו שהם הגיעו לשערי העיר האבודה.

עם כניסתם לאובאר נייט וסאלי מוצאים מזרקת מים ונייט שותה ממנה, לפתע סאלי נורה בגבו ונהרג על ידי טלבוט, נייט רודף אחרי טלבוט אך נתקל באנשיה של מארלו שהופכים לדמונים בוערים בעלי יכולת טלפורטינג. אחרי הקרב נייט שוב הוזה ומדמיין שהוא חזר לגיל 15 ונאלץ לירות בסאלי. אחרי שהוא מתעורר הוא מגלה שסאלי בחיים ומותו, אנשיה של מארלו בעלי היכולות העל-טבעיות וההזיות שבאו אחר כך נגרמו בגלל שתיית המים מהבאר. נייט מבין כי המלכה אליזבת' שלחה את דרייק כדי להביא מהמים מעוררי ההזיות וזה מה שמרלו מחפשת עכשיו. נייט וסאלי מסתובבים ברחבי העיר ומחפשים את מרלו, ומגלים את הצוות שלה כשהם שואבים מהמים סאלי מותקף על ידי הצוות ומושלך למים נייט קופץ להציל אותו ומשתמש באקדח שסאלי לקח קודם, על מנת לפוצץ את המנוף שמשמש לשאיבה, הפיצוץ גורם לתגובת שרשרת הגורמת להתמוטטות העיר, מרלו נפלה לתוך חול טובעני ונייט מנסה למשוך אותה, אך ללא הצלחה וטלבוט, ניסה להרוג בניסיונות רבים את נייט וסאלי אך בסוף נורה על ידי נייט ונופל אל מותו. לאחר מכן סאלים מוביל אותם למקום מבטחים כשהוא רכוב על סוסו.

נייט וסאלי חוזרים לשדה התעופה בתימן ושם נותן לנייט את טבעת הנישואין ששמר בחשאי כאשר נייט ואלנה נפרדו. נייט אומר לאלנה להצטרף אליהם ושלושתם חוזרים הביתה במטוס.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Uncharted 3: Drake's Deception בוויקישיתוף