היהלום שבכתר (2021)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
היהלום שבכתר (2021)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של רומן ריינס,
ברוק לסנר ופול היימן
מידע
ארגון WWE
מותג (ים) Raw
סמאקדאון
תאריך 21 באוקטובר 2021
עיר ריאד, ערב הסעודית
אולם ארנת מוחמד אבדו בשדרה
מספר צופים 22,000
שיר (י) הנושא "Take My Breath" בביצוע דה ויקנד
ספונסר (ים) Saudi General Sports Authority
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
חוקי אקסטרים היהלום שבכתר
(2021)
סדרת ההישרדות
סדרת אירועי ה-WWE בערב הסעודית
סופר שואודאון היהלום שבכתר
(2021)
2022
סדרת אירועי היהלום שבכתר
2019 היהלום שבכתר
(2021)

היהלום שבכתר (2021) היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, ששודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע כלל את שני המותגים (‏Raw וסמאקדאון) והיה ב-21 באוקטובר 2021, בארנת מוחמד אבדו בשדרה שבריאד, ערב הסעודית. האירוע היה האירוע השלישי בסדרת אירועי היהלום שבכתר והשישי תחת הסכם עשר השנים של ה-WWE בערב הסעודית, שנקרא "החזון הסעודי 2030".

עשרה קרבות התנהלו באירוע, כולל אחד שהתקיים במופע המקדים לאירוע. בקרב המרכזי, רומן ריינס ניצח את ברוק לסנר ושמר על האליפות האוניברסלית. עוד ברשימת הקרבות, בקי לינץ' ניצחה את ביאנקה בלאייר וסשה בנקס בקרב משולש ושמרה על אליפות הנשים של סמאקדאון, ביג אי ניצח את דרו מקינטייר ושמר על אליפות ה-WWE, אקסבייר וודס ניצח את פין באלור וזכה בטורניר מלך הזירה, בעוד שזלינה וגה ניצחה את דודרופ וזכתה בטורניר כתר המלכה הראשון בתולדות הארגון, אדג' ניצח את סת' רולינס בקרב גיהנום בכלוב, וגולדברג ניצח את בובי לאשלי בקרב ללא חוקים ספירות בכל מקום.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת שנת 2018, ה-WWE החלו בהסכם חוצה פלטפורמות של עשר שנים בינם לבין רשות הספורט הסעודית כאות תמיכה בתוכנית הרפורמית החברתית והכלכלית של המדינה, הנקראת "החזון הסעודי 2030". האירוע הראשון תחת שותפות זו היה אירוע הרויאל ראמבל הגדול ביותר, אירוע בשידור ישיר, שנערך ב-27 באפריל 2018, באצטדיון הבינלאומי "המלך עבדאללה" בג'דה, שבערב הסעודית.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות גם מ-Raw וגם מסמאקדאון.

באירוע סאמרסלאם, רומן ריינס הגן בהצלחה על האליפות האוניברסלית מול ג'ון סינה. לאחר הקרב, הוא נקלע לעימות עם ברוק לסנר, שביצע את חזרתו לראשונה מאז רסלמניה 36 באפריל 2020. ב-10 בספטמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, לסנר הופיע פעם נוספת במטרה להתעמת עם ריינס והצהיר שסנגורו לשעבר, פול היימן, אשר משמש כיועץ המיוחד של ריינס מאז אוגוסט 2020, ידע שלסנר יהיה באירוע סאמרסלאם במטרה ליצור מתיחות בין ריינס להיימן. לסנר איתגר את היימן לאשר בשמו של ריינס קרב על האליפות האוניברסלית. מאוחר יותר באותו הערב, ריינס הזועם נענה בחיוב לאתגר. ב-16 בספטמבר 2021, ארגון ה-WWE הודיע שרומן ריינס יתמודד מול ברוק לסנר באירוע היהלום שבכתר, אך לא בהכרח על התואר. לפני קיום אירוע זה, נקבעה לריינס הגנה נוספת על התואר מול "הדמון" פין באלור באירוע חוקי אקסטרים. ריינס הצליח להגן על תוארו באירוע זה, כך שתוצאת קרב זה הפכה את הקרב בין ריינס ללסנר להיות על האליפות האוניברסלית.[1]

באירוע סאמרסלאם, ביאנקה בלאייר הייתה אמורה להגן על אליפות הנשים של סמאקדאון מול סשה בנקס. לעומת זאת, נודע שבנקס לא כשירה להתחרות בשל סיבות שאינן היו ידועות. מוזיקת הכניסה של כרמלה התנגנה, כאשר היא עשתה את דרכה לזירה כדי למלא את מקומה של בנקס. לפני שהפעמון צילצל, בקי לינץ' הופיעה לראשונה מאז הפרק של התוכנית Raw שלאחר האירוע כסף בבנק במאי 2020 ואף תקפה את כרמלה. היא איתגרה את בלאייר לקרב על התואר שלה, אתגר שאליו בלאייר נענתה בחיוב. לינץ' ניצחה לאחר 26 שניות וזכתה באליפות בפעם הרביעית בקריירה שלה. באירוע חוקי אקסטרים, לינץ' הגנה על חגורת האליפות נגד בלאייר, לעומת זאת, בנקס ביצעה את חזרתה ותקפה את השתיים, דבר שהוביל לסיים את הקרב ללא הכרעה. קרב משולש על התואר נקבע בין המשתתפות לאירוע היהלום שבכתר.[2]

ב-1 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון, ארגון ה-WWE על חזרתו של טורניר מלך הזירה, כשבנוסף לראשונה בתולדות הארגון, הוא השיק את המהדורה הנשית של מלך הזירה, שנקראה בשם טורניר כתר המלכה. הן טורניר מלך הזירה והן טורניר כתר המלכה הראשון, הכילו שמונה משתתפים/ות אשר חולקו בכמות שווה בין המותגים Raw וסמאקדאון, החל מ-8 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון. גמר הטורנירים הוכרז לאירוע היהלום שבכתר. פין באלור ואקסבייר וודס הגיעו לגמר טורניר מלך הזירה, בעוד שזלינה וגה ודודרופ הגיעו לגמר טורניר כתר המלכה.[3][4]

באירוע סאמרסלאם, בובי לאשלי הגן בהצלחה על אליפות ה-WWE מול חבר היכל התהילה של ה-WWE, גולדברג. לאשלי הוכרז כמנצח בקרב זה לאחר שהשופט פסק לסיים את הקרב בשל פציעה שספג גולדברג בברכו, שכתוצאה ממנה הוא לא היה יכול להמשיך בקרב. לאחר הקרב, כשלאשלי המשיך ותקף את גולדברג, בנו בו ה-15 של גולדברג, גייג', נחלץ לעזרת אביו, כשטיפס על לאשלי מאחור. לאשלי השתלט במהרה על המצב, כאשר הוא ביצע עליו את מהלך ה-Hurt Lock. MVP נכנס לזירה על מנת לעצור את לאשלי ולאחר שעשה זאת, הוא הודיע במיקרופון שלאשלי לא היה יכול לדעת שמי שקפץ עליו מאחור היה בהכרח בנו של גולדברג ותירץ שזה היה יכול להיות כל אדם באולם. גולדברג נעדר מהופעות טלוויזיוניות מאז אותו הפסד עקב פציעה (כחלק מהעלילה), בעוד שלאשלי הפסיד את חגורת האליפות לביג אי. גולדברג שב לארגון ב-4 באוקטובר בפרק של התוכנית Raw והצהיר שהוא יהרוג את לאשלי על מה שעשה לבנו. לאחר מכן, לאשלי יצא וטען שוב שהתקיפה הייתה אי הבנה, טענה שגולדברג סירב להאמין לה. בנוסף, לאשלי טען שהוא יתמודד מול גולדברג באירוע היהלום שבכתר בתנאי שהקרב ביניהם יהיה קרב ללא חוקים, אתגר שאליו גולדברג נענה בחיוב. ביום האירוע, הוכרזה התניה נוספת לקרב מסוג ספירות בכל מקום.[5]

באירוע כסף בבנק, סת' רולינס לקח חלק בהפסדו של אדג' בקרב על האליפות האוניברסלית מול האלוף, רומן ריינס, זאת לאחר שרולינס היה מתוסכל שאדג' קיבל קרב אליפות לפניו. מעשה זה הוביל לקיום קרב בין השניים באירוע סאמרסלאם, שבו אדג' יצא עם ידו על העליונה. רולינס, שהיה חסר שביעות רצון מתוצאת הקרב, איתגר את אדג' לקרב חוזר, שהתקיים ב-10 בספטמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, שבו רולינס ניצח. רולינס המשיך להביע את חוסר שביעות הרצון שלו ואיתגר את אדג' לקרב שלישי ביניהם. ב-1 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון, אדג' הופיע והתעמת עם רולינס, לעומת זאת, כשרולינס חשב שאדג' לא יופיע, הוא פרץ לביתו של אדג' תוך כדי שהאחרון צפה במתרחש. שבוע לאחר מכן בתוכנית, אדג' תקף את רולינס ואיתגר אותו לקרב גיהנום בכלוב, שנקבע באופן רשמי לאירוע היהלום שבכתר.[6]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית מייקל קול
קורי גרייבס
ביירון סקסטון
צוות השידור בערבית פייסל אלמוסייב
ג'וד אלדג'אני
כרוז גרג המילטון
שופטים ג'סיקה קאר
דן אנגלר
אדי אורנגו
צ'אד פטון
צ'ארלס רובינסון
מראיין קווין פטריק
פאנל לפני האירוע קיילה ברקסטון
מאט קאמפ
פיטר רוזנברג

מופע מקדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המופע המקדים הכיל קרב אחד בודד, ובו האוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו) התמודדו מול צמד The Hurt Business (סדריק אלכסנדר ושלטון בנג'מין) אשר התאחד בשבועות שקדמו לאירוע בקרב זוגות שאינו היה על אליפות הזוגות של סמאקדאון של האוסוס. בסיום, ג'ימי ביצע על אלכסנדר את מהלך האוסו ספלאש, שהקנה לו ולאחיו את הניצחון בקרב.

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע עצמו נפתח בקרב גיהנום בכלוב בין אדג' לסת' רולינס. במהלך הקרב, המשתתפים בקרב השתמשו בנשקים שונים כגון צינור ברזל, כיסא, סולם, שולחנות ומדרגות זירה. לקראת סוף הקרב, רולינס הניח את ראשו של אדג' על כיסא והיה בדרכו לבצע את מהלך הסטומפ, אך אדג' חמק מכך בזמן. אדג' ביצע על רולינס מספר מהלכי סופרקיק. אדג' התיר את קשר השרשרת שהיה מסביב לכף רגלו של רולינס ולאחר מכן ביצע עליו את מהלך הקרוספייס תוך כדי שהוא השתמש בצינור ברזל. בסיום, אדג' ביצע על רולינס את מהלך הסטומפ משלו על כיסא שהונח על מזרן הזירה, מהלך שהספיק לחבר היכל התהילה כדי לנצח בקרב.

אז, מנסור התמודד מול מוסטפא עלי. במהלך הקרב, מנסור ביצע על עלי את מהלך המונסולט, לעומת זאת, עלי הפך זאת למהלך הכנעה משלו, שבתגובה אליו מנסור הצליח להגיע אל החבלים על מנת לעצור את המהלך. בסיום, מנסור ביצע על עלי את מהלך הנקברייקר מדופן הזירה לתוך הזירה על מנת לנצח בקרב. לאחר הקרב, עלי תקף מאחור את מנסור, עד שדמות עטופת כאפייה וחליפת קראטה, עשתה את דרכה אל הזירה. דמות זו חשפה את עצמה כספורטאי הקראטה המקומי וזוכה מדליית הכסף מאולימפיאדת טוקיו, טארג חמדי. האחרון בעט בראשו של עלי ולאחר מכן הוא ומנסור חגגו לקול תשואות הקהל.

בקרב שבא לאחר מכן, RK-Bro (רנדי אורטון ורידל) הגנו על אליפות הזוגות של Raw נגד AJ סטיילס ואומוס. בסיום, אורטון הפך את מהלך הפנומנל פורארם של סטיילס למהלך הסיום שלו, ה-RKO ולאחר מכן רידל ביצע על סטיילס את מהלך הפלוטינג ברו, שהקנה לו ולאורטון הגנה מוצלחת על חגורות האליפות.

בקרב הרביעי, דודרופ (נציגת Raw) התמודדה מול זלינה וגה (נציגת סמאקדאון) בקרב הגמר של טורניר כתר המלכה. בסיום, וגה ביצעה על דודרופ את מהלך הקוד רד אשר הספיק לה כדי לנצח בקרב ולזכות בטורניר כתר המלכה.

אז, גולדברג התמודד מול בובי לאשלי בקרב ללא חוקים ספירות בכל מקום. לאשלי שלט בקרב, כששם לעצמו מטרה לפגוע ברגלו של גולדברג. בזמן שלאשלי ניסה לבצע עליו את מהלך הספיר, גולדברג חמק מן הדרך ולאשלי מצא את עצמו בתוך שולחן שהיה ממוקם בפינת הזירה וכתוצאה מכך נשבר. גולדברג ביצע על לאשלי את מהלך הג'קהאמר, אך במקום להצמיד אותו לאחר מכן, גולדברג החליט שהוא לא סיים עימו. מחוץ לזירה, גולדברג ביצע עליו את מהלך הספיר אל תוך האזור הטכני האחראי על השעון. גולדברג ניסה לתקוף את לאשלי בעזרת מדרגות הזירה, לעומת זאת, לאשלי חמק מן הדרך. גולדברג עקב אחר לאשלי אל רמפת הכניסה לזירה, שם ניטרל את חבריו לקבוצת The Hurt Business (אלכסנדר ובנג'מין). בסיום, גולדברג ביצע על לאשלי את מהלך הספיר מרמפת הכניסה אל תוך שולחנות שנפתחו ומוקמו ברציף נמוך יותר, שם גולדברג הצמיד את לאשלי לניצחון.

בקרב שבא לאחר מכן, אקסבייר וודס (נציג Raw) התמודד מול פין באלור (נציג סמאקדאון) בקרב הגמר של טורניר מלך הזירה. וודס ניסה לבצע את מהלך הטורנדו DDT, אך באלור בלם את הניסיון וביצע במקום את מהלך הדאבל סטומפ על חזהו של וודס. האחרון ביצע על באלור את מהלך הסופרקיק, שלא הספיק לו כדי לנצח בקרב. באלור ניסה לבצע את מהלך הדרגון סליפר, לעומת זאת, וודס הפך זאת לניסיון הצמדה, שנקטע בתום ספירת שתיים. וודס המשיך במומנטום שלו וביצע על באלור את מהלך הסופרפלקס מהחבל העליון. וודס עשה את דרכו שוב אל החבל העליון במטרה לבצע את מהלך הטייטרופ וולק דייבינג אלבו, אך באלור הרים את ברכיו, שכתוצאה מכך מרפקו של וודס נפגע. באלור טיפס גם הוא אל החבל העליון כדי לבצע את מהלך הסיום שלו, ה-Coup de Grâce, אבל הוא פספס. מנגד, וודס הצליח לבצע על באלור את מהלך הטייטרופ וולק דייבינג אלבו שניסה קודם לכן והשיג את הניצחון בקרב וכתוצאה מכך הוא הפך למלך הזירה.

לאחר מכן, ביג אי הגן על אליפות ה-WWE נגד דרו מקינטייר. מחוץ לזירה, מקינטייר ביצע על ביג אי את מהלך הבלי טו בלי סופלקס. בחזרה בזירה, מקינטייר ביצע את מהלך הספיינבאסטר. מנגד, ביג אי הכה את מקינטייר בעזרת שלושה מהלכי בלי טו בלי סופלקס משלו. אלוף ה-WWE ניסה לבצע על מקינטייר את מהלך הסיום שלו, הביג אנדינג, אך הטוען לכתר חמק מכך וביצע במקום את מהלך המיצ'ינוקו דרייבר, שלא הספיק לו כדי לזכות בתואר. מקינטייר ביצע על ביג אי את מהלכי הגלאזגו קיס והפיוצ'ר שוק DDT, שגם הם לא הספיקו. ביג אי נעל את מקינטייר במהלך הכנעה משלו, כשהאחרון הצליח לבלום את ניסיון זה. לאחר מכן, ביג אי הצליח לבצע על מקינטייר את מהלך הביג אנדינג, כשניסיון ההצמדה שבא לאחר מכן לא היה מוצלח. לעומת זאת, מקינטייר ביצע על האלוף את מהלך הסיום שלו, ה-Claymore Kick, שגם הוא לא הספיק כדי לנצח בקרב. מקינטייר היה בדרכו לבצע מהלך זה פעם נוספת, אך ביג אי חמק והפך זאת למהלך הביג אנדינג, שהספיק לו כדי לנצח בקרב ולשמור על התואר.

בקרב הלפני אחרון, בקי לינץ' הגנה על אליפות הנשים של סמאקדאון נגד ביאנקה בלאייר וסשה בנקס. במהלך הקרב, בלאייר נתפסה בשני מהלכי הכנעה שונים: האחד, הבנק סטייטמנט של בנקס, והאחר, ה-Dis-Arm-Her של לינץ'. בנקס ביצעה על לינץ' את מהלך הבקסטאבר ואז את מהלך הבנק סטייטמנט, אך בלאייר הצליחה לעצור את ניסיון ההכנעה, כשביצעה את מהלך המונסולט. סיום הקרב התנהל כך שלינץ' ביצעה על בלאייר את מהלך המנהנדל סלאם, שלא הספיק לה כדי לנצח. היא המשיכה ונעלה אותה במהלך ה-Dis-Arm-Her, אך בלאייר הצליחה להשתחרר ממהלך זה. בלאייר ביצעה על לינץ' את מהלך ה-K.O.D. ובנקס השליכה אותה מחוץ לזירה. כשבנקס חזרה לזירה, לינץ' ביצעה עליה הצמדה תוך כדי שהיא החזיקה בחבל הזירה התחתון מבלי שהשופט הבחין בכך. הצמדה זו הייתה מוצלחת והספיקה ללינץ' על מנת לשמור על התואר.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקרב המרכזי, רומן ריינס (שלווה לקרב על ידי פול היימן) הגן על האליפות האוניברסלית נגד ברוק לסנר. במהלך החצי הראשון של הקרב, לסנר ניסה באופן עיקש לבצע על ריינס את מהלך הסופלקס, שמנגד, ריינס הצליח לבלום כאשר הוא אחז בחבלי הזירה. לבסוף, לסנר הצליח לבצע על האלוף האוניברסלי את מהלך הג'רמן סופלקס בנוסף למהלך הסיום שלו, ה-F-5, שלא הספיק לו כדי לנצח בקרב. כשלסנר ניסה לבצע פעם נוספת את מהלך זה, ריינס הפך זאת למהלך חניקת הגיליוטינה, כאשר לסנר הצליח לצאת מכך לאחר שהשתמש במהלך הספיינבאסטר. בסיום, לסנר ביצע את מהלך ה-F-5 אל תוך פניו של השופט, שכתוצאה מכך התעלף. לאחר מכן, היימן הטיח את חגורת האליפות אל מרכז הזירה, בין שני המתאבקים, מבלי כוונה ברורה למי היימן זרק אותה. לאחר שהמשתתפים אחזו בה בו זמנית, ריינס ולסנר היו מעורבים במאבק על השגת החגורה. אף על פי שלסנר השיג את השליטה, האוסוס הגיעו ותקפו את לסנר עם מהלך הדאבל סופרקיק. ריינס ניצל זאת והכה את לסנר עם חגורת האליפות בראשו. שופט שני הגיע לזירה ולאחר מכן ריינס הצמיד את לסנר לניצחון, שהקנה לו הגנה מוצלחת על התואר.

תוצאה לאורך זמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדראפט לשנת 2021 התקיים ב-1 וב-4 באוקטובר בפרקי התוכניות סמאקדאון ו-Raw, בהתאמה. לעומת זאת, השינויים לא יצאו לפועל עד ל-22 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון, לילה לאחר אירוע היהלום שבכתר. שינויים אלו קטעו מספר יריבויות כמו זאת של אלוף ה-WWE, ביג אי ודרו מקינטייר, כאשר ביג אי נשאר במותג Raw, בעוד שמקינטייר עשה את דרכו למותג סמאקדאון. הדראפט השפיע גם על טורנירי מלך הזירה וכתר המלכה, כשזוכה טורניר מלך הזירה, אקסבייר וודס ייצג את Raw אבל הועבר לסמאקדאון לילה לאחר מכן, בעוד שזוכת טורניר כתר המלכה, זלינה וגה ייצגה את סמאקדאון, אך הועברה ל-Raw. בנוסף, בקי לינץ' הועברה ל-Raw ושמרה על אליפות הנשים של סמאקדאון באירוע היהלום שבכתר; כדי לשמור על חגורות אליפות תואמות למותג, לינץ' החליפה את חגורת האליפות שלה עם אלופת הנשים של Raw, שארלוט פלייר, שהועברה למותג סמאקדאון והחליפה עם לינץ' גם כן את חגורת האליפות שלה.

סמאקדאון[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר אירוע היהלום שבכתר, דווח שברוק לסנר הצהיר שאם הוא יופיע בפרק העוקב של התוכנית סמאקדאון לילה לאחר מכן, הוא יכה את ריינס עד שהאחרון יהיה מחוסר הכרה. ריינס פתח את הפרק העוקב לילה לאחר מכן והטיל ספק בנאמנות של פול היימן אליו לפני שקרא החוצה ללסנר. לאחר שהתגרה בלסנר דקות ממושכות, האחרון יצא אל הזירה ותיגרה פרצה בין השניים. האוסוס ניסו להיחלץ לעזרת ריינס, אך לסנר השתלט על המצב במהרה והמשיך להכות את ריינס. בכיר הנהלת ה-WWE, אדם פירס קרא למספר מתאבקי המותג בנוסף לצוות האבטחה, להשתלט על לסנר. לסנר תקף את צוות האבטחה ואף התגרה בריינס לחזור אל הזירה, כשהחזיק בידו את האליפות האוניברסלית, בזמן שריינס נסוג אל מאחורי הקלעים. לאחר מכן, פירס הודיע שלסנר מושעה לזמן בלתי מוגבל על מעשיו. לסנר ששמע את העונש, יצא בחזרה אל הזירה ותקף את פירס בעזרת שני מהלכי F-5. בנוסף להשעיה, פירס קנס את לסנר במיליון דולר.

הניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס) ניהלו טקס הכתרה לכבוד וודס. קינגסטון הציג את זוכה טורניר מלך הזירה לשנת 2021, שמעתה אימץ את שם הבמה "המלך וודס", ועטה את הכתר, השכמיה והשרביט. שבוע לאחר מכן בתוכנית, המלך וודס העניק את תואר האבירות לקינגסטון, שהוכר מעתה בשם הבמה "סר קופי קינגסטון", יד ימינו של המלך.

מנסור התמודד מול מוסטפא עלי בקרב חוזר, שבו הוא גבר על האחרון פעם נוספת.

Raw[עריכת קוד מקור | עריכה]

בפרק העוקב של התוכנית Raw, בקי לינץ' התרברבה בכך שהפכה פעם נוספת לאלופת הנשים של Raw בנוסף לניצחונה באירוע היהלום שבכתר. ביאנקה בלאייר, שהועברה גם היא למותג Raw, הפריעה לה וציינה עובדה שלינץ' לא הצמידה אותה לניצחון באירוע, אלא את סשה בנקס. בלאייר הציגה עובדה נוספת, שלפיה היא ניצחה את אלופת הנשים של Raw לשעבר, שארלוט פלייר בשבוע הקודם ולכן היא ראויה לקרב על תואר לזה. כתוצאה מכך, תיגרה פרצה בין השתיים. לאחר התיגרה, לינץ' טענה שבלאייר תקבל את הקרב שלה, אך לא באותו הערב. הקרב בין השתיים נקבע לשבוע לאחר מכן.

טקס הכתרה התקיים לכבוד זלינה וגה, שזכתה בטורניר כתר המלכה הראשון בתולדות הארגון. וגה אימצה מעתה בשם הבמה "המלכה זלינה" ועטתה את הכתר, השכמיה והשרביט. לאחר מכן, זלינה ניצחה את דודרופ בקרב חוזר ביניהן.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
P1 האוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו) ניצחו את The Hurt Business (סדריק אלכסנדר ושלטון בנג'מין) קרב זוגות[7] 10:40
2 אדג' ניצח את סת' רולינס קרב גיהנום בכלוב[8] 27:40
3 מנסור ניצח את מוסטפא עלי קרב יחידים[9] 10:00
4 RK-Bro (רנדי אורטון ורידל) (א) ניצחו את AJ סטיילס ואומוס קרב זוגות על אליפות הזוגות של Raw[10] 08:40
5 זלינה וגה ניצחה את דודרופ קרב הגמר של טורניר כתר המלכה[11] 05:50
6 גולדברג ניצח את בובי לאשלי קרב ללא חוקים ספירות בכל מקום[12] 11:25
7 אקסבייר וודס ניצח את פין באלור קרב הגמר של טורניר מלך הזירה[13] 09:40
8 ביג אי (א) ניצח את דרו מקינטייר קרב יחידים על אליפות ה-WWE[14] 13:25
9 בקי לינץ' (א) ניצחה את ביאנקה בלאייר וסשה בנקס קרב משולש על אליפות הנשים של סמאקדאון[15] 19:25
10 רומן ריינס (א) (עם פול היימן) ניצח את ברוק לסנר קרב יחידים על האליפות האוניברסלית[16] 12:20
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
P - מציין שהקרב התקיים במופע המקדים לאירוע

טורניר מלך הזירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – מלך הזירה לשנת 2021
רבע גמר
סמאקדאון (8 באוקטובר)
Raw (11 באוקטובר)
חצי גמר
סמאקדאון (15 באוקטובר)
Raw (18 באוקטובר)
גמר
היהלום שבכתר
(21 באוקטובר)
                   
       
 ריי מיסטריו  הצמדה
 סמי זיין  08:00  
 סמי זיין  הצמדה
סמאקדאון
   פין באלור  11:25  
 סזארו  הצמדה
 פין באלור  11:25  
 פין באלור  הצמדה
   אקסבייר וודס  09:40
 אקסבייר וודס  הצמדה
 ריקושט  10:55  
 אקסבייר וודס  הצמדה
Raw
   ג'ינדר מהאל  09:40  
 קופי קינגסטון  הצמדה
 ג'ינדר מהאל  08:55  

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ ריינס יגן על האליפות האוניברסלית נגד לסנר
  2. ^ לינץ' תגן על אליפות הנשים של סמאקדאון בקרב משולש נגד בלאייר ובנקס
  3. ^ באלור נגד וודס (גמר טורניר מלך הזירה)
  4. ^ דודרופ נגד וגה (גמר טורניר כתר המלכה)
  5. ^ גולדברג נגד לאשלי (קרב ללא חוקים ספירות בכל מקום)
  6. ^ אדג' נגד רולינס (קרב גיהנום בכלוב)
  7. ^ אלופי הזוגות של סמאקדאון, האוסוס ניצחו את אלכסנדר ובנג'מין בקרב שאינו על חגורות האליפות (קרב במופע המקדים)
  8. ^ אדג' ניצח את רולינס (קרב גיהנום בכלוב)
  9. ^ מנסור ניצח את מוסטפא עלי; טארג חמדי נחלץ לעזרת מנסור מתקיפתו של עלי לאחר הקרב
  10. ^ RK-Bro ניצחו את AJ סטיילס ואומוס ושמרו על חגורות אליפות הזוגות של Raw
  11. ^ זלינה וגה ניצחה את דודרופ (גמר טורניר כתר המלכה)
  12. ^ גולדברג ניצח את לאשלי (קרב ללא חוקים ספירות בכל מקום)
  13. ^ וודס ניצח את באלור (גמר טורניר מלך הזירה)
  14. ^ ביג אי ניצח את מקינטייר ושמר על התואר
  15. ^ לינץ' ניצחה את בלאייר ובנקס בקרב משולש ושמרה על אליפות הנשים של סמאקדאון
  16. ^ ריינס ניצח את לסנר ושמר על האליפות האוניברסלית