ליאת בנאסולי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ DGtal העביר את הדף טיוטה:ליאת בנאסולי לשם ליאת בנאסולי בלי להשאיר הפניה: מוכן
טיפול ראשוני
שורה 1: שורה 1:
{{בעבודה}}
'''ליאת בנאסולי היא מפיקה ויוצרת טלוויזיה ישראלית.'''
'''ליאת בנאסולי''' (נולדה ב-1974) היא [[מפיק (קולנוע וטלוויזיה)|מפיקה]] ויוצרת טלוויזיה [[ישראל]]ית.


בנאסולי נולדה ב[[נתניה]] ב-1974. היא למדה ב{{ה|אוניברסיטה העברית בירושלים}} והחלה את עבודתה בתחום הטלוויזיה כמתאמת הפקה בתוכנית הריאלטי "[[החפרפרת (תוכנית טלוויזיה)|החפרפרת]]". בשנת 2000 עבדה אצל המפיק [[אורי סבג (מפיק)|אורי סבג]] בחברת פרלייט ומשם המשיכה לדרך עצמאית להפקה בפועל של סרטי קולנוע כמו "[[אביבה אהובתי]]" של [[שמי זרחין]] ,"[[הסודות]]" של [[אבי נשר]] וסרטי טלוויזיה רבים.
ילידת נתניה (שנת 1974).
למדה באוניברסיטה העברית בירושלים והחלה את עבודתה בתחום כמתאמת הפקה בתוכנית הריאלטי "[[החפרפרת (תוכנית טלוויזיה)|החפרפרת]]".


במסגרת עבודתה כמפיקה עצמאית הפיקה את [[מסודרים]], את [[חטופים]] ואת [[הומלנד]], הגרסה האמריקאית עטורת הפרסים של חטופים, דית וידועה כאחת המקורבות ליוצר והבמאי [[גידי רף]].
בתחילת דרכה, בשנת 2000 עבדה אצל המפיק [[אורי סבג (מפיק)|אורי סבג]] בחברת [[פרלייט]] ומשם המשיכה לדרך עצמאית להפקה בפועל של סרטי קולנוע כמו "[[אביבה אהובתי]]" של שמי זרחין ,"[[הסודות]]" של אבי נשר וסרטי טלוויזיה רבים.

במסגרת עבודתה כמפיקה עצמאית הפיקה את "[[מסודרים]]" ,"[[חטופים]]" ,"[[הומלנד]]" ההוליוודית וידועה כאחת המקורבות ליוצר והבמאי המוערך [[גידי רף]].

בשנת 2010 ייסדה עם שותפתה מריה פלדמן את "[[טנדר הפקות]]" אשר נסגרה בתחילת 2016 וגרמה לפיצול החברה ל2 חברות חדשות.

בשנים אלה הפיקה בין היתר את "חטופים" זוכת פרס האקדמיה הישראלית לשנת 2010, "[[פאודה]]", "[[הפרלמנט]]" זוכת פרס האקדמיה בשנים 2012 ו2015 [[כפולים|ו"כפולים]]" - שנמכרה ל128 מדינות ברחבי העולם.


בשנת 2010 ייסדה עם שותפתה [[מריה פלדמן]], אותה הכירה בחברת פרלייט, את [[טנדר הפקות]] אשר נסגרה בתחילת 2016 וגרמה לפיצול החברה ל-2 חברות חדשות. במסגרת טנדר הפקות היא הפיקה את "חטופים" זוכת [[פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה|פרס האקדמיה]] לשנת 2010, את [[פאודה]]", את [[הפרלמנט]]" זוכת פרס האקדמיה בשנים 2013 ו-2014 ואת [[כפולים]] שנמכרה ל-128 מדינות ברחבי העולם.


== קישורים חיצוניים ==
== קישורים חיצוניים ==
* {{אישים2}}
* [[imdbname:2622401|ליאת בנאסולי]], במסד הנתונים IMDB
* {{imdb name|id=2622401}}


== הערות שוליים ==
== הערות שוליים ==

גרסה מ־08:35, 10 במאי 2016

הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.

ליאת בנאסולי (נולדה ב-1974) היא מפיקה ויוצרת טלוויזיה ישראלית.

בנאסולי נולדה בנתניה ב-1974. היא למדה באוניברסיטה העברית בירושלים והחלה את עבודתה בתחום הטלוויזיה כמתאמת הפקה בתוכנית הריאלטי "החפרפרת". בשנת 2000 עבדה אצל המפיק אורי סבג בחברת פרלייט ומשם המשיכה לדרך עצמאית להפקה בפועל של סרטי קולנוע כמו "אביבה אהובתי" של שמי זרחין ,"הסודות" של אבי נשר וסרטי טלוויזיה רבים.

במסגרת עבודתה כמפיקה עצמאית הפיקה את מסודרים, את חטופים ואת הומלנד, הגרסה האמריקאית עטורת הפרסים של חטופים, דית וידועה כאחת המקורבות ליוצר והבמאי גידי רף.

בשנת 2010 ייסדה עם שותפתה מריה פלדמן, אותה הכירה בחברת פרלייט, את טנדר הפקות אשר נסגרה בתחילת 2016 וגרמה לפיצול החברה ל-2 חברות חדשות. במסגרת טנדר הפקות היא הפיקה את "חטופים" זוכת פרס האקדמיה לשנת 2010, את פאודה", את הפרלמנט" זוכת פרס האקדמיה בשנים 2013 ו-2014 ואת כפולים שנמכרה ל-128 מדינות ברחבי העולם.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים