איתי לוי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏קריירה: הצלחה של השיר החדש
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שיניתי את השם יהודה לוי לערך בויקיפדיה
תגיות: עריכה חזותית עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 38: שורה 38:


====אלבום שלישי - "שורדים אהבה"====
====אלבום שלישי - "שורדים אהבה"====
בתאריך ה17.7.17 הוציא לוי את הדיסק "שורדים אהבה" המונה 16 שירים ביניהם הסינגל "מסיבה בחיפה" בו שיתף פעולה עם האולטרס וdj אילון מתנה שקיבל 25 מיליון צפיות ביוטיוב והפך לשיר הכי מושמע לשנת 2016. בין השירים באלבום ישנם כמה שיצאו כסינגלים עוד לפני הוצאת האלבום ביניהם: "הפוך", "היי את", "טעיתי". באלבום זה לוי שיתף פעולה עם אייל גולן בשיר "חתונת השנה" שזכה ליותר מ-4 מיליון צפיות ביוטיוב. עוד לצד הלהיטים החדשים של הזמר, הוא חידש את השיר "רציתי" של יהודה לוי.
בתאריך ה17.7.17 הוציא לוי את הדיסק "שורדים אהבה" המונה 16 שירים ביניהם הסינגל "מסיבה בחיפה" בו שיתף פעולה עם האולטרס וdj אילון מתנה שקיבל 25 מיליון צפיות ביוטיוב והפך לשיר הכי מושמע לשנת 2016. בין השירים באלבום ישנם כמה שיצאו כסינגלים עוד לפני הוצאת האלבום ביניהם: "הפוך", "היי את", "טעיתי". באלבום זה לוי שיתף פעולה עם אייל גולן בשיר "חתונת השנה" שזכה ליותר מ-4 מיליון צפיות ביוטיוב. עוד לצד הלהיטים החדשים של הזמר, הוא חידש את השיר "רציתי" של [[יהודה לוי (שחקן)|יהודה לוי]]


====2016: סינגלים ====
====2016: סינגלים ====

גרסה מ־01:39, 25 בינואר 2018


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרים ריקים [ שנות פעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

איתי לוי
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 25 בינואר 1988 (בן 36)
גן יבנה, ישראל
מוקד פעילות ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2013 עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק שירה
סוגה מוזיקה ים תיכונית
סוג קול קול תימני מיתגלגל
שפה מועדפת עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים ליאם הפקות
שיתופי פעולה בולטים עומרי 69, אייל גולן, האולטראס, dj vivo
itay-levy.com
פרופיל ב-IMDb
חברים
רוניוס, עומרי זליג, מרקו כהן
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

איתי לוי (נולד ב-25 בינואר 1988) הוא זמר מוזיקה ים תיכונית ישראלי.

ביוגרפיה

איתי לוי נולד בגן יבנה וגדל בשכונת שעריים שברחובות, למשפחה יוצאת תימן.[1] בצה"ל שירת כלוחם בחטיבת הצנחנים.

קריירה

אלבום ראשון - "מה עובר עלייך"

בתחילת דרכו עבד לוי כזמר סקיצות לצד הכותב והמלחין אבי אוחיון. כאשר שמע לראשונה את השיר "כמעט שיר אהבה" - ביקש לוי מאוחיון לבצע את השיר בעצמו. ב-2013 הוציא לוי את "כמעט שיר אהבה" כסינגל הבכורה שלו, והשיר זכה להצלחה. בשנת 2014 יצא אלבום הבכורה, "מה עובר עלייך", שכלל 16 שירים; מהאלבום בלטו השירים "כמעט שיר אהבה" עם 8 מיליון צפיות ביוטיוב, "מה עובר עלייך" (3 מיליון צפיות), "אף אחת אחרת" (4 מיליון צפיות), "נשב ונדבר", "ילדות של פעם" ו"בלילות קרים". נוסף לכך הוא ביצע גרסת כיסוי לשירו של יהודה פוליקר - "הצל שלי ואני".

בינואר 2015 קיבל לוי מגן הוקרה מחברת ההפצה והניו מדיה "סינגולד" על למעלה מ-250,000 שימושים והורדות בסלולר ובניו מדיה בישראל ובעולם, משירי האלבום "מה עובר עלייך".

אלבום שני - "כל העיר יודעת" ופרויקטים נוספים

בתחילת 2015 הוציא לוי את השיר "יום שני", אשר היה לסינגל הראשון מתוך אלבומו החדש, והגיע בערוץ הרשמי של לוי ביוטיוב למיליון צפיות. במהלך אותה שנה, לכבוד יום הזיכרון לחללי צה"ל, הוא הוציא את השיר "גיבורים" לזכרו של תבנית:נזכור את כולם; השיר לקח חלק בפרויקט "שיר וזיכרון" של חברת "לינקטון". בהמשך הוא חתם בחברת ההפקות "ליאם הפקות" של אייל גולן המנוהלת על ידי מנהלו האישי של גולן, בני פרץ. לאחר החתימה המתוקשרת, הוציא לוי את הסינגל "חוטים ומיקרופונים", ולאחריו את הסינגל "5 מילים" מתוך האלבום השני.

בינואר 2015 הוציא לוי את הדואט "עוד יום", יחד עם הזמרת מרגול. באוגוסט הוא הוציא את הדואט "ליום הזה חיכיתי" עם מאיה אברהם. בספטמבר זכה לוי בתואר "פריצת השנה" בפורטל המוזיקה הים תיכונית "חפלה".

ב-12 בינואר 2016 הוציא את אלבומו השני "כל העיר יודעת", שכלל 14 שירים.

אלבום שלישי - "שורדים אהבה"

בתאריך ה17.7.17 הוציא לוי את הדיסק "שורדים אהבה" המונה 16 שירים ביניהם הסינגל "מסיבה בחיפה" בו שיתף פעולה עם האולטרס וdj אילון מתנה שקיבל 25 מיליון צפיות ביוטיוב והפך לשיר הכי מושמע לשנת 2016. בין השירים באלבום ישנם כמה שיצאו כסינגלים עוד לפני הוצאת האלבום ביניהם: "הפוך", "היי את", "טעיתי". באלבום זה לוי שיתף פעולה עם אייל גולן בשיר "חתונת השנה" שזכה ליותר מ-4 מיליון צפיות ביוטיוב. עוד לצד הלהיטים החדשים של הזמר, הוא חידש את השיר "רציתי" של יהודה לוי

2016: סינגלים

ב-14 במאי 2016 הוציא לוי את השיר "חיכיתי חיכיתי" כסינגל מתוך אלבומו השלישי. ב-3 ביולי 2016 הוציא את השיר "מסיבה בחיפה", בשיתוף פעולה עם האולטראס ועם די ג'יי אילון מתנה. ב-26 באוקטובר 2016 הוציא לוי את השיר "הפוך" שכתב הלחין ועיבד דולם רם ופן חזות בדרך לאלבום חדש.

2017: סינגלים

ב-23 בינואר 2017 הוציא לוי את השיר "היי את" שכתב והלחין נתנאל ששון לעיבוד והפקה מוזיקלית של דולב רם ופן חזות.

ב-19 באפריל 2017 הוציא את השיר "טעיתי" שכתב והלחין רביב רם בן מנחם לעיבוד והפקה מוזיקלית של אלי קשת

ב-28 במאי הוציא את גרסתו לשיר "ירושלים של זהב" ובאותו יום הוציא את השיר "פרח בשממה" שכתב אבי אוחיון והלחינו אבי אוחיון ומתן דרור שגם עיבד והפיק מוזיקלית

ב-26 ביוני הוציא עומרי סגל "69" את הקליפ לשיר "הלו מאמי" בו הוא מארח את איתי לוי

ב- 17 ביולי הוציא את אלבומו "שורדים אהבה" שבו הוא משתף פעולה עם אייל גולן.

בשיר "חתונת השנה". ב-19 בספטמבר 2017 עלתה תוכנית הדוקו-ריאליטי "מחוברים" ב-HOT בה לקח חלק לוי, המתעדת את שגרת חייו היומית כזמר ים תיכוני.

ב-4 בדצמבר 2017 הוציא את השיר "שתשרף האהבה" שכתבו והלחינו נוי פדלון איתן דרמון ועדן חסון לעיבוד והפקה מוזיקלית של יעקב למאי. השיר שתשרף האהבה זכה להצלחה מסחררת ברחבי המדינה השיר עם למעלה מ8 מיליון צפיות

דיסקוגרפיה

  • אלבום 1-מה עובר עלייך (2014)
  • אלבום 2-כל העיר יודעת (2016)
  • אלבום 3- שורדים אהבה (2017)
  • אלבום 4-שתשרף האהבה (2017-2018)

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי מוזיקאים

הערות שוליים

  1. ^ [1]