אילת (סדרת טלוויזיה) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 127: שורה 127:
*'''אסי תשר''' ([[גיל וייס]]): במאי קולנוע מפורסם. מביים סרט בשם "ביסי אליוט".
*'''אסי תשר''' ([[גיל וייס]]): במאי קולנוע מפורסם. מביים סרט בשם "ביסי אליוט".
*'''אור''' ([[גל גברעם]]): שחקנית בצוות הבידור של המלון. ממלאת בסרט "ביסי אליוט" את מקומה של דנה, שכאמור קרתה לה תאונה במהלך החזרות.
*'''אור''' ([[גל גברעם]]): שחקנית בצוות הבידור של המלון. ממלאת בסרט "ביסי אליוט" את מקומה של דנה, שכאמור קרתה לה תאונה במהלך החזרות.
*'''אלגרה'''(): סבתם של נתי ונדבי מצד אימם. מגדלת את נכדיה מאז מות הוריהם.
*'''אלגרה''' ([[רות פרחי]]): סבתם של נתי ונדבי מצד אימם. מגדלת את נכדיה מאז מות הוריהם.
*'''ארמאנה'''([[טטנה קבדה]]): העוזרת של פיראס. אמו של אסמארה.
*'''ארמאנה'''([[טטנה קבדה]]): העוזרת של פיראס. אמו של אסמארה.



גרסה מ־19:30, 30 באוקטובר 2018


שגיאות פרמטריות בתבנית:תוכנית טלוויזיה

פרמטרים ריקים [ אתר ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

אילת
שיר הנושא דבר איתי חופש
סוגה נוער, דרמה
יוצרים דוד דהן
עידו דרור
כותבים דוד דהן, עידו דרור
בימוי אביעד קידר
שחקנים יונתן רוזובסקי
עומר חזן
ניב סולטן
דוד בוארון
לידור אדרי
נווה צור
מעין אור
קים אור אזולאי
יואב רוטמן
שני קליין
מיקה צור
דין מדינה
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 1
מספר פרקים 47 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה דורי מדיה דרסט
אתר צילומים אולפני נווה אילן, אילת, מלון אורכידאה
אורך פרק 25-45 דקות
שידור
רשת שידור HOT VOD Young HOT 3
ערוץ ספיד
תקופת שידור מקורית 12 באוגוסט 2018 - רץ – 31 באוקטובר 2018 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אילת היא סדרת נעורים ישראלית שיצרו דוד דהן ועידו דרור, יוצרי הסדרה גאליס. הסדרה משודרת ב-HOT 3 החל מ-12 באוגוסט 2018, ובערוץ ספיד החל מ-2 בספטמבר 2018. הסדרה עוסקת בחוויותיהם של בני נוער בעת שהותם באילת בחופשת הקיץ[1].

סקירת סדרה

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
14712 באוגוסט 201831 באוקטובר 2018

עלילה

עומרי אטיאס הוא בן לעבריין כלוא שמגיע למלון יוקרתי באילת ומזייף את גילו כדי לנסות לזכות בתחרות סנוקר ולעזור לאמו בכספי הזכייה. הוא מואשם ברצח ג׳ושוע, רופא שהקדיש את חייו למציאת תרופה למחלתה של קרני, רגישות לקרינה.

נתי ועדן, עובדים במלון יחד מגיל 12. עדן מאוהב בנתי ונכשל בכל דבר טוב שמנסה לעשות עבורה. נתי מטפלת באח שלה, שהוא בעל פיגור שכלי, ומממנת את שהותו הקבועה ב׳אתגר׳, מקום המטפל בפיגור שכלי.

תום שחר היא אחותה הקטנה של קרני, הסובלת ממחלה נדירה, הכוללת רגישות לקרינה מכל סוג, ולכן המשפחה שלה גרה בשטח הפקר מבודד. השטח הזה משמש גם גורמים מפוקפקים שמנצלים את האזור המבודד לחיי פשע, מה שמניע את ציר המתח של העלילה.

נועה, הבת של בעל המלון, מאמינה שהכסף שלה מקנה לה את הזכות להתאכזר לכולם. אנשים נרתעים ממנה ומצייתים לה.

צחי וניסן, חברים טובים, מגיעים לקיץ במלון כדי לחרוט לעצמם על החגורה את הנשיקה הראשונה של ניסן עם בחורה. בצוות ההנהלה חושבים שצחי הוא מבקר סמוי שבא לבדוק את שירותי בית המלון, ומפנקים אותו בשלל אטרקציות. המבקר הסמוי היא דמות בדיונית שנועה ודין המציאו, משום שנועה רוצה שעדן יהיה חבר שלה, בשביל להוכיח למר פורצ'ן שהיא לא גזענית, ומקדמת אותו לסגן מנהל. נרי משתף פעולה עם החוטפים של התרופה של קרני, וקונה לתום כרטיס טיסה לגרמניה.

בינתיים, מתברר שעופרי בוגדת בניסן עם דין, וניסן רוצה לעזוב, ומתברר גם שצחי בכלל לא מבקר סמוי, ורווית מבקשת ממנו את כל הכסף חזרה.

תום מגיעה לקבר של ההורים של נתי ומבחינה בקבר של מי שקשור לתרופה של קרני, והיא מגלה 40,000 בתוך העציץ שנמצא על הקבר.

עומרי לוקח לעצמו ומפקיד בבנק, שם הוא מגלה, שהשטרות מסומנים, והפלילו את אבא שלו. בינתיים, נועה עושה מסיבה לכבוד קידום הדרגה של עדן, וצחי וניסן עובדים במלון, עופרי אומרת לניסן שהיא לא אוהבת אותו, עופרי בוחרת בדין וניסן מוצא דייט לערב, נועה מרמה את נדב ובסוף המשמרת נתי מגלה אותו בתוך חדר קירור, וחושבת שעדן דואג לו, רק שבסוף היא מגלה שעדן חוגג לעצמו, דין ועופרי כמעט מתנשקים רק שבסוף עופרי הולכת לניסן ואז מגלה את ניסן ומיכל מדברים, נדב נהיה חולה ממכת הקור שהוא קיבל עדן מגיע ומתנצל בפני נתי ונתי סולחת לו, דין שובר מהפרידה מעופרי ונועה מתכננת את שלב ב' בתוכנית שלה, עופרי מבינה שמאוחר מדי ושניסן התאהב במיכל, פופאי וכולם מחפשים אחרי קרני. תום ועומרי מוצאים אותה. השניים רואים גמל עם גלימה שהיה קשור לתיאור של אבא של עומרי על שוד הברינקס.

תום ועומרי מגלים שנרי מבריח בצורה בלתי חוקית בין ישראל למצרים במקום בגבול ליד השטח המבודד מכיוון שאין שם גדר אלקטרונית או מצלמות אבטחה. נרי מקבל את התרופה ומחביא אותה כדי שקרני לא תבריא, כך יוכל להמשיך בהברחות. תום ועומרי מתכננים סדרה של אירועים שיקרו כדי שנרי יוציא את התרופה מהמחבוא. ברגע שהוא הוציא אותה, עמדו מאחוריו תום, שוטרים וכמה ניידות משטרה שעצרו אותו במקום. נרי הסכים להודות בהכל בתנאי שלא יגידו דבר לבתו, נועה עד אשר האירוע הגדול שהיא מתכננת יסתיים ביום למחרת. תום מסכימה לבקשתו ונענת לה. התרופה מגיעה ליעל, הרופאה של קרני כדי שתבדוק אם התרופה אמיתית. יעל מאשרת שהתרופה אמיתית ומזריקה אותה לקרני. קרני בטוחה שהתרופה אמיתית ולאט לאט יוצאת מהשטח המבודד, אך לאחר כמה שניות מתעלפת במקום. מגלים שיעל הזריקה תרופת דמה לקרני כדי לגרום לה למוות כדי לסגור חשבון עם כל המעורבים במותו של בנה שנהרג בתאונת דרכים במסיבת העלייה לחטיבה של נועה מלפני שש שנים.

בינתיים, נועה ודין מפרידים בין עדן לנתי כדי שנועה תהיה עם עדן בשביל להוכיח לריץ' שהיא לא גזענית. נועה מתקרבים עד שהפכו לזוג, אך עדן לא מוכן לספר לכולם כדי שנתי לא תפגע.

נועה מארגנת אירוע בסגנון יפני כדי להביא את המשקיע ריץ' להשקיע במותג משקפיים שלה. דנה מרימה מחזה יפני. דנה מציעה לצחי לשחק בתפקיד הראשי אך הוא מסרב. לאחר שנודע לו שהבמאי המפורסם אבי תשר מגיע לבחור שחקנים לסרט שלו מתוך המופע, צחי חזר בו אך היה מאוחר מדי מכיוון שדמה כבר נתנה את התפקיד לפלג. בשביל לקבל את תפקיד בחזרה, צחי וניסן החליפו בין הטקסטים של השחקן הראשי החדש, פלג לבין טקסטים אחרים שכתבו. צחי נבחר לשחקן הראשי אך כמה דקות לפני החזרה הגנרלית גילתה דנה על מעשיו והתאכזבה אך המשיכה לפרגן לקישורי המשחק המעולים של צחי. בסוף האירוע דין ובנועה גרמו לעדן לחשוב כאילו נתי עברה הלאה והיא חברה של דין. עדן, שחושב שנועה באמת לא גזענית, מתעצבן ומנשק את נועה מול ריץ', נתי, שהייתה מופתעת ונסערת רגשות שעזבה מיד את המקום, ומול שאר האורחים ועובדי המלון.

נתי מאזינה לשיחה בין נועה לדין בה נועה מספרת לדין על מעשייה ועל כך שהיא לא באמת אוהבת את עדן. נתי מקליטה את השיחה אך אסי תשר לקח לה את המצלמה מכיוון שיש על הכרטיס זיכרון הזה את המופע של צוות הבידור, אותו הוא צריך לבחון. נתי ודנה חושבות על דרך להשיג את הכרטיס זיכרון מאסי.

קרני שורפת את החליפה שלה, מכיוון שהיא רוצה לטוס לעיירה בשם "סנופלייק" בארצות הברית בה שוהים ילדים שסובלים מאותה המחלה כמו שלה. עיירה זו מבודדת מקרינה ולכן החולים יכולים להרגיש חופשי יותר וללכת ללא חליפות הגנה. יעל מתנגדת שקרני תעבור לשם מכיוון שהיא מתכוונת להשתמש בקרני על מנת להפיץ את המחלה של קרני בכל הילדים שהתעללו בבנה, זוהר.

לילי וקטן חוטפים את עומרי ומעבירים אותו לפיראס. פיראס סוחט את אביו של עומרי, שארל להודות בשוד. עקב המצב הרגשי שבוא נמצא, עומרי מסכים לעזור לפיראס בתמורה לכסף.

תום מגלה שבהברחות של נרי ופיראס היו עובדים זרים מאפריקה ששימשו כשפני ניסוי. תום מגלה שעומרי עובד עם פיראס ומחליטה לספר לעומרי, קרני ואביה שהיא טסה ליער השחור, זאת על מנת שתוכל לחקור את הקשר של עומרי ופיראס. תום מסתננת על הברחה של העובדים הזרים על מנת לגלות מי עומד מאחורי ההברחות. תום מנסה להציל את העובדים אך ברגע האחרון, יעל עצרה אותה והכניסה אותה לחדר סגור כלואה. עומרי מגלה שתום הקריבה את אהבתה אליו על מנת שהוא וקרני יהיו זוג, לאחר מכן מתחרט על מעשיו ומחיליט לפעול על מנת לעזור לקרני.

יעל הבטיחה לתום שהיא תתן את התרופה האמיתית לקרני, לאחר שכל הילדים שהתעללו בו יחלו מהמחלה. בהמשך מגלה עומרי שיעל ופיראס עובדים יחד.

ניסן נפרד ממיכל, מכיוון שהיא עצבנה אותו וכשהוא התכוון לשוב אל עופרי, הוא גילה להפתעתו שהיא שבה אל חברה הקודם. ואילו צחי, בעזרת איתי שגב, הבין שלא צריך לוותר על ההזדמנות להשיג את התפקיד הראשי.

נועה ביקרה את נרי אביה והבינה שכל חייה החדשים היו שקר והחליטה להמשיך במשחק שלה על מנת לברוח מהארץ בעזרת הכסף של ריץ'. ובהמשך היא אמרה לנתי שהיא מוותרת על עדן ושתשיב אותה לעבודה, לאחר שעדן פיטר אותה. מאוחר יותר, היא גילתה שכרטיס הזיכרון אצל נתי, בעזרת מודעה שאחיה נדב פרסם, כשעבד במלון, והיא סחטה אותה, בתמורה שלא תסגיר את עדן למשטרה.

תום שומעת שיחה בין עומרי ופיראס שבו נאמר שצריך להוציא ממשפחתה עוד כסף. ניסן מבקש עזרה ממאסטר טמאקי, ובעקבות אי הבנה שעולה משיחתם, מבין שעליו למצוא תשובה במדבר. יעל בודקת את התרופה של קרני באמצעות עכבר המעבדה שלה. צחי מחליט להתלוות לניסן במסעו במדבר, על מנת להסתתר מצוות המלון, בעקבות התאונה שקרתה לדנה בגללו. צחי, בעת שיטוטו במדבר על מנת לשוב חזרה לאילת, מכיוון שהיה רעב, נתקל בדרך בטעות בקרני וברח ממנה בבהלה בגלל החליפה שלה. ואילו ניסן חשב שמצא את התשובה בגמל עם הגלימה של פיראס. השניים ראו את המדורה של פיראס וחשבו שזהו הסנה הבוער. בינתיים עומרי מחפש את התרופה של קרני ומוצא את התליון של יעל ומשתיל בו מצלמה נסתרת, בעזרת הוא מגלה שהתרופה של קרני אצל יעל. עומרי מוחק את הקובץ שבו הוא מודה בכסף הגנוב. ניסן מגלה שעופרי שבה לאילת, הוא מעדכן אותה שהוא ומיכל כבר לא ביחד והיא מספרת שהיא שבה על מנת לטפל בדנה.דין שומע מנועה שהיא רוצה לקחת את עדן למדינה שאליה היא נוסעת. נתי מגלה מנדב שהוא התחיל עובד במלון מכיוון שגילה שהיא פוטרה והמצב הכלכלי לא טוב. עומרי, בעזרת אסמארה, פורץ למרפאה של יעל על מנת לגנוב את התרופה. נועה מארגנת דאבל דייט עם עדן, ריץ' ואשתו ריקי. ניסן מספר לצחי שהוא חושב שהחזרה של עופרי היא מבחן עבורו וצחי מספר לו שהוא החליט לתקן את דרכיו. נוח, בנו של ריץ' נפתח לנתי. אסי מספר לצחי שהוא התקבל לתפקיד של ביסי במקומו של ניב. יעל ופיראס מנסים לתקן ולשלוח את השעון שקרני נתנה לתום כדי שיחשבו שהכל בסדר ולא ידאגו לה. יעל מגלה איך לשכפל את המחלה של קרני מבלי לקחת עוד דם מקרני.

נועה גילתה שנתי הפכה לאומנת של נוח, בנו של ריץ'. יעל גילתה שלתום יש מטען גנטי נגדי, והיא משתמשת בדמה על מנת לממש את זממה. עופרי ודנה מגלות שעופרי עדיין מאוהבת בניסן. צחי מספר לניסן שהוא הולך לגלם את ביסי. ניסן מנסה להתחמק מעופרי. נועה מנסה לגרום לנתי להתפטר מתפקיד האומנת. קרני מספרת לאביה שעומרי מתחמק ממנה. עופרי מתוודה לניסן על אהבתה אליו, והוא מספר לה שהוא מאוהב בה גם, אך פתאום רואה את בז'רנו גורר אחריו את המפה החדשה, שנועה ביקשה, שהזכירה לו את ה"חזיון" עם הגמל וברח מעופרי. פופאי ויעל תופסים את עומרי מנסה לגנוב את התרופה, ועומרי נעצר. עומרי מופתע לגבי הגילוי לגבי השנים שבהם הוא חבר של נועה. יעל בטוחה בעצמה וחושפת שהיא תוציא את תכניתה לפועל בסוף חודש אוגוסט. עדן גילה שנתי דיברה אמת לגבי נועה. ניסן מגלה לצחי שהוא רוצה לשכוח את עפרי, למרות וידוי האהבה שלה וצחי אומר לו שלא לוותר עליה. קרני פגועה מעומרי, ואלון מנסה לנחמה. עדן מודיע לנועה שהוא יודע על כל הסיפור עם ריץ' ומתפטר. צחי ממשיך לשקר לסבתו, ודנה מגלה על השקר, וכמו כן, היא היחידה שראתה את "האני האמיתי" שלו. נועה מאיימת על עדן שיגיש לה תלונה, והוא מקדים אותה ומזמין שוטר שיעצור אותו. יעל משקרת לפופאי ועומרי נלקח למאסר לאחר שהיא אומרת לפופאי שעומרי תקף אותה. עומרי מגלה שיעל חטפה את תום.

עמרי יושב בכלא. נועה מתוודה לרגשותיה ומציבה לו ברירה: או שהם יישארו זוג או שהיא תגיש תלונה על נתי בגין פריצה לכספת. צחי מספר לניסן שהתאהב בדנה. פופאי מספר לנרי שעמרי משתף מפעולה עם פיראס ומטיל עליו שישגיח על עמרי בתמורה לשחרור מוקדם מהכלא. צחי, על מנת להרשים את דנה, קנה כלב על מנת להציגו ככלב עזוב שהוא אימץ. יעל אומרת לתום שאחרי שהיא תדביק את הילדים שפגעו בזוהר, היא תאלץ להרוג אותה וכמו כן, שהיא נתנה לפיראס לשמור על התרופה. עמרי מתכנן לברוח מהמאסר ונתפס ע"י נרי.

עמרי מספר לנרי שסיבת המעשה היא שהתרופה של קרני מוחזקת ע"י יעל. רווית מוצאת את הצואה של הכלב וצחי מתרץ כסימן של מחלה שבה ניסן חולה. אלגרה מנסה לעודד את נתי ונדבי. צחי ודנה מנסים להחביא את הכלב על מנת שלא ישליכוהו מהמלון. נרי מביים אירוע לב על מנת לספק לעמרי זמן על מנת לברוח מהמאסר. דנה תופסת את צחי בדבר שקר לגבי הכלב. נתי ונדב מגלים שסבתם נפטרה בתום הפרק האחרון של הטלנובלה.

נתי ונדב מבינים שהם במצוקה קשה. צחי מתכונן לדייט שלו עם דנה. נועה מגלה לדין על הברירה שהיא הטילה על עדן. צחי וניסן מגיעים לנחם את נתי וניסן מגלה את עופרי שם. צחי מנדב את ניסן בבית אבות, ללא ידיעתו ומספר לעפרי, כמו כן, על ה"חיזיון" שלו. עדן מבטיח לנועה שהוא ימשיך במשחק שלהם. דנה מייעצת לצחי שיזרום בדייט שלהם. ריץ' מזמין את נתי נדבי לגור עימם בשיקאגו. עמרי בא אל פיראס על מנת לשחרר את תום מהמפקדה שלו.

עמרי נעזר באסמארה על מנת לשחרר את תום. פיראס, שנאזק על ידי עמר משתחרר וכובל את תום ועמרי, אחרי שכמעט תום מצליחה לקחת את התרופה לקרני. יעל אומרת לו להיפטר מהטלפון, ואחרי כן להיפתר משניהם. ארמאנה בוגדת בפיראס, על ידי כך שהיא הולמת בראשו, ומתגלה לאחר מכן שהיא אמו של אסמארה. בינתיים נתי מספרת לנדב על ההצעה של ריץ' לגור עמו בשיקגו, ונדב מסכים. עדן, לאחר שהוא שומע זאת מריץ', מבקש מנתי שלא תיסע.

קרני מתכוננת לעזוב את הארץ, כשלפתע תום מביאה לה את התרופה האמיתית. צחי מספר לניסן על הנשיקה עם דנה. ניסן רוצה להבין את הפירוש של החיזיון. ריץ' מספר שהוא יבוא אל שיקאגו אחרי העסקה עם נועה. אסמארה וארמאנה מתאחדים. פופאי מגלה שפיראס ויעל ברחו לקפריסין. עמרי מגלה שקרני הבריאה. עפרי, כשהבינה שאין לה סיכוי עם ניסן, מספרת לדנה שהיא עוזבת את אילת. נועה מספרת לנרי שהיא עומדת לעזוב את הארץ, לסגור את המלון ושקרני קבלה את התרופה שלה. ניסן מגלה שהגמל שלו אמיתי ושהוא לא הזה אותו, ושהוא רץ אל עפרי ומתנצל לפניה, והיא מחליטה להישאר. עמרי ותום מקבלים שיחה מפופאי,ומספר על פיראס ויעל ומשיב לעמרי את תעודת הזהות המזוייפת שלו. יעל ופיראס, מסתבר, הסתננו למלון תחת זהות בדויה.

תום בטוחה שעתה הכול בטוח. אשר, אלוף העולם בסנוקר מגיע לאליפות הסנוקר במלון. נועה מתכוננת למסיבת סיום הקיץ במלון ומגלה שדולב חזר לאילת, למרות המבוכה שהיא ודין עשו לו. ניסן וצחי יוצאים לדאבל דייט עם עפרי ודנה. בביתה שח נתי, תום מתוודעת לקרני על אהבתה לעמרי, וקרני מותירה לה להתחיל אתו. נועה מגלה שדולב אירגן פגישה מחודשת עם ריץ' ומנסה כל דרך להעלים לו את המשקפיים המיוחדים שהמציא. עומרי נפגש עם נרי בתחנה. צחי מגלה, שבגלל המעשה שעשה לדנה, הקארמה משיבה לו כגמולו. נועה נתפסת על חם, ע"י עדן ודולב, כשהיא גונבת לדולב את המשקפיים המיוחדים שלו. עמרי נפרד מתום.

עדן נותן לנועה שתי ברירות לגלות לריץ' ונתי על מעשיה או שהוא, היא ונתי מאבדים את הכול. צחי מנסה להתוודות על המעשה שלו לדנה. תום מספרת קרני שעמרי נפרד ממנה. עמרי משתתף בתחרות הסנוקר במלון. יעל ופיראס מתכננים להחדיר את המחלה של קרני דרך מערכת האוורור של המלון. רווית מגלה מנועה לגבי סגירת המלון. אסי לצחי מורה סצנת הקפיצה, צחי נרתע מזה ואסי מפטר אותו. יעל משחררת את עכבריה במטבח. עדן מגיע למשרד ופיראס מפתיע אותו.

דמויות

דמויות ראשיות

  • עומרי אטיאס (עומר חזן): מגיע למלון כדי להשתתף בתחרות סנוקר שהפרס בה הוא 100,000 ₪ כדי לסייע למשפחתו.
  • תום שחר (ניב סולטן): אחותה של קרני, מתאהבת בעומרי. מתגוררת עם משפחתה בבידוד מוחלט במעלה הרי אילת, בשטח ההפקר שסמוך לגבול עם מצרים. עובדת במלון יחד עם נתי ועדן.
  • קרני שחר (מיקה צור): אחותה של תום. קרני היא היחידה בארץ הסובלת ממחלה נדירה של רגישות לכל סוג של קרינה ולכן היא נאלצת להתגורר עם משפחתה בבידוד מוחלט במעלה הרי אילת, ב"שטח ההפקר" שסמוך לגבול עם מצרים. השטח בו קרני מתגוררת מוגדר כאזור סטרילי מיוחד – הוא נטול חשמל וקרינה ואפילו השטח האווירי שלו אסור לטיסה. משפחתה של קרני תעשה הכל כדי לעזור לה להירפא מהמחלה. הייתה מאוהבת בזוהר.
  • נתי גבאי (לידור אדרי): עובדת במלון כחדרנית יחד עם עדן ותום. גרה עם סבתה ואחיה נדב, שסובל מפיגור שכלי.
  • עדן מולקו (יונתן רוזובסקי): עובד במלון כחדרן יחד עם נתי ותום. מאוהב בנתי, מצחיק, מרדן ומסתבך. בא מבית לא אמיד.
  • נועה בן שושן (קים אור אזולאי): בתו של בעל המלון, נרי. אושיית רשת שמשיקה מותג משקפי שמש בשם "סאן-נועה" אך מוצאת עצמה מעורבת בתקרית גזענית עם משקיע אפרו-אמריקאי. לאחר שהיא גילתה שכל חייה היו שקר, היא תכננה לברוח עם הכסף, שריץ' ייתן לה בתמורה למותג, לחו"ל.
  • דין אגמון (דוד בוארון): האקס של נועה. מציל במלון.
  • צחי פורטל (נווה צור): חבר של ניסן, יצא איתו לחופשה במטרה לעזור לניסן לצלוח את הנשיקה הראשונה, נחשב ללקוח הסמוי. בטוח שהוא כוכב וסלבריטי בעקבות כיכובו בסרט "ילד עם טיסן".
  • ניסן כץ (יואב רוטמן): חבר של צחי, יצא לחופשה כדי להשיג נשיקה ראשונה. נער חסר ביטחון שתמיד מתאהב בבלתי מושגות, ובדרך מתאהב בעופרי, הוא וצחי צריכים לעבוד במלון בגלל הכסף שבזבזו כי חשבו שצחי הלקוח הסמוי. בן זוגה לשעבר של מיכל.
  • עופרי לשם (מעיין אור): ילדה יפה שנמאס לה מכל הילדים המגניבים החלולים ומחפשת מישהו רגיש בעל אופי אמיתי.
  • דנה אלוני (עמית סידי): הקפטן של צוות הבידור, החלום שלה הוא להיות כוכבת בידור. חברתה הטובה של עופרי, אסרטיבית.

דמויות משניות

  • רווית וינקר (שני קליין): מנהלת משמרת של המלון. עבדה כמנהלת המלון לפני נרי.
  • אורנה שיקנאג'י (הילה סעדה): פקידת הקבלה הראשית במלון. מאוהבת בבז'רנו.
  • ריץ' פורצ'ן (אשריאל מור): משקיע עשיר ממוצא אפרו-אמריקני שחושב להשקיע במותג של נועה.
  • אסמארה (אבי רטה): עובד אצל לילי וקטן, בן פליטים שגונב עבורם פלאפונים, עוזר לעומרי בפעולות שונות.
  • שארל אטיאס (חי דוידוב): אבא של עומרי, נמצא בכלא על שוד שלא ביצע. מודה בשוד עקב איום על בנו עומרי.
  • מיכל שפר (אור כהן אכד): בחורה שאיבדה את הארנק שלה וניסן מצא אותו. ניסן ניסה להשתמש בה כדי לגרום לעופרי לקנא, הייתה בת זוגו של ניסן.
  • "פופאי" (יעקב זדה-דניאל): שוטר שבודק את פרשת הרצח של ג'ושוע, התורם של קרני.
  • אלברט בז'רנו (חנן סביון): מאבטח המלון, מאוהב באורנה.
  • נדב "נדבי" גבאי (אורי עטיה): אחיה של נתי. בעל פיגור שכלי. חבר של עדן.
  • אילן שחר (מרטין אומנסקי): אבא של תום וקרני. בעל קוצב לב, ולכן לא יכול לראות את בתו קרני לעיתים קרובות.
  • ג'ושוע ויינסטיין (הווארד ריפ): רופא, נרצח בפרק הראשון על ידי ערן, הקדיש את כל חייו כדי למצוא את התרופה שתרפה את המחלה של קרני.
  • אסי תשר (גיל וייס): במאי קולנוע מפורסם. מביים סרט בשם "ביסי אליוט".
  • אור (גל גברעם): שחקנית בצוות הבידור של המלון. ממלאת בסרט "ביסי אליוט" את מקומה של דנה, שכאמור קרתה לה תאונה במהלך החזרות.
  • אלגרה (רות פרחי): סבתם של נתי ונדבי מצד אימם. מגדלת את נכדיה מאז מות הוריהם.
  • ארמאנה(טטנה קבדה): העוזרת של פיראס. אמו של אסמארה.

הרעים

  • נרי בן שושן (זהר שטראוס): אביה של נועה, הבעלים של בית המלון, מבריח בצורה בלתי חוקית בין ישראל למצרים, מבלי שהוא יודע את תוכן תכולת ההברחה, עובדים זרים מאפריקה.
  • לילי (אור אדרי): עבריין, עובד עם קטן.
  • קטן (עידן גיל): עבריין, עובד עם לילי.
  • ערן קידר: איש ביטחון בנמל התעופה באילת, עובד בשביל לילי וקטן.
  • ד"ר יעל (עדי עזרוני): הרופאה של קרני. אמו של זוהר שנהרג בתאונת דרכים במסיבת עלייה לחטיבה של נועה מלפני שש שנים. רוצה לסגור חשבון עם כל המעורבים במותו. רוצה להדביק את כל הילדים שהתעללו בזוהר במחלה של קרני. גרמה לפופאי לחשוב שהיא ברחה לקפריסין עם פיראס על מנת להסתנן למלון בזהות בדויה כדי להוציא לפועל את תכניתה.
  • פיראס (הישאם סולימאן): בדואי שעוזר לנרי במזימותיו. משתף פעולה עם יעל. עושה זאת על מנת שאחיו, שדרס את זוהר למוות, לא ישלח לכלא.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים