המופלאה: הרפתקאות ליידי באג – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
ביטול גרסה 25616369 של 89.138.254.202 (שיחה)
שורה 831: שורה 831:
|14 בדצמבר 2018
|14 בדצמבר 2018
|1 במרץ 2019
|1 במרץ 2019
|
|מתייי יוצא???
|}
|}



גרסה מ־11:13, 31 במאי 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:תוכנית טלוויזיה

פרמטרים [ אתר ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

המופלאה: הרפתקאות ליידי באג והחתול השחור
Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Noir
סוגה אנימציה, קומדיה, אקשן
יוצרים ת'ומס אסטרוק
כותבים ת'ומס אסטרוק, סבסטיאן ת'יבאודאו
בימוי ת'ומס אסטרוק
מדבבים צרפתית: אנוק האטבואה, בנג'מין בולן, אנטואן טומה, מארי נוננמאשר, טיארי קאזאזיאן, פאני בלוך, אלכסנדר נגואיה, מארי שבלו.
קוריאנית: יאו מין-ג'אונג, נאם דו-הייאונג, הונג שי-הו, צ'אנג און-סוק, ג'ון טאי-יול, קים און-אה, הונג באם-קי
מדבבים בעברית ספיר דרמון, מייה קדוש, גיא זיידמן, ערן מור, טליה ברקאי, תמי ברק, גדי לוי, דקלה הדר
ארץ מקור קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית
צרפתצרפתצרפת
שפות קוריאנית, צרפתית תבנית:טקסט מוקטן
מספר עונות 3
מספר פרקים 59
הפקה
מפיק ג'רמי זאג, אטון סאומצ'ה, ג'קלין תורדג'מן, מאוריס מרציאנו
מפיקים בפועל ג'יירד וולפסון, פסקל באוטבאול, סבסטיאן ת'יבאודאו, אלכסנדרה ליפנס, כריסטופה גיוגנמנט, ג'ין-יבס פטאיי, סדריק פיילוט, הירויוקי קינושיטה, ריוג'י קוצ'י, פיירה בלטנטה, סוהון קים
חברת הפקה Zagtoon
Method Animation
Toei Animation
SAMG Animation
AB Droits Audiovisuels
SK Broadband
הפצה Zagtoon עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה ג'רמי זאג, נועם קניאל
אורך פרק 22 דקות
שידור
רשת שידור קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתEBS
צרפתצרפתTF1
רשת שידור בישראל ערוץ דיסני ישראל
תקופת שידור מקורית 1 בספטמבר 2015 – הווה
תקופת שידור בישראל 13 במרץ 2016[1] – הווה
קישורים חיצוניים
https://www.miraculousladybug.com/fr/, https://www.miraculousladybug.com/de/, https://www.miraculousladybug.com/it/, https://www.miraculousladybug.com/pt/, https://www.miraculousladybug.com/es/ האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

המופלאה: הרפתקאות ליידי באג והחתול השחור (באנגלית: Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Noir) היא סדרת אנימציה ממוחשבת מסוג אקשן/הרפתקאות, שהופקה בשיתוף החברות Zagtoon, Method Animation, Toei Animation, ו-Samg Animation. כמו כן, לתוכנית שותפות חברות רבות ברחבי העולם, דוגמת SK Broadband בקוריאה הדרומית ו-De Agostini באיטליה. התוכנית הייתה אמורה להיות במקור אנימה.

התוכנית מופצת על ידי PGS Entertainment, ו-Bandai משמשת כשותפה הרשמית לייצור צעצועים.

הסדרה משודרת החל מה-1 בספטמבר 2015 בערוץ EBS1 בקוריאה הדרומית, החל מה-19 באוקטובר 2015 בערוץ TF1 בצרפת, החל מה-6 בדצמבר 2015 בערוץ ניקלודיאון בארצות הברית, ובישראל הסדרה עלתה לשידור ב-13 במרץ 2016 בערוץ דיסני ישראל[1].

העונה הראשונה הסתיימה בקוויבק ב-19 במרץ 2016 (אף על פי שזאת אינה ארץ המקור), בקוריאה הדרומית ב-24 במאי 2016, בישראל ב-14 ביולי 2016, בארצות הברית ב-22 באוקטובר 2016 ובצרפת ב-30 באוקטובר 2016.

ב-11 בדצמבר 2016 עלה ספיישל לכבוד חג המולד בצרפת[2]. הספיישל עלה בארצות הברית בנטפליקס ב-20 בדצמבר 2016שגיאת לואה: (בקריאה לתבנית:הערה) תוכן כפול: MIRACULOUS LADYBUG CHRISTMAS SPECIAL AIR DATES ACROSS THE WORLD וגם שמאל=כן., ובקוריאה הדרומית ב-22 בפברואר 2017.

לפי דברי ג'רמי זאג ות'ומס אסטרוק, המפיק ויוצר הסדרה בהתאמה, לכל עונה יהיו 26 פרקים[3].

העונה השנייה עלתה לשידור בספרד ב-21 באוקטובר 2018 (אף על פי שזאת אינה ארץ המקור), ב-26 באפריל 2017 בצרפת[4], בישראל עלתה בערוץ דיסני ישראל ב-4 בפברואר 2018, בארצות הברית העונה עברה לנטפליקס והתחילה ב-30 במרץ 2018שגיאת לואה: (בקריאה לתבנית:הערה) תוכן כפול: Netflix has acquired the USA SVOD rights to Seasons 1-3 of Miraculous Ladybug - S1 will premiere on Feb 14th 2017 and S2 is expected June. וגם שמאל=לא.[5] ובקוריאה הדרומית העונה התחילה ב-2 באפריל 2018.

העונה השנייה הסתיימה בשווייץ ב-3 בנובמבר 2018 (אף על פי שזאת אינה ארץ המקור), בצרפת העונה הסתיימה ב-18 בנובמבר 2018, בקוריאה הדרומית ב-30 בנובמבר 2018 ובארצות הברית העונה הסתיימה ב-14 בדצמבר 2018.

העונה השלישית התחילה בספרד ב-1 בדצמבר 2018 (אף על פי שזאת אינה ארץ המקור) ובצרפת העונה התחילה ב-14 באפריל 2019.

לסדרה מתוכננות גם עונה רביעית וחמישיתשגיאת לואה: (בקריאה לתבנית:הערה) תוכן כפול: [1] וגם שמאל=כן..

עלילת הסדרה

עלילת הסדרה מתרחשת בעיר פריז. מרינט (הדמות הראשית) היא נערה בכיתה ז' (בעונה שנייה בכיתה ח'). היא נערה נחמדה אך קצת מגושמת. מרינט חיה חיים כפולים - כשהיא לא חולמת בהקיץ על אדריאן (באנימה פליקס)(נער הלומד בכיתתה), היא גיבורת העל 'החיפושית'. מרינט אינה יודעת זאת, אך גם לאדריאן יש זהות בדויה, 'חתול שחור' . הם קיבלו את כוחותיהם מאדם מבוגר בשם מאסטר פו אשר עזרו לו. הם לא יודעים, אך המבוגר שעזרו לו הוא השומר הגדול (אבל בפרק האחרון של עונה 1 טיקי מגלה למרינט, ובפרק 15 בעונה השנייה השומר נגלה בפני אדריאן). השומר נתן להם את המופלאים: העגילים של החיפושית שנותנים את כוח היצירה והטבעת של החתול השחור, אשר נותנת את כוח ההרס וההשמדה ואיתם את הקוואמים שלהם: פלאג וטיקי. כאשר הם אינם יודעים זה על הזהות האמיתית של שניהם, החיפושית והחתול השחור (המאוהב בחיפושית) נלחמים ביחד ברשע. גם לעש-לילה יש מופלא, אך הוא מנצל את כוחו לרעה בכך שהוא נותן לאנשים אשר חווים כעס, עצב או תסכול כוחות-על ושולח אליהם אקומה (פרפר טעון ביכולת של עש לילה), מה שהופך אותם לנבלי על. החיפושית צריכה לשבור את החפץ שאליו הוחדר האקומה ובכך לשחרר את האדם עליו האקומה השתלט ולאחר מכן היא "מטהרת" את האקומה והופכת אותו לפרפר ולאחר מכן שולחת את הפרפר לחופשי וממשיכה בחייה הרגילים, בזמן הלחימה חתול שחור וחיפושית יכולים להשתמש בכוח שלהם. הכוח של חתול שחור הוא ה"חתולאגן", שמאפשר לו להרוס דברים במגע בלבד אך רק במגע הראשון שלו, והכוח של החיפושית הוא "קמע המזל", שנותן לה חפץ כלשהו, והיא צריכה להבין איך להשתמש בו כדי ללכוד את האקומה ולהחזיר הכל לקדמותו. לאחר השימוש בכוחותיהם יש להם 5 דקות עד שישתנו חזרה ובהמשך(עונה 2 ו3 וכו') מצטרפים אליהם עוד גיבורים חדשים רנה רוז' ,בר- שריון,מלכת הדבורים,ויפריון,ארנבונית ובנוסף מרינט ואדריאן מתחלפים בקוואמים אדריאן לאדון באג(מיסטר באג) ומרינט ליידינואר(חתולה שחורה).

דמויות

דמויות ראשיות

  • מרינט דופן צ'אנג /החיפושית (ספיר דרמון): נערה צעירה בכיתה ח' (בת 13 ובהמשך בת 14) המתגוררת מעל מאפייה בבעלות הוריה בפריז. בעלת גישה אופטימית ורצון עז לעזור לאדם בצרה, מגושמת, היא חולמת להיות מעצבת אופנה ולעיתים היא נוטה להיכנע לפחדים שלה. כאשר היא לבושה כחיפושית, היא מביעה את התושייה והאומץ שבה. מרינט מאוהבת בחברה לכיתה, אדריאן - אך לא יודעת על היותו החתול השחור, השותף הנאמן שלה בלחימה בפשע. היכולת שלה היא להשתנות לגיבורת על כאשר היא אומרת "טיקי נקודות" (באנגלית spots on) בידי הקוואמי שלה, טיקי, שנותנת לה את כוחות היצירה. החיפושית נלחמת בעזרת יו-יו קסום עם חוט אינסופי שלא מסוגל להיקרע, שבעת הצורך יכול להפוך לטלפון ולכלי לטיהור אקומות - פרפרים טעונים באנרגיית של המופלא של עש לילה. בנוסף, יש לה האפשרות להשתמש ב"קמע המזל" שכוחותיה נותנים לה - כלי או חפץ שבעזרת חשיבתה החדה והיצירתית שלה יכול לעזור לה ולחתול שחור לנצח בקרב. החיסרון- לאחר שימוש באפשרות זו, נשארות לה 5 דקות להילחם לפני שהיא משנה צורה חזרה. בפרק ה8 של העונה השנייה היא וחתול שחור משנים צורה זה מול זה לצורך המשימה (בעיניים עצומות, כך שהם לא גילו את זהותם הסודית של שותפם) בפרק 9 של העונה השנייה גלה חתול שחור למארינט כי הוא מאוהב בחיפושית, כלומר בה. בסוף הפרק, חיפושית מספרת לחתול שחור כי היא מאוהבת באדם אחר, אך לא מגלה במי בטענה שגילוי הסוד בפניו יכול לפגוע בשמירת זהותה בסוד. בפרק 13 של העונה השנייה עש לילה מנסה לשלוח אל מארינט אקומה אך לא מצליח, כיוון שמורתה עודדה אותה וקיבלה את האקומה. בפרק 14 של העונה השנייה מרינט משכנעת את השומר הגדול לספר לחתול שחור על כוחותיו ולעזור לו כפי שעזר לה. בפרק 16 מראים את החדר של מרינט בטעות בתוכנית של ג'אגהד סטון ואדריאן, אשר צופה באותו זמן בתוכנית (וכל בית הספר שלו ושל מארינט) רואים את התמונות של אדריאן. בסוף הפרק אדריאן מפרש אדריאן את המקרה כהוכחה לכך שמארינט מעריצה שלו ומזמין את מרינט לבוא אל הצילומים הבאים שלו. פרק 20 של העונה השנייה: "פרוזר", חיפושית כביכול מגלה את הזהות של חתול שחור אך זה מתבר כחלום של חתול שחור. הוא מושיט לה ורד אך החיפושית מסרבת לקבלו בטענה כי היא מאוהבת באדם אחר (הכוונה לאדריאן). אחר כך אדריאן מבקש עזרה ממרינט בעניין קאגמי בגלל שהוא "מאוהב בה " (אחרי שהחיפושית הזכירה לו שהיא אוהבת מישהו אחר בסוף הפרק היא רצה אחרי המכונית של אדריאן ואומרת לו מה שהיא מרגישה כלפיו אבל זה היה רק חלום ואומרת לו שכדאי להם ללכת יותר פעמים להחליק על הקרח, בפרק 12 של העונה השנייה היא פוגשת את לוקה, אח של ג'ולקה, שהיא מצאה עליו חיבור מיידי והוא קצת בלבל את החשיבה שלה על אדריאן. בפרק פרוזר היא מחליקה על הקרח עם לוקה. בסוף הפרק פרוזר מנשקת את לוקה בלחי ובסוף הפרק מאיורה מנשקת את אדריאן בלחי
  • אדריאן אגרסט / חתול שחור (גיא זיידמן): חבר לכיתה של מרינט, הנער הכי נאהב בקרב בנות בית הספר. מכיוון שביום יום הוא מאוד מדוד בפעולותיו ותגובותיו לסביבה ונאלץ להיות מנומס ורגוע, כאשר הופך לחתול שחור הוא מעדיף להוציא את הצד המופרע, הילדותי והמצחיק שבו - כל מה שהוא אינו יכול להיות ביום יום. אביו הוא מעצב אופנה ידוע ואדריאן הוא דוגמן הבית שלו, לכן עליו לדגמן במשך רוב ימות השבוע. בזמן החופשי שנשאר לו, אביו מכריח אותו ללמוד שיעורי נגינה על פסנתר, סינית וסייף. אדריאן מאוהב בחיפושית, אך אינו יודע כי היא חברתו לכיתה מרינט. בכל פעם שמשנה צורה לחתול שחור, נוהג לפלרטט עם החיפושית ולמשוך את תשומת לבה, ללא הצלחה מרובה. היכולת שלו היא להשתנות לגיבור על ידי הקוואמי שלו, פלאג, שנותן לו את כוחות ה"הרס וההשמדה". החתול השחור נלחם באמצעות מקל שיכול לשנות את גודלו לממדים אינסופיים. בנוסף, יש לו את האפשרות להשתמש בכוח "חתולאגן", כך שבנגיעת כף ידו בדבר מה, הוא ייהרס במיידי אבל רק במגע הראשון. נוסף לכך, 5 דקות לאחר מכן הוא משתנה בחזרה. לאדריאן יש מערכת יחסים מאד מורכבת עם אביו- גבריאל אגרסט, ניתן לראות את דאגתם אחד לשני ומאמצם להסתדר לאחר היעלמותה של אמו של אדריאן- אמילי. לאדריאן יש שומר ראש ונהג שאת שמו לא מזכירים במהלך הסדרה.
  • פליקס אגרסט: בן דודו של אדריאן. יופיע בעונה 3.
  • אליה סאזר / רינה רוז' (מיה קדוש): חברתה הטובה ביותר של מרינט. היא יודעת על אהבתה של מרינט לאדריאן ומנסה לעזור לה תמיד. אליה היא מעריצה גדולה של החיפושית וכן מנהלת בלוג המוקדש לה בשם "בלוג החיפושית", אך אינה יודעת שזהותה האמיתית של ליידי באג היא חברתה הטובה ביותר. אליה הפכה לליידי ווייפיי על ידי האקומה של עש לילה כיוון שכאשר חשדה שקלואי היא החיפושית היא חיטטה לה בלוקר וקיבלה ריתוק בגללה. כוחותיה היו להקפיא אנשים בעזרת הטלפון שלה אך רק כאשר יש קליטה. בפרק 10 בעונה השנייה מקבלת אליה את המופלא של השועל, שהכוח שלו הוא יצירת אשליות, שמה כגיבורת על הוא רינה רוז׳, רינה רוז׳ נלחמת עם חליל קסום שבעת הצורך משמש בה ככלי לייצור אשליות, בפרק 14 בעונה השנייה היא מופיעה שוב כרינה רוז'. אליה בנוסף גם חברה של נינו. בפרק קאטאליסט (חלק ראשון של יום גיבורי העל) אליה שינתה צורה ליד נינו כשקיבלה את המופלא שלה מהחיפושית ובכך גילתה לנינו את זהותה הסודית בפרק מירקוליור בעונה השלישית הופיעה שוב כרנה רוז'.
  • קלואי בורז'וואה / מלכת הדבורים (טליה ברקאי): חברת ילדות של אדריאן והאויבת המושבעת של מרינט, אשר רוצה לקחת את אדריאן לעצמה. היא דואגת לאינטרסים של עצמה בלבד, ומאיימת על כולם בעזרת העובדה שאביה הוא ראש העיר. אחת מבנות הכיתה, סברינה החברה הטובה ביותר שלה ועוזרת לה בהכל. בעלת ביטחון עצמי ואינה מהססת להשפיל אחרים כדי להגן על עצמה. ולעיתים נדירות היא מתייחסת אל בני גילה בכבוד, אך רק בגלל שגם הם לא נוהגים אליה בכבוד. כשקלואי הייתה קטנה, אמה עזבה אותה ואת אביה כדי להגשים את קריירת האופנה שלה בניו יורק, וקלואי שהתגעגעה אליה קיבלה את בובת הדובי, מר חיבוקי. קלואי נהפכה לאנטי-באג על ידי אקומה של עש לילה כי החיפושית לא העריכה אותה ואמרה עליה שהיא שקרנית כאשר קלואי ניסתה לעזור לה לנצח את הנעלמת. כוחותיה היו כמו הכוחות של החיפושית רק שבקמע המזל היא יכלה לקבוע מה היא תקבל. קלואי לא רגילה לקבל את המילה "לא", במיוחד לא מאביה. בעונה השנייה קלואי נהפכת להיות הבעלים של מופלא הדבורה. השם שלה בתור גיבורת על הוא מלכת הדבורים, היא נלחמת בעזרת יויו דמוי עוקץ של דבורה עם חוט אינסופי שיכול להקפיא אנשים לזמן מה אך היא יכולה להשתמש בזה רק פעם אחת, היא מצאה את המופלא בפרק ה-21 של העונה השנייה במגדל אייפל לאחר שהחיפושית איבדה אותו תוך כדי הקרב שלה במלכת הסטייל. בפרק ה-22 של העונה השנייה נשלח אליה אקומה בפעם השנייה במהלך הסדרה, אחרי שאמא שלה העדיפה לקחת את מרינט לניו יורק את על פניה כוחותיה אז שהיא יכולה להשתמש בכוח המיוחד שלה כמה פעמים שהיא רוצה בפרק מירקוליור בעונה השלישית הופיעה שוב כקווין בי בהמשך הסדרה קלואי תתאהב בלוקה קפאין(אח של ג'ולקה קפאין) .
  • נינו לה היף / בר-שריון (ערן מור): חברו הטוב ביותר של אדריאן. חולם להיות במאי בהשראת סטיבן שפילברג. נער חברותי ונחמד. נינו נהפך להיות יוצר הבועות על ידי אקומה של עש לילה בגלל שגבריאל לא הסכים לערוך לאדריאן מסיבת הפתעה. כוחותיו היו להכניס אנשים לתוך בועה שרחפת באוויר. בעונה השלישית נינו הופך להיות הבן אדם שקיבל אקומה הכי הרבה פעמים. היה דלוק על מרינט בפרק איש-חיה אך הבין שלו ולאליה יש הרבה יותר במשותף ומאז הוא ואליה זוג. הוא רוצה לשמח את אדריאן כמה שהוא יכול. נינו הוא גם די-ג'י. נינו קיבל את המופלא של הצב בפרק 18 של העונה השנייה, שמו כגיבור על הוא בר שריון (carapace - באנגלית), הוא נלחם בעזרת מגן בצורת צב, כוח העל שלו הוא הגנה, שהוא צועק שריון, הוא יכול להגן בעזרת בועה ענקית ירוקה על עצמו ועל כל הסובבים אותו. בפרק קאטאליסט (חלק ראשון של יום גיבורי העל) השתנה לצב על יד אליה כאשר קיבל את המופלא שלו מהחיפושית בפרק מרקוליור בעונה השלישית הופיע שוב בתור בר-שריון.
  • גבריאל אגרסט / עש לילה (ערן מור): הדמות הרעה בסדרה. נבל מסתורי המחזיק בנורו, הקוואמי של הפרפר אשר הכוחות המופלאים שלה הם להפוך אנשים בעזרת עשים הנקראים אקומות לתומכים הנאמנים שלו. אך עש לילה משתמש בכוח זה כדי ליצור רשעים וכדי לקחת את המופלאים של החיפושית והחתול השחור. יש טענה שאם מחברים את המופלא של החיפושית למופלא של החתול השחור מי שמחזיק בהם יהיה לו כוח מעבר אין סופי והוא יהיה זכאי לקבל משאלה. גבריאל שואף להשתמש במשאלה זו כדי להביע משאלה שקשורה לאשתו אמילי אגרסט, אך אסור שבן אדם אחד יכיל את שני המופלאים של החיפושית והחתול שחור מפני שזה יערער את האיזון (כלומר, אם מבקשים להחזיר מישהו לחיים, אדם אחר יאבד את חייו). בעונה השנייה מתברר שעש לילה הוא אבא של אדריאן. בכספת שמאחורי התמונה של אמילי אגרסט (אשתו של גבריאל ואמא של אדריאן) רואים שגבריאל מחזיק גם במופלא הטווס האבוד ובספר עם מידע על כל הקוואמים. בפרק עשר של העונה השנייה עש לילה מבין (בגלל שרנה רוז' צצה משום מקום) שיש שומר בפריז ושיש עוד קוואמים באזור. בפרק 14 של העונה השנייה מבקש מנורו שיהיו לו גם את הכוחות החדשים של החיפושית והחתול השחור. בפרק הינשוף האפל הוא אומר שמי שמחזיק שני המופלאים יכול לשנות משאלתו היא להחזיר את אמילי לחיים בפרק 21 רואה במו עיניו את קלואי הופכת לקוון בי. בפרק 25 מקבל תוספת כוח מקאטליסט שנותנת לו ליצור כמה אקומות שירצה ולהפוך הרבה אנשים לנבלים. בפרק 26, הוא נלחם בעצמו בחיפושית ובחתול השחור וכמעט מביס אותם, אבל שאר גיבורי העל נחלצים לעזרתם והם כמעט מביסים אותו, למרבה מזלו, מאיורה מתערבת והיא מצילה אותו מהם.
  • נטלי / מאיורה (תמי ברק): העוזרת האישית של אדון אגרסט, יד ימינו, לפי איך שזה נראה היא ממלאת את המקום של אמא של אדריאן מאז שהיא נעלמה, היא דואגת לסדר וארגון בחייו של אדריאן, כי גבריאל לא מראה את אהבתו לאדריאן, פועלת לרוב לפי הוראותיו של אדון אגרסט, מקבלת אקומה בפרק 25 " קאטליסט " בכוונה. כוחותיה היו לזרז דברים וכאשר היא השתמשה ביכולתה על עש לילה האקומות שלו הפכו לאקומות אדומים וכאשר הם פוגעים במי שמפחד מהם ורק קורבנות מעונות הקודמות (כלומר רק מי שקיבל אקומה בפעמים הקודמות). בפרק 26 של עונה 2, "מאיורה", נטלי לוקחת את מופלא הטווס והופכת למאיורה, נבלית-על שיכולה ליצור יצור שמגן על הקורבנות שלה מהרגשות שלו. היא השתמשה בכוח שלה כדי להציל את עש לילה מחמשת גיבורי העל שלחמו נגדו וכמעט הביסו אותו הופיע שוב בעונה השלישית בפרק מירקוליור(עונה 3 פרק 9)לצד מירקוליור(סברינה בתור נבלית-על).

קוואמים

  • טיקי (מיה קדוש): ישות קסומה הנקראת קוואמי אשר מייצגת את כוח היצירה, אחת משני הקוואמים החזקים ביותר. המופלא שלה הוא עגילים שחורים. מעניקה למרינט את היכולת להשתנות ל-"החיפושית", האוכל האהוב עליה הוא עוגיות שוקולד צ'יפס ומקרונים, אך היא יכולה לאכול גם דברים אחרים. היא אוכלת אותו בעיקר כדי שיהיה לה יותר כוח ואנרגיה ולרוב זה קורה לאחר שמרינט משתנה מ"החיפושית" להיא עצמה. כשמרינט הופכת לחיפושית העגילים הופכים לאדומים עם 5 נקודות שחורות. טיקי נותנת עצות למרינט ומעודדת אותה. בפרק 9 של העונה השנייה, כשמרינט ואדריאן מסירים את המופלאים שלהם אחד ליד השני בעיניים עצומות, היא רואה את פלאג ומגלה שאדריאן הוא החתול השחור, אבל לא מספרת את זה למרינט.
  • פלאג (ערן מור): ישות קסומה הנקראת קוואמי אשר מייצג את כוח ההרס, אחד משני הקוואמים החזקים ביותר. מעניק לאדריאן את הכח להפוך ל"חתול שחור". המופלא של פלאג הוא טבעת כסופה. כאשר אדריאן משנה צורה ל"חתול שחור", הטבעת הופכת לשחורה עם טביעת רגל ירוקה של חתול. פלאג אוהב מאוד גבינת קממבר (שהיא גם האוכל שמטעין אותו באנרגיה כדי שאדריאן יוכל להשתנות לחתול שחור) ודברים נוצצים. פלאג הוא עצלן ופזיז. כשאדריאן פותח את הכספת של אבא שלו פלאג בכלל לא זיהה את הספר הקדוש של הקוואמים או את מופלא הטווס שהיו לפניו, לעומת טיקי שמיד זיהתה את הספר. תמיד אדריאן צריך לומר: פלאג, ציפורניים! בשביל להשתנות. פלאג יכול להשתמש בחתולגאן ללא שינוי צורה.בפרק 9 של העונה השנייה, כשמרינט ואדריאן מסירים את המופלאים שלהם אחד ליד השני בעיניים עצומות, הוא רואה את טיקי ומגלה שמרינט היא החיפושית, אבל לא מספר את זה לאדריאן.
  • נורו (גיא זיידמן): ישות קסומה הנקראת קוואמי אשר מייצג את כוח השליטה, הכוח של נורו הוא להפוך בני אדם שהאקומה תפסה אותם לתומך הנאמן של עש לילה ולהביא להם כוחות-על. מעניקה את הכוח לגבריאל להפוך לעש לילה, ולהפוך פרפרים לאקומות. גבריאל משתמש גם בכוחות של נורו כדי ולהפוך לבבות כועסים/עצובים/מאוכזבים לרשעים כדי שישיגו לו את המופלאים של החיפושית והחתול השחור עבורו. נורו היא קוואמי הפרפר והמופלא של נורו הוא סיכה סגולה. שגבריאל משתנה לעש לילה מתווספות לסיכה 4 כנפי פרפר. נורו היא קוואמי טובה, בניגוד לעש לילה המנצל את המופלאה שלו למטרות רעות. המילה שמשנה את גבריאל לעש לילה אמורה להיות: נורו, כנפיים. אבל בגלל שגבריאל מנצל את נורו למטרות רעות הוא אומר: נורו, כנפיים אפלות. בגרסה העברית נורו היא בת אבל ברוב הגרסאות הוא בן בעונה השנייה בעברית במאי הדיבוב הליטו לשנות את נורו מבן לבת(למקור ).
  • ווייז (ערן מור):ישות קסומה הנקראת קוואמי אשר מייצג את כוח ההגנה. קוואמי הצב. מעניק לשומר הגדול (ובפרק אננסי לנינו) את כוח להפוך החוזק והמידע. המופלא של ווייז הוא צמיד ירוק, החיפושית נותנת את המופלא של וויז לנינו בפרק 18 בשביל שיעזור לה מול אננסי, אך לאחר השימוש בו הוא יצטרך להחזרו אל החיפושית. כשנינו אומר " שריון " הוא משתנה לבר שריון.
  • טריקס (ספיר דרמון): ישות קסומה הנקראת קוואמי אשר מייצגת את כוח האשליות. קוואמי השועל. המופלא של טריקס נמצא בקופסת המופלאים אצל השומר הגדול פו. המופלא של טריקס זה שרשרת בצורת זנב של שועל. החיפושית נתנה לאליה בפרק 10 את המופלא של טריקס בשביל שתעזור להם והופכת לרנה רוז' אבל לאחר מכן תצטרך אליה להחזיר את המופלא אל חיפושית. כאשר אליה אומרת " טריקס לנתר " היא הופכת לרנה רוז'
  • פולן: ישות קסומה הנקראת קוואמי אשר מייצגת את כוח ההקפאה. קוואמי הדבורה. המופלא שלה נמצאת בקופסת המופלאים אצל השומר הגדול פו. המופלא של פולן הוא סיכת ראש בצורת דבורה. בפרק 20 "מלכת הסטייל" החיפושית מנסה להביא אותה לאליה בשביל שתעזור לה להילחם במלכת הסטייל היות שאדריאן "הוקפא" על ידה ואינו יכול להשתנות לחתול השחור, אך מלכת הסטייל "מקפיאה" גם את אליה והמופלא נופל וקלואי מוצאת אותו והופכת למלכת הדבורים אך לא שומרת בסוד על זהותה מפני שרצתה להרשים את אמה. כאשר קלואי אומרת " פולן זימזום" היא משתנה לקווין בי
  • דוזו: ישות קסומה המעניקה את כוח קוואמי הטווס. המופלא נמצא בכספת של גבריאל אגרסט. המופלא של דוזו הוא סיכת גוף בצורת טווס. בפרק 26 "מאיורה" נטלי לוקחת את מופלא הטווס אז היא הפכה למאיורה כדי להציל את עש לילה מתבוסה.
  • רואר: קוואמי אשר מייצגת את המזל הסיני הנמר .
  • בראק: קוואמי אשר מייצגת את המזל הסיני הכלב
  • סאאס: קוואמי אשר מייצג את המזל הסיני הנחש
  • זיגי: קוואמי אשר מייצג את המזל הסיני העז
  • קאלקי: קוואמי אשר מייצגת את המזל הסיני הסוס
  • סטומפ: קוואמי אשר מייצג את המזל הסיני השור
  • אוריקו: קוואמי אשר מייצג את המזל הסיני התרנגול
  • אקספו: קוואמי אשר מייצג את המזל הסיני הקוף
  • דייזי: קוואמי אשר מייצגת את המזל הסיני החזיר
  • מולו: קוואמי אשר מייצגת את מזל הסיני העכבר
  • פלאפ: קוואמי אשר מייצגת את המזל הסיני הארנב בפרק "נוסע בזמן" חושפים שאליקס תהיה בעלת מופלא הארנב בעתיד, היא משתנה כאשר היא אומרת: פלאפ, בכיוון השעון, בנוסף המופלא הוא השעון שלה
  • לונג: קוואמי אשר מייצגת את המזל הסיני הדרקון

דמויות משנה

  • סברינה: השפוטה שמצייתת לכל פקודה של קלואי. אין לה החלטות משלה, והיא תמיד תגן על קלואי. בעלת שער ג׳ינג׳י ומשקפיים. קיבלה אקומה בפרק 21 כי הכעיסה את קלואי והתעלמה ממנה וכוחותיה להיות בלתי נראית, ובגלל שהחיפושית לא הקשיבה לעצה של קלואי להביס אותה, סברינה קיבלה אקומה בעונה 3 קיבלה אקומה ונהפכה למירקוליור לצד מאיורה(נטלי).
  • מקס- הגיימר של הכיתה, גאון מחשבים שבנה את הרובוט החכם בעולם, מרקוב, הוא חובב משחקי וידאו וטוב בזה ממש, חושב על אחרים. קיבל אקומה בפרק גיימר כי הפסיד למרינט במשחק מחשב. כוחותיו היו רובוט מיוחד שככל הורס יותר דברים מתחזק גם הוא.
  • רוז: מהחברות הטובות של מרינט, ילדה חייכנית, חמודה ורומנטית מאוד, לפי איך שהיא מתלבשת הצבע האהוב עלייה הוא ורוד, קיבלה אקומה בפרק "נסיכת הניחוחות" כיוון שקלואי סירבה לתת את המכתב שלה לנסיך עלי וקרעה אותו. כוחותיה היו ליצור גז מיוחד שכל מי שנושם אותו היה מתאהב בה רוז' בעונה רביעית תתקרב יותר למארק.
  • ג'ולקה קפאין: מהחברות הטובות של מרינט, ילדה ביישנית, נהנית לעזור ולא מדברת הרבה, לפי הלבוש שלה הצבע האהוב עלייה הוא סגול, קיבלה אקומה בפרק ריפלקטה כי לא הצטלמה עם כיתתה לתמונת המחזור. כוחותיה היו לשנות את המראה של האנשים למראה שלה. בסוף הפרק היא הצטלמה עם כיתתה מחדש בפארק.
  • אליקס: הספורטאית של הכיתה, מהחברות הכי טובות של מרינט, ברוב שעות היום רוכבת על רולר בליידס, מצחיקה, שנונה, ילדודית וטום בוי, קיבלה אקומה בפרק טיים ברייקר כיוון שנשבר לה השעון המיוחד שאבא שלה הוריש לה בעום הולדתה. כוחותיה היו לחזור בזמן בעזרת לקיחת כוח החיים של אנשים בעונה השלישית (עונה 3 פרק 12) רואים אותה בתור גיבורת -העל העתידי הארנב.
  • מילן: מהחברות הכי טובות של מרינט, ילדה חמודה וחייכנית שתמיד נהנת לעזור לכולם, בן הזוג של איוון, אבא של מילן הוא פנטומימאי מפורסם, מילן ילדה צבעונית מאוד, יש לה המון צדדים חיוביים, קיבלה אקומה בפרק מפלצת פחד כי קלואי צחקה עליה שהיא פחדנית. כוחותיה היו להפוך למפלצת שגדלת כאשר מפחדים ממנה וקטנה כשלא.
  • לוקה קפאין: אחיה הגדול של ג'ולקה, אשר הופיע בפרק 12 בעונה השנייה, לוקה מנגן על גיטרה ואוהב את המוזיקה של ג'אגד סטון, משום כך הוא מצב חיבור מיידי עם מרינט, לוקה גרם למרינט בלבול בנוגע לאהבתה לאדריאן, בפרק 23 של העונה השנייה מופיע שוב כאשר מחליק עם מרינט על הקרח בעונה 3 פרק 8 "המשתיק" התוודה על רגשותיו למרינט על אהבתו אליה.
  • נורה: אחותה של אליה, מתאגרפת חזקה, אחות גדולה אחראית עם ביטחון עצמי מופרז, דאגנית בצורה מוגזמת ולעיתים קרובות מונעת מאליה לצאת למקומות בגלל שמפחדת שאליה תכנס למצב מסוכן בגלל נבל על, קיבלה אקומה בפרק אננסי כי אליה הלכה לראות זיקוקים ללא רשותה. כוחותיה היו לירות קורי עכביש מהפה שלה ובנוסף לכך היו לה גם שש ידיים חזקות שיכולות לשבור בטון.
  • שומר הראש של אדריאן: שומר הראש של אדריאן (השם גורילה הוא השם שאדריאן נתן לו משום שהוא לא מדבר וגופו בגודל עצום, כמו גורילה ), הוא הנהג, השומר, המלווה, ובערך מי שנמצא הכי קרוב לאדריאן 24/7 ביממה, מקבל אקומה בפרק גוריזילה כי גבריאל כעס עליו בכוונה שלא שימצא את אדריאן כדי שיקבל אקומה בשביל לבדוק עם אדריאן הוא החתול השחור אך בסופו של דבר יורד ממחשבה זו. כוחותיו היו להפוך לגורילה ענקית.
  • נתניאל: הצייר של הכיתה, ידיד טוב של מרינט, מצייר קומיקס בהשראת החיפושית, מאוהב בה משום שהצילה אותו מאקומה, בפרק ״רוורסר״ יוצר קומיקס ביחד עם מרק, קיבל אקומה בפרק ציירשע כי קלואי גילתה לכולם על אהבתו למרינט. כוחותיו היו שכל מה שהוא מצייר או מוחק בעזרת עט ולוח כתיבה מיוחדים הופכים למציאות.
  • קים: הספורטאי של הכיתה, היה מאוהב בקלואי ובנוסף קיבל אקומה בגללה כי צחקה על אהבתו אליה, אך בפרק סירנה הזמין את הידידה שלו אונדין לסרט כי גילה שהיא מאוהבת בו, הוא לא חכם במיוחד ואוהב להתגרות באחרים, קיבל אקומה בפרק קופידון אפל. כוחותיו היו לירות חצים מיוחדים שאשר פוגעים במישהו הוא מתחיל לשנוא הכל.
  • איוון: חבר מהכיתה של מרינט, יש לו פיוז קצר, מקבל דברים קשה אבל עם הזמן הוא מוצא דרך אחרת להתמודד עם קשיים, בן הזוג של מילן, הוא הראשון שקיבל אקומה והפך לנבל על, קיבל אקומה בפרק לב אבן כי מילן ברחה ממנו לאחר ששר לה בצעקות שהוא אוהב אותה. כוחותיו היו להפוך לאיש ענקי שעשוי מאבנים קשות כסלע. הוא היחיד בינתיים שהאקומה שלו התרבה.
  • לילה רוסי: הילדה הכי שקרנית בכיתה. רק מרינט יודעת על שקריה. היא ידועה בשנאתה לחיפושית (ובעונה 3 פרק 1, גם למרינט). יש דעות שלילה תקבל את מופלא השועל הארנב (76%) (למרות שזה לא סביר כי בעונה 3 פרק 12 נחשף כי אליקס היא זו שתקבל את מופלא זה) או הנמר (43%).הפכה 3 פעמים לנבלית. פעם אחת לוולפינה פעם שנייה שוב לוולפינה ופעם שלישית לקמליאון (זיקית).היא הופיע רק במעט פרקים (פרק 26 עונה 1,פרקים 25–26 עונה 2,פרק 1 עונה 3).היא מאוהבת באדריאן ומשקרת לכולם, אפילו לאמא שלה. בפרק הראשון של עונה 3 היא קיבלה אקומה שהיה מיועד למרינט והפכה לנבלית לאחר שאדריאן הכעיס אותה. עובדת עם יש לילה-גבריאל אגרסט.
  • פני: העוזרת האישית של ג'אגד סטון נהפכה לנבלית "טרבל מייקר" בעונה השנייה. הכוחות שלה היו להיעלם ולהופיע מחדש.
  • אנדין: חברתו של קים אשר הופיעה בפרק 14 של עונה 2 "סירנה". היא מאוד אוהבת לשחות ובנוסף מאוהבת בקים. אשר בסוף הפרק הציע לה לצאת איתו לסרט. קבלה אקומה בפרק סירנה כי קים הלך רגע לפני שהודתה בפניו שהיא מאוהבת בו. כוחותיה היו להפוך את פריז לממלכה התת-ימית שלה, לשחות במהירות רבה מאוד, נשימה מתחת למים ויצירת בועה שבעזרתה אנשים אחרים יכולים לנשום מתחת למים.
  • מארק: ילד ביישן מבית הספר, כותב ספרים והוא כתב ספר שנקרא "יומנה של החיפושית", מרינט ניסתה לעזור למארק לעשות קומיקס עם נתניאל, אך זה השתבש, נתניאל העליב את מארק משום שחשב שהוא רוצה לשחק ברגשות שלו, ולאחר מכן השתלט עליו אקומה והוא הפך ל"רוורסר", נבל על שיכול להפוך תכונות של אנשים בעזרת מטוס נייר מכושף, בסוף הוא ונתניאל הסתדרו בעזרת החיפושית ולבסוף החליטו לשתף פעולה ולכתוב קומיקס על החיפושית. הכרך הראשון בקומיקס היה מוקדש למרינט.
  • קאגאמי סורוקי: בת למשפחת סייפים מפורסמת, שהופיעה בעונה 2 בפרק 5, באותו פרק היא גם מקבלת אקומה והופכת לנבלית העל ריפוסט משום שהפסידה בקרב סייף מול אדריאן. כוחותיה היו שריון בלתי פגיע. בסוף הפרק היא ואדריאן מתיידדים. בפרק 20 של העונה השנייה אדריאן מביא לה ורד ומציע לה לצאת אחרי שהקשיב לעצתה של מרינט. קגאמי שמעולם לא יצאה עם מישהו מסכימה לצאת עם אדריאן ומקנאת כאשר רואה את אדריאן דואג למרינט.בפרק 6 בעונה השלישית קלואי ומרינט משתפות פעולה.שתיהן שונאות את קאגמי,שכובשת את ליבו של אדריאן,ושתיהן עושות פעולות שיגרמו לקאגמי להראות לא נעימה בעיני אדריאן,אבל הן לא מצליחות בכך.קאגמי שונאת את שתיהן גם,ומוכיחה את עליונותה עליהן,בכך שמראה להן שאדריאן אוהב אותה .קאגמי מתנהגת בהתנשאות כלפי קלואי וגם כלפי מרינט, בפרק אוני צ'אן בעונה השלישית לילה ניסתה לגנוב מקאגאמי את אדריאן וקאגאמי נהפכה שוב לנבלית "אוני צ'אן"(תרגום לצרפתית: שדונית).
  • פיליפ: מאמן החלקה על הקרח הופיע בפרק פרוזר(עונה 2 פרק 23).
  • קלרה ניינגטיטל(לורה מוראנו):זמרת מחו"ל שהתחילה להופיע בצרפת ומעריצה את החיפושית והחתול השחור. השתלט עליה אקומה בפרק אימתינגייל. הכוח שלה היה להכריח את כולם לשיר ולרקוד אחרת הם יקפאו.
  • תומס אסטרוק(יוצר הסדרה):במאי לסדרת האנימה "החיפושית והחתול השחור"(הופיע בעונה 3 פרק 6).
  • סבין צ'אנג (תמי ברק) וטום דופן (גדי לוי): הוריה של מרינט. סבין היא סינית, בעוד טום הוא צרפתי. הם מנהלים יחד את המאפייה המשפחתית המצליחה ברחבי פריז.
  • השומר הגדול פו/צב הג'ייד(סער בדישי): מחזיק במופלא הצב וויז ויודע את הסוד של מרינט ואדריאן. הוא גם זה שהעניק להם את המופלאים. בעונה 2 בפרק 11 השומר הגדול נותן למרינט אפשרות לבחור את אחד המופלאים שתוכל להעניק לבן אדם שהיא סומכת עליו כדאי שיעזור לה ולחתול השחור לתפוס את האקומה של עש לילה, אך אומר לה שתצטרך להחזיר לו את המופלא לאחר השימוש. בפרק "סירנה" נפגש עם אדריאן מספר פעמים ובאחת מהם נתן לו את השיקוי לנתינת כוחות מיוחדים לפלאג בקממבר, בעונה השלישית מאסטר פו ישתנה לצב הג'ייד.
  • נדיה שמאק: מגישת הטלוויזיה המפורסמת ביותר בפריז, אמא של מנון, מרינט נוהגת לעשות בייביסיטר על ביתה בשעות הצורך, קיבלה אקומה בפרק פריים קווין בגלל שהחיפושית והחתול השחור קטעו את הרעיון שלהם איתה וכתוצאה מכך כל הרייטינג של תוכניתה ירד והיא בוטלה. כוחותיה היו לעבור דרך מסכים.
  • מנון: הבת של נדיה, ילדה קטנה, מציקה,, מרינט נוהגת לעשות עלייה בייביסיטר, קיבלה אקומה בפרק "הבובנאית" כי מרינט לא נתנה לה לשחק עם בובת החיפושית שלה. כוחותיה היו להחזיר אנשים שקיבלו אקומות ו"נרפאו" שוב לנבלים שהיא שולטת בהם קיבלה אקומה בעונה השלישית בפרק "הבובנאית 2" אבל נלחמת במקום חדש מוזיאון גרווין בצרפת.

״ג׳אגד סטון״: זמר ורוקר מפורסם, הזמר האהוב על מרינט ואדריאן, מרינט עיצבה לו את עטיפת האלבום החדש שלו, בעל תנין מחמד בשם פנג.

  • אנדרי בורז'ואה: אביה של קלואי וראש העיר, לערב אותו זה התירוץ של בתו כאשר היא רוצה משהו. בפרק 23 בעונה השנייה הוא מקבל אקומה כי קלואי מאיימת לעזוב את הארץ בסוף העונה השלישית של "קרב המופלאים" אנדרי ואודרי נהפכו לנבל על כלב בעל שלושה ראשים מנג'מור .
  • אודרי בורז'ואה (מיה קדוש) : אמה של קלואי שבאה לבקר בפרק 20 כחלק מ-״קרב המלכות״ ונהפכת גם היא לקורבן של עש לילה. קלואי כעסה עליה כי הציעה למרינט לעבור איתה לניו יורק ולא לה אך בסוף מחליטה להישאר בפריז בסוף העונה השלישית אודרי ואנדרי נהפכו לנבל אחד כלב עם שלושה ראשים "מנג'מור".

דמויות ומדבבים

דמות מדבב/ת בקוריאנית מדבב/ת בצרפתית מדבב/ת בעברית מדבב/ת באנגלית
מרינט/ליידי באג/ליידינואר יאו מין-ג'אונג אנוק האטבואה ספיר דרמון כריסטינה ולנזואלה
טיקי/טיקי מים/אנטארטיקי צ'אנג און-סוק מארי נוננמאשר מיה קדוש מלה לי
אליה סיזאר/רינה רוז' קים און-אה פאני בלוך קארי קרנן
אדריאן/חתול שחור/מיסטר באג נאם דו-הייאונג לני קים גיא זיידמן בריינס פאפנברוק
פלאג/פלאגביש-קרח ג'ון טאי-יול טיארי קאזאזיאן ערן מור מקס מיטלמן
נינו לה היף/ בר-שריון הונג באם-קי אלכסנדר נגואיה בן דיסקין
עש לילה/גבריאל אגרסט הונג שי-הו אנטואן טומה קית' סילברשטיין
קלואי בורז'ואה/מלכת הדבורים ג'ון האי-רי מארי שבלו טליה ברקאי סלה ויקטור

סקירה כללית של הסדרה

עונה מספר פרקים תקופת שידור מקורית בקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית תקופת שידור מקורית בצרפתצרפתצרפת תקופת שידור בארצות הבריתארצות הבריתארצות הברית תקופת שידור בישראלישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
1 26 1 בספטמבר 2015 24 במאי 2016 19 באוקטובר 2015 30 באוקטובר 2016 6 בדצמבר 2015 22 באוקטובר 2016 13 במרץ 2016 14 ביולי 2016
סודות רץ 2 במרץ 2017 5 באוקטובר 2016 17 בדצמבר 2015 8 באפריל 2018
ספיישלים רץ 1 במרץ 2016 30 באוקטובר 2016 6 באוגוסט 2016 10 ביולי 2016
2 26 2 באפריל 2018 30 בנובמבר 2018 26 באוקטובר 2017[4] 18 בנובמבר 2018 30 במרץ 2018 14 בדצמבר 2018 4 בפברואר 2018
צ'יבי רץ 31 באוגוסט 2018 31 באוגוסט 2018
3 26 2019[6] 14 באפריל 2019 2019
4 26
5 26

פרקים

עונה 1

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי בקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית תאריך שידור מקורי בצרפתצרפתצרפת תאריך שידור בארצות הברית ארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
1 1 סופת הקרח 1 בספטמבר 2015 19 באוקטובר 2015 20 בדצמבר 2015 13 במרץ 2016
2 2 יוצר הבועות 8 בספטמבר 2015 20 באוקטובר 2015 6 בדצמבר 2015 14 במרץ 2016
3 3 חתול חקיין 15 בספטמבר 2015 28 באוקטובר 2015 3 בינואר 2016 15 במרץ 2016
4 4 טיים ברייקר 22 בספטמבר 2015 23 באוקטובר 2015 27 בדצמבר 2015 16 במרץ 2016
5 5 פרעה 29 בספטמבר 2015 23 באוקטובר 2015 13 בדצמבר 2015 18 במרץ 2016
6 6 מר יונה 6 באוקטובר 2015 22 באוקטובר 2015 10 בינואר 2016 13 באפריל 2016
7 7 ליידי וייפיי 13 באוקטובר 2015 21 באוקטובר 2015 17 בינואר 2016 17 במרץ 2016
8 8 רוג'רקופ 20 באוקטובר 2015 27 באוקטובר 2015 31 בינואר 2016 14 באפריל 2016
9 9 ציירשע 27 באוקטובר 2015 26 באוקטובר 2015 24 בינואר 2016 15 באפריל 2016
10 10 קופידון אפל 3 בנובמבר 2015 29 באוקטובר 2015 7 בפברואר 2016 18 באפריל 2016
11 11 מפלצת-פחד 10 בנובמבר 2015 30 באוקטובר 2015 21 בפברואר 2016 17 באפריל 2016
12 12 שחור חרב 17 בנובמבר 2015 6 בדצמבר 2015 28 בפברואר 2016 20 באפריל 2016
13 13 הפנטומימאי 24 בנובמבר 2015 13 בדצמבר 2015 7 במאי 2016 19 באפריל 2016
14 14 קונג פוד 5 באפריל 2016 10 בינואר 2016 10 בספטמבר 2016 21 באפריל 2016
15 15 גיימר 19 באפריל 2016 17 בינואר 2016 24 בספטמבר 2016 22 באפריל 2016
16 16 איש-חיה 22 במרץ 2016 24 בינואר 2016 13 באוגוסט 2016 7 ביולי 2016
17 17 האנטי-באג 15 במרץ 2016 31 בינואר 2016 15 באוקטובר 2016 8 ביולי 2016
18 18 הבובנאית 12 באפריל 2016 7 בפברואר 2016 8 באוקטובר 2016 12 ביולי 2016
19 19 ריפלקטה 29 במרץ 2016 21 בפברואר 2016 1 באוקטובר 2016 13 ביולי 2016
20 20 גיטר-וילן 3 במאי 2016 28 בפברואר 2016 3 בספטמבר 2016 4 ביולי 2016
21 21 פיקסלייטר 26 באפריל 2016 13 במרץ 2016 27 באוגוסט 2016 3 ביולי 2016
22 22 נסיכת הניחוחות 17 במאי 2016 20 במרץ 2016 14 במאי 2016 5 ביולי 2016
23 23 סיימון אומר 10 במאי 2016 27 במרץ 2016 20 באוגוסט 2016 6 ביולי 2016
24 24 החיפושית והחתול השחור (ההתחלה-חלק ראשון) 1 במרץ 2016 30 באוקטובר 2016 6 באוגוסט 2016 10 ביולי 2016
25 25 לב-אבן (ההתחלה-חלק שני) 8 במרץ 2016 30 באוקטובר 2016 6 באוגוסט 2016 11 ביולי 2016
26 26 וולפינה 24 במאי 2016 3 באפריל 2016 22 באוקטובר 2016 14 ביולי 2016

ספיישלים

שם הספיישל[7] תקופת שידור מקורית בקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית תקופת שידור מקורית בצרפתצרפתצרפת תקופת שידור בארצות הברית ארצות הבריתארצות הברית תקופת שידור בישראלישראלישראל
שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון שידור ראשון שידור אחרון
ההתחלה 1 במרץ 2016 8 במרץ 2016 30 באוקטובר 2016 6 באוגוסט 2016 10 ביולי 2016 11 ביולי 2016
צרפתצרפתPire Noël

ארצות הבריתארצות הבריתA Christmas Special / Santa Claws

22 בפברואר 2017 11 בדצמבר 2016 20 בדצמבר 2016
קרב המלכה[8] 2 בנובמבר 2018 9 / 16 באוקטובר 2018 21 באוקטובר 2018 21 / 28 באוקטובר 2018 14 בדצמבר 2018 6 בפברואר 2019 7 בפברואר / 6 במרץ 2019
יום הגיבורים 23 בנובמבר 2018 30 בנובמבר 2018 18 בנובמבר 2018 14 בדצמבר 2018 19 באפריל 2019
צרפתצרפתLa bataille des Miraculous

ארצות הבריתארצות הבריתBattle of the Miraculous

עונה 2

בפרק 1: "האספן" אנו מגלים שעש לילה הוא גבריאל אגרסט. בפרק 6: "רובוסטוס" מרינט מגלה שאם מקבלים את שני המופלאים אפשר להגשים משאלה. בפרק מספר 8: ״הינשוף האפל״ טיקי מגלה את הזהות של חתול שחור ופלאג מגלה את הזהות של החיפושית. בפרק 10: "סאפוטיוס" אליה קיבלה את המופלא של השועל [באופן זמני] ואפשר היה לראות שיש עוד הרבה קוואמים אחרים. בפרק 11: "גוריליזה" גבריאל אגרסט - אבא של אדריאן חושד באדריאן שהוא חתול שחור אך בסוף זונח את הרעיון.בנוסף לכך רואים מקום מוזר מתחת לאדמה ואין בינתיים תשובה לגביו חוץ מזה שהנהר שזורם בו הוא אותו נהר שרואים בפריז. בפרק 14: ״סירנה״ לחיפושית ולחתול שחור יכולות נוספות לדוגמה כוחות נשימה מתחת למים, בנוסף לכך אדריאן מגלה את מאסטר פו וכך המאסטר יוכל לתת לו את הכוחות החדשים. בפרק 18: "אננסי" נינו קיבל בעלות על מופלא הצב [באופן זמני]. בפרק 19: "סנדבוי" מגלים שבעלי קוואמים יכולים להשתיק לגמרי את הקוואמי שלהם ולצמצם את האזור בו הם יכולים לנוע, בנוסף לכך מגלים שכאשר מישהו מראה פוטנציאל לקבלת אקומה הסיכה של עש לילה הופכת לזוהרת. בפרק 20: "סטייל קווין" בפרק מגלים שפלאג יכול להשתמש בחתולגאן ללא שינוי צורה וגם גבריאל חושף את המשאלה לבו,להחיות את אמילי. בפרק 21: "מלכת הצרעות" קלואי מוצאת את מופלא הדבורה לאחר שהחיפושית איבדה אותו במגדל אייפל כאשר נפל לה במשך הלחימה עם סטייל קווין, קלואי מצאה אותו. אך קלואי אינה שומרת בסוד את העובדה שמצאה קוואמי בגלל שאמא שלה אומרת לה שהיא לא מיוחדת בהמשך קלואי קיבלה את האקומה השני שלה בזמן שהיא עברה שינוי צורה והפכה לקווין בי מה שחיזק את הכוחותיה. בפרק 23: ״פרוזר״ החיפושית והחתול השחור קיבלו כוחות החלקה על הקרח. בפרק 24 " קאטליסט" לילה הפכה שוב לוולפינה, אבל בפרק רואים שנטלי יודעת שגבריאל (אבא של אדריאן) הוא עש לילה והיא קיבלה אקומה בכוונה, כדי להשתלט על פריז. היא שלחה פרפרים אדומים לכל פריז כדי שכל מי שהיה לו אי פעם אקומה מקבל אותה עוד הפעם. בפרק הזה כל הגיבורי על מתאחדים כדי לגבור על נטלי. בפרק 25 אקומות אדומות משתלטים על אליה, קלואי ונינו כאשר אליה ספגה במקום נינו את החץ של קופידון אפל והיא הפכה לאנטי רנה רוז ונינו פחד ממנה והפך לאנטי שריון וקלואי דוב היאוש השתלט עליה וקופידון אפל ירה בה חץ והיא הפכה למלכת הצרעות נטלי נכשלת ולוקחת את מופלא הטווס וגם בנוסף בפרק זה אנו גם מגלים שהמופלא של הטווס מקולקל (לא יודעים את הסיבה למה) כי נטלי משתעלת וגבריאל אגרסט אומר לה שהמופלא מקולקל. ( יכול להיות שזו הסיבה שאמא של אדריאן מתה)

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק[7] תאריך שידור מקורי בקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית תאריך שידור מקורי בצרפתצרפתצרפת תאריך שידור בארצות הברית (נטפליקס)ארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בארצות הברית (KidsClick)ארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
27 1 צרפתצרפתPire Noël

ארצות הבריתארצות הבריתA Christmas Special / Santa Claws

2 באפריל 2018 11 בדצמבר 2016 20 בדצמבר 2016 22 בנובמבר 2018
28 2 האספן 2 באפריל 2018 26 באוקטובר 2017 30 במרץ 2018 30 באוגוסט 2018 4 בפברואר 2018
29 3 דוב הייאוש 23 באפריל 2018 27 באוקטובר 2017 30 במרץ 2018 7 בספטמבר 2018 7 בפברואר 2018
30 4 פריים קווין 9 באפריל 2018 29 באוקטובר 2017 30 במרץ 2018 31 באוגוסט 2018 5 בפברואר 2018
31 5 בפנה 14 במאי 2018 30 באוקטובר 2017 30 במרץ 2018 21 בספטמבר 2018 6 בפברואר 2018
32 6 ריפוסט 7 במאי 2018 1 בנובמבר 2017 30 במרץ 2018 20 בספטמבר 2018 1 באפריל 2018
33 7 רובוסטוס 28 במאי 2018 2 בנובמבר 2017 30 במרץ 2018 4 באוקטובר 2018 8 בפברואר 2018
34 8 ג'יגאנטיטאן 30 באפריל 2018 26 בנובמבר 2017 30 במרץ 2018 14 בספטמבר 2018 9 בספטמבר 2018
35 9 ינשוף אפל 11 ביוני 2018 10 בדצמבר 2017 30 במרץ 2018 11 באוקטובר 2018 13 באוגוסט 2018
36 10 גלאסיאטור 16 באפריל 2018 14 בינואר 2018 30 במרץ 2018 6 בספטמבר 2018 7 באוקטובר 2018
37 11 סאפוטיות 4 ביוני 2018 21 בינואר 2018 30 במרץ 2018 5 באוקטובר 2018 8 באוקטובר 2018
38 12 גוריזילה 21 במאי 2018 13 במאי 2018 30 במרץ 2018 28 בספטמבר 2018 9 באוקטובר 2018
39 13 קפטן הארדרוק 18 ביוני 2018 20 במאי 2018 30 במרץ 2018 31 בינואר 2019 11 באוקטובר 2018
40 14 זומביזו 21 בספטמבר 2018 27 במאי 2018 14 בדצמבר 2018 25 בינואר 2019 10 באוקטובר 2018
41 15 סירנה 14 בספטמבר 2018 3 ביוני 2018 14 בדצמבר 2018 24 בינואר 2019 3 בפברואר 2019
42 16 אימתינגייל 7 בספטמבר 2018 10 ביוני 2018 14 בדצמבר 2018 27 בספטמבר 2018 4 בפברואר 2019
43 17 צרה צרורה 28 בספטמבר 2018 17 ביוני 2018 14 בדצמבר 2018 13 בספטמבר 2018 3 במרץ 2019
44 18 נהפוכו 5 באוקטובר 2018 7 באוקטובר 2018 14 בדצמבר 2018 14 בפברואר 2019 4 במרץ 2019
45 19 אננסי 26 באוקטובר 2018 23 בספטמבר 2018 14 בדצמבר 2018 15 בפברואר 2019 5 במרץ 2019
46 20 סנדבוי 12 באוקטובר 2018 30 בספטמבר 2018 14 בדצמבר 2018 22 בפברואר 2019 7 במרץ 2019
47 21 מלכת הסטייל (קרב המלכה- חלק 1) 2 בנובמבר 2018 21 באוקטובר 2018 14 בדצמבר 2018 7 בפברואר 2019 6 בפברואר 2019
48 22 מלכת הצרעות (קרב המלכה- חלק 2) 9 בנובמבר 2018 21 באוקטובר 2018 14 בדצמבר 2018 8 בפברואר 2019 7 בפברואר 2019
49 23 דיקטטורוע 16 בנובמבר 2018 28 באוקטובר 2018 14 בדצמבר 2018 21 בפברואר 2019 6 במרץ 2019
50 24 קפואון 19 באוקטובר 2018 14 באוקטובר 2018 14 בדצמבר 2018 1 בפברואר 2019 5 בפברואר 2019
51 25 קטליסט (יום הגיבורים- חלק ראשון) 23 בנובמבר 2018 18 בנובמבר 2018 14 בדצמבר 2018 28 בפברואר 2019 19 באפריל 2019
52 26 צרפתצרפתMayura (Le jour des Héros - partie 2)

ארצות הבריתארצות הבריתMayura (Heroes' Day - Part 2)

30 בנובמבר 2018 18 בנובמבר 2018 14 בדצמבר 2018 1 במרץ 2019

עונה 3

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק[7] תאריך שידור מקורי בקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתקוריאה הדרומית תאריך שידור מקורי בצרפתצרפתצרפת תאריך שידור בארצות הבריתארצות הבריתארצות הברית תאריך שידור בישראלישראלישראל
53 1 צרפתצרפתCaméléon

ארצות הבריתארצות הבריתChameleon

28 באפריל 2019 12 בינואר 2019
54 2 צרפתצרפתPapa Garou

ארצות הבריתארצות הבריתWeredad

21 באפריל 2019 14 בפברואר 2019
55 3 צרפתצרפתMaître Noël

ארצות הבריתארצות הבריתChristmaster

16 בפברואר 2019
56 4 צרפתצרפתRebrousse-Temps

ארצות הבריתארצות הבריתBackwarder

14 באפריל 2019 24 בינואר 2019
57 5 צרפתצרפתClimatika 2

ארצות הבריתארצות הבריתStormy Weather 2

2 ביוני 2019 30 בפברואר 2019
58 6 צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתAnimaestro 5 במאי 2019 12 במרץ 2019
59 7 צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתOblivio 26 במאי 2019 18 במרץ 2019
60 8 צרפתצרפתSilence

ארצות הבריתארצות הבריתSilencer

19 במאי 2019 20 במאי 2019
61 9 צרפתצרפתOni-Chan

ארצות הבריתארצות הבריתOnichan

12 במאי 2019 28 במאי 2019
62 10 צרפתצרפתBoulangerix

ארצות הבריתארצות הבריתBakerix

12 במאי 2019 3 ביוני 2019
63 11 צרפתצרפתMiraculeur

ארצות הבריתארצות הבריתMiraculer

18 במאי 2019
64 12 צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתTimetagger 18 במאי 2019
? ? צרפתצרפתPoupeflekta

ארצות הבריתארצות הבריתReflekdoll

? ? צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתDesperada
? 13 צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתStartrain 1 ביוני
? ? צרפתצרפתChasseuse de Kwamis

ארצות הבריתארצות הבריתKwami Buster

? ? צרפתצרפתFestin

ארצות הבריתארצות הבריתFeast

? ? צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתGamer 2.0
? ? צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתIkari Gozen
? ? צרפתצרפתTrouble fête

ארצות הבריתארצות הבריתParty Crasher

? ? צרפתצרפתLa Marionnettiste 2

ארצות הבריתארצות הבריתThe Puppeteer 2

? ? צרפתצרפתChat Blanc

ארצות הבריתארצות הבריתCat Blanc

? ? צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתFélix
? ? צרפתצרפתארצות הבריתארצות הבריתLadybug
77 25 צרפתצרפתMangeamour (La bataille des Miraculous – Partie 1)

ארצות הבריתארצות הבריתLoveater (Battle of the Miraculous – Part 1)

78 26 צרפתצרפתMiracle Queen (La bataille des Miraculous – Partie 2)

ארצות הבריתארצות הבריתMiracle Queen (Battle of the Miraculous – Part 2)

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ 1 2 חודש מרץ מפתיע בערוצי דיסני להורים וילדים עם הסרטים והסדרות שהילדים הכי אוהבים.... באתר הורים וילדים(הקישור אינו פעיל, 14.1.2019)
  2. ^ INEDIT #TFOU ! Découvrez l'épisode spécial - Miraculous "Pire Noël" טוויטר
  3. ^ 26 per season טוויטר
  4. ^ 1 2 Thursday, October 26, discover the FIRST episode of #MiraculousLadybug SEASON 2 on TFOU בחשבון הטוויטר של הסדרה(הקישור אינו פעיל, 26.08.2018)
  5. ^ How is Zag America redefining the children's entertainment market with Zak Storm?
  6. ^ Release Dates באתר Zagtoons
  7. ^ 1 2 3 עד שידורו בישראל, כל פרק ייכתב בשמו המקורי בצרפתית ובשמו באנגלית.
  8. ^ שנוי במחלוקת.