האגדה של קורה - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: הגהה וניסוח.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: הגהה וניסוח.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.

האגדה של קורהאנגלית: The Legend of Korra) היא סדרת אנימציה ששודרה בניקלודיאון בין 2012 ל-2014, סדרת ההמשך לאווטאר: כשף האוויר האחרון. להלן רשימה של דמויות מהסדרה.

דמויות
נשמות האווטאר
דמות מדבב/ת באנגלית ובעברית אומה כשפות תיאור הדמות
אווטאר סאלאי/Avatar Salai


ידועים רק שמו ואומתו
אווטאר סזטו/Avatar Szeto


במקור כשף אש. נראה פעם אחת בחיזיון של אנג שבו הוא גורם להתפרצות של לבה מארבעה הרי געש בו זמנית כשהוא במצב אווטאר.
אווטאר יַאנְגְצֶ'ן/Avatar Yangchen טרס מקניל


במקור כשפית אוויר כמו אנג. נודעת בזכות זה שהיא עשתה שלום רב בתקופתה. משתדלת להימנע מאלימות אבל לא פוסלת אלימות כי היא מאמינה שהחובות שלה בתור האווטאר יותר חשובות מהרוחניות שלה בתור כשפית אוויר מלידה ואף מעודדת את כשף האוויר האחרון לעשות מה שצריך כשהוא אומר לה שהוא לא רוצה הרוג ומצפה שכשפית אוויר תבין אותו.
אווטאר קורוק/Avatar Kuruk ג'ים מסקימן


במקור כשף מים. הדבר היחיד שמסופר עליו בסדרה הוא שהרוח הרע "קו גונב הפנים" גנב לאהובתו את הפנים.
אווטאר קִייוֹשִי/Avatar Kyoshi ג'ניפר הייל


במקור כשפית אדמה. חיה יותר מ-200 שנה בגלל טעות בחישוב של כותבי הסדרה שקיבלה הסבר בדיעבד בספרים. גבוהה מאוד ובלתי דיפלומטית. אוהבת שלום אבל אנטי פציפיסטית ומאמינה שאלימות היא הדרך הכי טובה להפסיק אלימות ולהגיע לשלום.
אווטאר רוֹקוּ/Avatar Roku ג'יימס גארט


האווטאר הקודם לאווטאר אנג. במקור כשף אש. רוקו היה החבר הכי טוב של שליט האש סוזין בצעירותם, אך מאוחר יותר התרחק ממנו כשסוזין החל בתוכניותיו להשתלט על העולם. מת על ידי הר געש לאחר שסוזין בגד בו. סבא של הנסיכה אורסה.
אווטאר אנג/Avatar Aang זאק טיילר אייזן


ערך מורחב – אנג (דמות)
קֹורָה/Avatar Korra ג'נט וארני
דקלה הדר



ערך מורחב – קורה (דמות)
דמויות נוספות
מאקו/Mako דייוויד פאוסטינו
עומרי רוזנצוייג

אחיו הגדול של בולין, כשף אש וברק. בגיל צעיר התייתם מהוריו ונשאר עם אחיו בולין, והם התגוררו ביחד ברפאבליק סיטי. היה שחקן אולימפי־כשף יחד אם אוטאר קורה ובולין בקבוצת "סמורי האש", ומאוחר יותר בלש במשטרת רפאבליק סיטי והיה שומר הראש של הנסיך וו. היה בכלא מספר פעמים ברפאבליק סיטי וגם בממלכת האדמה. ניהל בעבר מערכת יחסים עם קורה ועם אסאמי. מאקו קרוי על שם השחקן מאקו איוואמאצו, אשר דיבב את דוד אירו בכשף האוויר האחרון.
בּוֹלִין/Bolin פ. ג'. בירן
גילן שחף

אחיו הצעיר של מאקו, כשף אדמה. היה שחקן אולימפי־כשף ביחד עם אווטאר קורה ועם מאקו בקבוצה בשם "סמורי האש", ובהמשך שיחק בתמונוע של וריק בתור דמות בשם נאקטאק, ונהיה מפורסם. חבר של וריק. בתחילת העונה הרביעית היה נאמן לקובירה, אך לבסוף הבין שהיא מסוכנת ובעקבות זאת הוא ווריק ברחו ממנה ומצבאה, ועזרו להביסה.
אסאמי סאטו/Asami Sato עונות 3-1: סיישל גבריאל/ הילה מערבי; עונה 4: שרון שחל בתו של הירושי סאטו, ומנהלת את חברת "תעשיות העתיד", ממציאה מחוננת, בעונה הראשונה מתגלה אביה (הירושי) כפושע שחבר לאמון במהפכת השוויונאים כנגד כל הכשפים. בעברה ניהלה מערכת יחסים עם מאקו. היא אינה כשפית, אך מוכשרת במיוחד בלחימה בעזרת כפפה חשמלית. במהלך העונות 3 ו־4 גוברת החברות בינה ובין קורה ובסוף העונה הרביעית השתיים יוצאות יחד לחופשה בעולם הרוחות.
טֶנְזֶן/Tenzin ג'יי. קיי. סימונס
לירון ברנס

בנם השלישי של אנג וקטרה, כשף האוויר היחיד מבין אחיו (עד שבומי מקבל בעונה 3 כשפות אוויר). הוא מאסטר והמורה של קורה בכשפות אוויר. לו ולאשתו פמה ארבעה ילדים: ג'ינורה, איקי, מילו ורוהאן.
פֶּמַה/Pema מריה במפורד
אורנה כץ
אשתו של טנזן, הייתה חסידה במנזר האוויר.
גִ'ינֹורָה/Jinora עונה 1: קירנן שיפקה
עונות 4-2: קטלין אליגדו
שחר קדוש


בתם הבכורה של טנזן ופמה, ונכדתם של אווטאר אנג וקטרה. בעלת קשר רוחני חזק מאוד שנראה אפילו חזק יותר משל טנזן ובמובן מסוים גם משל זהיר ואונלק, בסוף עונה 3 הופכת למאסטרית בכשפות אוויר והיא עושה קעקועים אפילו שבהתחלה זה נראה שקצת קשה לטנזן לקבל זאת (בתחילה לא מחבב כל כך את קאי מפניי שגרם לה לחשוב בכלל על כל עיניין המאסטר). חברתו הטובה ביותר של קאי הופכת להיות בת זוגו החל מאמצע העונה השלישית בלי ידיעתו של טנזן. אוהבת לקרוא סיפריי היסטוריה והרפתאות שבמרזן יש גיברה נשית. ג'ינורה היא הרצינית ביותר מכל חבורת הילדים של טנזן, וּבכל זאת קאי מצליח לשחרר את רוח השטות שלה. בעונה השנייה מתחברת עם רוח שדומה מאוד בראותה לבּומנו רק בהירה יותר בשם פרווּלי אך אחריי שואטו הופך את הרוח למרושעת הוא נעלם ולא מראים אותו שוב בשאר העונות, לג'ינורה יש כוחות רוחניים (וכשפות) חזקים יותר משל טנזן. בתחילת העונה השלישית היא היחידה שמתלהבת מגפניי הרוחות ומהשילוב של הרוחות בעולם החומרי. בעונה השנייה ג'ינורה מתגלה כּעוף מוזר בעיניי אחרים מפניי שהיא מדברת אל האוויר אך בסוף מתברר בעזרת דודתה קאיה (שקרואה על שם אמא של קטרה וסוקה שנהרגה במלחמת מאה השנים באחת הפלישות על שבט המים הדרומי בחיפוש אחר כשף המים האחרון בכל השבט, מפניי ששיקרה שהיא אותה כשפית כדי להגן על קטרה). שהיא בעצם מתקשרת עם הרוחות, (שכמו קאי מוציאות מג'ינורה רוח שטות).
אִיקִי/Ikki דרסי רוז ביירנס
הללי היבש


בתם השנייה של טנזן ופמה, נכדתם של אווטאר אנג וקטרה. כשפית אוויר. איקי היא קופצנית מאוד ודעתנית, אוהבת לעזור (לפעמים אפילו יותר מדי). היא נוהגת להרגיש דחויה מאחיה (ושלא מתייחסים אליה מספיק) וּבורחת מהם בעונה השנייה ובעונה הרביעית כשייצאו למצוא את קורה. לאיקי יש קישורי חברה מפותחים ביותר היא אפילו הצליחה להתחבר עם צמד שומרים (שלא ממש מוצלחים בעבודתם) עובדים תחת קוּבִירה ולקחו להם את האוכל כשמִילו זרק אותו לנהר (כשייצאו לחפש את קורה) ושחטפו אותה. בתחילה ילדת סנדוויץ' שנראה שלפעמים אינה מקבלת מספיק צומת לב מאחייה (בעונה השנייה הבריחה הראשונה של איקי טנזן מצא אותה מתחברת עם להקת ביזונים פיריים שמעמידה פנים שהיא המשפחה הזמנית שלה וטנזן מספר לה שהוא מזדהה איתה). איקי היא מהירה מחשבתית מאוד. נהייתה קרובה אל מילו בעונה השלישית אך שוב התרחקה מימנו. במובן מסוים התחברה עם זהיר. עזרה לטנזן להמן את כשפיי האוויר החדשים ביחד עם מילו אך הייתה פחות קשוחה מימנו.
מִילֹו/Meelo לוגן וולס
אייל ליטוין


בנם השלישי של טנזן ופמה, נכדם של אווטאר אנג וקטרה. כשף אוויר. רוצה להיות גנרל כמו דודו בּומי שכנראה נקרא על שם המלך בּומי שהיה חבר ילדותו של אווטאר אנג מגדל למור מחמד בשם פָּקוּ במהלך העונה הרביעית, וּבנוסף לכך גם מתחיל בעונה הזו לגדל שיער (הדומה לשיער שהיה לאווטאר אנג). בעונה הראשונה והשנייה מִילו נחשב לילד חמוד וקופצני (או איך שבּולין קורא לו בעונה הראשונה ילד נזיר קטן וחמוד), בעונה השלישית נעשה קרוב יותר לאיקי ומחלית שהוא רוצה להיות גנרל כמו דודו בּומי אך עדיין נשאר ילד חמוד וקופצני שמתחבר עם זהיר במובן מסוים. בעונה הראשונה מילו מתגלה כאומן (צייר את קרזת הנהדרת שקורה כשהיא נהלמה ואת עצמו כמלך כשהוא מחקה יחד עם איקי בזאופו.
רוהאן/Rohan

בנם הרביעי של טנזן ופמה, היחיד מבין ילדיו של טנזן שהיותו כשף אוויר מוטלת בספק, אך רמז לכך ניתן לראות בפרק הראשון של העונה הראשונה של קורה כשקטרה נוגעת בבטנה של פמה ואומרת שהיא רואה עוד כשף אוויר מגיע. אך פמה התנגדה לכך.
קיה/Kia ליסה אדלשטיין
נורית בנאי קורן

בתם השנייה של אנג וקטרה, כשפית מים. כאשר אנג מת, חזרה קאיה לגור ביחד עם אמה- קטרה, בשבט המים הדרומי. מאוחר יותר עוברת לגור במקדש האוויר. באחד הקומיקסים אושר כי קאיה נמשכת לנשים (לסבית). נקראת על שם סבתה קאיה (אמם של קטרה וסוקה).
בּומִי/Bumi ריצ'רד ריצ'ל
אלי לולאי

בנם הבכור של אנג וקטרה ואחיהם הגדול של טנזן וקאיה, לא-כשף, היה מפקד בצבא. בעונה השלישית הוא מקבל כשפות אוויר ומצטרף לאומת האוויר בעקבות המיזוג ההרמוני. כנראה הוא נקרא על שם חבר הילדות של אנג, המלך בומי.
קָטַרַה/Katara אווה מארי סיינט
אורנה כץ
אלמנתו של אנג, בין הדמויות הבודדות שמופיעות כדמויות חיות גם בסדרה זו וגם בסדרה המקורית, סייעה בסיום מלחמת 100 השנים. אמם של טנזן, קאיה ובומי, וסבתם של ג'ינורה, איקי, מילו ורוהאן. המאסטרית של קורה לכשפות מים ונחשבת למרפאת הטובה בעולם.
סוקה/Sokka כריס הרדוויק סוקה נפטר בגיל צעיר ולא הקים משפחה. מופיע בחזיון של קורה בעונה הראשונה. בחזיון של קורה הוא בן 43. סוקה שימש כנציג של שבט המים הדרומי במועצה של רפאבליק סיטי וכן כיושב ראש המועצה. בתפקידו כדובר במשפטו של יקון, הוא דן אותו למאסר עולם, עם הסכמה משאר המועצה.
טוף בייפונג/Toph Beifong פיילס סימפלר
שרון שחל
אימן של לין וסו. חיה בביצה הרוחנית. לשעבר מפקדת המשטרה הראשית של רפאבליק סיטי. עזרה לקורה להוציא את שארית הרעל מגופה וסייעה ללין, אופל ובולין לשחרר את סו ומשפחתה מקובירה. עיוורת שמרגישה עם כשפות אדמה ברגליים את הרעידות וככה היא "רואה". המציאה את כשפות המתכת.
לִין בייפונג/Lin Beifong מינדי סטרלינג
שרית סרי
כשפית אדמה ומתכת, בתה הבכורה של טוף ואחותה הגדולה של סוּ-יין בייפונג. בעלת עבר קשה עם סוּ-יין. מפקדת המשטרה ברפאבליק סיטי, ונאמנה מאוד לעבודתה. אקסית של טנזן. גדלה ללא אבא, אבל הוזכר פעם אחת שלאביה קראו קאנטו.
סו־יין "סוּ" בייפונג/Suyin "Su" Beifong אן הייש
אורנה כץ
כשפית אדמה ומתכת, בתה של טוף ואחותה של לין. נשואה לאדריכל בשם בטאר, מנהיגת העיר זאופו. בעונה הרביעית מסתכסכת עם קובירה ורוצה לחסל אותה.
בטאר סניור/Baatar Sr. ג'ים מסקימן בן הזוג של סו-יין. מדען. בטאר ג'וניור נקרא על שמו.
בטאר ג'וניור בייפונג/Huan Beifong טוד הברקון
דניאל מגון
בנם הבכור של סו ובאטר, ונכדה של טוף. היה נאמן והאמין בקובירה, והם אף התארסו, עד שהיא ירתה לכיוונו כשגילתה את מיקומו של צוות האווטאר אחרי שהם חטפו אותו. קרוי על שם אביו. כשף אדמה ומתכת.
אופל בייפונג/Opal Beifong אליסון סטונר
רונה בקרמן
כשפית אוויר, בתה של סו ונכדתה של טוף. מנהלת מערכת יחסים עם בולין. אחת מנוודי האוויר החדשים. בתחילת העונה הרביעית מסתכסכת עם בולין אך משלימה איתו. קרובה מאוד לדודתה לין למרות שיש להן אופי הפוך.
וינג בייפונג/Wing Beifong אחיו התאום של ווי והבן של סו ובטאר. כשף אדמה ומתכת. המציא ביחד עם אחיו משחק.
ויי בייפונג/Wei Beifong אחיו התאום של ווינג והבן של סו ובטאר. כשף אדמה ומתכת. המציא ביחד עם אחיו משחק.
הואן בייפונג/Huan Beifong בנם של סו ובטאר ואח של אופל, וי, וינג ובטאר ג'וניור. מפסל באמצעות כשפות מתכת בעונה השלישית. בעל קישורים[דרושה הבהרה] אומנתיים מסונים[דרושה הבהרה] מתעשק[דרושה הבהרה] בעיקר פסלים מופשטים ובציורים סורליסטים.
קנטו אביה של לין. הוא וטוף ככל הנראה התגרשו/נפרדו ולא ידוע מה קרה לו. לא הראו את דמותו בסדרה, אך טופ הזכירה אותו (את שמו) בעונה הרביעית.
גנרל אירו/General Iroh דנטה באסקו
לירון לב
נכדו של צוקו, בנה הצעיר של שליטת האש איזומי ומפקד באומות המאוחדות וכשף אש. ניצל על ידי קורה בעונה הראשונה, לאחר שצבאו של אמון גילה על הגעתו לרפאבליק סיטי. קרוי על שמו של דודו של סבו, הגנרל אירו.
צ'יף טונרק ג'יימס רימר
אמנון וולף
אביה של קורה ובעלה של סנה, כשף מים, גורש מהשבט הצפוני בגלל אחיו אונלק. בעונה השנייה הוא מארגן פגישה של אנשי הנהגה ואנשים חשובים משבט המים הדרומי בביתו עקב הפלישה של צ'יף אונלק לשבט המים הדרומי. בעקבות זאת הוא נאסר על ידי אונלק. טונרק הופך להיות הצ'יף של שבט המים הדרומי בסוף העונה השנייה.
סנה אלכס מקנה
הילה מערבי
אמה של קורה ואשתו של טונרק, כשפית מים אבל לא ראו אותה עושה כשפות.
צ'יף אסקה אוברי פלזה
רונה בקרמן
בתו של אונלק ואחותו התאומה של דסנה, כשפית מים. ניהלה מערכת יחסים עם בולין ואף הכריחה אותו להתארס איתה, אך לבסוף הם נפרדים. סייעה לאביה בהתחלה, אך הפנתה לו עורף כשהעמיד בסכנת מוות את אחיה דסנה. בתחילת עונה 3 היא ואחיה הפכו לצ'יפי השבט הצפוני.
צ'יף דסנה אהרון הימלסטין
לירון לב
בנו של אונלק ואחיה התאום של אסקה, כשף מים. סייע לאביו בהתחלה, אך בסוף העונה בגד בו, בתחילת עונה 3 הוא ואחותו הפכו לצ'יפי השבט הצפוני.
צ'יף/אווטאר אונלק אדריאן לטורל
אלדד פריבס
אחיו של טונרק ודודה של קורה, כשף מים אפלים, גירש את אחיו טונרק ונבחר להיות הציף של שבט המים הצפוני עד סוף העונה השנייה. בעונה השנייה מתחבר עם וואטו במהלך המיזוג ההרמוני והופך לאווטאר האפל. מת כשרוחה של קורה השמידה את וואטו כשהיו מחוברים.
סר איקניק בלאקסטון ורִיק/Sir Iknik Blackstone Varrick ג'ון מייקל היגינס
צביקה פורמן
יזם גאון ועשיר משבט המים הדרומי, שהמציא את התמונוע ונשק־על שעובד על גפני רוחות. לאורך רוב העונה השנייה הוא עושה רושם טוב, אך בסוף מתגלה שניסה לחטוף את הנשיא ולהפליל בכך את שבט המים הצפוני, כדי שצבא רפאבליק סיטי יסייע לשבט המים הדרומי במלחמה, אך בולין עוצר אותו ומכניסים אותו לבית הכלא היפה באופן מטריד שלו. בעקבות המיזוג של אונלק וואטו נהרס בית הכלא, משם הוא בורח לזאופו. בזאופו הוא עוזר לסו בבניית העיר. בעונה הרביעית היה נאמן לקובירה, אולם באמצע העונה גילה את כוונותיה הזדוניות וברח עם בולין וז'ו־לי, עד שז'ו־לי בגדה בו וחזרה לקובירה, והוא ברח כאשר באמצעות הניסוי שלו כמעט פוצץ את עצמו ואת בולין ברכבת, אך ברח. בעונה השנייה היה נבל, אבל בעונה השלישית והרביעית הפך לאדם בעל צדק. בעל עוזרת שקטה בשם ז'ו־לי, ולבסוף מתחתן איתה. לא כשף.
ז'ו־לי מון/Zhu Li Moon סטפני שיאו
רונה בקרמן
בתחילה העוזרת של וריק, שקטה ולא מדברת הרבה. עד העונה הרביעית, היא אינה דמות ראשית במיוחד. בעונה הרביעית היא העמידה פנים שהיא נאמנה לקובירה יותר מאשר לוריק, אך למעשה הסתננה לצבאה כדי לנסות לחבל בנשק שלה ונכשלה לאחר שנחשפה. היא מצליחה לברוח, ובסוף העונה מתחתנת עם וריק. לא כשפית.
קאי פאנג סקיילר בריג'מן
גיא רוזן
ילד שמצטרף לנוודי האוויר בעקבות המיזוג ההרמוני. יתום מגיל צעיר (ולכן בולין התנהג כמו אחיו הגדול) והיה גנב עד שהצטרף לנוודי האוויר. הוא וג'ינורה מתאהבים, ובעונה הרביעית התגלה שהם הפכו לזוג.
הנשיא רייקו ספנסר גארט
עמי מנדלמן
הנשיא של רפאבליק סיטי. סירב לעזור לשבט המים הדרומי במלחמת האזרחים נגד שבט המים הצפוני. כמעט נחטף על ידי וריק. בעונה השלישית מגרש את קורה מרפאבליק סיטי, לאחר שגרמה נזק לעיר, אך מאפשר לה לחזור בסוף העונה.
הנסיך ווּ/Prince Wu סוניל מלהוטרה
אביהוד תדהר
המלך שהיה אמור למלוך על ממלכת האדמה, אך הודח על ידי קובירה. כמעט נחטף על ידי צבאה של קובירה. בסופו של דבר מחליט לוותר על תפקידו כמלך ולהפוך את ממלכת האדמה לדמוקרטיה.
המפקד סאיקאן ריצ'רד אפקר מונה למפקד משטרת רפאבליק סיטי על ידי חבר המועצה טרלוק בעונה הראשונה לאחר הדחתה של לין בייפונג. סוף העונה הוא חזר לתפקידו הקודם ולין קיבלה בחזרה את תואר מפקדת משטרת רפאבליק סיטי.
אייווי מוריס לאמרץ' יד ימינה ויועצה של סו-יין בייפונג, מנהיגת העיר זאופו. כשף אדמה ומתכת, בדומה לטוף בייפונג הוא יכול להבחין באדם אשר משקר. שיתף פעולה עם הלוטוס האדום בכך שהסגיר את מיקומה של האווטאר כששהתה בזאופו. לאחר שחברי הלוטוס האדום נכשלו בניסיון החטיפה של קורה בזאופו, זאהיר, מנהיג הלוטוס האדום נפגש עם אייווי בעולם הרוחות, שם הוא נפטר ממנו בכך שכלא אותו בערפל הנשמות האבדות.
נאוקי אמם של בולין ומאקו. ילידת אומת האש שהיגרה לרפאבליק סיטי והתחתנה עם סאן. שניהם נהרגו לאחר שנשדדו על ידי כשף אש.
סאן אביהם של בולין ומאקו. נולד בבירת ממלכת האדמה, בה-סינג-סה. לאחר מריבה עם אביו, ניתק קשר עם המשפחה, עבר לרפאבליק סיטי והתחתן עם נאוקי. שניהם נהרגו לאחר שנשדדו על ידי כשף אש.
זולט קווין מייקל ריצ'רדסון כשף אש ומנהיגה לשעבר של כנופיית השילוש המסוכן. ידוע בשל פשעיו כלפי תושבי רפאבליק סיטי הלא כשפים. כשפותו נלקחה על ידי אמון בעצרת השוויון. לאחר מכן, זולט איבד את מעמדו בכנופיה והוחלף על ידי וייפר.
וייפר מיכאל יורצ'אק כשף מים, מנהיג השילוש המסוכן לאחר שאמון לקח את כשפותו של זולט "מכת ברק".
שיידי שין פישר סטיבנס כשף מים ופושע בכונפיית השילוש המסוכן. הציע לבולין כסף עבוד "עבודה" אך השניים נחטפו על ידי השוויונאים. כשפותו של שיידי שין נלקחה על ידי אמון בעצרת השוויון.
פינג דו בוהן עונה 1: ריצ'רד אפקר
עונה 2: סקוט בולוק
כשף אש מכנופיית השילוש המסוכן. בעל שתי בהונות נוספים ברגליים.
שירו שינובי ג'ף בנט שדרן רדיו ופרשן משקי האולימפי-כשף ברבליק סיטי.
טוזה ג'ורג' קו כשף אדמה, שחקן אולימפי-כשף לשעבר. מנהל מכון הכושר של אולם האולימפי-כשף ברבליק סיטי.
בוטאקה קווין מייקל ריצ'רדסון בוטאקה הוא הבעלים של זירת האולימפי-כשף ומפקח הליגה. אחראי על חלוקת כספי זכייה לקבוצות האולימפי-כשף. בנוסף, משכיר את עליית הגג למאקו ובולין.
טאנו רמי מאלק כשף מים ושחקן אולימפי-כשף. קבוצתו, זאבי העטלף הם אלופי האולימפי-כשף שלוש פעמים ברציפות. הוא וקבוצתו הגיעו לגמר הטורניר ושיחקו נגד סמורי האש. קבוצתו שיחדה את השופט במשחק בטורניר ובכך זכו בו. רגעים ספורים לאחר זכייתו הלא חוקית, אמון והשוויונאים פלשו לזירת האולימפי-כשף ולקחו את הכשפות שלו. טאנו ביקר בטובי הרופאים בעיר, אך אף אחד מהם הצליח להשיב לו את הכשפות.
ג'ינג'ר איימי גרוס שחקנית העובדת עבור וריק. כיכבה בתפקיד ראשי בתמונוע: "הרפאותקיו של נאקטאק: גיבור הדרום" לצד בולין.
לאו גאן-לאן ג'יימס סי בנו של סוחר הכרובים מהסדרה אווטאר: כשף האוויר האחרון. הבעלים הנוכחי של תעשיוות שומר בע"ם המתחרה בתעשיות העתיד בבעלותה של משפחת סאטו. הופלל על ידי הירושי סאטו כיצרן נשק עבור אמון והשוויונאים.
לו מארק אלן סטיוארט בלש לשעבר במשטרת רפאבליק סיטי תחת המפקדת לין בייפונג. פוטר על ידי לין בייפונג לאחר שלא הצליח לאבטח את הנשיא רייקו.
גאנג ריק זיף בלש לשעבר במשטרת רפאבליק סיטי תחת המפקדת לין בייפונג. פוטר על ידי לין בייפונג לאחר שלא הצליח לאבטח את הנשיא רייקו.
ריו ג'ון הת'ר אזרח ממלכת האדמה אשר מתגורר במרתף של הוריו. קיבל יכולות כשפות אוויר בעקבות המיזוג ההרמוני אך סירב להצעתם של צוות האווטאר וטנזן לעזור לבנות את אומרת האוויר מחדש. לאחר מכן הסכים ועבר לרפאבליק סיטי.
דאו ג'ים מסקימן בעל חנות ברבפליק סיטי. קיבל יכולות כישוף אוויר בעקבות המיזוג ההרמוני. הודרך על ידי טנזן במקדש האוויר הצפוני יחד עם שאר כשפי האוויר החדשים. גילח את ראשו בעקבות המלצה של טנזן.
טו גרג קייפס בן דוד של מאקו ובולין. עבד בדוכן הפירות המשפחתי בבה-סינג-סה. עזב את בה-סינג-סה יחד עם שאר משפחתו לאחר שהלוטוס האדום חיסל את מלכת האדמה.
יין סוזן סילו סבתם של מאקו ובולין, אמא של סאן. עזבה את ביתה בבה-סינג-סה יחד עם שאר משפחתה לאחר שהלוטוס האדום חיסל את מלכת האדמה.
קאו קרלוס אלזראקוי אחיו של סאן ואביו של טו. בעל דוכן פירות בבה-סינג-סה.
השופט הוטה טום קיין שופט משבט המים הצפוני אשר מונה על ידי צ'יף אונלק לשפוט את טונרק בעקבות ארגון מרד נגדו. אונלק הורה להוטה לפסוק נגד טונרק ולדון אותו למאסר בכלא.
גורו לאהימה נווד אוויר אשר חי במקדש האוויר הצפוני כ-4000 שנים לפני עלילת הסדרה. הוא גילה את סוד חוסר המשקל שאפשר לו לעוף. גורו להאימה התנתק מהאדמה וחי את ארבעים השנים האחרונות שלו מבלי לגעת באדמה. כתביו וסיפורו השפיעו רבות על מנהיג הלוטוס האדום, זאהיר. בסוף העונה השלישית זאהיר הצליח לגלות סוד חוסר המשקל ולמד לעוף כמו גורו לאהימה.
אַמוֹן/נוֹאטק סטיבן בלום
אלון שר
כשף מים וכשף דם ברמה גבוהה מאוד והיה מסוגל לקחת, את הכשפות מכשפים אחרים באמצעות הכשפות הדם שלו לצמיתות. והוא היה יכול לבצע כשפות דם ללא תלות בירח, מנהיג השוויונאים. הנבל הראשי של העונה הראשונה. נהרג בהתפוצצות הסירה עם טרלוק.
סגן הסגן של אמון. בגד בו בסוף העונה הראשונה, לאחר שהבין כי אמון הוא למעשה כשף דם.
הירושי סאטו/Hiroshi Sato דניאל דיי קים
עמי מנדלמן
איש עסקים וממציא מחונן, אלמן מרפאבליק סיטי ואביה של אסאמי. סייע לאמון במהפכה של השוויונאים כנקמה על כך שכשף אש הרג את אשתו, אמה של אסאמי. נאסר על ידי משטרת רפאבליק סיטי על פשעיו. בעונה הרביעית משלים עם אסאמי ומקריב את חייו כדי לעזור לצוות האווטאר לחדור לרובוט הענקי של קובירה. הירושי מצליח לפרוץ אל המגה רובוט ענקי אך שילם בחייו.
זָאהִיר/Zaheer הנרי רולינס
גדי לוי
חבר הלוטוס האדום, שהפך לכשף אוויר בעקבות המיזוג ההרמוני. בן זוגה של פלי. בתחילת העונה ברח מהכלא ועזר גם לחבריו לברוח מהכלא. הרג את מלכת האדמה, והשתלט על מקדש האוויר הצפוני, פיצח את יכולת התעופה של גורו לאהימה. שבה, הרעיל ופצע קשות את קורה. הנבל הראשי של העונה השלישית. בסוף העונה נכנס לכלא על מעשיו ובעונה הרביעית עוזר לקורה להתחבר לראאבה שוב לאחר שלוש שנים של ניתוק, כתוצאה מהרעל שהכניס לגופה.
פְּלִי קריסטי וו
אורנה כץ
כשפית אש וכשפית בערה, בעלת קעקוע של עין שלישית דרכה היא יורה פיצוצים מהמחשבה, כמו ה"מפציצולוג" מהסדרה הקודמת. חברה בלוטוס האדום. בת זוגו של זאהיר. בסוף העונה השלישית נהרגת על ידי סו-יין.
מִינְג־הואה גריי דה־ליסלה
רונה בקרמן
כשפית מים חסרת ידיים. חברה בלוטוס האדום. היא משתמשת במים כידיים חלופיות. בעלת אופי מעט סדיסטי, בסוף העונה נהרגת על ידי מקו בכשפות ברק.
גאזן פיטר גיילס
אלון שר
כשף אדמה. חבר בלוטוס האדום. הפיל את החומה בבה סינג סה וגרם לאנרכיה לאחר מכן עזר לשאר הלוטוס האדום להשתלט על מקדש האוויר הצפוני ואחרי שמקו ובולין גילו שכל מה שהם תכננו לעשות לאומת האוויר היה תכסיס גאזאן הרס את מקדש האוויר הצפוני עד היסוד ובסוף העונה בגלל שמקו ובולין היו יותר חזקים ממנו ביחד אז הוא התאבד במערה על ידי כך שגרם למפולת סלעים ולבה בניסיון להרוג את מאקו ובולין יחד איתו.
צ'יף/אווטאר אונלק אדריאן לאטורל
אלדד פריבס
כשף מים אפלים משבט המים הצפוני ודוד של קורה. בהתחלה נראה כאיש נחמד אך בהמשך מתגלה כאדם רשע ואכזר הרוצה לשנות את הסדר, לשלוט בעולם החומר והרוח, רוצה לסיים את מחזור האווטאר ולהפוך לאווטאר חדש (האווטאר האפל) בהתמזגות עם הרוח האפלה וואטו. הנבל הראשי של העונה השנייה. לבסוף נהרג על ידי קורה כשטיהרה את רוחו של וואטו במהלך המיזוג ההרמוני. בעונה 3 מתברר כי היה בלוטוס האדום.
טרלוק די בראדלי בייקר
סער בדישי
כשף מים ודם ברמה גבוהה, היה חבר במועצת העיר של רפאבליק סיטי, שמנסה להתמנות לראש העיר ובכך להשתלט עליה. חטף את קורה להרים, והחזיקה כשבויה. משמש כנבל המשני של העונה הראשונה. לאחר שאמון גוזל ממנו את הכשפות, מספר טרלוק לקורה את האמת ומתנצל על מעשיו.
קובירה זלדה ויליאמס
מונה מור
כשפית אדמה ומתכת רבת עוצמה מהעיר צ'או פו. יתומה שנלקחה תחת חסותה של סוּ בגיל 8. היא החליטה להקים את אימפריית האדמה כדי לשקם את ממלכת האדמה, לאחר שנגרם לה נזק כבד לאחר שזאהיר והלוטוס האדום הרגו את מלכת האדמה בעונה השלישית לבסוף מצליחה זמנית להשתלט על ממלכת האדמה. מכונה המאחדת הגדולה. הנבלית הראשית של העונה הרביעית. בסופו של דבר גורמת נזק כמעט בלתי הפיך לרפאבליק סיטי בכך שבנתה רובוט ענק, אך עקב כך שקורה הצילה אותה, מתחרטת, חוזרת למוטב ונשלחת לכלא על מעשיה.
יקון קלנסי בראון
עמי מנדלמן
כשף מים ודם ברמה גבוהה, גילה את היכולת לבצע כשפות דם בכוח המחשבה וללא תלות בירח המלא, יכולת שהעביר לבניו. פושע שהשליט טרור על רפאבליק סיטי 42 שנים לפני אירועי העונה הראשונה עד שאנג לקח ממנו את יכולת הכשפות ונכנס לכלא על מעשיו לאחר מכן ברח מהכלא ועבר לגור בשבט המים הצפוני, שם התחתן ונהיה לאבא לשני בנים, טרלוק ונואטק שאותם אימן בכשפות דם.
האו־טינג ג'יין טייני
הילה מערבי
המלכה הרודנית של ממלכת האדמה. נהרגת על ידי זאהיר בכך שהוא לוקח לה את האוויר בעונה השלישית והיא נחנקת ומתה. דודתו של הנסיך וו ובתו של מלך האדמה קוואי. לפי המסופר, שלאחר שמלך האדמה מת, האו-טינג אכלה את דוב המחמד שלו בוסקו.

אווטארים קודמים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – אווטאר - דמויות#דמויות אנושיות ורוחות

בעלי חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • נאגה - כלבת דוב הקוטב של אווטאר קורה אשר משמשת לאורך הסדרה ככלי תחבורה עיקרי ביותר בסדרה עבור קורה וחבריה.

ביזונים מעופפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אוגי - הביזון המעופף של טנזן, ביזון מעופף פראי שאולף.
  • ג'וסי - הביזון המעופף של אופל, מנוזל מאוד, ולדברי טוף יש לו ריח עז.
  • לפטי - הביזון המעופף של קאי, ביזון מעופף פראי שאולף.
  • פפר - הביזון המעופפת של ג'ינורה, איקי ומילו.

משפחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

סמל משפחת בייפונג

<!data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | — left side data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | —>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא ידוע
 
לא ידוע
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סנה
 
טונראק
 
אונלק
 
לא ידוע
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אווטאר קורה
 
 
 
אסקה
 
דסנה
 
   – צ'יף שבט המים הצפוני
   – צ'יף שבט המים הדרומי


<!data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | — left side data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | —>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
וומיי בייפונג
 
לו בייפונג
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא ידוע
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרג
 
לאו בייפונג
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא ידוע
 
טוף בייפונג
 
קאנטו
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בטאר האב
 
סו־יין בייפונג
 
לין בייפונג
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בטאר ג'וניור
 
אופל
 
ווינג
 
ווי
 
הואן
 
 
 
 
 
 


   – כשף אדמה ומתכת
   – כשף אדמה

<!data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | — left side data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | —>

רוקו
 
טא מיןסוזין
 
 
 
 
 
 
רינה
 
ג'ינז'וקאיילה
 
אזולון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
נורן
 
אורסה
 
 
 
אוזאיאירו
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קיי
 
אזולהצוקו
 
לא ידועלו טן
 
 
 
 
איזומי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא ידועגנרל אירו
   – שליטי אש
   – אווטאר

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]