ויקיפדיה:הומור/ארכיון 13

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


יש לי הצעה, למה שמישהו שנפגע על ידי ויקיפד אחר לא יתבע אותו בויקיפדיה:בית משפט? כך במקום לפשוט על דיונים במקומות מרובים יהיה בית משפט ובו ייקבע גזר הדין על הנאשם... H2O 00:40, 27 מאי 2006 (IDT)

אז בוא ישר נעבור לשלב הבא ויקיפדיה:בית כלא. דורית 00:44, 27 מאי 2006 (IDT)
אני מעדיף ישר ויקיפדיה:עונש מוות. אני מארכב את הצבעת המחאה הזו, הנקודה הובהרה. Yonidebest Ω Talk 00:46, 27 מאי 2006 (IDT)

החטא[עריכת קוד מקור]

מתוך משתמש:HansCastorp

משתמש זה חושב שהדודה אינה קיימת במציאות אלא רק בדמיוננו הקולקטיבי, שם היא בכלל משמשת בובת גרב של דאוס אקס מכינה. די להדרת עצמך, דורית; הראי עצמך, השמיעי קול / קוקוריקו תרנגול.

ועונשו[עריכת קוד מקור]

מתוך שיחת משתמש:HansCastorp

לא עובדת בשביל אף אחד, לא לא. דורית 15:41, 8 ביולי 2007 (IDT)

החרטה[עריכת קוד מקור]

טוב! טוב! בסדר!!!! רק לא סי!!!!!!!

הכפרה[עריכת קוד מקור]

מתוך שיחת משתמש:HansCastorp

מחקתי את תמונתה של הידועה לשמצה ששמתי לפני רגע. הכל כי לב טוב ומלא רחמים יש לדודה. רק שבפעם הבאה, אני מזכירה כי יש דברים יותר כואבים מחסימה (שממנה ודאי תהנה). בפעם הבאה תחולל התמונה את דף המשתמש שלך, וכל מחאותיך לא יעזרו כי אנצל לרעה את כוחי כמפעילה ואגן על הדף. דורית 15:51, 8 ביולי 2007 (IDT)
לשם סליחה ומחילה אתנזר ממריטת גבות שבוע. HansCastorp 15:53, 8 ביולי 2007 (IDT)
ילדה טובה. דורית 15:54, 8 ביולי 2007 (IDT)

על המבשלה: "..אם לא די בזה, בבעלותה גם שדות השעורה המשמשת בבישול הבירה ומכרות הזכוכית אשר ממחצביהם מיוצרים הבקבוקים."


"זילברשטיין, בעל תואר בהנדסה מאוניברסיטת תל אביב, החל את דרכו המקצועית ב-1995 לאחר רצח יצחק רבין."

ואנחנו חשבנו שאת רבין רצח יגאל עמיר!

ממוצא יהודי? האתר הזה שלך הוא מוסמך? ואם כן אז אם יש לו אמא יהודיה, הוא יהודי ע"פ ההלכה --Orel zion 05:05, 18 במרץ 2007 (IST)

לא רק רדקליף הוא יהודי אלא גם הלורד וולדמורט. כידוע שמו הוא טום רידל, דבר המרמז על היותו צאצא של החיד"א ר' חיים יוסף דוד אזולאי. סדרת התעללויות אנטישמיות שעבר בילדותו במוסד האנטישמי הוגוורטס, על ידי גלוחי הראש ג'יימס פוטר וסיריוס בלאק, הביאו אותו לרצון לנקום במתעללים. משבגר הצטרף לליגה להגנה יהודית, והפך לכהניסט קנאי. אז החלה גם פעולתו השלילית. נמסר כי בספר השביעי יחזור בתשובה, יעשה עלייה, ויפתח חנות לציוד עזר לקוסמים בקרית מוצקין, וגם יופיע בטלוויזיה בהתחלה בערוץ קהילתי, אך לאחר שכישרונו יתגלה יקבל פינה בתכנית של יאיר לפיד. אחרי שליאו יזרוק את בר רפאלי, היא תגיע לאולפן של יאיר לפיד לבכות (מופז השאיר קצת טישו), תתאהב בטום, ותזניק אותו לקריירה בין לאומית כדוגמן מסלול. אלמוג 05:58, 18 במרץ 2007 (IST)
אני חושב שהשיר "רוצה בנות", פרי עטם של חובבי ציון, מייצג פן מאוד מעניין של השירה העברית הצעירה לדורותיה. יש בו קונפליקטים פנימיים המדגישים מצד אחד את חיי הבליינות (אני קורא למלצרית: "תביאי לי עוד!") והניהליזם החברתי הישראלי לעומת ההתמודדות החברתית עם המשברים הלאומיים הבאים לידי ביטוי במשפט "אני חושב אני צריך פה אמבולנס". החריזה של השיר וההדגשה הצלילית של מלים כמו "טראנס" ו"אמבולנס" מבטאות באופן מאוד אמוציונאלי את השאיפה של המשורר (חבר של משה בשיר) לגאולה והגשמה עצמית. הגשמה זו, אשר באה כביכול בצורה של עינוג עצמי בבית האחרון, הינה אלגורית בלבד ומחזקת את אותו קונפליקט פנימי עליו דיבר המשורר גם בכנס השנתי של "כותבים עבריים למען בנות משוחררות" שהתקיים בחודש מאי בבית העיתונאים. היצירה זכתה לתשבחוחות רבות בארץ ובעולם ואף לגרסאות כיסוי בפרסומות של חברות סלולריות שונות.

רוצה בנות, רוצה את דנה, טלי ושרון, וגם את רוני מאיה ולירון

מסיבה זו בלבד, שהיא הכתיבה של השיר "רוצה בנות" (אם אפשר להסתפק בכלל בלקרוא ליצירת מופת זו "שיר"), ראויה הלהקה לערך בוויקיפדיה. אבל אני מציע לחכות רק עוד כמה חודשים עד שיזכו בפרס ביאליק ופרס נשיא המדינה לספרות שהובטח להם, אז גם יהיה בטח יותר חומר מהימן באינטרנט שאפשר יהיה לדלות ממנו חומר. השמח בחלקו (-: 11:54, 23 ביולי 2007 (IDT)

מחיקת ארכיון אצל שמחה[עריכת קוד מקור]

מדף השיחה של עודדי :) (אני מקווה שזה בסדר שאני מעתיק לכאן..):


מה פשר המחיקה הזו??? יצרתי למשתמש ארכיון, והוא אף הודה לי. נא לשחזר. חגי אדלר 02:30, 7 באוגוסט 2007 (IDT)

למה אתה חושב שצריך במרחב הראשי הפניה לארכיון שלו? ‏odedee שיחה 02:32, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
ואני בכלל רואה כעת שארכבת את זה משום מה תחת מרחב המשתמש שלך. ‏odedee שיחה 02:33, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
סליחה? עשיתי משהו לא בסדר? פתחתי לו ארכיון במרחב המשתמש שלו. ומי שארכב אצלי זה פקמן, השד יודע למה. חגי אדלר 02:34, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
מהתחלה: בוא תסביר מה הבעיה ומה בדיוק אתה מבקש. את מחיקת ארכיון 1 שקישרת אליה, כמובן שלא אשחזר - זו הפניה מהמרחב הראשי. ‏odedee שיחה 02:35, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
שמחה לא ידע מה זה ארכיון ואיך מארכבים. פתחתי לו ארכיון במרחב המשתמש שלו וארכבתי לו את הדיונים. עכשיו אני רואה שזה נמחק אצלו ועבר אלי... אנא שחזר לאיך שזה צריך להיות, כפי שתארתי. חגי אדלר 02:38, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
OK, תיקנתי - אתה ארכבת בטעות לדף במרחב הראשי, ופקמן העביר למרחב המשתמש שלך כי לא הייתה דרך לדעת שארכבת משהו של שמחה. ‏odedee שיחה 02:41, 7 באוגוסט 2007 (IDT)


קצת מצחיק, לא? ‏Almighty ~ שיחה 02:46, 7 באוגוסט 2007 (IDT)

נחמד מעלה חיוך אבל לא מצחיק... שמוליק 23:37, 19 באוגוסט 2007 (IDT)

להשאיר[עריכת קוד מקור]

17. Ori~ 02:07, 9 באוגוסט 2007 (IDT) נראית רזה. כנראה שלא אוכלת ולא שותה.

מתוך הצבעת המחיקה של עובדות צ'אק נוריס[עריכת קוד מקור]

(מלמד כץ מצביע נגד המחיקה)

  1. א&ג מלמד כץשיחה 21:16, 12 באוגוסט 2007 (IDT). אחרי ההסבר המפורט של זהר לא נותרה לנו ברירה, וזה היה גם משעשע למדי (הערך, לא ההסבר).
    אה, אז ההסברים שלי משעממים, הא? בסדר, אני אשב לבד, בחושך, ואדבר לעצמי... זהר דרוקמן - I♥Wiki
    זהר לא מדבר לעצמו בחושך, אלא החושך מקשיב לזהר א&ג מלמד כץשיחה 21:49, 12 באוגוסט 2007 (IDT)

מעוניינים לחנוך מפעיל?[עריכת קוד מקור]

(מתוך שיחת משתמש:odedee)

הסרתי עמדה פוליטית מובהקת בדף השיחה של FTW אשמח אם תסביר לי מדוע העריכה לא הייתה טובה.

כי מותר לכתוב בדפי המשתמש עמדות פוליטיות מובהקות. אשמח אם תסביר לי מדוע אתה מבצע את העריכות האלה מחוץ לחשבון שלך. ‏odedee שיחה 11:47, 18 בספטמבר 2007 (IST)
אין לי חשבון. אני עורך אנונימי מזה כשנה עודד. ולגבי עמדות פוליטיות חושבני כי זה לא כך מפני שדף המשתמש אינו רכוש פרטי של משתמש. הבט נא ויקיפדיה: דף משתמש וקרא תחת הכותרת "ממה עלי להמנע" ועוד. עכשיו אשמח אם תסביר

בנוסף לכך ראיתי שהפכת את שאר העריכות. (כשהסרתי קטעים פרסומיים של הספר) אשמח גם אם תסביר לי זאת.

תודה לך על הקישור, באמת לא היכרתי אותו, הוא מאוד מעניין. דף המשתמש אינו רכוש המשתמש, אבל הוא גם לא נדרש לעמוד בנייטרליות של ערכים. על כל פנים, אתה נדרש לא לגעת בדף משתמש של אף אחד. הקישורים שהסרת אינם "קטעים פרסומיים" כפי שכתבת, הם אינם קטעים כלל, אלא קישורים חיצוניים רלוונטיים מאוד ואין שום סיבה להסירם. אתה חושב שהם פרסומיים? כתוב את דעתך בדף השיחה. ‏odedee שיחה 11:56, 18 בספטמבר 2007 (IST)
בסדר גמור. אני אכתוב. אגב אם חידשתי לך לגבי ויקיפדיה: דף משתמש, יש עוד עמודים זהים כמו ויקיפדיה: דף שיחה וכד'. אתה מוזמן לגלוש ולקרוא. החוקים שמה מאד חשובים למי שעורך בויקיפדיה. שנה טובה
יופי. אם יש לך עוד טיפים, אל תתבייש לתת, אני מתחיל פה את דרכי ואשמח לכל עצה. ‏odedee שיחה 11:59, 18 בספטמבר 2007 (IST)
אם איני טועה יש חונכות של ויקיפדים בכירים. צור קשר עם אחד מהם.
אתה חושב שאני בכירה מספיק להיות החונכת שלו? אני אשמח לייעץ לו על מחיקות, שיחזורים ובמיוחד חסימות. דורית 12:04, 18 בספטמבר 2007 (IST)
דוקא עליך אני סומך. אז סבור אני שחיובי.
תודה. מאחר ונתת רשותך, לקחתי על עצמי את תפקיד החונכת של עודד. השעור הראשון יהיה חסימות, עכשיו רק צריך למצוא את מי. דורית 12:30, 18 בספטמבר 2007 (IST)
אני יכול לעזור לו בעניינים הקשורים ללשון ותחביר (אני מדבר עברית עוד מלפני כיתה א'). וגם ראיתי שהוא עורך הרבה בפיזיקה ואני קיבלתי 100 בחמש יחידות, אז תגיד אם יש לך שאלות עודדי. יוספוסשיחה 15:18, 18 בספטמבר 2007 (IST)
אני יכולה לעזור לעודדי בלכידת זאבונים. סקרלטשיחה הפתיעו אותי 16:53, 18 בספטמבר 2007 (IST)
חושבני שהגזמתם. בסופו של יום עודד איננו ילד קט הרי. הוא יסתדר לבד (מקסימום דורית וזהו)

אבולוציה חינוכית[עריכת קוד מקור]

היה בערך בית הספר התיכון למדעים ולאמנויות (ירושלים):
בתחילה, היו בבית הספר מגמות הומניסטיקה, מדעים, אומנות ומוזיקה. עם חלוף הזמן מגוון המגמות גדל וכיום יש בבית הספר גם מגמות מוזיקה, אומנות ומדעים

דיון משעשע שלי עם השמב"ח מתוך שיחת תבנית:כיכר רבין[עריכת קוד מקור]

למה הקישור מרחוב שלמה המלך מפנה לשלמה המלך? אם אין ערך עליו אפשר פשוט לחתוך אותו לשניים ולקשר למקומות שקרובים אליו- חצי ממנו למקום אחד, וחצי ממנו למקום שני. נוי 15:24, 23 בספטמבר 2007 (IST)

לא! אל תחתוך! זה בסדר, אני מוותר... שיהיה קישור לשלמה המלך בלבד... השמח בחלקו (-: אמצו פורטל! 15:26, 23 בספטמבר 2007 (IST)

גיליתי לגמרי בטעות שתמונה שצילמתי נמצאת בראש מיזם הארכיטקטורה בויקי האיטלקית (ומופיעה גם בערך על ליבסקינד בוויקי האיראנית!). אביעד המקורישיחהבואו להתפעל 00:33, 17 בספטמבר 2007 (IST)

איזה - כבוד!
רק בשביל זה היה שווה לבלות שנתיים בויקיפדיה, הא? מילא האיטלקים, אבל האיראנים!! השמח בחלקו (-: אמצו פורטל! 00:36, 17 בספטמבר 2007 (IST)
תשמע, הייתי עונה לך, אבל בדיוק שמעתי דפיקות בדלת וצעקות "תפתחו, זה מהשב"כ". אביעד המקורישיחהבואו להתפעל 00:40, 17 בספטמבר 2007 (IST)
מעניין מה כתוב בערך הפרסי על ליבסקינד:


(במבטא של יוסף שילוח) דניאל ליבסקינד (1946-בקרוב) הוא אדריכל כופר השייך לאלו המנסים להשתלט על העולם. הוא תכנן את מוזיאון המדע הבדיוני בברלין, את מרכז וואהל בפלסטין הכבושה ואת המגדל האמור לבנות מחדש את מה שכל כך יפה הרסו.

ערך זה הוא קצרמר בנושא יהודונים תאווי בצע. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרוג אותו.

מתוך דף השיחה של מר טראוט, בעקבות הפרויקט החדש שלו[עריכת קוד מקור]

עכשיו מחכים לך רק 365 דפי ימים של דם, יזע, עבודה קשה, זדון ואופל...;-) צלח אותם בהצלחה! שמעוןאתנחתה קומית קלה 15:41, 7 באוקטובר 2007 (IST)

אני רוצה פתק לאשתי שיסביר לה מדוע לא תראה אותי בחודש הקרוב... קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 15:58, 7 באוקטובר 2007 (IST)
:D שמעוןאתנחתה קומית קלה 16:02, 7 באוקטובר 2007 (IST)


כ"ה בתשרי תשס"ז

גברת טראוט הנכבדה שלום,
בעלך היקר התנדב באומץ רב ליצור מאות תבניות פורטל במסגרת פורטל היישוב. על אף שמדובר במעטים מול רבים, צולחת פעולתו עד כה יחד עם חבר רעיו למקלדת. ברצוני לדווח לך כי בעת האחרונה יצר תבנית ובה תאריך היווסדה של יבניאל וכי בתקופה הקרובה הוא יטול חלק משמעותי ביותר במפעל הבנייה של תבניות נוספות. כולי תקווה, שבעלך יחזור בריא ושלם אל ביתכם, בתום מבצע זה.

בהצדעה וב (-:, השמח בחלקו
מפקד מבצע תבנית ופורטל
עוד אבנך ונבנית, פורטל היישוב!
התבנית מאוד יפה, אבל יש להגביר את כוח השכנוע, בהתחשב בזאת שגב' טראוט הנכבדה היא בעלת הסמכות לשלוח כל אדם במחוז הצפון להסתכלות פסיכיאטרית כפוייה, ואף הביעה רצון להשתמש בכוחה זה בכל הקשור לעבודתי בוויקיפדיה העברית. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 16:41, 7 באוקטובר 2007 (IST)
מזל אם ככה שאני לפחות לא במחוז הצפון... למרות שגם לשמחה בחלקה צריך לשלוח מכתב הסבר. P-: השמח בחלקו (-: הצטרפו למיזם הפורטלים! 16:44, 7 באוקטובר 2007 (IST)

גברת טראוט הנכבדה שלום,
צר לנו להטרידך בשנית, אך לאחרונה נתגלו בבאר שבע, הידועה יותר כ"שום מקום", חיים. אי לכך ובהתאם לזאת, נאלצנו לגייס את בעלך לשירות צבאי בצבא הכיבוש לוויקיפדיה כדי שינצל את האנרגיות הלא מנוצלות של המקום ואת הדממה השוררת בו לצורך פרוייקט היסטורי סודי. כל ניסיון מצד ג' לדחות פרויקט זה יביא לפריצת אנשים משונים לביתך ולהיעלמותך המיסתורית במעטה של יציאה למסע קניות ארוך במיוחד.

על החתום,
ש.נ.,
מפקד היחידה לטיפול באח"מים
לא יודע האם זה משכנע במיוחד, אבל זה יראה שיש אנשים שמצבם חמור בהרבה משלך. מזל שאני תושב הדרום. :) שמעוןאתנחתה קומית קלה 17:00, 7 באוקטובר 2007 (IST)

ושוב דף השיחה של השמב"ח...[עריכת קוד מקור]

צריכים באמת תבנית מחק חדשה שתשמש אותנו בפורטלים, הפצצה הקטנה הזו כבר לא עושה את זה בשבילי. אולי נפלם? פצצת אטום? פצצת נייטרון? סופרנובה? המפץ הגדול? דניאל צבישיחה 21:35, 9 באוקטובר 2007 (IST)

רסיסים לריסים ופצצת נייטרון למזנון! העיקר שהמסגרות הלא אקטואליות הוסרו. כל הכבוד. השמח בחלקו (-: הצטרפו למיזם הפורטלים! 23:53, 9 באוקטובר 2007 (IST)

דיבוקו של סב רבו של נינצ'ה אחז בו בפנייתו להראל[עריכת קוד מקור]

הועתק משיחת משתמש:Harel. דוד נ. דוד (שיחה | תרומות) 00:11, 20 באוקטובר 2007 (IST)

עריכתו של אותו צדיק[עריכת קוד מקור]

אתם שמעתם ממי ששמעתם ואני שמעתי מחסיד בן חסיד ששמע מרבו ר' דרור הצדיק מזוויהל שהוא שביעי לר' הראל הקדוש מזלוטשוב, ובוודאי כמות ששמעתי, כן היה שאותו ששמע מקובל היה מאבותיו ובלשון אבותיו היה מספר ולא הוסיף על דבריהם אלא כדי לפרשם.

ר' הראל המקיד הקדוש מסלוטשוב בתחילתו זמנו ריקם היה. פעמים הרבה לא היה בידו חוץ מעריכה מישנית למשתמש החדש, שהיה מצניעה בדף שיחתו, שאם יבוא משתמש לא ישוב נכלם, שהצדיק תוך שדבוק בקונו אינו משגיח בצרכי עצמו אלא בצרכי הויקיפדיה, אלו ערכים ושיחה ועריכות לרוב. - או בקיצור תבורך! (האם תדע מהו מקור הסיפור הנ"ל?) ד"א התקצירים שלך הם בידור נפלא :) נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 22:57, 10 באוקטובר 2007 (IST)

גלות שביל החלב[עריכת קוד מקור]

הופיע בערך כדור הארץ:

מן הסתם, זהו גם כוכב הלכת היחיד בו מתגוררים בני אדם באופן קבוע.

פריצת דרך בזואולוגיה (מתוך באופן ריק)[עריכת קוד מקור]

דרך נוספת ושקולה לראות טענה המתקיימת "באופן ריק" היא על ידי כך שחושבים עליה כעל טענה שמתקיימת רק עבור קבוצה ריקה של עצמים. למשל, הטענה "כל הקרנפים ההולכים על שתיים הם שקרנים ואין לסמוך עליהם" מתקיימת באופן ריק, שכן אין קרנפים בעלי רגליים.

ובאותה הזדמנות, הוכחה שלסוס יש אינסוף רגליים:
Horse has even number of legs.
Horse have two rear legs and forelegs (four legs
But that's an odd number of legs for a horse
The only number which is odd and even at the same time is infinity
Therefor we conclude that horse have infinit numbers of legs
בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 19:46, 30 באוקטובר 2007 (IST)

טיפ למהמרים הכבדים[עריכת קוד מקור]

הופיע בערך פרמייר ליג:
מהעונה הראשונה של הפרמייר ליג ואילך, הלכה והסתמנה תופעה מעניינת, אשר זכתה לכינוי "קללת חג המולד": הקבוצה שמוקמה במקום העשרים (או העשרים ושניים בעונות 92-95) והאחרון בטבלת הליגה בערב חג המולד (בערך לאחר מחצית העונה) - תמיד ירדה ליגה בסיום העונה.

מתוך שיחה על אחד מערכיה של בריטני ספירס:


גם קטגוריה:שירי בריטני ספירס ראויה לקיצוץ משמעותי... השמח בחלקו (-: איזה יופי... 21:33, 5 בנובמבר 2007 (IST)

אני בעד איחוד לערך אחד הרי כולם נשמעים אותו הדבר. הידרו 21:38, 5 בנובמבר 2007 (IST)